Maak dat de situatie nu anders?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het, nog steeds, gewoon ongelofelijk dom.
Ik vond het enorm dom toen ik hoorde dat hij met Stufe 4 offpiste gegaan was. Maar nu vind ik het vooral een trieste samenloop van omstandigheden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Eens. Er is een alarm 4 op schaal van 5 afgegeven, je gaat buiten de pistes skieen, en je neemt niet de benodigde veiligheidsuitrusting mee. Dan vind ik dat inderdaad ook dom.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laten we die term erin houden: mensen die interessant lopen te doen en maar wat uit hun nek kletsen zijn Tullekens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar de meeste zijn Tullekens.
Betekent niet dat je niet moet uitkijken tijdens het oversteken, of tijdens het autorijden. Of offpiste gaan skien met een lawinewaarschuwing nummer 4. Ongelukken kun je voorkomen, niet altijd, maar het kan wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lawines kunnen altijd gebeuren. Ongelukken kun altijd gebeuren. Als je zo gaat redeneren kom je nooit meer buiten.
offpiste is al 1 meter naast de paal he en wat is fietsen zonder helm, risico nemen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus off-piste gaan en bepaalde bescherming niet om hebben is ook gewoon pech hebben?
Gewoon zuurstof (door reanimatie of kunstmatige ademhaling) is ook genoeg. Iemand hoeft niet zelfstandig te kunnen ademen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef Gia het volgende:
Een hart kun je altijd wel weer aan de gang krijgen, maar er is zuurstof, dus ademhaling, dus hersenactiviteit nodig om het aan de gang te houden.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vond het enorm dom toen ik hoorde dat hij met Stufe 4 offpiste gegaan was. Maar nu vind ik het vooral een trieste samenloop van omstandigheden.
Jij bent nu mod op NWS?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:43 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben nu helemaal klaar met het persoonlijke gehak.
De volgende worden gewist, genote en bij de FA's neergelegd wegens topicvervuiling, bashen, uitlokken van moderatie.
Neuh, vandaar dat ik de OP een topic terug heb aangepast.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, iedereen moet het laatste nieuws + de persconferentie gezien hebben voordat ze hier mogen posten.
Dat dit nog steeds door gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gewoon zuurstof (door reanimatie of kunstmatige ademhaling) is ook genoeg. Iemand hoeft niet zelfstandig te kunnen ademen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Maar de meeste zijn Tullekens.
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel gewoon biologie gehad op de middelbare?
Joh. Als jouw moeder/vader/zus/broer even niet oplet en onder een trein komt dan is het zeker noodlottig maar niet dom?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op het nieuws hebben ze het steeds over off-piste, dus ik ga ervan uit dat hij inderdaad off-piste was toen hij dat ongeluk kreeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef RichardHammond het volgende:
Al die mongolen die het verschil niet weten tussen off-piste en een gebaliseerde piste. Hoe vermoeiend.
Nee hoor. Darwin awards worden uitgereikt aan mensen die zich niet hebben voortgeplant.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Als het iemand anders was geweest had heel FOK! massaal 'DARWIN AWARD' geroepen. Dit ongeluk had voorkomen kunnen worden, als hij a) niet offpiste was gegaan en b) die airbag bij zich had. En dat had hij niet.
Dat is met winterbandjes ook dom.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das net als met enorme gladheid op je zomerbandjes veel te hard rijden zonder veiligheidsgordel om en als je dan crasht zegt 'tja, ik heb gewoon pech gehad'.
Mijn hele punt is dat dit niet had hoeven gebeuren. Al had hij alleen maar die rugzak-airbag bij zicht, dan was het al een stuk minder erg geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Joh. Als jouw moeder/vader/zus/broer even niet oplet en onder een trein komt dan is het zeker noodlottig maar niet dom?
Tja, ieder heeft z'n eigen mening wat dat betreft. Ik vind het vooral storend dat mensen (niet jij) die nog nooit een skipiste van dichtbij hebben gezien gaan roepen dat offpiste niet mag als je een prins bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
Eens. Er is een alarm 4 op schaal van 5 afgegeven, je gaat buiten de pistes skieen, en je neemt niet de benodigde veiligheidsuitrusting mee. Dan vind ik dat inderdaad ook dom.
Das net als met enorme gladheid op je zomerbandjes veel te hard rijden zonder veiligheidsgordel om en als je dan crasht zegt 'tja, ik heb gewoon pech gehad'.
Waarom zouden ze het eerder melden? Gaan mensen alleen maar meer speculeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef Eensch het volgende:
Met al die berichtgevingen: waarom wordt nu pas bekendgemaakt dat er 50 minuten is gereanimeerd.
Ja sorry, maar als mensen dingen blijven roepen die niet kloppen blijven ze gecorrigeerd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |