Hahahaha.. Heerlijk ongegeneerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een berg aan leuke en lieve poezels!!
Ook maar weer eens wat foto's van mijn knuffel kater Wodan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo kunnen slapen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kat met de naam Wodan verdiend natuurlijk wel een honden bankje.
[ afbeelding ]
En hij staat andersom omdat het riet anders te veel warmte tegenhoud van de radiator.
Thxquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahahaha.. Heerlijk ongegeneerd
Omg!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een berg aan leuke en lieve poezels!!
Ook maar weer eens wat foto's van mijn knuffel kater Wodan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Macchi geniet van het zonnetje
Over lekker liggen gesproken dit lijkt me ook niet echt relaxquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:21 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Omg!Wat een pose, dat kan toch niet lekker liggen?
Het staartje van Spooky is![]()
Dat dacht ik ook maar hij lag toch echt te snurken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:21 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Omg!Wat een pose, dat kan toch niet lekker liggen?
Het staartje van Spooky is![]()
of juist niet hahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Heerlijk hoe katten helemaal tot leven komen als de zon schijnt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Waarom achter speeltjes aanrennen? ze komen toch vanzelf naar je toe?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://tinypic.com/player.php?v=1194ikl&s=5
Zo gaat het hier ook, totdat ze 'm niet kan zien en wel horen of totdat ie te dicht in de buurt komt want dan krijgt ie wel meppenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:51 schreef deadly_kiss het volgende:
Waarom achter speeltjes aanrennen? ze komen toch vanzelf naar je toe?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://tinypic.com/player.php?v=1194ikl&s=5
Ik ben in een vorig leven Poes geweest. Ik weet het nu wel zeker.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Heerlijk hoe katten helemaal tot leven komen als de zon schijnt.
het speeltje was hier net uit de verpakking.. ze wisten niet wat ze ermee aanmoestenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook, totdat ze 'm niet kan zien en wel horen of totdat ie te dicht in de buurt komt want dan krijgt ie wel meppen
Ik hoor een nieuw filmpje in de maak.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
het speeltje was hier net uit de verpakking.. ze wisten niet wat ze ermee aanmoestennu slaan ze erop los, proberen het van elkaar af te pakken enzo
Het ziet eruit alsof ze nog even moeten vergaderen over welke stappen ondernomen moeten worden in deze situatiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:51 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
het speeltje was hier net uit de verpakking.. ze wisten niet wat ze ermee aanmoestennu slaan ze erop los, proberen het van elkaar af te pakken enzo
Wat een heerlijk chagrijnige kop.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Ehhe het volgende:
Wat een geweldige foto's
Hier mijn stoere:
[ afbeelding ]
Dit ligt toch heul niet lekker?
[ afbeelding ]
Wat een geweldig koppie!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:36 schreef Ehhe het volgende:
Wat een geweldige foto's
Hier mijn stoere:
[ afbeelding ]
Dit ligt toch heul niet lekker?
[ afbeelding ]
Wat lief samen.Kleine Dana is al groot.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het I love you moment van Dana & Gustaw, wat ik niet kon posten eerst want mobiel deed raar.
Ene moment zijn ze zo andere moment is het net Mortal Kombat, maar blijkbaar vinden ze het heel leuk om elkaar kapot te irriteren en daarna weer heel lief te doen. Ik vind Dana nog opvallend klein eigenlijkquote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Wat lief samen.Kleine Dana is al groot.
Ahhh wat lief!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef Magneet het volgende:
Weten jullie dat ons aller admin Yvonne aan kattendressuur doet met haar fototoestel?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:26 schreef Magneet het volgende:
Weten jullie dat ons aller admin Yvonne aan kattendressuur doet met haar fototoestel?
[ afbeelding ]
Wat een prachtbeestenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Zo, dat is echt een mooie foto Borisz !
Die met yvonne is ook fantastisch![]()
Wat lief die pootjes van Dana om Gustaw![]()
WinnieWanna; zijn Sammy's ogen nu groener aan het worden of lijkt dat alleen op deze foto 's zo ? Bij Flynn waren z'n ogen geel en werden ze geelgroen toen hij 3 jaar was.
Met het lekkere weer laat ik de katten elke dag met een tuigje aan in de tuin lopen, ze vinden het heerlijk.
[ afbeelding ]
dEUS:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |