quote:
Dat ! Skjoe. Als je wil; zijn we binnen 2 maand getrouwd! Schuif ik de mijnen ook wel aan de kantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef milka82 het volgende:
aan de kant BB, wij willen met Skjoe trouwen
Very good busy.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
maar lin, er is ook best wat af, negen kilo nu. And ongoing
You make me so proudquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
maar lin, er is ook best wat af, negen kilo nu. And ongoing
Gezond eten kan altijd tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef milka82 het volgende:
het is dat ik andere plannen heb anders ging ik nu ook je dieet volgen (plus I want your hair!) Maar dat rokje
Ja maar dat doe ik ook wel! maar drastisch gaan dieeten/sporten, dat heeft nu waarschijnlijk nog weinig nutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heel subtiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik denk dat ze er nú zelfs mee bezig is !!!quote:
Vast en zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nú zelfs mee bezig is !!!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nú zelfs mee bezig is !!!![]()
feeling sexy is importantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga zo ff naar de Hema
En dan kijk ik ook meteen voor een nieuwe BH en string.
Niet dat ie daar ook maar IETS van gaat zien morgen maar het gaat om het idee
dat!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef milka82 het volgende:
ik denk dat BB beseft wat een lekker wijf Skjoe is en haar nu keihard op de keukentafel neemt
Zou die cam nog aanstaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef milka82 het volgende:
ik denk dat BB beseft wat een lekker wijf Skjoe is en haar nu keihard op de keukentafel neemt
Bwheheheehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef milka82 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oud-klasgenootje van mij post een foto met de tekst:
Zo een opdracht van Multimedia levert toch nog een leuke foto op
Reactie van haar vader op die foto:
Ben je dikker geworden
Ben je dikker geworden
Ben je dikker geworden
Ben je dikker geworden
Peheheh zou mijn pa gepost kunnen hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben je dikker geworden
krassen....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
Geen pakketmeneer....
Dus geen glossybox (![]()
) en heen hollents...
Ik ga huilen en wiegen in een hoekje...
Bwhehehequote:
Post jij dan boobiepics? I know you haz themquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Loqiiiiii post kad-pics plzI know you has them
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef PriemGirl het volgende:
Loqiiiiii post kad-pics plzI know you has them
![]()
Mijn boobs zijn heul niet zo post-waardig als loqi's kaddersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Post jij dan boobiepics? I know you haz them
Invito geloof ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef milka82 het volgende:
shit, waar kwamen die schoenen van SQ nu al weer vandaan?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bwoah ik wil ook op hakken kunnen lopen
Misschien over een tijdje dan, ik m`n scootmobiel, dan hoef ik er toch niet op te kunnen staan
Datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef Mss het volgende:
Ik vind ze SEHR geil! Maar ik kan er niet op lopen.
Ik ga zo ook kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen aan de hemarok
ik heb trouwens een L... Had ook een XL gekocht maar die was te groot. Ze stretchen goed mee
Ik kan het echt niet... laasjes met hakken gaat wel, dan hebben mijn enkels wat steun, maar pumps moet ik eigenlijk echt niet doen... Nog een keer zo door mijn enkel gaan en ik moet een operatie, dus dat wilde ik eigenlijk maar proberen te vermijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
met hakken is het een kwestie van oefenen. Ik loop er ook nog een beetje mongoloide op, vanwege dat plateau, maar het went snel. En je moet er idd geen middag op gaan shoppen ofzo
Misschien wil hij ook schoenenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
eny geilt op schoenen, hij staat ze nu 1 voor 1 op te vrijen
oooh dat doet zo'n pijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef milka82 het volgende:
en djies, had gister ook wat... Picture this, bijna dertig, wat meer haar op mijn gezicht dan ik tof vind (vooral bij mijn mondhoeken) dus ik dacht: waxstripje, ratsj, deraf. Zo gezegd zo gedaan maar oooooh, dat doet pijn! De tranen liepen over mijn wangen... Nu nog steeds is mijn huid gevoelig, maar wel zonder donshaartjes....
ohnee, als je zwakke enkels hebt is het inderdaad niet handig...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet... laasjes met hakken gaat wel, dan hebben mijn enkels wat steun, maar pumps moet ik eigenlijk echt niet doen... Nog een keer zo door mijn enkel gaan en ik moet een operatie, dus dat wilde ik eigenlijk maar proberen te vermijden
Poor youquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef milka82 het volgende:
en djies, had gister ook wat... Picture this, bijna dertig, wat meer haar op mijn gezicht dan ik tof vind (vooral bij mijn mondhoeken) dus ik dacht: waxstripje, ratsj, deraf. Zo gezegd zo gedaan maar oooooh, dat doet pijn! De tranen liepen over mijn wangen... Nu nog steeds is mijn huid gevoelig, maar wel zonder donshaartjes....
Maar ik doe het heel soms stiekemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, als je zwakke enkels hebt is het inderdaad niet handig...
echt hee, en dat meld je nu?! Man, ik stond echt mezelf moed in te spreken: kom op, trek het der af.... 1,2.....euh, wacht effe..... 1,2..... neeeee. 1,2,3 youch!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
echt hee, en dat meld je nu?! Man, ik stond echt mezelf moed in te spreken: kom op, trek het der af.... 1,2.....euh, wacht effe..... 1,2..... neeeee. 1,2,3 youch!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik doe het heel soms stiekem![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Lindytje het volgende:
Hey, de glanzende doos
Met fucking selektvracht![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gekleurde cakejes bakken
KLEURSTOF IK KOM ERAANUh oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
en da twee dagen met een rooien bovenlip lopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
echt hee, en dat meld je nu?! Man, ik stond echt mezelf moed in te spreken: kom op, trek het der af.... 1,2.....euh, wacht effe..... 1,2..... neeeee. 1,2,3 youch!!!!!
Ik lollerdequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhhhh milka..I feel your pain
En hakkenAltijd maar hakken
Nouja... behalve als ik er lang op moet staan. Dan altijd maar all stars
Ik wil ze zo graag dat ik er bijna van moet huilen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhhhh milka..I feel your pain
En hakkenAltijd maar hakken
Nouja... behalve als ik er lang op moet staan. Dan altijd maar all stars
Ik wil ze zo graag dat ik er bijna van moet huilen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en da twee dagen met een rooien bovenlip lopen
Jij wilt serieus dat mijn vriend mij verlaat om mijn koopziekte gedrag he...quote:
ik lollerde om het stiekemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonguh
Wel minder hoog dan jouw killerheels thoug
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij wilt serieus dat mijn vriend mij verlaat om mijn koopziekte gedrag he...![]()
![]()
YOU ARE MAKING IT WORSSSSSSSEquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:17 schreef Loqi het volgende:
Priemik zou ze je bijna cadeau doen
bijna...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, als ik nou op de bruiloft was uitgenodigd had je ze vandaag nog gekregen van me...![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
YOU ARE MAKING IT WORSSSSSSSE![]()
![]()
En fijn dat mijn leedvermaak... vermakelijk is
Teheheh ik loller om mijn eigen woordspeling
fuckzooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel: Ze voelen laag aan nu ik 2 dagen op mijn giga hakkers liep
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef Lindytje het volgende:
Geld op den rekening![]()
Heb ik nog zijn om haarverf te halen.....
ik heb vorige week leuke (slee)hakken gekocht,en bijna een stel zoals je jouwe in knalblauw. Maar die waren net te groot. Per 1 maart is die winkel verhuisd en zouden ze mijn maat weer hebbenquote:
De mijne zijn lomp.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef milka82 het volgende:
houd op met al die geile hakken, nu voel ik me nog boerser op mijn Docjes.....
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik dan maar de hakken online gooien die ik vandaag aan heb? Moet je maar zeggen dat deze veel en veel mooier zijn en ik die maddens echt niet nodig heb...prettehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordeel: Ze voelen laag aan nu ik 2 dagen op mijn giga hakkers liep
Knoei
Ik durf te wedden dat mijn laarzen het winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!! Mooi redelijk formaat potjen![]()
![]()
But then I looked closer and I was like:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neppers!!
Don't come closer, I might hurt you
Dat wist ik vandaar dat ik al bezig wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
priem, die zijn ook mooi!
Puckzzz, ik wacht op de pics
Nicequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat wist ik vandaar dat ik al bezig was
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Lindytje het volgende:
At first I was like:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!! Mooi redelijk formaat potjen![]()
![]()
But then I looked closer and I was like:Pahahahahhahahahahhahaha..... Ik lollerde best luid hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neppers!!Het is dat ik momenteel alleen op kantoor ben
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wel tofquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat wist ik vandaar dat ik al bezig was
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahahahhahahahahhahaha..... Ik lollerde best luid hierHet is dat ik momenteel alleen op kantoor ben
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
En omdat ik m'n schoenen kek vind:
[ afbeelding ]
En zooi.
ik heb ongeveer dezelfde maar dan met een bandjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
vreemde foto maargoed:
[ afbeelding ]
nu ff lachen om Lin
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En zooi.
Sleehakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
vreemde foto maargoed:
[ afbeelding ]
nu ff lachen om Lin
Pwettyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
vreemde foto maargoed:
[ afbeelding ]
nu ff lachen om Lin
in de winkel hadden ze de stringetjes gewoon. De achterkant is ook mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... Die sapphs... Ik zie die eigenlijk alleen maar met gewone slips op de sites. Klopt dat?
Nice. Die lopen volgens mij ook ontzettend relaxed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
vreemde foto maargoed:
[ afbeelding ]
nu ff lachen om Lin
Gaan ze wel worden hoop ik, nu is het vooral nog heel veel leer dat ingelopen moet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zooi
De schoen zelf niet geheel aan mij besteed; maar zien er wel comfy uit !
[..]
Sleehakken![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:39 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik weer pumps aan kan zonder koude tenen.
*Stuiter stuiter*quote:
Vel rozen met zalmroze (want ik wilde niet nog meer rood toevoegenquote:
Whut?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Wait, whut???
'The daily herbal skin therapy for your body&face'
Oke....
Achterkant:
Use: in the shower in the bath as a shaving cream
Op mijn gezicht???? Dudes!!
Tof! Ik moet en zal nog een keer een rainbow cake maken, maar al die kleurstoffen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vel rozen met zalmroze (want ik wilde niet nog meer rood toevoegen) en blaaauww. Zal straks foto's maken als ze klaar zijn ook
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Wait, whut???
Oke....
Achterkant:
Voor de snor!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Wait, whut???
Oke....
Achterkant:
Goeden taakverdelingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heel mijn handen onder kleurstof. Heel de keuken onder zooi.
Ik maak altijd rommel (ook bij gewoon koken) en mama ruimt dan op. Dat is onze taakverdeling
Dat wordt stuiteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://instagr.am/p/HZFYZfNnGo/
Vel beslag
KILL IT WITH FIREquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kreeg trouwens de schrik van mijn leven net in de treinniets vermoedend las ik de Metro. Zat er een soort beautykrantje in. Leukleuk. Zie ik ineens masja met dr kop derin
Ik heb het krantje fijn in de trein gelatenquote:
Oh no! Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kreeg trouwens de schrik van mijn leven net in de treinniets vermoedend las ik de Metro. Zat er een soort beautykrantje in. Leukleuk. Zie ik ineens masja met dr kop derin
Er is een lakje die AC/DC heet??????????quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net weeer essence en catrice gefaaldNu ga ik stoppen hoor. Maar die dubbeldekkers MOET ik gewoon hebben
Alleen de oranje niet. En heb ook AC/DC gekocht. Ben normaal niet zo van de hele felle lakjons maar deze
ACID/DC om precies te zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er is een lakje die AC/DC heet??????????
Kut no-buy stom gedoe gofferrrrrrrr
Oh hij heet ACid/DCquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die is er over..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:59 schreef Incantrix het volgende:
Priem, dank voor je voorzet, net ook even mijn liefje op de hoogte gesteld van mijn no-buyen me nog bijna verluld over 'maar in Berlijn ga ik wel weer'
Gelukkig bedacht ik me nét op tijdquote:
Lelijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
En nog een lelluk kleur ook
No buy tot na de bruiloft
Ohhh bwhehe.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Drekkleuren zijn net aan mij besteed
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik ben d'r weerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Hangt Kip nog rond? Ik vind een plaatje terug van mijn tweede kalevala.
Si-li-cooonennnnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat zit er in die doos/dozen Lin?
Ik heb zelf die Truly yours gebeuren, ik heb net die cream liner gebruikt, is wel fijn, soort poederige creme, wel goed spul voor mij
(zwarte gelliner is vaak te hard bij mijn priegeloogjes)
En ik heb de anti-rimpel creme op.... bwehehehehe
(ik geloof daar dus niet in, zeker niet als de creme bestaat uit voornamelijk silicone en alcohol....)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Lindytje het volgende:
At first I was like:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!! Mooi redelijk formaat potjen![]()
![]()
But then I looked closer and I was like:Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neppers!!
En damn, ik heb echt 5 minuten hardop gelachen om jouw gezichtsuitdrukkingen![]()
En zooooo herkenbaar!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Welke schoenen zijn dat? Ik vind ze cool! (en ze zijn ook wel wat voor mijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En zooi.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
In de glansdoos van deze maand zaten twee gezichtscremes ( 2...), een tablet voor een handenbadje van Koh, een l'oreal expert primer en een eos lippenbalsem (die zo lekker ruikt dat ik hem op wil eten
)
Oh, blij dat ik die dan niet heb genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
In de glansdoos van deze maand zaten twee gezichtscremes ( 2...), een tablet voor een handenbadje van Koh, een l'oreal expert primer en een eos lippenbalsem (die zo lekker ruikt dat ik hem op wil eten
)
Dat is een shiseido (??) gezichtscreme..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is dat?
En damn, ik heb echt 5 minuten hardop gelachen om jouw gezichtsuitdrukkingen![]()
En zooooo herkenbaar!
Wat voor kleurstof heb je erbij gedaan? Natte of pasta? Want als het te vloeibaar is, heb je nu misschien te nat beslag....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wel t gevoel dat ze veul langer moeten bakken dan normaal. De baktijd is echt 10 minuten langer dan op het pak. Zou dat door die kleurstof kunnen komen?
Ohhhh, daar krijg je spleetogen van jonguh!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is een shiseido (??) gezichtscreme..
van die wilson gel zooi. Maar zoveel gooi je er niet in dat het beslag echt dunner wordtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor kleurstof heb je erbij gedaan? Natte of pasta? Want als het te vloeibaar is, heb je nu misschien te nat beslag....
Die ga ik ook ooit nog eens kopenquote:
die is niet zo vloeibaar idd (gebruik ik ook hiero), en tast ook het bakproces niet aan dacht ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
van die wilson gel zooi. Maar zoveel gooi je er niet in dat het beslag echt dunner wordt
Gaat je oven niet stuk? Want zo begon dat bij mij ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wel t gevoel dat ze veul langer moeten bakken dan normaal. De baktijd is echt 10 minuten langer dan op het pak. Zou dat door die kleurstof kunnen komen?
Ik heb een getinte Carmex stick nu, die is ook heel fijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die ga ik ook ooit nog eens kopen![]()
Honeysuckle lijkt me wel wat
Alles komt er wel mongolenheet uit dus dat lijkt me sterk. Dat merk je wel toch? Dat het niet warm is? Ik heb wel stiekem een scheutje melk door het beslag gegooid want hij was ECHT dik. Maar zo dik is het normaal nooit dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gaat je oven niet stuk? Want zo begon dat bij mij ook
Ik vind de glossybox ook zeer matig....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, blij dat ik die dan niet heb genomen
Ik gebruik dat allemaal wel van mijn eigen merkjes
Ik heb een zoetequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ehb de mijne aan mama gedoneerd (ooit in swap gehad). Want mint
Die wil ik graagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhh, daar krijg je spleetogen van jonguh!!!!
Zeeeeeeeeeeeeeeeeer matige spam in mijn mailquote:Van: Free trial sample enlargement (navigablewe@toutgratuit.com)
Verzonden: vrijdag 24 februari 2012 10:37:57
Aan: memories4keeps@hotmail.com
Formerly Britain's top secret agent from the 1960's, Austin Prowler had been cryogenetically frozen and is brought back in 1999 to save the wrold from the Evil Doctor Pussy
http://hugeerect.com/
Naja bij mij werd ie ook wel heet, maar ik voel geen verschil tussen 180 en 220 gradenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles komt er wel mongolenheet uit dus dat lijkt me sterk. Dat merk je wel toch? Dat het niet warm is? Ik heb wel stiekem een scheutje melk door het beslag gegooid want hij was ECHT dik. Maar zo dik is het normaal nooit dus.
Ik heb de Truly yours box dezelfde dag opgezegd dat ik 'm had genomen, dus ik heb 'm maar 1 keerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind de glossybox ook zeer matig....
Ik geef ze nog een kans volgende maand en anders vliegt ie er uit
en een voorkeur voor palingen op plaatsen waar de zon nooit schijntquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeeeeeeeeer matige spam in mijn mail![]()
![]()
Zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja bij mij werd ie ook wel heet, maar ik voel geen verschil tussen 180 en 220 graden
Die voorkeur heb ik mijn hele leven toch al johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en een voorkeur voor palingen op plaatsen waar de zon nooit schijnt
doe je ze daarna ook altijd in de blender en drink je dat op met Lies?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die voorkeur heb ik mijn hele leven toch al joh
Ik heb nu 4 glossyboxen en 2 ty-boxen gehad... kijk het nog een maandje aan en dan gaat er 1 van de twee uit, maar ik vrees voor de glossybox...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb de Truly yours box dezelfde dag opgezegd dat ik 'm had genomen, dus ik heb 'm maar 1 keer
was wel leuk maar is ook wel weer goed zo
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
Of ze willen de wereld over nemen, met kadden weet je het nooitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Oh god, ik beweeg mijn been een beetje en veroorzaak een ware stampede bij mijn katterszouden ze vreten willen?
Wait, whut??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe je ze daarna ook altijd in de blender en drink je dat op met Lies?
quote:
Klinkt als een zeer slechte porno filmquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
They wanna kill you, evil kaddersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Oh god, ik beweeg mijn been een beetje en veroorzaak een ware stampede bij mijn katterszouden ze vreten willen?
Food GIEV!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Te beginnen bij mijn ipadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of ze willen de wereld over nemen, met kadden weet je het nooit
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Te beginnen bij mijn ipadik moet nu om een bochtje kijken omdat er een knorrende rode kont tussen mij en mijn cool innernets device zit
Japanse porno jonguh.... ranziger is er nietquote:
kadden passen zo mooi op je wreefquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Te beginnen bij mijn ipadik moet nu om een bochtje kijken omdat er een knorrende rode kont tussen mij en mijn cool innernets device zit
Whuttt!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Japanse porno jonguh.... ranziger is er niet
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
foto!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
burp
stuiter stuiter stuiter stuiter
TOETTOEETT
[ afbeelding ]
Volgende keer doe ik in elk cakeje een dextrotablet.
quote:
ligt bij een vriendin van mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whuttt!!!
Die wil ik een keer zien
Ik zit altijd vol harenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kadden passen zo mooi op je wreef![]()
(sorry, gisteren heeft zo'n kreng me helemaal vol haren zitten hoereren)
Zijn gemaakt, maar ik ben te lui om kaartje uit camera te halen en die in de laptop te jassen. Ik WA wel even watquote:
Lightquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga denk ik pasta koken voor mezelf... met zalmEn courgette
En creme fraicheLight
doe eens ingrediëntenlijstje, dat eten we dat ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef Lindytje het volgende:
En creme fraicheLight
Ik ga eens een keer iets opzoeken, gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ligt bij een vriendin van me![]()
(mijn vent had die een keer meegenomen uit Hong Kong toen we hem uitgedaagd hadden of hij dat durfde hehehehe)
Maar alle Japanse porno is zo
JOAH!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zijn gemaakt, maar ik ben te lui om kaartje uit camera te halen en die in de laptop te jassen. Ik WA wel even wat
Japanse manga pornquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga eens een keer iets opzoeken, gewoon, omdat het kan
No, post peekshurs here!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zijn gemaakt, maar ik ben te lui om kaartje uit camera te halen en die in de laptop te jassen. Ik WA wel even wat
Ik was op huisbezoek bij mensen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zit altijd vol harenik ben dat kattenvrouwtje geworden dat ik nooit wilde worden
DIE IS LEKKERquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef Lindytje het volgende:
En creme fraicheLight
nee, dit was gewone real life pr0nquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee, dit was gewone real life pr0n
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was op huisbezoek bij mensen...
En die vragen nog heel leuk "heb je ook katten?"
En ik kon het niet onderdrukken om te zeggen dat die beesten er bij mij nooit in gaan komenhehehehe, oeps!
ik moet nu even doorgeven aan mijn vent wat we gaan eten, want hij gaat boodschappen doen vanuit werk, en ik heb beloofd in die tijd het aanrecht leeg te maken (echt een pleureszooi en ik heb de hele dag nog niks gedaan).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef Incantrix het volgende:
Hoest eigenlijk met die leidinggevende/manager op je werk, Kippie?
Opruim zequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moet nu even doorgeven aan mijn vent wat we gaan eten, want hij gaat boodschappen doen vanuit werk, en ik heb beloofd in die tijd het aanrecht leeg te maken (echt een pleureszooi en ik heb de hele dag nog niks gedaan).
Dus dat ga ik je later vertellen
Het gaat kort gezegd ietsjes de betere kant op, het kan mij wat minder schelen en hij is zijn eigen hachje aan het redden
wel mooie lieve beestjes waren het, niet van die kadden from hell.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij thuis zou zeggen zou ik denk ik gewoon mijn katten even ergens opsluiten (als het niet te lang duurt), snap best dat niet iedereen even blij van ze wordt
Pasta (liefst tagliatelle o.i.d.)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe eens ingrediëntenlijstje, dat eten we dat ook
en hij heeft niet eens een management opleiding gedaan, kun je nagaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Opruim ze
en oh man, dat laatstevolgens mij is dat het enige vak dat ze krijgen op de managers-opleiding
quote:
ohhhhhh, die zijn cool!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL SPONGE SNAILS
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel mooie lieve beestjes waren het, niet van die kadden from hell.
(burmeesjes of hoe je dat ook schrijft), waren wel echt mooi
Maar goed, dat schurken tegen mijn ben en dan die vieze dunne donzige haartjes overal, brrrr
ik heb het gewhatsappt naar meneerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pasta (liefst tagliatelle o.i.d.)
Gerookte zalm
Courgette
Uitje
(eventueel nog een andere groente naar keuze)
Crčme fraiche
Peper
Dille
Men koke den pasta
Men bakke den uitjens en courgette en eventueel andere groenters
Men pleure de creme fraiche en den gerookten zalm ongeveer tegelijk er bij in de pan
Men voege naar smaak peper en dille toe
Men flikkere den hele bende bij elkaar
Men nomt het op
Dan was hij vast een natuurtalent, dat meteen doorschemerde bij zijn sollicitatie: "oh, deze lijkt bij voorbaat al het zinkende schip te verlaten" "ja man, het schip zinkt nog niet eens! Laten we deze nemen!"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hij heeft niet eens een management opleiding gedaan, kun je nagaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb het gewhatsappt naar meneer
Thanks! da's lekker
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan was hij vast een natuurtalent, dat meteen doorschemerde bij zijn sollicitatie: "oh, deze lijkt bij voorbaat al het zinkende schip te verlaten" "ja man, het schip zinkt nog niet eens! Laten we deze nemen!"
als ik er op berekend ben vind ik het niet erg, dan hou ik er rekening mee qua kleding enzo. Als ik daarna nog afspraken heb en een net schone broek aan heb, ben ik minder blijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Mijnese zijn net hondjes, die vinden bezoek altijd heel erg leuk en doen dan van *YAY* en snuffelen en kopjes geven enzoen dan zit je idd vol haar ja
hoewel deze nog best meevallen qua verharen.
Nouja, anywaylekker belangrijk
met slagroom???quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Kut, door die slakken bedenk ik me ineens dat ik zin heb in doghnuts met slagroom
Donutsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Kut, door die slakken bedenk ik me ineens dat ik zin heb in donuts met slagroom
Glazuur springt van mijn kiezen bij het lezen van deze postquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
Kut, door die slakken bedenk ik me ineens dat ik zin heb in donuts met slagroom
hahahahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan was hij vast een natuurtalent, dat meteen doorschemerde bij zijn sollicitatie: "oh, deze lijkt bij voorbaat al het zinkende schip te verlaten" "ja man, het schip zinkt nog niet eens! Laten we deze nemen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |