Behalve als je dosering te laag is: nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef conleche het volgende:
Even aan de artsen en/of hoofdpijnkenners onder ons: als je hoofdpijn hebt en een naxopren heeft niks uitgehaald, heeft het dan zin om een aleve te proberen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mijn nick is gewoon perfect! Kunt precies zien hoe de huidige kijk op m'n persoon is aan de hand van de spelling
Conclusie: ElDino heeft geen flauw idee hoe Nallie er uitziet...
Hahaha dat kloptquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En daar houdt Nallie niet van!
Jij bent toch niet dyslectisch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef conleche het volgende:
500pch staat erop, das geen lage dosering of wel? (En ga me niet naar dat spellingstopic gooien, Lienekien, ik zie dat ik het geverdyslectischt heb.)
En je sjaal??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet dyslectisch?.
Anyway, huiswaarts.
Eerst ff naar Utrecht, schoen omruilen voor goeie maat.
Don't undo itquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:39 schreef V1z0R het volgende:
Je hoeft niet dyslectisch te zijn om iets te verdyslectischeren, VikGebeurt mij constant
Complimented Nallie solely on her looks
[ afbeelding ]
Still got![]()
![]()
Nee, ben ik ook niet. Hoewel ik bepaalde woorden altijd fout doe. Zo schrijf ik altijd iest ipv iets, (dat zien jullie niet, want ik verbeter het.) En kijken wordt 9 van de 10 x kijekn en nog wat van die vaste fouten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet dyslectisch?.
Anyway, huiswaarts.
Eerst ff naar Utrecht, schoen omruilen voor goeie maat.
Oe ik deed ook vaak iest! En toen ik nog bij het secretariaat werkte typte ik dat ook tig keer foutquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ben ik ook niet. Hoewel ik bepaalde woorden altijd fout doe. Zo schrijf ik altijd iest ipv iets, (dat zien jullie niet, want ik verbeter het.) En kijken wordt 9 van de 10 x kijekn en nog wat van die vaste fouten.
Kan niks beloven natuurlijkquote:
Je bedoelt.. niet..?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:15 schreef Nallie het volgende:
Oh en volgens mij moet het bij een romance wel van twee kanten komen over het algemeen.
En mensen die in schoenenwinkels werken zijn stom
Nog wat fruit als T?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Achja we gooien er weer eens een lijstje in!
O: twee sneetjes met kruidenbrie
L: zelfgemaakte eiersalade met 1 snee brood
T: druiven en glas sap
T: kom champignonsoep
D: er staat boerenkool met worst op de planning!
T: ?
Kijk, druiven!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nog wat fruit als T?
Hoe is het met jouw buik troubles trouwens?
Fijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk, druiven!Maar kan idd nog wel mandarijnen nemen ofzo
Buiktroubles gaan een stuk beter de laatste tijd, thanks for asking!Misschien dat enige vorm van regelmaat toch ook wel helpt!
En ik begin een beetje te leren wat ik wanneer moet vermijden geloof ik
http://nl.wikipedia.org/wiki/Creationismequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:27 schreef Probability het volgende:
Hoe heet die stroming die tussen de evolutie theorie en god instaat? Iets met kunstmatig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |