quote:
Dat ! Skjoe. Als je wil; zijn we binnen 2 maand getrouwd! Schuif ik de mijnen ook wel aan de kantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef milka82 het volgende:
aan de kant BB, wij willen met Skjoe trouwen
Very good busy.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
maar lin, er is ook best wat af, negen kilo nu. And ongoing
You make me so proudquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
maar lin, er is ook best wat af, negen kilo nu. And ongoing
Gezond eten kan altijd tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef milka82 het volgende:
het is dat ik andere plannen heb anders ging ik nu ook je dieet volgen (plus I want your hair!) Maar dat rokje
Ja maar dat doe ik ook wel! maar drastisch gaan dieeten/sporten, dat heeft nu waarschijnlijk nog weinig nutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heel subtiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik denk dat ze er nú zelfs mee bezig is !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |