geen idee wat ze gedaan hebben enzo dus daar kan ik niet over oordelen, maar reanimatie enzo in combi met lang zuurstoftekort, weinig nieuws en de gezichten van de Oranjes geven niet erg veel hoop.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]Hij had al lang bij moeten zijn.
20 minuten is ook echt lang. Is die reclame van hartstilstanden enzo niet dat binnen 6 minuten moet zijn begonnen met reanimeren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee wat ze gedaan hebben enzo dus daar kan ik niet over oordelen, maar reanimatie enzo in combi met lang zuurstoftekort, weinig nieuws en de gezichten van de Oranjes geven niet erg veel hoop.
En als hij het wel overleeft heeft hij zeker weten fors hersenletsel opgelopen, dus tsja...
Repsetc!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Goed he! Ondanks halve fles Baileys!
en dan zou niet mogen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wou hem niet dichtgooien omdat ik het dan niet zou kunnen laten om als TT "Waar AlbinoBambi een kamer heeft!" te doen.
Trouwens, iedereen met smartphone, doe eens 'Draw Something' downloaden? Dat is echt superleuk!
Leuk om mee te beginnen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet vaker Jenna Marbles kijken (deel-doelstelling voor morgen)
Ik vind het zo sad om je eigen naamtopic aan te maken. Maar ik ben er zo blij mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan zou niet mogen?
Gewoon doen muppet, je hebt er hartstikke voor moeten knokken (lees: hospiteren), dus dan mag het zeker
Oh dat was ook een goede geweestquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wou hem niet dichtgooien omdat ik het dan niet zou kunnen laten om als TT "Waar AlbinoBambi een kamer heeft!" te doen.
Trouwens, iedereen met smartphone, doe eens 'Draw Something' downloaden? Dat is echt superleuk!
Het protocol is om hem 48u gekoeld te houden. Daardoor is het aan de ene kant wel goed dat hij in de koude sneeuw heeft gelegenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee wat ze gedaan hebben enzo dus daar kan ik niet over oordelen, maar reanimatie enzo in combi met lang zuurstoftekort, weinig nieuws en de gezichten van de Oranjes geven niet erg veel hoop.
En als hij het wel overleeft heeft hij zeker weten fors hersenletsel opgelopen, dus tsja...
die regels gaan niet op bij lage temperaturen en geblokkeerde luchtwegen etc.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
20 minuten is ook echt lang. Is die reclame van hartstilstanden enzo niet dat binnen 6 minuten moet zijn begonnen met reanimeren?
Ik wilde eigenlijk als tt maken: 'You need to leave a little space for it to grow, like a DICK in a CONDOM!'quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zo sad om je eigen naamtopic aan te maken. Maar ik ben er zo blij mee.
Laatste 3 al gezien, like a dog!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leuk om mee te beginnen:
- Drunk kitchen tribute
- What girls do in the car
- A typical Jenna Marbles day
- How to trick people into thinking you're good looking
Mijn mooien brillenfoto's en mandy's mega schoenenstashquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Laatste 3 al gezien, like a dog!
[ afbeelding ]
(had het plaatje onder de control C zitten, zat al de hele tijd te wachten wanneer ik die goed kon posten. Dit is close enough)
En hele leuke kattenslaapplaatjes!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn mooien brillenfoto's en mandy's mega schoenenstash
Ik heb er ook geen verstand van hoor. Heb alleen basiscursusje reanimeren, brandje blussen en 'IEDEREEN NAAR BUITEN, BRANDALARM!'quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die regels gaan niet op bij lage temperaturen en geblokkeerde luchtwegen etc.
En ik heb geen idee of er nog meer letsel was (zwellingen, contusiehaarden, verhoogde druk, bloedinkjes in de hersenen etc etc)
We horen het misschien achteraf ooit nog eens, over een jaar of 50. Zo open is de RVD niet
http://www.buzzfeed.com/animals/awkward-cat-sleeping-positionsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En hele leuke kattenslaapplaatjes!
Mijnes in een spoilerquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, plaatjes kan ik wel scrollen
en mijn werkgever is gevraagd om een reactie over Friso door Shownieuws...quote:
Wat heeft hij eigenlijk gezegd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en mijn werkgever is gevraagd om een reactie over Friso door Shownieuws...
Vast Gerard Joling zelf die belde, whehehehe
Ik zie mensen soms als ze in de coma-fase blijven hangen, maar meestal als ze eruit zijn en gaan opknappen, dus dan is het eerste stuk al geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van hoor. Heb alleen basiscursusje reanimeren, brandje blussen en 'IEDEREEN NAAR BUITEN, BRANDALARM!'
geen commentaar, is wel het beste in zo'n geval denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk gezegd?
Er wordt vast een serie over gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die regels gaan niet op bij lage temperaturen en geblokkeerde luchtwegen etc.
En ik heb geen idee of er nog meer letsel was (zwellingen, contusiehaarden, verhoogde druk, bloedinkjes in de hersenen etc etc)
We horen het misschien achteraf ooit nog eens, over een jaar of 50. Zo open is de RVD niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |