quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb net een staarwedstrijd van mijn kat gewonnen.![]()
Het zijn echt schatjes maar wat zielig dat ze al met 6 weken bij hun moeder zijn weggedaan. Dat is in Nederland verboden omdat het veel te vroeg is en veel beter voor de kittens om langer bij hun moeder te blijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:42 schreef ausweiss het volgende:
We hebben de zusjes gekregen toen ze 6 weken oud waren,
Nu inmiddels al 7.2 weken oud.
*smelt*quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:42 schreef ausweiss het volgende:
Dus we hebben 2 kittens genomen (kruising noorseboskat siamees).
En ze zijn zo cute.
Ze waren daar niet op hun plekje vonden wij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Het zijn echt schatjes maar wat zielig dat ze al met 6 weken bij hun moeder zijn weggedaan. Dat is in Nederland verboden omdat het veel te vroeg is en veel beter voor de kittens om langer bij hun moeder te blijven.
Zijn ze goed op gewicht ?
Jammer dat ze daar blijkbaar zo verwaarloosd werden, ik vond al op de foto's te zien dat ze achterliepen in hun ontwikkeling, wat een vreselijke gewichten zeg. Een kitten van die leeftijd weegt normaal zo'n 800 gram of meer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Ze waren daar niet op hun plekje vonden wij.
En omdat ze al zindelijk waren en al zelfstandig gegeten hadden.
Moederpoes gaf ook geen melk meer.
Het speelde ook mee dat we momenteel de hele dag de zorg der over kunnen dragen,
En dat we 2 kittens genomen hebben.
Ze kwamen hier toen wogen ze +- 350 gram,
En nu wegen ze al 525 gram.
Pinky en Brainquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:42 schreef ausweiss het volgende:
Na het overlijden van onze Speedy 27/01/2012 (hij is 16 jaar geworden, en plots in mijn armen gestorven)
Maar nu hadden we zoiets van het goeie leventje dat we speedy gegeven hebben,
Kunnen we ook aan meer katten geven.
Dus we hebben 2 kittens genomen (kruising noorseboskat siamees).
En ze zijn zo cute.
We hebben de zusjes gekregen toen ze 6 weken oud waren,
Nu inmiddels al 7.2 weken oud.
Links: Pinky
Rechts :Brain
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouuuuu, de mijne zijn 2 en 3 (geschat) en verstoppen zich nog erg graag achter de gordijnen om mij en mijn vriend aan het schrikken te makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Aaaawwwhhhh.![]()
![]()
Maar ik vind volwassen katten leuker. Dan kun je tenminste de gordijnen dichtdoen zonder bang te zijn dat er opeens een kattennagel in je hand staat.
Ja het is supergezellig, maar het haart enorm ja. Als je allergisch bent kun je bij mij niet komen nee. Het zijn geen van allen langharigen maar toch verharen ze bepaalde seizoenen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:08 schreef Madame_Paon het volgende:
9 katten?
Dat lijkt me heerlijk.Jammer genoeg ben ik enorm allergisch en is het met één kat soms al amper uit te houden.
Ja dank je, ze zijn ook erg lief en sociaal. Totaal niet eenkennig en erg aanhankelijk. Met 2 katten heb je idd net zo'n last van haren, maar ik heb een stoffen bank, nou die neem ik nooit meer. Daar gaat alles in en aan zitten. De bakken bijhouden gaat goed met zoveel katten en het eten geven geen probleem, maar idd de haren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef Miendientje het volgende:
Wat een leukerts allemaal, zo verschillend ook. Ik heb met 2 katten al last van haren, in deze tijd van het jaar helemaal. Toen ik laatst een peuter over de vloer had kwam ik daar helemaal achter. Als ik zelf eten op de grond laat vallen dan eet ik het hier echt niet meer op, peuters daarentegen...
Ik zie dat je er geen rooie katten bij hebt zitten (zat net dat associatiespel te lezenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:07 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ja dank je, ze zijn ook erg lief en sociaal. Totaal niet eenkennig en erg aanhankelijk. Met 2 katten heb je idd net zo'n last van haren, maar ik heb een stoffen bank, nou die neem ik nooit meer. Daar gaat alles in en aan zitten. De bakken bijhouden gaat goed met zoveel katten en het eten geven geen probleem, maar idd de haren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |