Hoeveel eurie?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef Klonk het volgende:
Nog niet volgens mij, maar zodra het kan, gelijk doen, niet twijfelen, short but sweet
Dit stukje.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:54 schreef HAL9000S het volgende:
Wtf, die game journey echt wauw.... in een ruk uitgespeeld. Een bijna religieuze game-ervaring, kreeg er bijna tranen van in m'n ogen zo mooi
Wow, een witte cloak! Je kan dus ook nog shit verzamelen.... was ik helemaal niet mee bezig, ik was gewoon puur aan het genieten op dat momentquote:
Dat stukje in combinatie met het schitterende einde, het angstige midden, het vrije begin, de omgang met je compaan (ik wees zelfs naar een artifact op de tvquote:Op woensdag 14 maart 2012 14:59 schreef Klonk het volgende:
NIet alleen dat stukje, alles, echt 2012 moet nu heel bijzonder worden wil welke game dan ook boven Journey uitkomen qua speelgevoel
Ja. Dat stuk iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja. Dat stuk iddWe schrokken ons wezenloos toen we die dingen voor het eerst zagen. Een minuut lang ge-BLUMP-BLAMP-BLOMP'd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit.
Het is een journey, je bent op reis.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:05 schreef xminator het volgende:
Maar wat moet je nou eigenlijk doen? Gewoon vliegen/dalen naar het einde toe? En dan? Kan je doodgaan?
12,99 uitgeven en dan komen vertellen dat het een geweldige ervaring is geweest, meer kun je niet vertellen, hoe het voelt is niet uit te leggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:05 schreef xminator het volgende:
Maar wat moet je nou eigenlijk doen? Gewoon vliegen/dalen naar het einde toe? En dan? Kan je doodgaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:10 schreef Klonk het volgende:
Mijn lievelingsstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Hmmm, 12.99 hiervoor of 15 euro voor bf3 dlc waar ik uren zoet mee ben.. Lastig lastig...quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
12,99 uitgeven en dan komen vertellen dat het een geweldige ervaring is geweest, meer kun je niet vertellen, hoe het voelt is niet uit te leggen
Je moet er wel voor openstaan, natuurlijk. De 12-jarige COD-spelers die mijn moeder elke nacht neuken hebben hier weinig profijt van.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm, 12.99 hiervoor of 15 euro voor bf3 dlc waar ik uren zoet mee ben.. Lastig lastig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |