De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer MLIG heeft het antwoord alquote:
Dat wist ik al. Zie je wel, heeft het kijken van die tekenfilms toch nog zin gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik kan geen stinkdier zijn, want ik ben een mens.
ik heb even gegoogled, ik dacht dat stinkdieren alle dieren waren die stinkten, maar het is een speciaal zoogdier ofzo, en er zijn rassen.
best opmerkelijk
ja ik ken die tekenfilms niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Zie je wel, heeft het kijken van die tekenfilms toch nog zin gehad
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik ken die tekenfilms niet.
maar dan staat er ook een fout in me fotoboek dat ik de stinkende katten stinkdieren en stinkdassen noem enzo.... !
Katten horen helemaal niet te stinkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik ken die tekenfilms niet.
maar dan staat er ook een fout in me fotoboek dat ik de stinkende katten stinkdieren en stinkdassen noem enzo.... !
Een poes ruikt echt wel maar als een poes stinkt is het niet goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Katten horen helemaal niet te stinken
wel katten die met hun reet over straat slepen enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Katten horen helemaal niet te stinken
Jij ruikt aan bejaarden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel katten die met hun reet over straat slepen enzo
en katten die vreemde medicijnen moeten slikken. of als ze dement worden misschien dat ze dan ook gaan stinken, netzoals bejaarden.
ik dacht dat het dan stinkdassen en stinkdieren waren![]()
oke, excuus
nee niet met opzet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij ruikt aan bejaarden?
Wordt steeds gekker hier!
Ik weet niet hoe het met je informatieverwerking zit, maar dat bejaarden zouden stinken is geen algemene kennisquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet met opzet.
dat is ook algemene kennis enzo, soms is dat ook op tv .
echt wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met je informatieverwerking zit, maar dat bejaarden zouden stinken is geen algemene kennis
Nee dat is een meningquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met je informatieverwerking zit, maar dat bejaarden zouden stinken is geen algemene kennis
Je reageert er zelf de hele tijd op?quote:
Nou en?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als je op google old smelly grandma bijvoorbeeld intikt zijn er meer dan een miljoen hits.
Goed plan. Alleen is het dan al helemaal dood hierquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je reageert er zelf de hele tijd op?
Als je daar eens mee kapt houdt ie vanzelf zn bek
Dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat maakt het waar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als je op google old smelly grandma bijvoorbeeld intikt zijn er meer dan een miljoen hits.
Goed planquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Let's talk about sex babyyyyquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand een ander onderwerp?
quote:
nee. Jullie zijn degenen die maar blijven beweren dat de wereldwijd geaccepteerde stelling dat bejaarden stinken er niet is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zulk leiderschap zie je weinig meer tegenwoordigquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
Hitler had nog een paar behoorlijk goede ideeën.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zulk leiderschap zie je weinig meer tegenwoordig
Zal er in de toekomst nog zo'n soort leiderschap komen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dat is serieus wel heel erg waar.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zal er in de toekomst nog zo'n soort leiderschap komen?
quote:
Maar heb die zo'n leider als Hitler?quote:
Ja: Ik hou van je.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zeg jij wel eens iets wat gewoon gelijk duidelijk is eigenlijk?
Absoluut.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zal er in de toekomst nog zo'n soort leiderschap komen?
Oef, je moet is weten, de liefde die ik voor je voelquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die medicijnen willen nog niet echt aanslaan he?
Ik heb liever Mlig terug als ik er over nadenk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oef, je moet is weten, de liefde die ik voor je voel
Zo lang je maar geen onderscheid maakt en iedereen gelijk is maakt het niet uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
Als ik zo veel macht zou hebben zou ik waarschijnlijk nog een stuk meer mensen over de kling jagen dan Hitler.
Ik wil ook wel een trio doen met je hoor met grey als je dat graag wiltquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb liever Mlig terug als ik er over nadenk.
Is dat nou niet juist net het probleem?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je maar geen onderscheid maakt en iedereen gelijk is maakt het niet uit
Niemand is gelijk. Dat is juist het hele punt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je maar geen onderscheid maakt en iedereen gelijk is maakt het niet uit
iedereen is gelijkwaardig maar niemand is gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is dat nou niet juist net het probleem?
Misschien moet er eens onderscheid gemaakt worden.
Op welk vlak? Ras? Geloof?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is dat nou niet juist net het probleem?
Misschien moet er eens onderscheid gemaakt worden.
Waar weet ik niet, maar wanneer er dingen beginnen mis te gaan in de wereld zoals we hem nu kennen, hetzij op financieel vlak of misschien met natuurrampen, of wanneer er oorlogen uitbreken waarbij nucleaire wapens niet langer als dreigement worden gebruikt, zal de mensheid vragen om leiders die met harde hand actie ondernemen en niet langer alles willen bespreken met anderen en op papier willen vastleggen tot in de kleinste details. Die leiders zullen in verschillende landen opstaan als er eenmaal dingen gebeuren waar het huidige regime niet tegenop kan en de mensen zullen ze gretig aanhangen, inclusief hun minder menslievende idealen.quote:
Ook niet mee eens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen is gelijkwaardig maar niemand is gelijk.
daar hoef je niet trots op te zijn. op je woordkeuze trouwens ook niet. 11 miljoen mensen 'over de kling jagen'. tering.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
Als ik zo veel macht zou hebben zou ik waarschijnlijk nog een stuk meer mensen over de kling jagen dan Hitler.
Toch wel fijn dat de mens zo voorspelbaar is dat dit nog gaat gebeuren ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar weet ik niet, maar wanneer er dingen beginnen mis te gaan in de wereld zoals we hem nu kennen, hetzij op financieel vlak of misschien met natuurrampen, of wanneer er oorlogen uitbreken waarbij nucleaire wapens niet langer als dreigement worden gebruikt, zal de mensheid vragen om leiders die met harde hand actie ondernemen en niet langer alles willen bespreken met anderen en op papier willen vastleggen tot in de kleinste details. Die leiders zullen in verschillende landen opstaan als er eenmaal dingen gebeuren waar het huidige regime niet tegenop kan en de mensen zullen ze gretig aanhangen, inclusief hun minder menslievende idealen.
Niet iedereen heeft gelijke waarde. Dat is naïef om te geloven. Sommige mensen zijn waardevol voor de samenleving en anderen kunnen worden gemist als kiespijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Trots? Dat verzin je er zelf bij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
daar hoef je niet trots op te zijn. op je woordkeuze trouwens ook niet. 11 miljoen mensen 'over de kling jagen'. tering.
Vind ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Eens!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft gelijke waarde. Dat is naïef om te geloven. Sommige mensen zijn waardevol voor de samenleving en anderen kunnen worden gemist als kiespijn.
Geschiedenis blijft zichzelf herhalen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat de mens zo voorspelbaar is dat dit nog gaat gebeuren ook
je woordkeuze was duidelijk hoor. doet je smiley niks aan af. je weet niet wat je zegt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trots? Dat verzin je er zelf bij.
Jij weet nu niet wat je zegtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je woordkeuze was duidelijk hoor. doet je smiley niks aan af. je weet niet wat je zegt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je woordkeuze was duidelijk hoor. doet je smiley niks aan af. je weet niet wat je zegt.
Voor de aarde zou het alleen maar positief zijn als er een sterftegolf plaats zou vinden, of die nu natuurlijk is of uitgevoerd wordt door een regime.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
daar hoef je niet trots op te zijn. op je woordkeuze trouwens ook niet. 11 miljoen mensen 'over de kling jagen'. tering.
Gelijke waarde voor de maatschappij is ook iets anders...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft gelijke waarde. Dat is naïef om te geloven. Sommige mensen zijn waardevol voor de samenleving en anderen kunnen worden gemist als kiespijn.
Oh dat zeker, wij mensen vinden ons zelf oh zo slim en beschaaft. Maar ondertussen zijn wij mensen niet veel meer dan een stel beestenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geschiedenis blijft zichzelf herhalen.
De aarde als planeet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor de aarde zou het alleen maar positief zijn als er een sterftegolf plaats zou vinden, of die nu natuurlijk is of uitgevoerd wordt door een regime.
Het zou mijn niets verbazen als dit binnen 10 jaar ook daadwerkelijk gebeurdquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor de aarde zou het alleen maar positief zijn als er een sterftegolf plaats zou vinden, of die nu natuurlijk is of uitgevoerd wordt door een regime.
''Sommige mensen zijn waardevol voor de samenleving en anderen kunnen worden gemist als kiespijn.''quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
Waar doe ik dat? Ik snap het niet denk ik.
onzin. het probleem is niet teveel mensen maar onze manier van overleven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rustig schat. Droog je traantjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. integendeel. rot eens op met je kutsmilie verder.
het is hier geen onzin. als je als een mongool wilt posten moet je daarheen gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rustig schat. Droog je traantjes.
Beide, een te grote populatie in een te klein leefgebied kan zich niet onderhouden. Je kunt de helft van de wereldbevolking op den duur laten sterven aan de honger, je kunt ook de minst nuttige helft van de mensheid om het leven brengen. Niet erg humaan, wel het beste voor de overlevingskansen van de mens als soort. En van de rest van het leven in zijn leefgebied.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
De aarde als planeet?
Of "ons" leefgebied?
Alleen zullen wij mensen onze leefstijl nooit willen aanpassen. Integendeel wij willen alleen maar meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin. het probleem is niet teveel mensen maar onze manier van overleven.
Je hebt gelijk, als de gezondheidszorg zou worden afgeschaft en de mensen weer gingen leven zoals in de steentijd zou het wel lukken, dan explodeert de populatie niet, zoals nu.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin. het probleem is niet teveel mensen maar onze manier van overleven.
Woorden als "tering" en "mongool" duiden ook niet op een hoogstaande post..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
het is hier geen onzin. als je als een mongool wilt posten moet je daarheen gaan.
dat ligt er maar net aan. ik heb geen zin om hier nu een heel lang verhaal te posten met onderbouwing.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen zullen wij mensen onze leefstijl nooit willen aanpassen. Integendeel wij willen alleen maar meer
respectvol posten gaat over en weer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Woorden als "tering" en "mongool" duiden ook niet op een hoogstaande post..
Denk je oprecht dat de mensheid luxe zal opgeven voor anderen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan. ik heb geen zin om hier nu een heel lang verhaal te posten met onderbouwing.
Hoeft ook niet. Ik begrijp je punt. Alleen helaas zal utopia waarin alle mensen zonder honger, ziekten en oorlogen leven een droom blijvenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan. ik heb geen zin om hier nu een heel lang verhaal te posten met onderbouwing.
Daar zijn te veel mensen op aarde voor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik begrijp je punt. Alleen helaas zal utopia waarin alle mensen zonder honger, ziekten en oorlogen leven een droom blijven
wie heeft het over luxe? als je met luxe materialisme bedoelt, daar had ik het niet over. dat is bijzaak en maakt ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat de mensheid luxe zal opgeven voor anderen?
Wel een mooie gedachte.
Niet als we koude fusie ontwikkelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daar zijn te veel mensen op aarde voor.
Maar dat zullen een hoop mensen wel op moeten geven voor een Utopie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
wie heeft het over luxe? als je met luxe materialisme bedoelt, daar had ik het niet over. dat is bijzaak en maakt ook niet gelukkig.
Nog wel meer dan dat. Vrijheden bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat zullen een hoop mensen wel op moeten geven voor een Utopie.
wie heeft het over een utopie? en als iedereen zo in dergelijke dogma's blijft geloven en hun kop verder in het zand steken zal er nooit echt wat veranderen natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat zullen een hoop mensen wel op moeten geven voor een Utopie.
Waar heb je het dan wel precies over?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
wie heeft het over een utopie? en als iedereen zo in dergelijke dogma's blijft geloven en hun kop verder in het zand steken zal er nooit echt wat veranderen natuurlijk.
Wat schattig, je bent een idealist.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
wie heeft het over een utopie? en als iedereen zo in dergelijke dogma's blijft geloven en hun kop verder in het zand steken zal er nooit echt wat veranderen natuurlijk.
de verschrikkelijke desinteresse en onverschilligheid van heel veel mensen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar heb je het dan wel precies over?
true that. ik zou ook nooit in de politiek kunnen, zou moordneigingen krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat schattig, je bent een idealist.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. ik zou ook nooit in de politiek kunnen, zou moordneigingen krijgen.
Hoe zou jij obama typeren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat schattig, je bent een idealist.
Lijkt mij anders wel geinig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. ik zou ook nooit in de politiek kunnen, zou moordneigingen krijgen.
ik zou na een maandje of wat aftreden en dan lekker wachtgeld op gaan strijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt mij anders wel geinig.
Marianne Thieme zal het dan moeten ontgelden met vunzige interrupties gevolgd door eenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie mezelf nog wel de politiek in gaan eind 30/begin 40
"Aanstormend politicus raakt in opspraak naar seksuele toespelingen naar collega's"quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Marianne Thieme zal het dan moeten ontgelden met vunzige interrupties gevolgd door een-smiley?
Dat zou dan de telegraaf zijn, een fatsoenlijke krant weet het verschil tussen na en naar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Aanstormend politicus raakt in opspraak naar seksuele toespelingen naar collega's"
Ik zie de krant al voor me
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Aanstormend politicus raakt in opspraak naar seksuele toespelingen naar collega's"
Ik zie de krant al voor me
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zou dan de telegraaf zijn, een fatsoenlijke krant weet het verschil tussen na en naar.
oh is het nu al uitgeraakt tussen ons dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb liever Mlig terug als ik er over nadenk.
Ik vond het vroeger leuk om samen met een vriend zoveel mogelijk fouten te vinden op de voorpagina van de telegraaf.quote:
Ben je zo erg?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bitch, please. Ze kennen me al te goed/lang hier.
Dan doe je toch iets fout, dat mannen op je uitgekeken raken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, maar de nieuwigheid is er dan al af hè. No fun.
Uhuh, uhuh. Er zijn in de afgelopen twee maanden een paar ontzettend leuke kerels bijgekomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Joysa het volgende:
Psssst je hebt al 2 maanden gepost, doe net alsof je nieuw bent!
*denkt... Wie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:52 schreef twi het volgende:
[..]
Uhuh, uhuh. Er zijn in de afgelopen twee maanden een paar ontzettend leuke kerels bijgekomen.
Oh, ja. Naja, ik ben ook niet op zoek naar iemand, dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Joysa het volgende:
Psssst je hebt al 2 maanden niet gepost, doe net alsof je nieuw bent!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, ja. Naja, ik ben ook niet op zoek naar iemand, dat scheelt.![]()
Ik ga ook plat, kom morgen wel vragen hoe het met iedereen is. Of over twee maanden. Kijk wel.
Night
Jofunu-kunquote:
Nee, dat is de manier waarop Joysa en ik onze onopvallende liefdesverklaringen naar elkaar versturen zonder dat mensen 't doorhebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is dat het nieuwe dingetje, ja? In je edit notes een berichtje zetten?
Leuke mannen zei je?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is de manier waarop Joysa en ik onze onopvallende liefdesverklaringen naar elkaar versturen zonder dat mensen 't doorhebben.
Mobiel editten incl bericht is wel kut.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:58 schreef twi het volgende:
Ik heb niks boeiends te posten, ik gebruik deze post alleen als een framework voor de editruimte.
M'n date wat doe je!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
belasting is gelukt(I hope)
t duurt ff, maar lervert wel weer centjes op, mn eigen... reeds betaalde... centjes welliswaar... maar : jeeee!!
NU ff douchen, heb flinke hoofdpijn van t denken en turen...!
Investeren in de toekomst!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:11 schreef Faxie het volgende:
Ow en d'r was niks hosselbaars uiteraard....
Mja een meisje van 14Dat gaat 'm niet worden
Nieuw vleesch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bitch, please. Ze kennen me al te goed/lang hier.
Heel oud (niet qua leeftijdquote:
Die gemiddelde tijd van 3 minuten komt voornamelijk door dat wiebelstreepje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Zo word ik graag elke ochtend wakker.
Iedereen vindt het fascinerend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die gemiddelde tijd van 3 minuten komt voornamelijk door dat wiebelstreepje.
Als je er een balletje bovenmaakt dat je hoog kan houden met dat streepje schieten de tijden flink omhoog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen vindt het fascinerend.![]()
Iedereen begint over dat streepje.![]()
Met een bounce rate van 61%?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Zo word ik graag elke ochtend wakker.
Ik ken geen roodharige meisjesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:23 schreef twi het volgende:
Ik heb gedroomd over een heel leuk roodharig meisje. Heloef, wat heb je met m'n voorkeur voor brunettes gedaan met je rode-haren gegeilerij?
Ze was in m'n droom trouwens een vage bekende van c_a. Maar dat klopt wel, ,want c_a kent volgens mij iedereen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |