abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108494611
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:40 schreef Iridal het volgende:
Denk dat Groningen (als provincie) sowieso leegloopt op lange termijn.
Toekomst perspectief is daar niet zo heel erg positief, lees vandaag de cijfers in de kranten omtrent werkeloosheid e.d.

Provincie Groningen omschrijf ik als: je hebt de stad Groningen en verder niets.
En de stad Groningen vind ik persoonlijk ook niets, dus Groningen is niets ;)
Als ik op internet lees over de toekomst van het platteland zijn de meningen wat verdeeld en lopen ook de prognoses in percentages krimp nogal uiteen.
Er zijn zelfs deskundigen die een soort omslagpunt voorspellen: steden overvol, mensen trekken weer naar het platteland.
pi_108494647
Zuidhorn of Hoogkerk
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_108494684
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 10:20 schreef dralion13 het volgende:
Zuidhorn of Hoogkerk
Zuidhorn is natuurlijk ook al voorbijgekomen bij mij, maar een collega van mij heeft er gewoon in een ver verleden en die heeft wel eens door laten schemeren dat het nogal een christelijk dorp is?
pi_108496030
De mensen die ik er ken (vorig jaar mijn halve klas) gaven mij niet echt het gevoel dat het nogal een christelijk dorp is, maar ik kan het mis hebben.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 18:20:15 #55
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_108552570
Hoogkerk, Aduard, Zuidhorn...

Als je in Groningen moet werken, geen idee waar, maar pak het logisch aan wat betreft autogebruik. Wat ik bedoel: ga je werken op het Zernike dan heb je één buslijn vanaf Zuidhorn. Ideaal _O_
Werk je bij Driebond en woon je in Leek (ook een prima plaats overigens) dan moet je 's ochtends wel op 15min vertraging rekenen bij het Julianaplein.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')