Je hebt het wel eens geprobeerd ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het werkt goed, maar ik vind het maar een lomp blok ijzer... kan de balans niet echt ten goede komen...
Ja, daar was ik ook net achterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Het is de James Trussart Steelcaster
[ afbeelding ]
Nouja, aangezien je met een 10-15 watt cube niet boven een fatsoenlijke band uitkomt denk ik zo, en er wel degelijk verschil zit tussen 10-15 watt en 30 watt(meer headroom en je hebt ook een betere speaker/speakers)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom 30 watt minimaal ? Er even vanuitgaande dat je weet dat wattage niks met je volume te maken heeft.
Ja, daar speelt BB King ook op, en ik heb daar ook op gespeeld een hele tijd terug, en die sound is hèèl erg tof.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een versterker uitzoeken is ook lastig, zeker als je budget niet al te groot is, weet er alles van
Labseries L5, speelt BB King daar ook niet op?
Je weet dat er een verschil is tussen transistor en buizen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, aangezien je met een 10-15 watt cube niet boven een fatsoenlijke band uitkomt denk ik zo, en er wel degelijk verschil zit tussen 10-15 watt en 30 watt(meer headroom en je hebt ook een betere speaker/speakers)
Ja, dat weet ik, maar als ik geen redelijk volume buizen bak kan betalen (dus) dan zal ik wel een 30 watt transistor moeten kopen,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je weet dat er een verschil is tussen transistor en buizen?
Dat heb ik ook wel een beetje ja. Ik mis het goud.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef The_Dean het volgende:
En ik vind die nieuwe look eigenlijk te modern voor Marshall
Wat is headroom eigenlijk ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, aangezien je met een 10-15 watt cube niet boven een fatsoenlijke band uitkomt denk ik zo, en er wel degelijk verschil zit tussen 10-15 watt en 30 watt(meer headroom en je hebt ook een betere speaker/speakers)
Waarom speel je daar het intro van Twist en Shout?quote:
Ik zou willen dat ik die intro speelde vriendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom speel je daar het intro van Twist en Shout?
Hij lijkt er wel heel erg veel opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:35 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik die intro speelde vriend![]()
Ik doe het je niet na.quote:Dit is toch een meesterlijke cover ofniet?
Dat is toch wanneer je van je stoel opstaat en niet meteen met je kop tegen het plafond knalt?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is toch wanneer je van je stoel opstaat en niet meteen met je kop tegen het plafond knalt?
En toch heb je niks gemist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:34 schreef Aresdreams het volgende:
jezus, wat gaan jullie hard, dagje werken, zo een topic en 3 pagina's verder...
Ja, maar dan dat als je van je amp opstaat!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is toch wanneer je van je stoel opstaat en niet meteen met je kop tegen het plafond knalt?
Ziet er zeker goed uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:54 schreef brother52 het volgende:
De lineup van Fortarock begint er ook steeds beter uit te zien
Ik vind het ook erg aardig van ze dat ze er in de programmering rekening mee gehouden hebben dat de mensen ook willen eten.quote:
Goed gedaan toch zo draaien ze ook nog wat horeca omzetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg aardig van ze dat ze er in de programmering rekening mee gehouden hebben dat de mensen ook willen eten.
Waarom zou je anders Trivium uitnodigen?
Absoluut, ik vind het wat dat betreft ook een ideale festivalband. Net als Coldplay en Keane en zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Goed gedaan toch zo draaien ze ook nog wat horeca omzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |