Ik kan een opmerking makenquote:
Ohjaquote:
Je date? Arrivederci komt ookquote:Ik kom trouwens met mijn date (mijn plus 1) samen, dus ben er niet voor 23:00.
en heel veel computersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond in de grote zaal van de Effenaar het Frisofeest XL, de grote datingshow, alleen maar Liefde
Jep! Samen met een andere vriend, Tom. Tom is sexyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Luke gaat ook mee naar Florence toch?
maar goed dat ik dan volgende week op vakantie magquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep! Samen met een andere vriend, Tom. Tom is sexy![]()
Die zou vanavond ook meekomen maar die is nog ziek van Carnaval en bier en griep dus die heeft net afgezegd.
Evenals onze engeltjes trouwens. Dus er zal iemand een vervanging moeten zoeken of anders engelloos. Heb t al aan Dick doorgegeven.
Er is een griepepedemie op komst.
we houden de pers buiten en het feest binnen, Frisofeest is niet gelinkt aan het koningshuisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Nou dat wordt dus niets meer met Friso de prins... zal voor het Frisofeest ook best een rare avond worden denk ik
Ja ik blijf het dubbel vinden. Niet gelinkt is niet gelinkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we houden de pers buiten en het feest binnen, Frisofeest is niet gelinkt aan het koningshuis
je kunt het niet volledig negerenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik blijf het dubbel vinden. Niet gelinkt is niet gelinkt.
En nu doen we er toch dingen mee. Maar goed.
T giet gewoon nog aon toch?
geld gaat niet naar Friso maar naar het Bergrettungs team in Oostenrijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:08 schreef MisterO het volgende:
ik zelf snap de link met een geldinzamelingsactie niet. dat doe je meestal bij armoede, maar daar is hier toch geen sprake van? Zo zou het grote publiek dit puur als een aandachtsding kunnen zien. (tuurlijk weet ik zelf dat het allemaal goed bedoeld is)
Het is OF "negeren", of iig niets mee doen, OF niet negeren en je er dus aan verbinden, in meer of mindere mate.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je kunt het niet volledig negeren
Geld is voor de Prins Bernhard hondjes... uh SINT BErnhard hondjes... uh, nou ja, de reddingswerkers dus!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:08 schreef MisterO het volgende:
ik zelf snap de link met een geldinzamelingsactie niet. dat doe je meestal bij armoede, maar daar is hier toch geen sprake van? Zo zou het grote publiek dit puur als een aandachtsding kunnen zien. (tuurlijk weet ik zelf dat het allemaal goed bedoeld is)
Wheheh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geld is voor de Prins Bernhard hondjes... uh SINT BErnhard hondjes... uh, nou ja, de reddingswerkers dus!
nee hoor, dat is niet gekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek als ik denk dat het beter is om de discussie waarom en hoe dit besloten is niet op Fok te voeren?
Kan. Maar ik praat niet vanuit Friso maar vanuit mezelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek als ik denk dat het beter is om de discussie waarom en hoe dit besloten is niet op Fok te voeren?
Alle kabelboompjes en plugjes bij je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef Stroekie het volgende:
Ik ben al bijna op plek des oordeels effenaar
Het had in principe gekund, dan had je het gewoon afgedaan met een 'wij hebben geen banden met het koninklijk huis'.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
je kunt het niet volledig negeren
Ik mag mijn date niet versieren want ik heb een heteroverbod!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Ja precies, je moet vanavond al je date versieren... daar kun je die Italiaan toch niet bij gebruiken!
Dat ik de beste vriend van Yvo zou versieren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Tja, het zou wel het drama een erg bizarre wending geven
Dan krijg ik van de recensenten om mijn oren geslagen dat het allemaal veel te ongeloofwaardig isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Yup, heeft Wonderer ook gelijk een nieuw boek
En als ie nou een wedstrijdje bierdrinken aanbiedt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Laten we dat toch maar even allemaal niet gaan doen.
Hij respecteert mij door vanavond niet te gaan, laat ik hem dan respecteren door vanavond zijn beste vriend nieet te pijpen.
Ik vreeeeeeeeeeees dat ik vanavond niet helemaal nuchter zal blijven nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus jij komt lallend en zwalkend de effenaar binnen vanavond?
Dat noemen ze goed nieuwsquote:
Nee dat is best heel logisch, maar dat had wellicht met die hele discussies en het gedramatiseer vanaf vorige week vrijdag daarover al niet hier gemoeten...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef TheVulture het volgende:
ik hoop niet dat ze je een mooi opgewarmd lijk vond
Ok, ik stap even in mijn tijdmachine om dat te corrigeren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat is best heel logisch, maar dan had die hele discussie en gedramatiseerd vanaf vorige week vrijdag daarover al niet hier gevoerd moeten worden...
Succesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik stap even in mijn tijdmachine om dat te corrigeren.
Wacht even, heb nog wel een lijstje van andere dingen die je mag herstellen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik stap even in mijn tijdmachine om dat te corrigeren.
Nee ik ga mijn verwekking niet ongedaan makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even, heb nog wel een lijstje van andere dingen die je mag herstellen!
Maar als je dat ongedaan maakt besta je helemaal niet om het ongedaan te gaan maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee ik ga mijn verwekking niet ongedaan maken!
Je zei eten.quote:
Minder eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:09 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Cosmo een model... die lopen ook hele dagen op een cracker!
S ochtends eten gaat nog niet echt goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Gaat dat bij jou inmiddels wat beter?
Haha nja dat is inderdaad wel de gedachte die ik had jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:05 schreef De_Directeur het volgende:
[..]! Invalluuuuhhh, denk jij nu?
Heb je zelf wel een griepprik gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
dan ben ik blij dat ík daar in ieder geval niet aan bijgedragen hebquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat is best heel logisch, maar dat had wellicht met die hele discussies en het gedramatiseer vanaf vorige week vrijdag daarover al niet hier gemoeten...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Wat raar eigenlijk dat zij op een dag als vandaag hun fabriek niet stilzetten en een andere naam aannemen zeg?
http://www.frisokindervoeding.nl/Belachelijk! Hoe durven zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik koop nooit meer hun babyvoeding!
[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 24-02-2012 20:36:18 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Joquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:36 schreef MisterO het volgende:
Hoi alle niet brabo's!!! ( de rest is naar het Frisofeest)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Wat raar eigenlijk dat zij op een dag als vandaag hun fabriek niet stilzetten en een andere naam aannemen zeg?
http://www.frisokindervoeding.nl/Frisolak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Gaat gaat.quote:
Oow nou dat laatste is in ieder geval heel erg fijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat gaat.
Geen werk, nog geen prognose wanneer wel. Tot die tijd hang ik aan een bijbaan.
Verder dit weekend gaat broer het huis uit en ga ik knuffelen met mijn![]()
Jawel. Maar de tweede sollicitant die tegelijkertijd moest beginnen (omdat ze mij nog niet een vestiging alleen zien runnen als net afgestudeerde) was geen toppertje... Ofwel: geen startmogelijkheden voor mij. De andere functie had ik een gesprek over die erg moeizaam verliep. De intercedent die mij moest bemiddelen gaf ook al aan (achterafquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oow nou dat laatste is in ieder geval heel erg fijn![]()
Je werd niet meer gebeld voor de vacature waar je zo enthousiast over was?
Jammer johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Maar de tweede sollicitant die tegelijkertijd moest beginnen (omdat ze mij nog niet een vestiging alleen zien runnen als net afgestudeerde) was geen toppertje... Ofwel: geen startmogelijkheden voor mij. De andere functie had ik een gesprek over die erg moeizaam verliep. De intercedent die mij moest bemiddelen gaf ook al aan (achteraf) dat de man, inderdaad, moeizaam is. Alle 3 de gesprekken zijn dan ook afgeketst.
Ja, onder den rivieren, onder Zwolle...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jammer joh![]()
Maar ik zocht laatst ook wat vacatures als intercedent, maar de internets staan er vol mee toch?
Mja Amsterdam zal indd wel wat anders te vergelijken zijn...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, onder den rivieren, onder Zwolle...
Niet alle brabo's en limbo's Frisoën, dat is vooral het inteeltkliekje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:36 schreef MisterO het volgende:
Hoi alle niet brabo's!!! ( de rest is naar het Frisofeest)
Inteeltklietjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Niet alle brabo's en limbo's Frisoën, dat is vooral het inteeltkliekje.
Is verhuizen geen optie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, onder den rivieren, onder Zwolle...
Voorlopig nog niet. Pat moet eerst nog 3 jaar (minimaal) rondhangen op de hogeschoolquote:
Not my cup of tea.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Inteeltklietje![]()
Jij gaat er niet naartoe?
Hanze.quote:
Oooww. Daar heb ik ook gestudeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hanze.
Daarnaast: vind Groningen voorlopig wel prima.
Ow?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oooww. Daar heb ik ook gestudeerdtoppertje.
Mjah, maar als er geen werk is en elders wel...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hanze.
Daarnaast: vind Groningen voorlopig wel prima.
Voorlopig zit ik nog op mijn plekje. Werk zo'n 24-32uur per week. Prima eerst.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:21 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Mjah, maar als er geen werk is en elders wel...
Okeej, okeej.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik nog op mijn plekje. Werk zo'n 24-32uur per week. Prima eerst.
Ongetwijfeld nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:26 schreef MisterO het volgende:
Ah oke, ik Commerciele Economie, toch wat anders. Straks kenden we elkaar
Ik was bezig met mijn maatschappelijke ikke. Verstokte vrijgezel proberen te vertellen wat-ie mist en/ofzo. Ging er niet in voor zoete koek.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:25 schreef De_Directeur het volgende:
Maar zonder het brabantse incestkliekje is het wel tering saai hier.
'Verstokte vrijgezel'?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was bezig met mijn maatschappelijke ikke. Verstokte vrijgezel proberen te vertellen wat-ie mist en/ofzo. Ging er niet in voor zoete koek.
Meh.
Je maatschappelijke ikke? Vrijgezel? En P-dingetje dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was bezig met mijn maatschappelijke ikke. Verstokte vrijgezel proberen te vertellen wat-ie mist en/ofzo. Ging er niet in voor zoete koek.
Meh.
Nee, een kennis van 39 of zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
'Verstokte vrijgezel'?
Een 'verstoke vrijgezel' van.... 21?
Niet ikkeeeequote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:42 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Je maatschappelijke ikke? Vrijgezel? En P-dingetje dan?
Aaaah, zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, een kennis van 39 of zo.
[..]
Niet ikkeeee
Met mijn maatschappelijke kant was ik bezig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:50 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Aaaah, zo.
In Groningen verstaan ze onder ikke dan iets anders dan in Nederland.
Als iemand liever vrijgezel is met dat toch kunnen? Je moet toch geen relatie hebben? Sommige mensen missen dat niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh.
Nee, is niet erg, maar hij zei het op een manier dat-ie het heeft afgezworen en hij toch niet aantrekkelijk is en blablabla. Maar wel denkt sex te missen maar dat niemand daarvoor in de rij staat. Hij leefde nu om te werken en om te slapen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Als iemand liever vrijgezel is met dat toch kunnen? Je moet toch geen relatie hebben? Sommige mensen missen dat niet.
Wa... wazzzep je gggggezzzaan zzzan *hik*?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben zo blij dat ik hier vannacht niet meer gepost heb.
Ben nu nog steeds lam volgens mij.
In de stad gegeten en een biertje gedaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wa... wazzzep je gggggezzzaan zzzan *hik*?
1 biertje?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de stad gegeten en een biertje gedaan.
Een reguliere vrijdagavond dusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de stad gegeten en een biertje gedaan.
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een reguliere vrijdagavond dus
En dat staat voor de klasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Veel ziekte betekend veel werk
Sorry... je hebt helemaal gelijk... Ik denk dat ik maar ontslag neem en niet meer in het onderwijs aan het werk ga. Het is te belachelijk voor woorden dat iemand uit het onderwijs ook een fout kan maken...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:05 schreef DeDarmrakkertjes het volgende:
[..]
En dat staat voor de klas
Als je nou alle klonen apart benoemd, dat is het topic nog sneller vol.quote:
Noem het een pedagogische truc, opzettelijk foutjes maken zodat de kindjes het kunnen verbeteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry... je hebt helemaal gelijk... Ik denk dat ik maar ontslag neem en niet meer in het onderwijs aan het werk ga. Het is te belachelijk voor woorden dat iemand uit het onderwijs ook een fout kan maken...
Dat zou dan een didactische truc zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:18 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Noem het een pedagogische truc, opzettelijk foutjes maken zodat de kindjes het kunnen verbeteren.
Ik ben voor, open jij die, jij hebt er meer recht op dan ik, en ik zit op m'n mobielquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:16 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Als je nou alle klonen apart benoemd, dat is het topic nog sneller vol.
Of open een speciaal jubileumtopic, buiten de reeks om!
Donker haar, stoppelbaard? Mooi lijf?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 05:43 schreef Steve het volgende:
Lekker briefjes uit staan delen..
En een leuke dove man die me volgens mij wel leuk vond, maar na mijn laatste briefje niet meer gezien....
Om het te vieren vind ik dat we ons eigen gedeelte binnen KPD moeten krijgen, waarbij we dan allemaal sensuele foto's van onszelf kunnen posten.quote:
Sommigen begonnen niet als lekker ding van 20 hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:10 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij begonnen we allemaal als lekker ding van 20 en zijn we nu 30 en verrimpeld en verzuurd.
Ik ben nog altijd even fris en lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:10 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij begonnen we allemaal als lekker ding van 20 en zijn we nu 30 en verrimpeld en verzuurd.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Donker haar, stoppelbaard? Mooi lijf?
Die ken ik, hele lieve ventquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. Ik wacht wel even op de foto's.
.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:39 schreef Waxxer het volgende:
Hoi en gefeliciteerd!
Tien jaar man!
En jullie zijn níks veranderd!Nou ja, hier en daar wat dunner op het bolletje, maar dat hoort erbij.
Opdat we nooit vergeten?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Misschien moeten we ons het FRISO topic noemen?
Any suggestions?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gaan we nu iets veranderen omdat we 10 jaar bestaan?
Die is vershredderd, zonder ingrijpen van Hoger Hand krijg ik die niet terug.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat iedereen weer onder zijn originele account post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Jouwe ook al?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:05 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Die is vershredderd, zonder ingrijpen van Hoger Hand krijg ik die niet terug.
GATVERDAMMEEEquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:04 schreef De_Directeur het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kende ik ook alquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef Steve het volgende:
Erik! Ik weet echt wel zeker dat jij deze kent..
Nooit gehoordquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef Steve het volgende:
Die treedt binnenkort op in de effenaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef Steve het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt leuk gister!
Hoe was t gegaan met de matching en zo? Ik heb hem ingevuld maar er verder niks meer van gehoordOf ik snapte t gewoon niet helemaal. Of ik ben gewoon onmatchbaar
L'Amour menaçant:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Wat een schatjes toch, die hetero'sprinter nervous breakdownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt leuk gister!
Hoe was t gegaan met de matching en zo? Ik heb hem ingevuld maar er verder niks meer van gehoordOf ik snapte t gewoon niet helemaal. Of ik ben gewoon onmatchbaar
29 maart.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Die treedt binnenkort op in de effenaar
O het was gestopt uiteindelijk dan?quote:
volgens mij zijn er toch ruim meer dan 50 matches uitgeroldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben aan Steve gematcht. Verrassing.
gewoon verde met het handje uitgeschreven. Avondcoordunatie is zo veelzijdig al had bas die printer ter plekke bijna stuk gegooidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het was gestopt uiteindelijk dan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Wat een schatjes toch, die hetero'sJeetje wie is die middelste met krulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was echt leuk gister!
!!!!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
heb oog voor stompzinnege details maar posten over nummers gaan redelijk aan mij voorbij sorryquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Stroekie, heb ik dat nummer ooit gepost?
Gewoon kort, bondig, krachtig en tijdloos.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:35 schreef Steve het volgende:
Ik had twee matches, nummer 8 (Erik) en nummer 169.
Die linker is damnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Wat een schatjes toch, die hetero's
[spoiler]
[ afbeelding
Dat is hetero 2quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als in...?
Heb jij een toverstafje ofzo?
De linker was nr 69quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Die rechter is op de foto niet zo goed gelukt, maar in het echt wel erg leuk. Nr. 69.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek 'm trots zijnHad dat nr voor 'm gereserveerd
L'Amour menaçant:
Sambal bij was bij sommige wel nodig.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De linker was nr 69OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek 'm trots zijnHad dat nr voor 'm gereserveerd
. Ik haal dingen door elkaar denk ik
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ja dat is een lesbian porn shirtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:03 schreef Steve het volgende:
Staan op zijn shirt nou twee zoenende vrouwen?.
.
"Hoi, Salando, aangenaam!"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef MisterO het volgende:
Hij lijkt echt precies op een kennis van mij. Begint zn naam met een S?
Neenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef MisterO het volgende:
Hij lijkt echt precies op een kennis van mij. Begint zn naam met een S?
Niet van mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een briefje gekregen met "Wil jij morgenochtend naast mij wakker worden?" zonder afzender. Zal wel een grapje van iemand geweest zijn(Ang3l!? TMM!? Steve?!) maar ik voel me er toch gevleid door
.
Ik zal straks eens gaan kijken wie 33 is, als ie op de foto's staatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nr. 33 was ook wel knap. Maar die had constant berichtjes van anderen en een heel heen en weer spel waarbij hij niet wist wie die berichtjes steeds stuurde (ik na verloop van tijd wel. En 33 had er eigenlijk ook genoeg van toen het te lang duurde
.
Was dat die lange jongen met donker haar en een stoppelbaardje?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nr. 33 was ook wel knap. Maar die had constant berichtjes van anderen en een heel heen en weer spel waarbij hij niet wist wie die berichtjes steeds stuurde (ik na verloop van tijd wel. En 33 had er eigenlijk ook genoeg van toen het te lang duurde
.
Is het ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:36 schreef MisterO het volgende:
Klinkt toch wel erg vermakelijk dat spel
Ik zie hier dat dat Babi Pangang is. Vast een uitwisselingsstudent.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal straks eens gaan kijken wie 33 is, als ie op de foto's staat
Ik heb verder echt alleen bekenden berichten gestuurd. Was er niet zo heel erg mee bezig verder. Stom
Ik wil juist een echte homoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Had ik maar die toverkracht om hetero's te krijgen.
"Ik ben Steve"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:47 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook een paar anonieme berichten gestuurd..
Ik had zelfs een:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:47 schreef Steve het volgende:
Ik heb ook een paar anonieme berichten gestuurd..
Hoe wilde je dat doen danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:51 schreef wonderer het volgende:
Kunnen we niet zoiets doen in het topic?
En die Welcome back mate?quote:
Ik heb er een paar waarvan ik t niet zeker weet:quote:
Ik heb een vermoeden ineensquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet wel wie 14 was. Leuke kerel.
Together we will live forever klinkt wel erg Fountain he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, toen hadden we een briefconversatie![]()
.
Oh jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Together we will live forever klinkt wel erg Fountain he?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:00 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Echte homo's zijn ZO overrated
quote:
Nah, 2 kan ik er dus ook weer afstrepen van de goklijstquote:
Had ik ook niet verwachtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je houdt weinig aanbidders over zo.
Tom.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik heb geen raadsleden gezien boven volgens mij
.
Netjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, hoe vond je de nieuwe shirts?
Ja... Als man hoor je het ESF te kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
Word ik geacht morgen ESF te kijken? Gezien mijn geaardheid?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja... Als man hoor je het ESF te kijken
Tja... het is niet andersquote:
Dan kun je FOK!kers spotten!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
Het ESF is helemaal nog niet, dit is pas het NSF en niemand wordt geacht wat dan ook te kijken. Maar Patrique zal het vast wel willen kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
Dan moet je ze wel kunnen herkennenquote:
Het zijn 25+ man/vrouw met vlaggetjes en r/w/b en oranje kledingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel kunnen herkennen
Vlaggetjes ok, maar ik ga geen rwb of oranje kleding aandoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Het zijn 25+ man/vrouw met vlaggetjes en r/w/b en oranje kleding
Jij bent dus diegene die tussen die 24+ man zit die níét in r/b/w of oranje kleding draagtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Vlaggetjes ok, maar ik ga geen rwb of oranje kleding aandoen..
Ik ga gewoon aan de zijkant zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij bent dus diegene die tussen die 24+ man zit die níét in r/b/w of oranje kleding draagt
Joh maak het anderen ff makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon aan de zijkant zitten.
Mijn handschrift herken je toch wel!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een briefje gekregen met "Wil jij morgenochtend naast mij wakker worden?" zonder afzender. Zal wel een grapje van iemand geweest zijn(Ang3l!? TMM!? Steve?!) maar ik voel me er toch gevleid door
.
Ja morgen NSF en de oscars wat een spanning op 1 avondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |