geen idee wat ze gedaan hebben enzo dus daar kan ik niet over oordelen, maar reanimatie enzo in combi met lang zuurstoftekort, weinig nieuws en de gezichten van de Oranjes geven niet erg veel hoop.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]Hij had al lang bij moeten zijn.
20 minuten is ook echt lang. Is die reclame van hartstilstanden enzo niet dat binnen 6 minuten moet zijn begonnen met reanimeren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee wat ze gedaan hebben enzo dus daar kan ik niet over oordelen, maar reanimatie enzo in combi met lang zuurstoftekort, weinig nieuws en de gezichten van de Oranjes geven niet erg veel hoop.
En als hij het wel overleeft heeft hij zeker weten fors hersenletsel opgelopen, dus tsja...
Repsetc!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Goed he! Ondanks halve fles Baileys!
en dan zou niet mogen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wou hem niet dichtgooien omdat ik het dan niet zou kunnen laten om als TT "Waar AlbinoBambi een kamer heeft!" te doen.
Trouwens, iedereen met smartphone, doe eens 'Draw Something' downloaden? Dat is echt superleuk!
Leuk om mee te beginnen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet vaker Jenna Marbles kijken (deel-doelstelling voor morgen)
Ik vind het zo sad om je eigen naamtopic aan te maken. Maar ik ben er zo blij mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan zou niet mogen?
Gewoon doen muppet, je hebt er hartstikke voor moeten knokken (lees: hospiteren), dus dan mag het zeker
Oh dat was ook een goede geweestquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wou hem niet dichtgooien omdat ik het dan niet zou kunnen laten om als TT "Waar AlbinoBambi een kamer heeft!" te doen.
Trouwens, iedereen met smartphone, doe eens 'Draw Something' downloaden? Dat is echt superleuk!
Het protocol is om hem 48u gekoeld te houden. Daardoor is het aan de ene kant wel goed dat hij in de koude sneeuw heeft gelegenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee wat ze gedaan hebben enzo dus daar kan ik niet over oordelen, maar reanimatie enzo in combi met lang zuurstoftekort, weinig nieuws en de gezichten van de Oranjes geven niet erg veel hoop.
En als hij het wel overleeft heeft hij zeker weten fors hersenletsel opgelopen, dus tsja...
die regels gaan niet op bij lage temperaturen en geblokkeerde luchtwegen etc.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
20 minuten is ook echt lang. Is die reclame van hartstilstanden enzo niet dat binnen 6 minuten moet zijn begonnen met reanimeren?
Ik wilde eigenlijk als tt maken: 'You need to leave a little space for it to grow, like a DICK in a CONDOM!'quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zo sad om je eigen naamtopic aan te maken. Maar ik ben er zo blij mee.
Laatste 3 al gezien, like a dog!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leuk om mee te beginnen:
- Drunk kitchen tribute
- What girls do in the car
- A typical Jenna Marbles day
- How to trick people into thinking you're good looking
Mijn mooien brillenfoto's en mandy's mega schoenenstashquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Laatste 3 al gezien, like a dog!
[ afbeelding ]
(had het plaatje onder de control C zitten, zat al de hele tijd te wachten wanneer ik die goed kon posten. Dit is close enough)
En hele leuke kattenslaapplaatjes!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn mooien brillenfoto's en mandy's mega schoenenstash
Ik heb er ook geen verstand van hoor. Heb alleen basiscursusje reanimeren, brandje blussen en 'IEDEREEN NAAR BUITEN, BRANDALARM!'quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die regels gaan niet op bij lage temperaturen en geblokkeerde luchtwegen etc.
En ik heb geen idee of er nog meer letsel was (zwellingen, contusiehaarden, verhoogde druk, bloedinkjes in de hersenen etc etc)
We horen het misschien achteraf ooit nog eens, over een jaar of 50. Zo open is de RVD niet
http://www.buzzfeed.com/animals/awkward-cat-sleeping-positionsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En hele leuke kattenslaapplaatjes!
Mijnes in een spoilerquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, plaatjes kan ik wel scrollen
en mijn werkgever is gevraagd om een reactie over Friso door Shownieuws...quote:
Wat heeft hij eigenlijk gezegd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en mijn werkgever is gevraagd om een reactie over Friso door Shownieuws...
Vast Gerard Joling zelf die belde, whehehehe
Ik zie mensen soms als ze in de coma-fase blijven hangen, maar meestal als ze eruit zijn en gaan opknappen, dus dan is het eerste stuk al geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van hoor. Heb alleen basiscursusje reanimeren, brandje blussen en 'IEDEREEN NAAR BUITEN, BRANDALARM!'
geen commentaar, is wel het beste in zo'n geval denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk gezegd?
Er wordt vast een serie over gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die regels gaan niet op bij lage temperaturen en geblokkeerde luchtwegen etc.
En ik heb geen idee of er nog meer letsel was (zwellingen, contusiehaarden, verhoogde druk, bloedinkjes in de hersenen etc etc)
We horen het misschien achteraf ooit nog eens, over een jaar of 50. Zo open is de RVD niet
Ik alleen dat laatste en 'vergeet de mensen in een rolstoel nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van hoor. Heb alleen basiscursusje reanimeren, brandje blussen en 'IEDEREEN NAAR BUITEN, BRANDALARM!'
Arme kindjes van Frisoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie mensen soms als ze in de coma-fase blijven hangen, maar meestal als ze eruit zijn en gaan opknappen, dus dan is het eerste stuk al geweest.
Maar als het zo gaat als ik denk dat het gaat (wat jij ook zegt), dan is het niet zo best.
Ik heb echt de helft van die plaatjes van vanmiddag opgeslagen, geweldig!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, plaatjes kan ik wel scrollen
EVAC-CHAIR!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik alleen dat laatste en 'vergeet de mensen in een rolstoel niet'
Oh, nooit gezien of van gehoord.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er wordt vast een serie over gemaakt
Deze week heb ik De Troon gekeken, die mensen waren allemaal gestoord
true-storyquote:
Klinkt stom, maar zeker als je zo slim bentquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie mensen soms als ze in de coma-fase blijven hangen, maar meestal als ze eruit zijn en gaan opknappen, dus dan is het eerste stuk al geweest.
Maar als het zo gaat als ik denk dat het gaat (wat jij ook zegt), dan is het niet zo best.
dat gozertje van 14 ofzo die vroeger dik was?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hebben Masja en die chick van schoonheidslab nou dezelfde trainer?
Ik zou in zo'n geval ter aarde storten en gereanimeerd moeten wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Dwyn het volgende:
Ik moest oefenen met brandje blussen, trek de borging uit de brandblusser en snij mijn vinger open.
nou ja, 1 voordeel, misschien weet hij dat niet meer. Maar familie etc natuurlijk wel....quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar zeker als je zo slim bentDan weet je dat je al die dingen wist/kon en dan eindig je zo
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat gozertje van 14 ofzo die vroeger dik was?
Over Willen 1,2 en 3.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, nooit gezien of van gehoord.
Vroeger was het ook allemaal inteelt dus daar kreeg je ook idioten vanZeker in combi met de machtslust etc etc
Twee dagen cursus, bleh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou in zo'n geval ter aarde storten en gereanimeerd moeten wordenZeker na een cursus
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb laatst het evacuatieplan weer eens zitten nakijken. Bleken ze een hele afdeling die nieuw is vergeten te zijn.... dus is gelukkig op tijd even aangepast
Stel je voor, OEPS! 49 mensen dood door brand omdat die afdeling niet op de tekening stond, foutje, bedankt!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Twee dagen cursus, bleh.Laatste keer herhaling moest ik met een brandhaspel blussen, komt er geen water uit dat ding.
Ik de simulatiewagen weer uit: 'Uh, er gebeurt niks?',
dat soort zoektochten doe ik altijd op zondag ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Over Willen 1,2 en 3.
Ja inteelt met neven enzoEn dan ook echt inteelt bij de vaderkant en de moederkant
Bij Emma (de moeder van WIlhelmina) is het ook heel erg (Wikipedia
)
Prins Philip en Elizabeth zijn ook familie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Over Willen 1,2 en 3.
Ja inteelt met neven enzoEn dan ook echt inteelt bij de vaderkant en de moederkant
Bij Emma (de moeder van WIlhelmina) is het ook heel erg (Wikipedia
)
Ik mag geen BHV-er zijn want ik ben te weinig "in huis", lijkt me wel cool, beetje brandjes blussen op training enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Twee dagen cursus, bleh.Laatste keer herhaling moest ik met een brandhaspel blussen, komt er geen water uit dat ding.
Ik de simulatiewagen weer uit: 'Uh, er gebeurt niks?',
Ik 's nachts altijdquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat soort zoektochten doe ik altijd op zondag ofzo
heerlijk, wikipedia!
Maar ik wil eerst nog meer over Finland weten en Finse/Scandinavische sprookjes
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik mag geen BHV-er zijn want ik ben te weinig "in huis", lijkt me wel cool, beetje brandjes blussen op training enzo
En de boel coördineren als het fout gaat, ach, why not.
Maar goed, scheelt nu ook weer gedoe met cursusjes inplannen, dat scheelt
Nuff' saidquote:
Even quoten hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]Mag je zo'n cool geel hesje aan maat XXXL.
![]()
Laatste keer ontruimingsoefening was bij ons op zondagochtend, geen kip in de winkel. Okay, oefening!
Ik heb nog ergens een heel vet Noords scheppingsverhaal. Even zoeken van de week!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat soort zoektochten doe ik altijd op zondag ofzo
heerlijk, wikipedia!
Maar ik wil eerst nog meer over Finland weten en Finse/Scandinavische sprookjes
ik zei wel zondag maar ik wil het het liefst elke nacht doen (ik nachtdier isquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik 's nachts altijdDit heb ik vannacht dus allemaal opgezocht
van link, naar link, naar link, via de stamboom en dan kijk ik heel vaak
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mandy, die schoenen
Uft, die bril
En bedankt, you got bb hooked on the jenna marbles
Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik genoeg boeken heb met Elke dag een verhaaltje/sprookjes voor de hele voorleesfase als ik kinderen krijgquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een heel vet Noords scheppingsverhaal. Even zoeken van de week!
Gerne!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een heel vet Noords scheppingsverhaal. Even zoeken van de week!
Mandy, die schoenen
Uft, die bril
HOW CUTE!!!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoor hier nu steeds jenna met gniffelgeluidjes er tussendoor
Nee manquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HOW CUTE!!!!!!![]()
![]()
![]()
Doet hij haar ook na?
(doe een stiekem geluid opnemen)
begint net gezellig te worden jonguh!quote:
ik zie werkelijk waar de relatie niet tot die 2 zakenquote:
Ik welquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HOW CUTE!!!!!!![]()
![]()
![]()
Doet hij haar ook na?
(doe een stiekem geluid opnemen)
Dankquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
begint net gezellig te worden jonguh!
(slaap lekker en sterkte met den hont)
Jaweeeeel, je hebt even een dipje maar dat is allesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dankmorgen moet ze weer prikken
en ik heb morgen schoolI could stay up all night! Maar dan wordt het morgen niet zo'n productieve dag
Ik zat vanavond in de auto: DA FUCK! (op haar toonquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik welIn de auto
Quit ridin' my ass bro! You wanna lick my ass?!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was deze week super vervelend op werk, heb voor een (nogal high society) patiënt een oorkonde gemaakt dat hij succesvol hersteld is om een bepaald punt, omdat ik zijn reactie wel wilde zien.
Zijn hoofd:![]()
En toen![]()
Bwehehehee, slechte humor, I haz it, en sommige patiënten snappen dat nog ook
(diplomamaker.nl o.i.d, briljante slechte oorkondes)
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat vanavond in de auto: DA FUCK! (op haar toon)
het ene hersenletsel/trauma is het andere niet. Helaas echt niet te vergelijken, daar is het te complex voor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
Over dat Friso gebeuren eh, ik heb zoiets heel dichtbij meegemaakt... Oom was over de kop gevlogen van z'n fiets, is op z'n hoofd terechtgekomen, met een heli naar het Erasmus overgebracht, heeft 10 dagen in een coma gelegen, had een schedelbasisfractuur, nog diverse andere botten gebroken trouwens... Hij wist niemand meer te herkennen, zelfs m'n tante, z'n kinderen, z'n ouders... Alles is beetje bij beetje teruggekomen, maar sommige dingen dus ook niet. Het is nu eigenlijk een kind van rond de 10. Als je met hem praat denk je van 'oh, best intelligent en geintereresseerd in je' maar eigenlijk praat ie alleen maar met je mee omdat ie niks zinnigs heeft te zeggenMaar het is best rot voor m'n tante, hun relatie is eigenlijk over, ze moet briefjes iedere dag overal neerleggen wat ie moet doen etc. Nou gaat ze morgen zonder hem op wintersport met een vriendin, en blijft gedeeltelijk alleen thuis, hij gaat wel naar z'n ouders etc. maar we houden ons hart vast dat er niks gebeurd... Maar daar leert ie ook weer van dusja.
Maar door het ongeluk (nu bijna 3 jaar geleden) heeft ie nu ook epilepsie met dus ook aanvallen die vrij heftig zijn enzo, hij mag nu eindelijk weer fietsen, maar autorijden mag ie dus niet... Dusja ik ben echt heel erg benieuwd wat er met Friso gaat gebeuren, want dit is toch iets soortgelijks.
hahaha fuck ik wil jou als behandelaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was deze week super vervelend op werk, heb voor een (nogal high society) patiënt een oorkonde gemaakt dat hij succesvol hersteld is om een bepaald punt, omdat ik zijn reactie wel wilde zien.
Zijn hoofd:![]()
En toen![]()
Bwehehehee, slechte humor, I haz it, en sommige patiënten snappen dat nog ook
(diplomamaker.nl o.i.d, briljante slechte oorkondes)
Datquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
hahaha fuck ik wil jou als behandelaar
Maar heb je wel honger naast die geluiden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb als avondeten net wit brood met ham gegeten.... (was in slaap gevallen uit werk, nog steeds niet helemaal beter, maar komt goed!)
Maar nu dus allemaal borrelgeluiden uit mijn buik, is ook niet écht de meest voedzame maaltijd ever
goeie naamquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook Draw Something op le foon! Ik heet Disconnected
zekers?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
hahaha fuck ik wil jou als behandelaar
zolang je me niet aan m`n teen trekt vind ik alles bestquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers?![]()
ik ben ook Da evil sadistic devil he
nee geen honger meer, maar wel trek... in slechte dingen... en naast dat we die niet hebben, is dat gewoon een hersenspinsel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar heb je wel honger naast die geluiden?
nee, dat laat ik mijn stagiaire wel doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
zolang je me niet aan m`n teen trekt vind ik alles best
wel van naam maar nooit gelezen ofzo. Staat wel op de "very interesting-list"quote:
slaap lekker!quote:
Nou, daar heb ik dus stukken van. Een andere tekst over de identiteit van de Finnen. Ik heb een werkgroep gehad vorig jaar over de culturele identiteit van Scandinavie. Ik kon gelukkig nog bij de teksten. Als je me even je email PM't dan stuur ik ze op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel van naam maar nooit gelezen ofzo. Staat wel op de "very interesting-list"
Geeft niet, ik heb geen haastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
slaap lekker!
(oh en ik ben helemaal vergeten te kijken voor je, fuck fuck fuck... wist dat ik iets vergeten was)
ik heb je even ge-DM-d, heb het toch kunnen vindenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb geen haast
Trusten peep0l
Ah, leuk! Ben ik erg benieuwd naar!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik dus stukken van. Een andere tekst over de identiteit van de Finnen. Ik heb een werkgroep gehad vorig jaar over de culturele identiteit van Scandinavie. Ik kon gelukkig nog bij de teksten. Als je me even je email PM't dan stuur ik ze op.
Ik lees steeds kale-vlaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, leuk! Ben ik erg benieuwd naar!![]()
Read all the infoooooooooooooo
[ afbeelding ]
Thanks bro!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef megamandy het volgende:
Kermie worm is a makeup artist, makeup artist, Kermie will you do my makeup for meeee?
Heb het allemaal hoor, kan het zo opsturenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, leuk! Ben ik erg benieuwd naar!![]()
Read all the infoooooooooooooo
[ afbeelding ]
hahahaha, ik heb geen idee hoe je het uitspreekt, ik gok altijd maar watquote:
quote:Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Volgens mij redelijk zoals je denkt dat je het moet uitspreken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, ik heb geen idee hoe je het uitspreekt, ik gok altijd maar wat
Maar ik maak er altijd een leuk accentje bij omdat ik dat er mooier bij vind passenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens mij redelijk zoals je denkt dat je het moet uitspreken.
Die had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Thanks bro!
(ik ga zo even Jenna Marbles kijken denk ik)
Mijn man vond het ook heel erg humor, vooral wat honden doen als je niet thuis bent hehehehe
zal ik doen! thanks alvast!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:17 schreef Mss het volgende:
Kippie, hij doet moeilijk. Geef je ff een gil als je wat binnenhebt?
Kermie: OMG I pooped!quote:
Nel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Afkorting van m'n gewone naam dus wil ik hier niet neerzetten.
Wat is die van jou dan?
Zelfde als hierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Afkorting van m'n gewone naam dus wil ik hier niet neerzetten.
Wat is die van jou dan?
Je heet toch eigenlijk stiekem Petronella?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je heet toch eigenlijk stiekem Petronella?
(ok lame ass grapje... sorryals in, je wil je verkorte naam hier niet zetten maar ik doe het dan wel.... nou ja, laat maar, is ook eigenlijk niet grappig
net als met je huisadres laatst zeg maar
)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je heet toch eigenlijk stiekem Petronella?
(ok lame ass grapje... sorryals in, je wil je verkorte naam hier niet zetten maar ik doe het dan wel.... nou ja, laat maar, is ook eigenlijk niet grappig
net als met je huisadres laatst zeg maar
)
Jaaa!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Van ellende ben ik maar Draw Something aan het downen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Onvoldoende opslagruimte...... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Maar wel mailtje binnen zie ik op mijn foon
snel checkennnnnnnnnnnnnnn
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Onvoldoende opslagruimte...... FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Maar wel mailtje binnen zie ik op mijn foon
snel checkennnnnnnnnnnnnnn
niet dusquote:
YEPquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]heb je er al zoveel zooi op staan dan??
Wheheheh dan is het helemaal ergquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
YEP![]()
binnenkort maar eens opschonen (want er kan echt een fuckload aan shit op mijn foon)
net weer voorbij voor mij, wat een horror elke maand hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Diconnected het volgende:
Eat ALL the cookies![]()
Straks weer misselijk in bed, wedden
Ongesteld moeten wordenhormonen
Opschonen die hap! Of kijken of er nog wat dingetjes naar je SD-kaart kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
YEP![]()
binnenkort maar eens opschonen (want er kan echt een fuckload aan shit op mijn foon)
ik heb gewoon echt vele teveel apps erop staanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Opschonen die hap! Of kijken of er nog wat dingetjes naar je SD-kaart kunnen.
Bammmmbiiiiii Ik wil tegen je tekenen!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Opschonen die hap! Of kijken of er nog wat dingetjes naar je SD-kaart kunnen.
Verwijder je dat dan niet meteen weer joh?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb gewoon echt vele teveel apps erop staan
maar kunnen er makkelijk heeeeeeeeeeeeel veel af hoor, zoals die spoken zoeker, dat soort onzin
lazy ass, I izz itquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Verwijder je dat dan niet meteen weer joh?
Tekenen... en dan de ander raden wat je getekend hebt...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lazy ass, I izz it
Wat moet je doen eigenlijk met die app?
Jep ben al jaren aan de pil omdat m'n cyclus heel erg onregelmatig was en gewoon een volle week bloedde als een rund en krom lag van de pijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
net weer voorbij voor mij, wat een horror elke maand he
Had jij ook geen pil? dacht van wel eigenlijk (net of ik dat ook onthoud van iedereen hier.... doe ik niet hoor, maar dit is een halve gok)
Oh, da's toch niks voor mijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Tekenen... en dan de ander raden wat je getekend hebt...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, da's toch niks voor mij
Ik mag al niet eens meer mee doen met Hints omdat ik er zo in zuig
Ik heb hem gestart, maar telefoon is bijna leeg dus ga straks pas tekenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Bammmmbiiiiii Ik wil tegen je tekenen!!
He bah. Ik gebruik geen pil (had juist veel last van de pil), maar kun je niet naar een andere overstappen als je toch veel last hebt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep ben al jaren aan de pil omdat m'n cyclus heel erg onregelmatig was en gewoon een volle week bloedde als een rund en krom lag van de pijn
Nu alleen last van rug en buikpijn, en ook hoofdpijn zo nu en dan. Heb de hele week al een weeïg gevoel in m'n hoofd, totdat ik bedacht dat ik zaterdag ongesteld moest worden. Heb sinds gister overal trek in en lijk constante honger te hebben. Hormonen again
Epic quote van Mr. Garrisonquote:I don't trust something that bleeds for 5 days and doesn't die
Wat ga je tekenen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hem gestart, maar telefoon is bijna leeg dus ga straks pas tekenen.
Pseudo Parkinson!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef megamandy het volgende:
Ben sinds vandaag ook niet lekkerEn soms lijk ik opeens te trillen (zo voelt het voor mij) maar dan tril ik helemaal niet
d'r kamer natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik teken en raad ook eigenlijk altijd vieze dingen
The Freud is strong in youquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik teken en raad ook eigenlijk altijd vieze dingen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pseudo Parkinson!![]()
![]()
![]()
Er heerst van alles qua virsusjes en shit. Gewoon uitzieken helaas
Naja lang leve de pijnstillers, door m'n diabetes is het ook wat erger dan bij anderen enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He bah. Ik gebruik geen pil (had juist veel last van de pil), maar kun je niet naar een andere overstappen als je toch veel last hebt?
[..]
Epic quote van Mr. Garrison
precies, hehehehhequote:
ik ookquote:
dat ookquote:
thanks voor je documenten!quote:
Have funquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
thanks voor je documenten!![]()
Ik ga ze snel lezen, leuk!
![]()
![]()
Slaap lekker!
Wie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Zac Efron als lelijk pubertje op tv.
http://www.imdb.com/name/nm1374980/quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie?
Of is dat die van Saved by the Bell?
ah, vandaar dat ik 'm niet kenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm1374980/
Van High School Musical.
KOPENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil die China Glaze glow in the dark topcoat-dinges.
Ben best wel blut.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
KOPENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Zo, alle Mss bestandjes gesaved op mijn laptop
Ik heb Trainspotting nog op mijn laptop staan zie ik net
Lang niet meer gezien, hmmmm, eerst maar Jenna Marbles kijken
Vind ze zooo gaaf!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar die schoenen zijn het ook wel waard, echt heel gaaf!
Heb je ook een mooie jurk o.i.d. voor het huwelijk van je moeder?
Klopt! Ben daarom ook dubbel blij dat ik al schoenen heb, want daar ben ik zo'n zeikerd mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Komt vast goed, moeilijkste heb je al!
Wanneer trouwt ze?
Dat is snel!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt! Ben daarom ook dubbel blij dat ik al schoenen heb, want daar ben ik zo'n zeikerd mee.
22 maart al.
Oe da's snel! Leuk!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt! Ben daarom ook dubbel blij dat ik al schoenen heb, want daar ben ik zo'n zeikerd mee.
22 maart al.
Allemaal vieren!quote:De datum van de voltooiing van deze versie, 28 februari, heeft in Finland de status van Kalevaladag.
Spuitze en slaapzequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga spuiten en slapen maisjes! Trusten
ooh? Wat is langquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zeker snel ja. Maar ze hebben dan ook al wel best lang gewacht.
wat een liefheid allemaal!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef megamandy het volgende:
24 maart ga ik naar Disneyen 26 maart heb ik alweer drie jaar een vriend
Vanwege je vader? Of vanwege de kinderen die er (aan beide kanten?) zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zeker snel ja. Maar ze hebben dan ook al wel best lang gewacht.
Nouja, toen ze zijn huis te koop gingen zetten waren ze al wel klaar voor die volgende stap. En volgens Funda staat dat huis er al anderhalf jaar op, en het staat zelfs nog wat langer te koop.quote:
Vanwege huis wat verkocht moest (en gedoe met financien want erfenis enzo). Ook wel gedeeltelijk vanwege mij (ik ben de enige die nog thuis zit, dus met mij is het meeste rekening gehouden), maar toch voornamelijk vanwege het huis.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vanwege je vader? Of vanwege de kinderen die er (aan beide kanten?) zijn?
Wel tof voor je moeder, gewoon lekker weer liefde gevonden hebben, da;s mooi!
Oooh ik zie het al, allemaal jouw schuldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vanwege huis wat verkocht moest (en gedoe met financien want erfenis enzo). Ook wel gedeeltelijk vanwege mij (ik ben de enige die nog thuis zit, dus met mij is het meeste rekening gehouden), maar toch voornamelijk vanwege het huis.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oooh ik zie het al, allemaal jouw schuldJe had ook eerder boos moeten kijken met het hospiteren
hahahahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oooh ik zie het al, allemaal jouw schuldJe had ook eerder boos moeten kijken met het hospiteren
Voorzover ik weet wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Begrijpelijk wel hoor, dat zijn toch belangrijke dingen ook
Staan jullie er wel allemaal achter, achter hun relatie en huwelijk?
Lijkt me mooi, maar ook best vreemd/moeilijk, als je moeder weer gaat trouwen.
Nouja, dus wel een keer huilbui gehad in de kerk toen hij tussen m'n moeder en mij in zat.quote:
Lief! En mooi ook van je vader!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voorzover ik weet wel.
Ben gewoon blij dat m'n moeder zo gelukkig is, al is het wennen dat ze soms ook 'ruzie' heeft met hem want dat had ze echt nooooit met m'n vader.
Maar mijn vader heeft zelf ook aangegeven dat mijn moeder vooral ervoor moest gaan als ze iemand tegenkwam, "want daar kon ze nog jaren gelukkig mee zijn". Dus wie zijn wij dan om te zeggen dat het niet mag?
dat zie ik niet als terror bambiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dus wel een keer huilbui gehad in de kerk toen hij tussen m'n moeder en mij in zat.
Maar dat gebeurde zomaar, dat wou ik helemaal niet!
Nee, maar je mag niet liegen in de kerk. Dus kwam je ware aard naar boven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, dus wel een keer huilbui gehad in de kerk toen hij tussen m'n moeder en mij in zat.
Maar dat gebeurde zomaar, dat wou ik helemaal niet!
Sowieso. En vriend van m'n moeder heeft hem ook gekend, dat scheelt een hoop. Hij heeft ook nooit geprobeerd die plek in te nemen, hij is gewoon Kees, en mijn vader blijft mijn vader en mijn papa. Al noem ik Kees soms wel stiefpapa.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lief! En mooi ook van je vader!
En het is natuurlijk niet zo dat die vergeten is of er niet meer toe doet. Die is er nog steeds, maar dan anders, toch?
quote:Het koekemannetje (Gingerbread Man)
Een Engels kettingsprookje over een mannetje van koek
Lang geleden leefden er eens een oud vrouwtje en een oud mannetje. Ze woonden met z'n tweeën in een heel oud huisje. Kinderen hadden ze niet en daarom maakte het oude vrouwtje op een goede dag een mannetje van koek. Ze gaf hem een jasje van chocola en knopen van nootmuskaat; hij kreeg ogen van lekkere, dikke krenten en een mond van rose suikergoed en zijn vrolijke hoedje was gemaakt van oranje kandij.
Toen het oude vrouwtje hem klaar had, kleedde ze hem aan; ze kneedde zijn schoentjes van gemberkoek in vorm en ze deed hem in een pan. Ze schoof de pan in de oven en deed de deur dicht. En toen ging ze op een stoel zitten en dacht: "Ziezo, nou heb ik eindelijk een jongetje van mezelf."
Toen het koekemannetje klaar was, deed ze de ovendeur open en haalde de pan te voorschijn. Maar hola! Daar sprong het koekemannetje uit de pan. Hij rende de deur uit en de straat op. Het oude vrouwtje en het oude mannetje renden zo hard als hun stijve benen hen dragen konden achter hem aan. Maar hij lachte alleen maar en riep:
Ren maar, ren maar - zo hard als je kan.
Mij kun je niet krijgen, mij, koekeman!
En inderdaad, ze konden hem niet krijgen. Het koekemannetje rende verder tot hij bij een koe kwam die langs de weg stond. "Stop eens, koekemannetje!" zei de koe. "Ik wil jou best opeten." Maar het koekemannetje lachte en riep:
Ik ben op de loop
voor een vrouw en een man;
zie mij maar te krijgen,
als je dat kan!
En toen de koe achter hem aan kwam, keek hij achterom en riep:
Ren maar, ren maar - zo hard je kan.
En inderdaad, de koe kon hem niet krijgen.
Het koekemannetje rende verder en verder tot hij bij een paard kwam dat in de wei stond te grazen. "Alsjeblieft, stop even, koekemannetje!" zei het paard. "Je ziet er zó lekker uit!" Maar het koekemannetje lachte hardop. "Oho! Oho!" riep hij.
Ik ben op de loop
voor een koe,
en een vrouw en een man;
zie mij maar te krijgen,
als je dat kan!
En toen het paard achter hem aan kwam, keek hij over zijn schouder en riep:
En inderdaad, het paard kon hem niet krijgen.
Na een tijdje kwam het koekemannetje bij een schuur vol dorsende mannen. Toen de dorsers het koekemannetje roken, probeerden ze hem te pakken en ze zeiden: "Loop niet zo hard, koekemannetje! Tjonge, wat zie jij er lekker uit!" Maar het koekemannetje begon nog harder te rennen en hij riep:
Ik ben op de loop
voor een paard en een koe,
en een vrouw en een man;
zie mij maar te krijgen,
als je dat kan!
En toen hij merkte dat de dorsers achterbleven, riep hij achterom:
En inderdaad, de dorsers konden hem niet krijgen.
Het koekemannetje rende harder dan ooit. Hij rende en draafde tot hij bij een veld kwam vol maaiende mannen. Toen de maaiers zagen hoe lekker hij eruit zag, begonnen ze achter hem aan te rennen en ze riepen: "Wacht even! Wacht even, koekemannetje! We hebben zo'n zin in je!" Maar het koekemannetje lachte harder dan ooit en ging er als de wind vandoor. "Oho!" riep hij, "oho!"
Ik ben op de loop
voor een schuur met dorsers,
zie mij maar te krijgen,
als je dat kan!
En toen hij merkte dat de maaiers hem niet inhaalden, draaide hij zich om en riep:
En inderdaad, de maaiers konden hem niet krijgen.
Toen werd het koekemannetje heel erg verwaand. Hij dacht dat niemand hem ooit nog zou kunnen vangen. Na een tijdje ontdekte hij een vos, die dwars over de velden naar hem toe kwam. De vos zag het koekemannetje ook en begon te draven. Maar het koekemannetje riep hem toe: "Mij kun je lekker toch niet krijgen!" De vos begon te rennen, maar het koekemannetje ging er met een vaartje vandoor en gniffelde:
Ik ben op de loop
voor maaiers en dorsers,
zie mij maar te krijgen?
als je dat kan!
"Schei toch uit!" hijgde de vos. "Ik wil je niet eens hebben! Wat moet ik met je?"
Juist op dat moment kwam het koekemannetje bij een rivier. Hij kon niet zwemmen, maar hij wilde toch wel naar de overkant. Want de man en de vrouw, de koe en het paard, de dorsers en de maaiers - ze zaten nog allemaal achter hem aan!
"Spring maar op mijn staart, dan breng ik je naar de overkant," zei de vos. Het koekemannetje sprong op de staart van de vos en de vos sprong in het water. Toen hij goed en wel op weg was, draaide hij zijn kop om en zei: "Je bent te zwaar voor mijn staart, koekemannetje! Ik ben bang dat je nat wordt. Spring liever op mijn rug."
Het koekemannetje sprong op de rug van de vos. Een eindje verder zei de vos: "Koekemannetje, ik ben bang dat je op mijn rug toch nog nat zult worden. Spring liever op mijn schouder." Het koekemannetje sprong op de schouder van de vos. In het midden van de rivier gekomen, sprak de vos: "O, jeetje, koekemannetje! Daar zakt mijn schouder toch onder water! Spring vlug op mijn neus, zodat ik je droog kan houden!" Het koekemannetje sprong op de neus van de vos. Op het moment dat de vos de overkant bereikte, gooide hij met een vinnig gebaar zijn kop achterover en hapte toe!
"O hemeltje!" zei het koekemannetje. "Nou ben ik voor een kwart verdwenen!" Het volgende ogenblik zei hij: "Hela, nou ben ik voor de helft weg!" En even later mompelde hij: "Wel verdraaid! Nou ben ik voor driekwart verdwenen!"
En daarna heeft het koekemannetje helemaal niets meer gezegd. Nooit meer!
* * * EINDE * * *
Wij hebben geen paasspel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar je mag niet liegen in de kerk. Dus kwam je ware aard naar boven.(Ok nu stop ik
) Of was je naar het paasspel aan het kijken? Dan moest ik ook altijd huilen als Jezus aan het kruis hing
Of hebben jullie dat niet
Geen paasspel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wij hebben geen paasspel.
Nee, kwam gewoon doordat hij opeens letterlijk tussen m'n moeder en mij zat, zeg maar. Denk ik.
Dat heb ik dus nooit gedaan om een of andere redenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij hadden in de kerk altijd Palm Pasen stokken met broodhaantjes![]()
![]()
![]()
En die dan mooi versieren met mooie en lekkere dingen en dan brengen aan zieken/bejaarden in de buurt.
Alleen al om die reden zou ik mijn kids op een katholieke school doen (zonder kindermisbruikers verder he, dat lijkt me logisch)
Met kerst heb ik wel ooit Maria gespeeld! Maar toen had ik een blauw oog dus toen ging iedereen grapjes maken over dat Jozef Maria sloeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen paasspel?En met kerst? Ik ben nog eens een herder geweest met mijn blokfluit
Mijn tekst was "En dan speel ik nu een liedje voor jullie". Maar tijdens de eckte eckte voorstelling ging een andere herder voor haar beurt spreken grrrr.
hahahaha, die groengekookte eieren, bahquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit gedaan om een of andere redenWel in groep acht zo eigenwijs geweest om mijn paasei niet op te eten omdat het waarschijnlijk geen scharrelei was
Ondankbaar kind was ik toen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Met kerst heb ik wel ooit Maria gespeeld! Maar toen had ik een blauw oog dus toen ging iedereen grapjes maken over dat Jozef Maria sloeg.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Met kerst heb ik wel ooit Maria gespeeld! Maar toen had ik een blauw oog dus toen ging iedereen grapjes maken over dat Jozef Maria sloeg.
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
Krijg je bij dat tekenspelletje trouwens een melding als je aan de beurt bent?
Ahhhh, that's why I lurve you guys!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb de complete kalevala.En uitspraak is simpol, stuur de regels wel door morgen.
mooie beschrijving!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Chicks, ik ga slapen.
Morgen de wekker zetten, want er komt familie langs. Dan moet ik natuurlijk wel wakker, schoon en gevoed zijn.
Truste!
Daar heeft mijn vader mij vanaf gepraatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Die kou in de kerk inderdaad![]()
Ik ben afgehaakt als misdienaar (ja ja, ik was een één) toen mijn mannelijke klasgenootje meer mocht gaan doen dan ik, "omdat meisjes nu eenmaal meisjes zijn en dat niet mogen".
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGG
Maar kerken en sommige rituelen, gebruiken en gedachtes vind ik wel mooi hoor
Alleen lekker op mijn eigen manier
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooie beschrijving!
Have fun morgen (denk/hoop ik?)!
Tukse!
Gevoedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Chicks, ik ga slapen.
Morgen de wekker zetten, want er komt familie langs. Dan moet ik natuurlijk wel wakker, schoon en gevoed zijn.
Truste!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Chicks, ik ga slapen.
Truste!
Ik vind de Pinkstergemeente engquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar heeft mijn vader mij vanaf gepraat
Sommige gebruiken vind ik ook heel mooiEn de gebouwen en alles. Maar ik geloof niet in god (daar zit al een klein probleem
) en vind het zo jammer door wie de kerk bestuurd wordt
Toen een vriendin van mij was gestorven was er een mis van Pinkstergemeente (dacht ik), dat ging tenminste om haar! Die hele mis. Bij de Katholieken gaat het alleen maar om verdoemenis
Kullervo is een kneus en Väinö is kek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh, that's why I lurve you guys!![]()
Ik ben gewoon een taal-kneus, zelfs de plek van het toilet vragen in het Duits lukte me niet![]()
Alleen Engels en Nederlands gaat me wel af
Ik bedoel allemaal die preken tijden een mis. En alles komt door de mens wat fout is gegaan. Dat allemaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Of en katholieken naar de verdoemenis?![]()
Ik herinner me het juist als heel positief en daarna de kroeg in samen met de pastoor
Of,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kullervo is een kneus en Väinö is kek.
Wo sind die Toiletten?
Ofzo.
Kullervo onthoud ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kullervo is een kneus en Väinö is kek.
Wo sind die Toiletten?
Ofzo.
Zo was het bij ons nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik bedoel allemaal die preken tijden een mis. En alles komt door de mens wat fout is gegaan. Dat allemaal.
Ooh en ik weet niet meer zeker of het de pinkstergemeente was heIn ieder geval protestants
En het was een vrouw!
Klopt wel hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kullervo onthoud ik wel
hehehehe
Ik probeer het altijd beleefd he.... "kunnen sie mir sagen wo die toiletten sind"? ofzoiets.
Ze snapten me niet, heb het maar in het Engels gevraagd toen
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo was het bij ons nooit eigenlijk
Klinkt meer als de protestantse of hervormde kerk ofzo eigenlijk dan de katholieke kerk voor mij.
En Pinkstergemeente en dergelijke (hier heb je ook de Mormomen-kerk en de Maasbach kerk, da';s pas weeeeeeeird) ken ik niet zo, maar heb er alleen negatieve ervaringen mee.
Ik word wel druïde ofzo
Pastafari. Biervulkanen en stripperfabrieken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo was het bij ons nooit eigenlijk
Klinkt meer als de protestantse of hervormde kerk ofzo eigenlijk dan de katholieke kerk voor mij.
En Pinkstergemeente en dergelijke (hier heb je ook de Mormomen-kerk en de Maasbach kerk, da';s pas weeeeeeeird) ken ik niet zo, maar heb er alleen negatieve ervaringen mee.
Ik word wel druïde ofzo
nog betere keuze!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pastafari. Biervulkanen en stripperfabrieken.
engquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Of Baba Yagist
Ik bedoel, hoe cool is dit???
[ afbeelding ]
In d'r vliegende vijzel
[ afbeelding ]
En kippenpotenhuis
Da's de bedoeling ook jonguh!!!quote:
OMG, als ik ooit zeeën van tijd over heb ga ik een konijnenhok of brievenbus ofzo maken met kippenpoten hehehehehequote:
hahahaha, herkenbaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:31 schreef megamandy het volgende:
wilde niet mijn neus snuiven dus haalde ik mijn neus op en toen schoot het in mijn keel
Lekker hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:31 schreef megamandy het volgende:
wilde niet mijn neus snuiven dus haalde ik mijn neus op en toen schoot het in mijn keel
kan hij lekker taart eten met zijn broerquote:
Ik ben meer gefascineerd door die wezens eronderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Kiek d'r gaan jonguh! In d'r vijzel!
Gelijk een E.T.!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan vind je deze misschien ook mooi/interessant (kan plaatje niet erop knallen)
http://eu.art.com/product(...)4c2690659c21529799df
Ah, goeie uitdagingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:45 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga naar boven. Misschien nog even lezen en sowieso proberen te slapen. Kijken of ik dan blijf ademen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:45 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga naar boven. Misschien nog even lezen en sowieso proberen te slapen. Kijken of ik dan blijf ademen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Slaap lekker Bambi, ik ga er ook maar eens in duiken
Ah dan ga ik eens even kijken of ik het kan radenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is toch gelukt! Jacqie, ik heb iets prachtigs voor je getekend!
Maar nog steeds echt geeen idee wat Dico nou getekend heeft.
Duidelijk!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is toch gelukt! Jacqie, ik heb iets prachtigs voor je getekend!
Maar nog steeds echt geeen idee wat Dico nou getekend heeft.
+ reizenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
zo fijn aan thuiswerken, je spaart veel tijd uit met niet make-uppen, haar stylen en lunchpakket maken
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
zo fijn aan thuiswerken, je spaart veel tijd uit met niet make-uppen, haar stylen en lunchpakket maken
Neuh... Spiraaltje moet herzet worden. Maar ik zie er echt zoooo tegenop. Probeer er al weken niet aan te denken; maar morgen staat mijn afspraak toch echt en nu komt het wel erg dichtbijquote:
ow... auchquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh... Spiraaltje moet herzet worden. Maar ik zie er echt zoooo tegenop. Probeer er al weken niet aan te denken; maar morgen staat mijn afspraak toch echt en nu komt het wel erg dichtbij
Jup. Dokter zit tot 12u. Ik mag er om 11u naartoe (en nee officieel mag ik niet meer naar de dokter in belgië; maar ik vertrouw alleen mijn dokter hiermee.. hij kent me al van kinds af en hij 'regelt' wel iets voor mijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow... auch
KAn je in Bels op zaterdag naar den dokteur ja?
Ach, 't zal je laatste spiraal zijn, want als je getrouwd bent zul je BAREN GVD!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. Dokter zit tot 12u. Ik mag er om 11u naartoe (en nee officieel mag ik niet meer naar de dokter in belgië; maar ik vertrouw alleen mijn dokter hiermee.. hij kent me al van kinds af en hij 'regelt' wel iets voor mij).
Heb ook zijn privé nummer en e-mailadres mocht ik iets willen vragen/weten
die v an mij moest een jaar geleden alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh... Spiraaltje moet herzet worden. Maar ik zie er echt zoooo tegenop. Probeer er al weken niet aan te denken; maar morgen staat mijn afspraak toch echt en nu komt het wel erg dichtbij
Buurvrouw vroeg ook al of we meteen na de bruiloft voor kinderen gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, 't zal je laatste spiraal zijn, want als je getrouwd bent zul je BAREN GVD!!!
Ik zal het je zondag laten weten of het meevaltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die v an mij moest een jaar geleden alik wil ook niet
Ik moet eigenlijk ff een afspraak makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal het je zondag laten weten of het meevalt
Mja ik kan moeilijk blijven wachtenAnders zou ik wel eens vlug kunnen gaan baren idd
Die gedachtengang van sommige mensenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Buurvrouw vroeg ook al of we meteen na de bruiloft voor kinderen gaan.
"Euh nee......"
"Oh had ik wel leuk vonden want dan is het leeftijdsverschil met mijn kinderen niet groot"Ik wil nog heul niet baren man
[..]
Ik zal het je zondag laten weten of het meevalt
Mja ik kan moeilijk blijven wachtenAnders zou ik wel eens vlug kunnen gaan baren idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emoslinger graag!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Duuuuus
Meisje wat hier 2 weken stage kwam lopen 3 jaar terug heeft nu dus blijkbaar kind, ze was toen 15
En natuurlijk heet hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emoslinger graag!![]()
Duuuuus
Meisje wat hier 2 weken stage kwam lopen 3 jaar terug heeft nu dus blijkbaar kind, ze was toen 15
En natuurlijk heet hijHoe spreek je dat nou weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emoslinger graag!![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Duuuuus
En natuurlijk heet hijHOE???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emoslinger graag!
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |