mooi!quote:
wel ff zorgen dat BB een neger wordt, das hipperquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn kinders ook DeeShontay en Tahlalulah noemen
quote:Sharanie
1
Shardae
1
Shardjény
1
Shareighlane
1
Sharen-Jane
1
Sharey-Ann
1
Shari-Ann
1
Shariifa
1
Shariley
1
Sharinda
1
Sharinna
1
Sharlin
1
Sharmayne
1
Sharmeshia
1
Sharnineiska
1
Sharon-Rose
1
Sharoya
1
Shary’an
1
Sharyana
1
Shary-Ann
1
Sharyciënne
1
Shauni
1
Shavania
1
Shavelly
1
Shawn-Tee
1
Shayanna
1
Shayanngeny
1
Shaydané
1
Shayee
1
Shaylana
1
Shayle-Ann
1
Shay-Lee
1
Shaylee-Jay
1
Shayleena
1
Shaylynn
1
Shayra
1
Shaytana
1
Shayviëna
1
Shaza
1
Shaznay
1
Sheantely
1
NIET HATEN OP DE SH NAMEN!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
De hele pagina die met Sh begint is om te huilen
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:37 schreef Loqi het volgende:
Ik ben ineens heel erg blij met mijn normale naam
NOOOOOquote:Er zit een vel rode stof met een
Jij hebt gelukkig ook geen kampertnaamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben altijd al blij geweest met mijn naam
Snap ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben altijd al blij geweest met mijn naam
Ik heb je van de week lopen stalken, daarom heb jij nu ook een snothoofdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning!
Ik ben onmenselijk verkouden en nu vind ik mezelf heel zielig. Ik lijk wel een vent
.
Vannacht nauwelijks geslapen omdat ik zo gewend ben om door m'n neus te ademen en komende nacht slaapdienst draaien. Emoslinger.gif EINZ![]()
Nu douchen, dat helpt vast
Kan heel lekker zijnquote:
Lauren Hillquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:13 schreef Diconnected het volgende:
135 LaurensIk ben niet meer origineel
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb je van de week lopen stalken, daarom heb jij nu ook een snothoofd
ik heb iedereen van de SC de afgelopen maanden bezocht in hun slaap
Ninja/Twilight style Moehahahahahahahahaaaaaaaaàaaa
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
priem!
[ afbeelding ]
Volgende keer maak ik den spiegel ook schoon
Pretty!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
priem!
[ afbeelding ]
Die blouse is te groot!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
priem!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Je hebt ook verdomd geile benen!quote:
Gelukkig heet er hier niemand Wimquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wim will be mine!!!!! ALL MINEEEEE!!!!!!
die kopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wim will be mine!!!!! ALL MINEEEEE!!!!!!
moet je mijn tetten eens zien!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt ook verdomd geile benen!
Ja dat viel mij ook op! Staat je goed SQ!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt ook verdomd geile benen!
Dat kan niet, zit een veul te grote blouse omheenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kop
[..]
moet je mijn tetten eens zien!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet ze echt hebben. Het moet. Het universum Ik wil et !
Epic PS wel hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kop
[..]
moet je mijn tetten eens zien!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Best groten fik in Rotterdam![]()
[ afbeelding ]
In een chemisch laboratorium ook echt![]()
snuiven!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
makkelijk is wel een overstatement, maar ze zitten comfortabel genoegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
Lopen ze ook makkelijk? Geen beknelde tenen??
Holyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over een kwartier meer over Prins Vrieso.hij gaat dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
makkelijk is wel een overstatement, maar ze zitten comfortabel genoeg
Ik moet wennen aan plateau
SQ is eigenlijk stiekem Mabelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is toch niks bekend nog? Of mis ik weer wat?
GIEV SHOES AND KITTEHquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
zie je op deze foto de kleur beter?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schat ook in dat hij dood gaat, uit zichzelf of dat ze de stekker eruit jassen. Maar officieel is nog niks bekend neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er is toch niks bekend nog? Of mis ik weer wat?
Ik heb precies hetzelfde rokjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde rokje
Zuurbrand, lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ideaal die dingen, heb ze ook in zwart, grijs en zalm/zwartquote:
ik heb mijn pensje vakkundig weggesneden uit de fotoquote:
Zeker! Ook HEMA?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ideaal die dingen, heb ze ook in zwart, grijs en zalm/zwart
als je niet meer post, moeten we dan een reddingsteam bellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zuurbrand, lekker!
Ik hoor nog geen sirenes hier dus ik blijf nog lekker even in bed meuren en fokken op mijn foon hehehe
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, als hij dood gaat, gaan ze hem hier begraven. Gaan ze alle stoepjes weer recht leggen
Dico gaat eerder dood dan kip, die zit er nog tusseninquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je niet meer post, moeten we dan een reddingsteam bellen?
Dat lost zichzelf wrl op dan (zuurbrand, oplossen, matige grap.....)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je niet meer post, moeten we dan een reddingsteam bellen?
Maar dico zit dertig hoog en heeft asfalt in d'r longen, die is minder vatbaar dan kipquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dico gaat eerder dood dan kip, die zit er nog tussenin![]()
En als de wind anders staat ga ik eerst dood en daarna trix
goede matige instellingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat lost zichzelf wrl op dan (zuurbrand, oplossen, matige grap.....)
Ik ben geen verlies voor deze aardkleaut dus hoeft niet hoor
is het een krachtwijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik geloof dat het probleem juist was dat er geen wind stond waardoor alle rook in de wijk blijft hangen.
Precies, als Dico niet meer kan posten heb ik nog tijdzat om wegte komen hierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dico gaat eerder dood dan kip, die zit er nog tussenin![]()
En als de wind anders staat ga ik eerst dood en daarna trix
R'dam, wat denk je zelf? Ja dusquote:
Delfshaven, ik ben niet heul erg thuis in Rotterdam, maar volgens mij heeft mijn broer daar gewoond.quote:
En boompjes planten langs de hele route, die net als bij Juultje en Claus enzo allemaal pqar weken later dood zijn omdat het het plantseizoen niet is whehrhrhrhrquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, als hij dood gaat, gaan ze hem hier begraven. Gaan ze alle stoepjes weer recht leggen
Vorige keer lag de markt volledig open omdat ze aan het bouwen waren en net archeologische vondsten hadden gedaan (doen ze altijd als ze hier dieper dan 2 meter graven).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En boompjes planten langs de hele route, die net als bij Juultje en Claus enzo allemaal pqar weken later dood zijn omdat het het plantseizoen niet is whehrhrhrhr
Maar opgeruimd en netjes is het wel
Dat kunnen mensen die Duits spreken nietquote:
Ja, maar meer om practische redenen dan behandelinhoudelijke denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden ze bij een prins nou langer wachten om de stekker eruit te trekken dan bij den gewone burger?
Goed punt, de meeste Duitsers klinken als Chinezenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen die Duits spreken niet
Deze week komt niet zo goed uit, volgende week mag de stekker eruit. Of we houden het nog een jaartje uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar meer om practische redenen dan behandelinhoudelijke denk ik.
boompjes planten, iedereen invliegen om afscheid laten nemen, dat soort dingen. Gok ik hoor
50 minuten hartstilstand, duurde lang/te lang.quote:
Dat, de fuck.quote:
Ariel Sharon ligt al 6 jaar in coma dus ja....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze week komt niet zo goed uit, volgende week mag de stekker eruit. Of we houden het nog een jaartje uit
ja, dit dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze zijn wel spanning aan het opbouwen he?
Ja joh trek zo de stekker eruitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ze houden m dus 'levend' omdat het dus jaren kan duren![]()
![]()
En ze gaan een revalidatiecentrum zoeken. Spend alll the money op iets dat wss toch geen nut heeft![]()
Naja ze houden hem er in; lijkt me. Om te kijken of ie er ooit nog; via revalidatie; uit kan komen.. Maarjaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Coma? Issie niet hersendood dan?
Als ik jaren in coma lig trek dan de stekker er maar uit hoor. Dan hoeft mijn familie ook niet nog een 'beetje' hoop te hebben dat er toch niet isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja joh trek zo de stekker eruit
En jij doet nooit niks stomsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lullig voor de kinderen en mabel, verder vind ik het nog steeds eigen schuld dikke bult
Jaren het is net een week...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik jaren in coma lig trek dan de stekker er maar uit hoor. Dan hoeft mijn familie ook niet nog een 'beetje' hoop te hebben dat er toch niet is
Ach, dit lijkt me bijna nog zwaarder voor omstanders dan dat het gewoon over is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja ze houden hem er in; lijkt me. Om te kijken of ie er ooit nog; via revalidatie; uit kan komen.. Maarja![]()
Bah zeg...
ja maar iets stoms doen en dit is wel een groot verschil... lawinegevaar 4 en zonder ballon.. Mja...quote:
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze nu de stekker eruit moeten trekken?
dit bedoel ik dus, dan krijgen ze hoop en dan wordt na 3 jaar die klap alleen maar groter.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ach, dit lijkt me bijna nog zwaarder voor omstanders dan dat het gewoon over is.
Heftig hoor...
En dat terwijl je twee kleine kinderen hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ja maar iets stoms doen en dit is wel een groot verschil... lawinegevaar 4 en zonder ballon.. Mja...
Als je te hard rijdt kan je ook tegen iets aanrijden, en zo belanden en dat doen toch veel mensen. Dat bedoel ik..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat terwijl je twee kleine kinderen hebt
Dat is toch iets heel anders dan gaan skiën met een lawinealarm?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als je te hard rijdt kan je ook tegen iets aanrijden, en zo belanden en dat doen toch veel mensen. Dat bedoel ik..
maar als een onbekend iemand met 160 zich dood rijdt; gaat men ook niet zeggen "ja maar iedereen doet iets stoms". Iedereen zal zeggen: Ja; had ie maar niet moeten doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als je te hard rijdt kan je ook tegen iets aanrijden, en zo belanden en dat doen toch veel mensen. Dat bedoel ik..
Ja, maar daar zit ook nog het verschil tussen 10km te hard of 200 rijden op de snelweg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jij faalt domquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
En volgens mij doe ik best wel weinig 'stomme' levensbedreigende dingen. lol![]()
Ik rijd geen auto, ik rijd niet als een mongol op mn fiets, ik ben nooit dronken
Ik hoorde op de radio dat er heel veel.mensen waren daar, 60% van de mensen daar skiet off piste en ze hadden lawinebommen af laten gaan daarvoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet skiën als er een lawinegevaaralarmmelding is afgegeven.
Naja ik weet niet hoe het allemaal zit, maar ik vind het een 'beetje dom'.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat er heel veel.mensen waren daar, 60% van de mensen daar skiet off piste en ze hadden lawinebommen af laten gaan daarvoor.
Maar goed, slim is het niet natuurlijk, maar ja, wel met behoorlijke dramaafloop
Tenzij je je slagaders daarbij open snijdt aan je pakketjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jij faalt domook niet verstandig maar niet levensbedreigend
![]()
Dat zal wel denk ik of Londenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen ze hem niet naar Nederland halen?
Volgens mij ben je dan nog makkelijk te redden als je meteen 112 beltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tenzij je je slagaders daarbij open snijdt aan je pakketje
Bloed op je foon = kortsluiting enzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan nog makkelijk te redden als je meteen 112 belten het dichtbindt
![]()
Volgens mij is dat echt een kutmanier om een einde aan je leven te maken. Hoe lang duurt het wel niet tot je dood bent?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bloed op je foon = kortsluiting enzo?
Kan beide. Of thuis ergens een vleugel geschikt maken, maakt niet zo uit. Das thuis (mits je de ruimte hebt en het geld) prima te installeren/makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat zal wel denk ik of Londen
Je bewustzijn zakt weg en dan slaap je een soort van in, coma achtig. Schijnt niet naar te zijn, maar ja...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een kutmanier om een einde aan je leven te maken. Hoe lang duurt het wel niet tot je dood bent?
Ik dacht even dat je Hollands binnen hadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
verbranding scheelt wel uitvaartkosten. Lekker hollands
Dermalogicaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Verbranding en stikken lijken me de naarste manieren om aan de andere kant van het gras te komen, bah
Maar goed, wij leven nog, we houden van lakjes en we falen graag (ik zit nieuwe dermalogica spulletjes uit te zoeken... )
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Hollands binnen had
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
DIE HEB IK AL JAquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Hollands binnen had
Cleanser (ultracalming) vind ik ook wel erg fijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef BGTes het volgende:
[..]
DermalogicaDie exfoliator is baas!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
Weer boterhammen vergeten
[..]
DIE HEB IK AL JA![]()
Boeh lijkt me ook niks...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef Mss het volgende:
Verdrinken schijnt ook een redelijk relaxte dood te zijn.
Als je mazzel hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kogel door je kop, ben je dr in 1x vanaf
Ik zou alleen niet weten waar ik een pistool vandaan moet halen, maar goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt.
Maar alles waarbij je geen lucht meer krijgt.
Lol... gek mensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kogel door je kop, ben je dr in 1x vanaf
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lol... gek mens
Gewoon niet doodgaan en vampier zombie worden
Maar áls het moet, dan zou ik dat doen denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lol... gek mens
Gewoon niet doodgaan en vampier worden
Bijlmerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten waar ik een pistool vandaan moet halen, maar goed
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
Weer boterhammen vergeten
[..]
DIE HEB IK AL JA![]()
Glittervampierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lol... gek mens
Gewoon niet doodgaan en vampier worden
Doe jij heul nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]*gaat vanuit school maddens halen
I feel for you... gore meuk is dat zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
NOU NOU wa een lekkere cup-a-soup heb ik nu toch !!!![]()
En daar ga je ook niet altijd dood aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar áls het moet, dan zou ik dat doen denk ik.
Voor de trein springen is zo laf
Inholland?quote:
Nee das waar, maar wel een lekkor broodjequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je een pistool voor me hosselt krijg je de lakjes gratis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee das waar, maar wel een lekkor broodje
Yes plzquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gooit een bigmacmenu naar priem
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Lekkere onderwerpen hier
Ik moet meteen aan van die verhalen denken van die mensen die door een ongeval bij het bouwen ofzo klem zijn komen te zitten, been ligt er half af enzo. En ten einde raad met het spijkerpistool zichzelf van kant willen maken. Maar dan raken ze net niet het goede deel in de hersenen, ligt niet alleen het been er half af maar ook nog eens een dikke spijker in je kop...FAAL!!Spannond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Lekkere onderwerpen hier
Ik moet meteen aan van die verhalen denken van die mensen die door een ongeval bij het bouwen ofzo klem zijn komen te zitten, been ligt er half af enzo. En ten einde raad met het spijkerpistool zichzelf van kant willen maken. Maar dan raken ze net niet het goede deel in de hersenen, ligt niet alleen het been er half af maar ook nog eens een dikke spijker in je kop...FAAL!!Blind date? Of iemand die je al langer kentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
Knoei
Mag je mijn buikvet om op te levenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
als ik nu aan vriend zeg dat ik een maandlang gewoon níet ga eten; en van het geld dat ik er mee uitspaar die maddens ga kopen. Vindt ie vast goed toch??![]()
![]()
Neinz! Ik stuur wel een geyle negert jouw kant op. Kan je zelf hosselen.quote:
Das toch verlengde Bijlmer johquote:
Op jouw buikvet kan ik heul geen maand levenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag je mijn buikvet om op te leven
Twee weken vast wel, misschien wel driequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op jouw buikvet kan ik heul geen maand leven
Mag je het mijne er bijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op jouw buikvet kan ik heul geen maand leven
Wie zegt dat het een meneer is?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:47 schreef Lindytje het volgende:
Spannend puckzzz!!!
Waar heb je de meneer opgeduikeld?
Bwhehehe, dat heb ik ook heel vaak...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap, ik hoor slaande autodeuren en denk PAKJESSSSSSS.
Is het de buurman.
Ik ga dan heel snel uit m'n raam kijken. Buurman.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, dat heb ik ook heel vaak...
In spanning wachten op de belen dan gebeurt er niks
Bi is de trend toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah nee, niet nog meer vrouwen die spontaan lesbisch worden. Volgens mij is het een trend
Hier zitten de gordijnen meestal dicht ivm de honts die anders blaffen bij elke voorbijganger....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga dan heel snel uit m'n raam kijken. Buurman.
Nee van die vrouwen die dan na 15-20 jaar van hun vent af gaan en dan lesbisch 'worden'. In mijn hometown alleen al 7 mensen die ik ken, echtquote:
Pornorooie nagels. Omdat het kan! Maar tofquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Het is wel een meneer
Ik ken hem nog niet goed. Hij is een brandweercollega van Patje. En ambulancechauffeur. Heb hem afgelopen dinsdag heel ff gezien toen ze van de brandweer bij de Knoerisverbranding waren. Hij is kleiner als ikVerder wat facebook geklets enzo.
Ik vind het echt doodeng
Misschien is ie helemaal niet leuk? Wat zal ik aandoen? Welke lak doe ik op? Ik hoop dat ik mijn glas zonder te bibberen naar mijn mond krijg
Ohmy...firstworldproblems!!!
Unf is biquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geen kwaaie woorden over bi's!
Oeh en ook nene eckten date-date met dinner en alles?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Het is wel een meneer
Ik ken hem nog niet goed. Hij is een brandweercollega van Patje. En ambulancechauffeur. Heb hem afgelopen dinsdag heel ff gezien toen ze van de brandweer bij de Knoerisverbranding waren. Hij is kleiner als ikVerder wat facebook geklets enzo.
Ik vind het echt doodeng
Misschien is ie helemaal niet leuk? Wat zal ik aandoen? Welke lak doe ik op? Ik hoop dat ik mijn glas zonder te bibberen naar mijn mond krijg
Ohmy...firstworldproblems!!!
Endan de hele tijd aan elkaar gaan zitten terwijl ze 50+ zijn....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee van die vrouwen die dan na 15-20 jaar van hun vent af gaan en dan lesbisch 'worden'. In mijn hometown alleen al 7 mensen die ik ken, echt![]()
![]()
Ghihi...dinner & a movie ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh en ook nene eckten date-date met dinner en alles?
Slobberen on the first date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Klinkt tofquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ghihi...dinner & a movie ja.
Maar gewoon lekker lomp bij Marc's BBQ (Lin kent het) dat is veel vlees en geen groente maar chips bij je etenEn dan The Girl with the Dragon Tattoo (denk ik, moeten we nog ff zien)
Als hij niet leuk is niet die film doen, die duurt LANGquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar gewoon lekker lomp bij Marc's BBQ (Lin kent het) dat is veel vlees en geen groente maar chips bij je etenEn dan The Girl with the Dragon Tattoo (denk ik, moeten we nog ff zien)
OEH goeden tip!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als hij niet leuk is niet die film doen, die duurt LANG
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH goeden tip!!
Ik heb ook nog nooit gedate Priem
Dan gewoon niet als date zien; maar leuk uitje met nen maatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH goeden tip!!
Ik heb ook nog nooit gedate Priem
quote:Wij willen de koninklijk familie heel veel sterke wensen in deze moeilijke tijd, wij leven met u mee.
Ja en dan gewoon een dikke boer laten! Ik moet wel mezelf kunnen zijn he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan gewoon niet als date zien; maar leuk uitje met nen maat![]()
Neinz, maar die reactie wilde ik graag uitlokken.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
royale blouse verruild voor colbertje dat al vier jaar ongedragen in de kast hing, hij past me
[ afbeelding ]
Marc´s BBQ!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En nu kun je toch echt niet meer zeggen dat je slanker lijkt door je kapsel !!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
royale blouse verruild voor colbertje dat al vier jaar ongedragen in de kast hing, hij past me
[ afbeelding ]
Wees gewoon ook eens blij met de verenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat me niet om de veren![]()
ben erg blij dat ik m'n jasje weer pas
Whiejj!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
oh dat bedoelde ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat me niet om de veren![]()
ben erg blij dat ik m'n jasje weer pas
Y u so negative chickieeequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:17 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe is goeden inspiratie ook![]()
Oh, en ik heb ook een mini-yay. Mijn carnavalskilo's zijn er weer af, met twee ons extra.
Wat een lame-ass afvaller ben ik![]()
lekker boeiend hoe, t gaat er af, klaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:17 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb ook een mini-yay. Mijn carnavalskilo's zijn er weer af, met twee ons extra.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat Loqi zegt!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
lekker boeiend hoe, t gaat er af, klaar
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:17 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil nen complete full body picIn sexeh rokje én shoes
![]()
![]()
quote:
Ik heb drie woorden voor je:quote:
BBquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
van de voorkant is het beter dan de zijkant hoor
[ afbeelding ]
ik moest op 1 poot balanceren van bb voor de schoenen
Maar het jasje steekt wel iets uit
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef Loqi het volgende:
[..]even kijken wanneer ik naar de Hema kan, ik moet ook dat rokje
matched bij mn schoenen
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
Op den volgende meet allemaal Skjoe betasten
Wait whut? Dat doen we toch altijd bij een meetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
Op den volgende meet allemaal Skjoe betasten
fap voorlopig nog maar even op de voorkantfoto, als ik er nog vijf kilo af heb durf ik misschien wel een ekte zijkantfotoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
Volgens mij vertekent het jasje heul....
Doe nog eens eentje zonder jasje![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fap voorlopig nog maar even op de voorkantfoto, als ik er nog vijf kilo af heb durf ik misschien wel een ekte zijkantfoto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |