Toevallig net bij een huis wezen kijkenquote:
Ik moet ineens denken aan: Dag huis, dag tuin, dag opbergschuur.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waar gaat je piano vandaag heen dan, dat je hem groet?.
Goed bezig!quote:Op zondag 26 februari 2012 10:48 schreef Braddie het volgende:
even de sg naar mijn pa brengen die kan hem vast wel maken
Het repetoir van The Ramones?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:15 schreef The_Dean het volgende:
Ik kom nog niet verder dan Seven Nation Army en Bro Hymn, maar bassen is toch wel gaaf
Kopenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:14 schreef BoerBert het volgende:
http://www.epiphone.com/Products/Archtop/ES-339-PRO.aspx
GAS
Dat heb ik met dezequote:Op zondag 26 februari 2012 11:14 schreef BoerBert het volgende:
http://www.epiphone.com/Products/Archtop/ES-339-PRO.aspx
GAS
Zit er hard aan te denken. Zat een tijdje aan een Dot of een Sheraton te denken, maar vond de iets kleinere Gibson es-339's zo gaaf. Aangezien die veel te duur zijn voor me, was het een hopeloos verhaalquote:
Weet ik. Pas bij Feedback hadden ze alleen de Sheraton hangen, dus geen Dot gespeeldquote:Op zondag 26 februari 2012 11:57 schreef brother52 het volgende:
Niks mis met een Epi dot![]()
Veel gitaar voor weinig geld. Een Sheraton zou ik gewoon lekker laten hangen. Het verschil met een dot is namelijk erg klein. Een dot is misschien nog wel beter... ja, ik ben fan geworden van die dingen.
WTF ! ?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef The_Dean het volgende:
De Explorer is te kapot, die body is de moeite niet meer ben ik bang.
Maar eens een andere body scoren. Tot die tijd de onderdelen gebruiken om andere gitaren weer speelbaar te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hety coolquote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef The_Dean het volgende:
En goed nieuws over London City!
LC zelf is niet failliet, alleen JIC Music. LC probeert nu een doorstart te maken en nieuwe investeerders te vinden zodat ze straks weer volgas verder kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ongelukje van de vorige eigenaarquote:Op zondag 26 februari 2012 13:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
WTF ! ?
Heb je die als tandenstoker geruikt of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |