SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk en gefeli! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond uit eten om mijn nieuwe baan te vieren!
Ik denk de Italiaan of de Chinees. Gezien mijn vader niet dol is op Italiaans (hij vind alleen spaghetti bolognese lekker) denk ik dat we naar de Chinees gaan. Tsa Sieuwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Leuk en gefeli! Waar ga je heen?
Ik eet vanavond gebakken aardappelschijfjes + salade met appel, geitenkaas en noten
Leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk de Italiaan of de Chinees. Gezien mijn vader niet dol is op Italiaans (hij vind alleen spaghetti bolognese lekker) denk ik dat we naar de Chinees gaan. Tsa Sieuw
Jij eet vnv vega zo te zien
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond uit eten om mijn nieuwe baan te vieren!
Dankje, wat ga jij eten? Ik ben toch nog ff aan het kijken naar een leuk restaurantje in Alphen, misschien zie ik nog wat andersquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Het wordt de Ultimate Winter Couscous (het is zó grijs buiten dat ik er nog wel even voor ind e stemming ben): met wortel, pastinaak, pompoen, gedroogde abrikozen, kikkererwten, veel koriander en een heleboel specerijen.
Dat wordt een stuk minder op Fokquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje, wat ga jij eten? Ik ben toch nog ff aan het kijken naar een leuk restaurantje in Alphen, misschien zie ik nog wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |