quote:
Dat ! Skjoe. Als je wil; zijn we binnen 2 maand getrouwd! Schuif ik de mijnen ook wel aan de kantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef milka82 het volgende:
aan de kant BB, wij willen met Skjoe trouwen
Very good busy.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
maar lin, er is ook best wat af, negen kilo nu. And ongoing
You make me so proudquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
maar lin, er is ook best wat af, negen kilo nu. And ongoing
Gezond eten kan altijd tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef milka82 het volgende:
het is dat ik andere plannen heb anders ging ik nu ook je dieet volgen (plus I want your hair!) Maar dat rokje
Ja maar dat doe ik ook wel! maar drastisch gaan dieeten/sporten, dat heeft nu waarschijnlijk nog weinig nutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heel subtiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik denk dat ze er nú zelfs mee bezig is !!!quote:
Vast en zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nú zelfs mee bezig is !!!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nú zelfs mee bezig is !!!![]()
feeling sexy is importantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga zo ff naar de Hema
En dan kijk ik ook meteen voor een nieuwe BH en string.
Niet dat ie daar ook maar IETS van gaat zien morgen maar het gaat om het idee
dat!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef milka82 het volgende:
ik denk dat BB beseft wat een lekker wijf Skjoe is en haar nu keihard op de keukentafel neemt
Zou die cam nog aanstaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef milka82 het volgende:
ik denk dat BB beseft wat een lekker wijf Skjoe is en haar nu keihard op de keukentafel neemt
Bwheheheehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef milka82 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oud-klasgenootje van mij post een foto met de tekst:
Zo een opdracht van Multimedia levert toch nog een leuke foto op
Reactie van haar vader op die foto:
Ben je dikker geworden
Ben je dikker geworden
Ben je dikker geworden
Ben je dikker geworden
Peheheh zou mijn pa gepost kunnen hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben je dikker geworden
krassen....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
Geen pakketmeneer....
Dus geen glossybox (![]()
) en heen hollents...
Ik ga huilen en wiegen in een hoekje...
Bwhehehequote:
Post jij dan boobiepics? I know you haz themquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Loqiiiiii post kad-pics plzI know you has them
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Loqiiiiii post kad-pics plzI know you has them
![]()
Mijn boobs zijn heul niet zo post-waardig als loqi's kaddersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Post jij dan boobiepics? I know you haz them
Invito geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef milka82 het volgende:
shit, waar kwamen die schoenen van SQ nu al weer vandaan?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bwoah ik wil ook op hakken kunnen lopen
Misschien over een tijdje dan, ik m`n scootmobiel, dan hoef ik er toch niet op te kunnen staan
Datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef Mss het volgende:
Ik vind ze SEHR geil! Maar ik kan er niet op lopen.
Ik ga zo ook kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen aan de hemarok
ik heb trouwens een L... Had ook een XL gekocht maar die was te groot. Ze stretchen goed mee
Ik kan het echt niet... laasjes met hakken gaat wel, dan hebben mijn enkels wat steun, maar pumps moet ik eigenlijk echt niet doen... Nog een keer zo door mijn enkel gaan en ik moet een operatie, dus dat wilde ik eigenlijk maar proberen te vermijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
met hakken is het een kwestie van oefenen. Ik loop er ook nog een beetje mongoloide op, vanwege dat plateau, maar het went snel. En je moet er idd geen middag op gaan shoppen ofzo
Misschien wil hij ook schoenenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
eny geilt op schoenen, hij staat ze nu 1 voor 1 op te vrijen
oooh dat doet zo'n pijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef milka82 het volgende:
en djies, had gister ook wat... Picture this, bijna dertig, wat meer haar op mijn gezicht dan ik tof vind (vooral bij mijn mondhoeken) dus ik dacht: waxstripje, ratsj, deraf. Zo gezegd zo gedaan maar oooooh, dat doet pijn! De tranen liepen over mijn wangen... Nu nog steeds is mijn huid gevoelig, maar wel zonder donshaartjes....
ohnee, als je zwakke enkels hebt is het inderdaad niet handig...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet... laasjes met hakken gaat wel, dan hebben mijn enkels wat steun, maar pumps moet ik eigenlijk echt niet doen... Nog een keer zo door mijn enkel gaan en ik moet een operatie, dus dat wilde ik eigenlijk maar proberen te vermijden
Poor youquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef milka82 het volgende:
en djies, had gister ook wat... Picture this, bijna dertig, wat meer haar op mijn gezicht dan ik tof vind (vooral bij mijn mondhoeken) dus ik dacht: waxstripje, ratsj, deraf. Zo gezegd zo gedaan maar oooooh, dat doet pijn! De tranen liepen over mijn wangen... Nu nog steeds is mijn huid gevoelig, maar wel zonder donshaartjes....
Maar ik doe het heel soms stiekemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, als je zwakke enkels hebt is het inderdaad niet handig...
echt hee, en dat meld je nu?! Man, ik stond echt mezelf moed in te spreken: kom op, trek het der af.... 1,2.....euh, wacht effe..... 1,2..... neeeee. 1,2,3 youch!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
echt hee, en dat meld je nu?! Man, ik stond echt mezelf moed in te spreken: kom op, trek het der af.... 1,2.....euh, wacht effe..... 1,2..... neeeee. 1,2,3 youch!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik doe het heel soms stiekem![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Lindytje het volgende:
Hey, de glanzende doos
Met fucking selektvracht![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gekleurde cakejes bakken
KLEURSTOF IK KOM ERAANUh oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
en da twee dagen met een rooien bovenlip lopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
echt hee, en dat meld je nu?! Man, ik stond echt mezelf moed in te spreken: kom op, trek het der af.... 1,2.....euh, wacht effe..... 1,2..... neeeee. 1,2,3 youch!!!!!
Ik lollerdequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhhhh milka..I feel your pain
En hakkenAltijd maar hakken
Nouja... behalve als ik er lang op moet staan. Dan altijd maar all stars
Ik wil ze zo graag dat ik er bijna van moet huilen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhhhh milka..I feel your pain
En hakkenAltijd maar hakken
Nouja... behalve als ik er lang op moet staan. Dan altijd maar all stars
Ik wil ze zo graag dat ik er bijna van moet huilen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en da twee dagen met een rooien bovenlip lopen
Jij wilt serieus dat mijn vriend mij verlaat om mijn koopziekte gedrag he...quote:
ik lollerde om het stiekemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonguh
Wel minder hoog dan jouw killerheels thoug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |