Van alles eigenlijk wel, FPS, Action, Sport, Race, Platform. Ik heb sinds vorige generatie niet actief gegamed (behalve Fifa), dus ik zoek een beetje de belangrijke titels die ik heb gemist. Ik denk dat ik eerst voor MGS ga, maar aanradingen zijn welkomquote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef Pheno het volgende:
Ligt volledig aan de genres waar jij van houdt.
Batman Arkham City, Assassin's Creed 2 GOTY, GRID, PURE, Valkyria Chronicles, Yakuza 4, etc etc. De meesten voor minder dan 20 euro te koop.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef rioolheffing het volgende:
Wat zijn de must have budget games voor iemand die net een PS3 heeft (rond de 20/30 euro ofzo)?
zo'n beetje elk spel ouder dan 4 maanden is voor 20/30 euro te vinden. Alles wat jaar of ouder is zelfs tussen de 10 en 20 euro.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef rioolheffing het volgende:
Wat zijn de must have budget games voor iemand die net een PS3 heeft (rond de 20/30 euro ofzo)?
Repetitief, geloof ik. Dat coma-gedoe was wel cool.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef delano.888 het volgende:
Waarom is Driver: San Francisco zo ontzettend onbekend, heb m vrijdag gekocht en nu al dik 10 uur er in zitten. Fucking goed spel!!
Rayman Origins is wel tof. Zeker om met wat vrienden op de bank te spelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef rioolheffing het volgende:
Ik kwam laatst nog een chinese webshop tegen met controllers voor 5 dollar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:10 schreef rioolheffing het volgende:
Weet iemand nog mooie deals voor een controller? Ik zag met GT5 voor 55 euro, maar ik wou weten of er nog betere deals zijn. Los kan ook.
Ja, ik kreeg er nog 4.. 2 sticker packs voor je in-game multiplayer emblem, een cash bonus en nog iets.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef CoExist het volgende:
Mail van Sony met daarin een code omdat ik de Uncharted 3 béta heb gespeeld vorig jaar. Code verzilverd in de PS Store... krijg ik een avatar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |