Van alles eigenlijk wel, FPS, Action, Sport, Race, Platform. Ik heb sinds vorige generatie niet actief gegamed (behalve Fifa), dus ik zoek een beetje de belangrijke titels die ik heb gemist. Ik denk dat ik eerst voor MGS ga, maar aanradingen zijn welkomquote:Op zondag 18 maart 2012 22:50 schreef Pheno het volgende:
Ligt volledig aan de genres waar jij van houdt.
Batman Arkham City, Assassin's Creed 2 GOTY, GRID, PURE, Valkyria Chronicles, Yakuza 4, etc etc. De meesten voor minder dan 20 euro te koop.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef rioolheffing het volgende:
Wat zijn de must have budget games voor iemand die net een PS3 heeft (rond de 20/30 euro ofzo)?
zo'n beetje elk spel ouder dan 4 maanden is voor 20/30 euro te vinden. Alles wat jaar of ouder is zelfs tussen de 10 en 20 euro.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef rioolheffing het volgende:
Wat zijn de must have budget games voor iemand die net een PS3 heeft (rond de 20/30 euro ofzo)?
Repetitief, geloof ik. Dat coma-gedoe was wel cool.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef delano.888 het volgende:
Waarom is Driver: San Francisco zo ontzettend onbekend, heb m vrijdag gekocht en nu al dik 10 uur er in zitten. Fucking goed spel!!
Rayman Origins is wel tof. Zeker om met wat vrienden op de bank te spelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:48 schreef rioolheffing het volgende:
Ik kwam laatst nog een chinese webshop tegen met controllers voor 5 dollar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:10 schreef rioolheffing het volgende:
Weet iemand nog mooie deals voor een controller? Ik zag met GT5 voor 55 euro, maar ik wou weten of er nog betere deals zijn. Los kan ook.
Ja, ik kreeg er nog 4.. 2 sticker packs voor je in-game multiplayer emblem, een cash bonus en nog iets.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef CoExist het volgende:
Mail van Sony met daarin een code omdat ik de Uncharted 3 béta heb gespeeld vorig jaar. Code verzilverd in de PS Store... krijg ik een avatar...
Ik kreeg zowat oogkanker van hun constante gespam. Komen ze maanden later nog met de beta rewards aankakken. Lutsers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef CoExist het volgende:
Mail van Sony met daarin een code omdat ik de Uncharted 3 béta heb gespeeld vorig jaar. Code verzilverd in de PS Store... krijg ik een avatar...
Ziet er wel uit als funquote:
Modnation Racers met een LBP skin.quote:
Meer tracks, power-ups, minder laadtijden, meer mp-mogelijkheden. Zeg maar gerust een MR 2.0.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Modnation Racers met een LBP skin.
Ja, en MNR was ook al supertof maar niemand kocht het.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:35 schreef Façade het volgende:
[..]
Meer tracks, power-ups, minder laadtijden, meer mp-mogelijkheden. Zeg maar gerust een MR 2.0.
Ik zou Modnation Racers met alle plezier gekocht hebben, als ze er niet voor hadden gekozen om zoveel en zulke dure DLC ervoor uit te brengen. Daarnaast schijnt de game ook belachelijke lange laadtijden te hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, en MNR was ook al supertof maar niemand kocht het.
En nu is dit GOTY ? Laat me niet lachen.
Zonder DLC heb ik me uitstekend vermaakt met MNR, laadtijden waren wel lang maar ik heb me er toen amper aan gestoord.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou Modnation Racers met alle plezier gekocht hebben, als ze er niet voor hadden gekozen om zoveel en zulke dure DLC ervoor uit te brengen. Daarnaast schijnt de game ook belachelijke lange laadtijden te hebben.
Het lijkt me nog steeds 1 van de tofste games op de PS3, al is dat voor mij persoonlijk voornamelijk vanwege de level-editor, maar dan zullen ze toch echt eerst met een 'complete' versie moeten komen voor een leuk prijsje. Wellicht dat er eens ene bundel-deal is op PSN waarbij je de game en alle DLC kunt aanschaffen voor 20-30 euro.
Zoals het er nu uitziet in ieder geval niet voor mijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zonder DLC heb ik me uitstekend vermaakt met MNR, laadtijden waren wel lang maar ik heb me er toen amper aan gestoord.
Alleen speelde niemand het, voor mijn gevoel dan, en heb ik de game uiteindelijk verkocht.
Terwijl het beter speelde dan Mario Kart op de NGC/Wii.
Maar goed, MNR 1.5 met LBP skins wordt geen GOTY.
Need for Speed: Hot Pursuitquote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Kent iemand nog een leuke arcade achtige racer welke nog veel online wordt gespeeld?
Dealextreme.com misschien.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:30 schreef JK het volgende:
Volgens mij is de batterij van m'n dual shock controller stuk. Mag ook wel, ding is al 4 jaar oud, maar zijn deze nog los te vervangen of kan ik beter een nieuwe kopen?
BLUR al weet ik niet of die nog wel veel online gespeeld wordt maar hij is wel tof.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Kent iemand nog een leuke arcade achtige racer welke nog veel online wordt gespeeld?
OK, zal er eens rondkijken. Anders misschien Ebay nog wel.quote:
... en dan moet je nog hopen dat je PSN niet halverwege een time-out krijgt, want dan kun je weer overnieuw beginnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Klonk het volgende:
wat is de downloadsnelheid van PSN toch een trieste bedoeling, zit nu al sinds 6 uur vanavond achter de snelste verbinding van ziggo 5gig te downloaden die bij Sly Racoon hoort![]()
wat dat betreft mogen ze toch eens een voorbeeld nemen aan MS....
Ik weet niet hoor, maar ik had mass effect 3 van 8 GB in 2,5 uur op mijn ps3 staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Klonk het volgende:
wat is de downloadsnelheid van PSN toch een trieste bedoeling, zit nu al sinds 6 uur vanavond achter de snelste verbinding van ziggo 5gig te downloaden die bij Sly Racoon hoort![]()
wat dat betreft mogen ze toch eens een voorbeeld nemen aan MS....
Ik zit idd met hetzelfde probleem. Ik heb daarom ook al die Ico/SotC aanbieding overgeslagen, en dan koop ik die games wel eens op disc.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:13 schreef LDS het volgende:
Die Sly Collection voor 12.99 is wel heel geyl, maar ik heb er de HDD ruimte er niet meer voor en hij staat al helemaal vol met toffe games. Sly Collection is geloof ik 25 Gig.
Bij sommigen worden de poorten niet goed geforward naar de modem, en moet je dat handmatig regelen, door bijvoorbeeld de hele PS3 in een DMZ te zetten en uiteraard een static IP te geven.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik had mass effect 3 van 8 GB in 2,5 uur op mijn ps3 staan.
(UPC 50mb verbinding)
Dat is minder dan 1MB per seconde. Kan sneller. Mijn downloadsnelheid is sinds vita release omlaag gegaan. Op mijn vita en ps3 gaar het trager dan voorheen en het heeft altijd goed gewerkt. Het lijkt echt of de lijn geknepen wordt. Dmz is leuk voor 1 ip adres, maar mijn vita dan? En dan nog, het werkte snel en heb geen routersettings aangepast.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik had mass effect 3 van 8 GB in 2,5 uur op mijn ps3 staan.
(UPC 50mb verbinding)
Heb ik ook wel eens gehad.. Iemand een idee hoe dat te omzeilen is?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Timmos het volgende:
Ik kreeg gister voor het eerst de volgende melding na mijn PS3 update..
''Audio-uitgangen tijdelijk gedempt. Probeer niet om het afspeelvolume te regelen. De inhoud die afgespeeld wordt, is beschermd door Cinavia™ en mag niet afgespeeld worden op deze apparatuur.''
Ik heb het via deze guide gedaan:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:35 schreef Klonk het volgende:
lol, whut, zoals jij het omschrijft zou het wel eens voor mij kunnen helpen want mijn internetverbinding op de PS3 is echt langzamer dan een slak die vast zit op een klodder secondenlijm...
is er ergens een noob uitleg?
Geen films downloaden en afspelen die van Sony zijn. Met die films kopen kan je dat omzeilen. Of een echte mediaplayer kopen, ps3 is helaas geen superapparaat om films op te kijken vind ik. Kan maar weinig formaten aan, bij de Vita is dat nog erger. Moet je eerst converteren en dat wil ik niet.quote:Op zondag 1 april 2012 09:25 schreef Funkel het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad.. Iemand een idee hoe dat te omzeilen is?
ps3mediaserver, bijna elke formaat.quote:Op zondag 1 april 2012 12:01 schreef JK het volgende:
[..]
Geen films downloaden en afspelen die van Sony zijn. Met die films kopen kan je dat omzeilen. Of een echte mediaplayer kopen, ps3 is helaas geen superapparaat om films op te kijken vind ik. Kan maar weinig formaten aan, bij de Vita is dat nog erger. Moet je eerst converteren en dat wil ik niet.
dank je wel, ga ik straks eens mee klooienquote:Op zondag 1 april 2012 10:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb het via deze guide gedaan:
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/610541
.... al staan er in de comments eronder ook nog nuttige aanwijzingen, zoals de alternatieve DNS1 en 2 (ipv je eigen ip adres) en het wel of niet aanzetten van uPnP (bij mij moest die dus uitgezet worden in mijn PS3 settings).
Ik gebruik zelf TwonkyMedia op m'n NAS om te streamen naar de PS3.quote:
heb zelf nog nooit cinavia meegemaakt, dus zou het niet weten.quote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef JK het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf TwonkyMedia op m'n NAS om te streamen naar de PS3.
Met PS3Mediaserver moet ik weer een PC aan hebben staan, NAS is veul zuiniger.
Maar hoe gaat PS3MediaServer om met de Cinavia-protection bij Sony films?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |