Ik heb al eerder lange afstanden gefietst ( tot 5000 km) dus dat is het probleem niet. De McKinley ligt inderdaad niet echt aan een doorgaande weg, maar het lijkt me leuk om te kijken tot hoe dichtbij je kan komen per fiets. 6200 meter berg lijkt me zeer indrukwekkend!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:26 schreef BushRanger het volgende:
[..]
De afstanden zijn enorm, ik heb daar wel meer fietsers gezien, maar het duurt wel even voor je ergens bent. Van Anchorage naar Whitehorse is zo'n 800 km schat ik. Whitehorse naar de Rockies is ook wel een paar duizend. Mt. McKinley is vaak in wolken gehuld en de weg is ver van de berg. Dus als je niet van plan bent om ook echt naar de berg toe te gaan, dan is de kans dat je hem ook ziet 33%.
Dat verschilt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:37 schreef ploppie het volgende:
Weet iemand wat de standplaatsen voor motorhomes ongeveer kosten in BC / Alberta? Heb ff een indicatie nodig, voor een trip van +/- drie weekjes
Ik ga over 2,5 maand naar Kelowna! Laat me even weten hoe het er wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:52 schreef tevebe het volgende:
Ben alweer terug van Vancouver Island. 1,5 dag geweest daar en alleen maar regen gehad. We wouden orca's of walvissen gaan bekijken, maar de zee was onrustig en met alleen maar regen is het zonde om te gaan. Nu ga ik morgen richting Kelowna.
Ohja wel een beer gezien op 6m afstand. Meteen een aantal foto's gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |