Zelden eigenlijk. Gister nog de Ghost Recon beta gedownload: 1.8 gig in 11 minuten.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:28 schreef ikookhier het volgende:
Wat is PSN traag :S 1 Gig 35 minutenMeer mensen hier last van
Ik ook in ongeveer 10 minuten. Kon je al spelen? Bij mij waren de ubisoft servers down.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:28 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zelden eigenlijk. Gister nog de Ghost Recon beta gedownload: 1.8 gig in 11 minuten.
Doe ik er in 3m:15s over! met mijn 50 Mb/s!quote:Op donderdag 19 april 2012 12:06 schreef Façade het volgende:
1 gig in een half uurtje vind ik echt niet langzaam.
Aight.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Doe ik er in 3m:15s over! met mijn 50 Mb/s!
Disagaea 4 volgende week bestellen!!
Sony zit meer in beveiliging dan extra leuke aanbodquote:Op donderdag 19 april 2012 18:13 schreef Façade het volgende:
[..]
Aight.
Los daarvan: Ik vind de PSN catalogus echt heel gebrekkig voor full games. Kom altijd beteuterd uit, na een poosje browsen. :<
whoopwhoop vette shit.quote:
Ik kan m niet vinden. Heb je m uit de Amerikaanse store gehaald?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dragons Dogma demo ff downloaden, lijkt me een keivette game.
Te weinig ruimte!!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja, had ik er ff bij moeten zetten.. sorry! Ook de Ninja Gaiden 3 demo gedownload
Speelde wel aardig, iets teveel hack'n'slash voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dragons Dogma demo ff downloaden, lijkt me een keivette game.
Vond dat gevecht met die Griffin echt super, als de reviews in orde zijn komt ie zeker in huis.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:56 schreef Façade het volgende:
[..]
Speelde wel aardig, iets teveel hack'n'slash voor mijn gevoel.
Vond het maar een beetje chaotisch. Teveel geouwehoer, poppen die door elkaar heen praten enzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond dat gevecht met die Griffin echt super, als de reviews in orde zijn komt ie zeker in huis.
waar?waar??quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Playsation all star battle-royale aangekondigd !Lijkt me ook errrrrrrrrug vet.
Ze hadden de licentie aangevraagd, deze maand is het officieel bekend gemaakt.quote:
Probeer de Prologue eens te spelen zonder dat je die Pawn-rune activeert, dan speelt het een stuk beter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Vond het maar een beetje chaotisch. Teveel geouwehoer, poppen die door elkaar heen praten enzo.
Maar, het speelt wel lekker. Besturing is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |