Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
Ga ff m'n postdevice opladenlater
Koop een dagboek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef stoereboii het volgende:
Ga ff m'n postdevice opladenlater
Ik vind IF/SIF Ramires wel echt een eindbaas eigenlijk..alleskunnerquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Fuszy het volgende:
IF Ramires boven roberto carlos verkiezen of roberte carlos houden en dan later IF Lucas leiva kopen?
Ja inderdaad, ik las gisteren nog dat hij in de basis zou staan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
Pogba niet bij de selectie van Man U..geblesseerd ofzo? Dacht dat hij zou spelen.
Lees je onderschriftquote:
Als het een opstelling is die jou ligt, waarom niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef Walxie het volgende:
Is 451 een goede opstelling voor BPL?
Ik preferreer 4-1-2-1-2 of 4-2-2-2.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef Walxie het volgende:
Is 451 een goede opstelling voor BPL?
Ik weet niet of het écht wat is..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als het een opstelling is die jou ligt, waarom niet?
Probeer het uit in H2H, doe ik ook wel eens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het écht wat is..
Ik heb er wel goede verhalen over gehoord, dus dat zou wel wat zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Probeer het uit in H2H, doe ik ook wel eens.
Ja inderdaad, en ik vind 451 wel fijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
EPL kan je met iedere opstelling wel spelen..gaat erom of jij zelf die opstelling fijn vindt idd
Welke vind jij het beste spelen in BPL?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
Vond zelf de 4-2-3-1 iets minder voor de BPL, omdat de betere CAM's niet uitblinken in pace. Een UP silva, gewone Silva, of een Modric kun je beter als centrale CAM hebben. Daarom denk ik dat 4-2-2-2 niet super geschikt is voor de BPL.
EPL heeft heel veel spitsen die goed als wide CAM kunnen spelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
Vond zelf de 4-2-3-1 iets minder voor de BPL, omdat de betere CAM's niet uitblinken in pace. Een UP silva, gewone Silva, of een Modric kun je beter als centrale CAM hebben. Daarom denk ik dat 4-2-2-2 niet super geschikt is voor de BPL.
als CAM?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Walxie het volgende:
[..]
Welke vind jij het beste spelen in BPL?
Ik speel alleen 4-2-3-1, dus de CAM als winger. Denk dat als centrale CAM's Modric en Silva de beste zijn. Als je van afstand knallen houdt kun je aan Lampard of Gerrard denkenquote:
Ik heb helaas niet zo'n groot budget, wat is dan goed als CAM en SP?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel alleen 4-2-3-1, dus de CAM als winger. Denk dat als centrale CAM's Modric en Silva de beste zijn. Als je van afstand knallen houdt kun je aan Lampard of Gerrard denken
Wat is je budget dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zo'n groot budget, wat is dan goed als CAM en SP?
Bent is een redelijk veelzijdige spits, Taarabt misschien als CAM? Schijnt best een beest te zijn, en erg goedkoop allebeiquote:
Ja daar dacht ik ook nog aan..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bent is een redelijk veelzijdige spits, Taarabt misschien als CAM? Schijnt best een beest te zijn, en erg goedkoop allebei
Met Bale en Gervinho kan je beter 4-5-1 ipv 4-2-3-1 spelen denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook nog aan..
Zou deze prijs hiervoor kloppen? http://futhead.com/12/squad/70308
Maar echt een slechte passquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bent is een redelijk veelzijdige spits, Taarabt misschien als CAM? Schijnt best een beest te zijn, en erg goedkoop allebei
Dat maakt als spits niet zoveel uit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar echt een slechte passVerder wel prima inderdaad.
Dat kan ja..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met Bale en Gervinho kan je beter 4-5-1 ipv 4-2-3-1 spelen denk ik.
geen idee, speel zelf op de PS3, zou even alle spelers los door ultimatedb halen, is een stuk betrouwbaarder als het om bedragen van spelers gaat. Goede keuze trouwens, Essien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik combineer wel met mijn spits, dus vind het altijd wel prettigquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat maakt als spits niet zoveel uit.
Ik speel zelf liever met Lampard, tis maar net wat je fijn vind. Ben niet erg handig met ultimatedb, maar ik ga het proberen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
geen idee, speel zelf op de PS3, zou even alle spelers los door ultimatedb halen, is een stuk betrouwbaarder als het om bedragen van spelers gaat. Goede keuze trouwens, Essien.Ik zou persoonlijk IF Ramires er naast zetten, maar Lampard is ook een hele leuke speler
Ja, dan is't een ander verhaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik combineer wel met mijn spits, dus vind het altijd wel prettigMaar als het een pinchhitter is boeit het niet idd.
Je zou Bale als RCAM kunnen doen en dan Johnson IF als LCAM en Toure als CDM ipv Lampard. Lampard is mij totaal niet bevallen, Toure veel beter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik ga nu ultimatedb proberen, en dan zal ik kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zou Bale als RCAM kunnen doen en dan Johnson IF als LCAM en Toure als CDM ipv Lampard. Lampard is mij totaal niet bevallen, Toure veel beter.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Walxie het volgende:
Ik twijfel nog steeds over 451 of 4231, ze spelen allebij zo lekker..
Wil je LM en RM's gebruiken? Dan 4-5-1.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Walxie het volgende:
Ik twijfel nog steeds over 451 of 4231, ze spelen allebei zo lekker..
Ja jammerquote:
4-2-3-1 is wat aanvallender heb ik het idee, 4-5-1 sluiten de middenvelders niet voldoende aan vind ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Walxie het volgende:
Ik twijfel nog steeds over 451 of 4231, ze spelen allebei zo lekker..
90 minuten lang dit stink geluk en je gaat door. Maar als het spelbeeld zo blijft ga je er met 4-0 af.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
Lekker begin daar bij Anderlecht - AZ, gebeurt genoeg
Ja dat is nou wel weer waar..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-2-3-1 is wat aanvallender heb ik het idee, 4-5-1 sluiten de middenvelders niet voldoende aan vind ik.
Daar heb je ook een punt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
451 Speelt JUIST aanvallend. Te aanvallend zelfs. Je wordt doodgecounterd door al die pacehoeren.
Komt door kut veldbezetting maar de middenvelder sluiten ook echt kut aan, ik heb vaak dat LM of RM vlak achter de spits komen en de CAM tegen zijlijn. Ik vind 4-5-1 echt matig, 4-2-3-1 is vele malen fijner!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
451 Speelt JUIST aanvallend. Te aanvallend zelfs. Je wordt doodgecounterd door al die pacehoeren.
Geen wingers gebruiken dan hèquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Walxie het volgende:
Laat ik maar beginnen met 451, komt bij mij iets beter te pas.
http://futhead.com/12/squad/70821quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Walxie het volgende:
Laat ik maar beginnen met 451, komt bij mij iets beter te pas.
Iets boven mijn budget, en dit is toch 4231?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/70821
Misschien dat dit wel leuk team is, heb je goede wingers met 9 chem. Nasri is erg goed aan de zijkant en centraal vind ik en zelfde geld voor Taarabt.
Walkerquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/70821
Misschien dat dit wel leuk team is, heb je goede wingers met 9 chem. Nasri is erg goed aan de zijkant en centraal vind ik en zelfde geld voor Taarabt.
Ik ga niet 2 topics met troep doorlezen omdat ik dat heb gemist.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft hij nog maar 5 keer gezegd.
Ja doe ik ook, tijdelijk andere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef Thorb het volgende:
Ik zou even wachten met Evra en Nasri totdat het France Glory toernooi voorbij is, scheelt je een hoop coins
Vorige pagina.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga niet 2 topics met troep doorlezen omdat ik dat heb gemist.
Ja dit is een goed teamquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef Walxie het volgende:
Ik had iets in deze richting: http://futhead.com/12/squad/70308
Dan nog!quote:
Zn budget is 110kquote:
Viel mij ook op, opeens ging het stijgen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Check Walxie zijn postcount eens
Wist ik alquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zn budget is 110k
Alsjeblieft
Dubbelaccount van....?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zn budget is 110k
Alsjeblieft
Toen ik hier nieuw was, was ik ook een grote spammer. Je word vanzelf rustigerquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Walxie het volgende:
[..]
Viel mij ook op, opeens ging het stijgen..
Ben jij familie van GJE en stoereboii? Die posten ongeveer even veelquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Walxie het volgende:
[..]
Viel mij ook op, opeens ging het stijgen..
Wat?quote:
Ik plaats redelijk nuttige berichten, misschien te enthousiast!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen ik hier nieuw was, was ik ook een grote spammer. Je word vanzelf rustiger
Nee..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben jij familie van GJE en stoereboii? Die posten ongeveer even veel
Mijn aantal posts zijn toch wel sterk afgenomen vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben jij familie van GJE en stoereboii? Die posten ongeveer even veel
Ik zeg ook niet dat je spam spamt, maar ik bedoel meer dat je veel postquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik plaats redelijk nuttige berichten, misschien te enthousiast!
Wel toevallig dat vandaag geregistreerdquote:
Ja snap ik, maar ik wilde het gewoon even kwijt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je spam spamt, maar ik bedoel meer dat je veel post
Geloof mij, ik ben geen dubbelaccount.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel toevallig dat vandaag geregistreerd
32 per dagquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn aantal posts zijn toch wel sterk afgenomen vind ik
Denk je dat dat de kloon van stoereboii is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel toevallig dat vandaag geregistreerd
Ik sluit niets uit, tot die tijd kijk ik de kat uit de boom!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk je dat dat de kloon van stoereboii is?
Is 100% geen kloon, stoereboii speelt PS3 en Walxie op xboxquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, tot die tijd kijk ik de kat uit de boom!
Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 100% geen kloon, stoereboii speelt PS3 en Walxie op xbox
idd tegenwoordig kun je hier niets/niemand meer vertrouwen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
En ik heb tegen Rijstbal gespeeld, dus dat zegt ook dat ik niet lieg over mijn console.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef Snorrenbaard het volgende:
Speelt iemand hier trouwens LoL?
Reported!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb Xbox360 en PS3 ik ben een kloon van GJE en Rijst
Ronaldoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef Walxie het volgende:
Wie vinden jullie beter voor in 451 systeem; Bent/Tevez
Bentquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef Walxie het volgende:
Ja!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is dat trouwens Manolev op je UI?
Jij moet eens een UI instellenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is dat trouwens Manolev op je UI?
Herinner je ons potje nog?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef Walxie het volgende:
Ik zit mobiel mi mang. Gewoon zelf even zoeken en resizen dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Geef me een plaatje en ik doe het
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Geef me een plaatje en ik doe het
Done.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit mobiel mi mang. Gewoon zelf even zoeken en resizen dus
Doet me denken aan een KSI filmpje, am i right?quote:
BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een KSI filmpje, am i right?
Ja hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
http://futhead.com/12/squad/70958lijkt wel wel puik team maar wil liever hybrid met BPL voorin. Stijn, heb je dat team nog met IF Mulgrew? Zou je eens kunnen posten?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Maar ga deze teams verkopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sickquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga je veel plezier aan beleven![]()
Kost zo'n 450k geloof ik.
Ja verdedigend is het middenveld wat zwakquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef laucas het volgende:
Cleverley mid-mid is niet de slimste keuze nee
Het zal het wel waard zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
Met pijn in mijn hart ga ik mijn Mexicanen verkopen en tevens mijn Scandinaviers
Ik mag het hopen want mijn Mexicaanse hybrid is echt bizar goedquote:
Heb ze deze week ook verkocht. Ook Moreno.. speelde er gewoon te weinig mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
Met pijn in mijn hart ga ik mijn Mexicanen verkopen en tevens mijn Scandinaviers
Ik speel er ook niet veel meer mee, ook niet met scandinavië. Feyenoord ook niet maar omdat het mijn cluppie is wil ik die wel houdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ze deze week ook verkocht. Ook Moreno.. speelde er gewoon te weinig mee.
Je kan er ook iets mee doen als ik met dat halve Mexicaanse team heb gedaan, als je ook in ongeveer dezelfde opstelling speelt kan je die verdediging in beide teams gebruikenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik mag het hopen want mijn Mexicaanse hybrid is echt bizar goedVela ga ik wel houden en proberen goedkoop team mee te maken
Ik hoop voor je dat ze het halenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Ben bang dat deze wedstrijd 45 minuten te lang duurt voor AZ
Over AZ gesproken, steeds als ik Verbeek zie denk ik dat het Toefjes isquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Bah, Anderlecht mag niet winnen! iedereen in België buiten de Anderlecht supporters haten hen zowat!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Tijd voor iets nieuws dus alle mexicanen wegquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan er ook iets mee doen als ik met dat halve Mexicaanse team heb gedaan, als je ook in ongeveer dezelfde opstelling speelt kan je die verdediging in beide teams gebruiken![]()
IF Mulgrew en Wallace (LB) zijn echt bizar goed. Mulgrew ook zieke vrije trap enzo
Heb je (s)IF valero? Ik heb die, en zou ik if medel kunnen veranderen in een cm? Zou dat een goeie keuze zijn voor m'n 433? Dan is mn hele mid IF en dat is stoerquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Toefjes het volgende:
En met mn bazenteam de avanced cup gewonnenDefensief ijzer sterk, Valero als de opbouwer, Medel als stofzuiger, en het aanvalskwartet kan niet beter
Oh Anderlecht, you're wonderfullquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Bah, Anderlecht mag niet winnen! iedereen in België buiten de Anderlecht supporters haten hen zowat!
Zal Toefjes leuk vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Ik ben bang dat wanneer Anderlecht wint dat mannetje heel irritant wordt
daar is de winst van Anderlecht niet voor nodig hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
Nog erger dan, als het mogelijk is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
daar is de winst van Anderlecht niet voor nodig hoor
Ik zweer van niet, dit topic is gewoon om gezellig over fut en voetbal te pratenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog erger dan, als het mogelijk is.
Daarom Chelseaquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Triest publiek trouwens he daar in Old Trafford. Die stadions in de BPL zitten tegenwoordig alleen nog maar vol met dagjesmensen die niet eens weten dat de bal rond is.
Vroegah was alles beter...
Wat doen ze wel dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Triest publiek trouwens he daar in Old Trafford. Die stadions in de BPL zitten tegenwoordig alleen nog maar vol met dagjesmensen die niet eens weten dat de bal rond is.
Tegenwoordig zitten kinderen van 12 jaar al te gamen!! (totaal niets mis mee, maar toen ging ik toch wat rondhangen in de buurt hoor)!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
hoe vaak ben je daar al geweest?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom Chelsea
Stamford Bridge
Ik game al sinds mijn 5equote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten kinderen van 12 jaar al te gamen!! (totaal niets mis mee, maar toen ging ik toch wat rondhangen in de buurt hoor)!
Niet, m'n pa wil er niet heenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe vaak ben je daar al geweest?
Pff..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik game al sinds mijn 5e
Ouch.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe vaak ben je daar al geweest?
kijken, en niet voor sfeer zorgen. het Ajax publiek heeft met z'n 4000 gewoon 45 minuten lang gezongen in tegenstelling tot de 60000 van United.quote:
Inderdaad lol, toen ik 17 was een xbox gekocht en daarvoor nooit gegamend behalve de playstation die ik had maar vrijwel niet gebruiktequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten kinderen van 12 jaar al te gamen!! (totaal niets mis mee, maar toen ging ik toch wat rondhangen in de buurt hoor)!
heb je ook gehoord wát ze zongen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
kijken, en niet voor sfeer zorgen. het Ajax publiek heeft met z'n 4000 gewoon 45 minuten lang gezongen in tegenstelling tot de 60000 van United.
misschien wil opa Toefjes wel met je mee?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet, m'n pa wil er niet heen
Is wel grappig, in Nederland is het ajax publiek altijd stil vergeleken met andere publiekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
kijken, en niet voor sfeer zorgen. het Ajax publiek heeft met z'n 4000 gewoon 45 minuten lang gezongen in tegenstelling tot de 60000 van United.
Nouja, dat ene jaartje maakt ook weinig uit. Of je nou op je 12de begint, of zoals jij nu op je 13de.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel erg triest dat ze Suarez toe zingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je ook gehoord wát ze zongen?
Het is gewoon garpig omdat Evra op de bank zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel erg triest dat ze Suarez toe zingenAchja volgens mij moet je Ajax supporter zijn om dat te begrijpen..
Ik ben echt niet 13hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, dat ene jaartje maakt ook weinig uit. Of je nou op je 12de begint, of zoals jij nu op je 13de.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien wil opa Toefjes wel met je mee?
Mijn pa is vorig jaar naar Newcastle geweest. 15 uur met de boot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als m'n pa al niet naar een stadion wilt denk ik niet dat ie me meegeeft aan een onbekende man naar het buitenland
Vliegtuig is veel chiller, half uur ben je er al ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn pa is vorig jaar naar Newcastle geweest. 15 uur met de boot.
Boot is leuker, lekker 15 uur in de bar zitten en dan potje voetbal en terug precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vliegtuig is veel chiller, half uur ben je er al ofzo
Ik zou kotsmisselijk worden van zo een bootquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boot is leuker, lekker 15 uur in de bar zitten en dan potje voetbal en terug precies hetzelfde
Inderdaad. Die reis is al prachtig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boot is leuker, lekker 15 uur in de bar zitten en dan potje voetbal en terug precies hetzelfde
\quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Het wordt tijd voor ultra aanvallend.
Ik moet eerst even coins genererenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef StijnDa het volgende:
Vandermar, mijn spelers staan ondertussen bijna allemaal op de markt![]()
Kijk maar of je ze tegen komt, club naam is Cold As Ice.
Haha ja ik ook voordat ik straks ga bouwenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet eerst even coins genereren
Wel lief dat Huseklep gepricefixed is zodat ik aardig wat kan vangenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha ja ik ook voordat ik straks ga bouwen
Hey dat is ironisch, ik heb een coingenerator! Ik kan gewoon je doekoezz doublicaten als je je gegevens doorstuurt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet eerst even coins genereren
Haha, had ik met Torresquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Over AZ gesproken, steeds als ik Verbeek zie denk ik dat het Toefjes is
Ik voetbal alleen wel beter dan hemquote:
Echt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey dat is ironisch, ik heb een coingenerator! Ik kan gewoon je doekoezz doublicaten als je je gegevens doorstuurt!
What happened?quote:
Ja, ik heb wel 100 TOTW Ronaldo's, maar het wordt saai dus mag jij mijn method ook gebruikenquote:
Ik heb al mn bronzes op de bank, waardoor mijn teamrating naar 82 gaat. Heb zo'n idee dat dat een aardige oplossing is voor de handicap.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik speel met m'n 2e team echt zoveel beter dan met mijn 1e team. Echt schandalig dit. Paar mooie goals gemaakt, zal ze even uploaden.
Rustigquote:
Ik kijk nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Geef toe dat hij er weinig van bakt.
nice die jerome is echt een beestquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
http://futhead.com/12/squad/70958
Dit wordt het danMisschien andere keeper, nog even kijken.
Ik zit tussen hem en Delfouneso te twijfelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice die jerome is echt een beest
Ik ben mijn Mulgrew net kwijt, was de goedkoopstequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
Jerome is the way to goquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit tussen hem en Delfouneso te twijfelen
Ik heb toch maar 55K op het momentquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben mijn Mulgrew net kwijt, was de goedkoopste
lekker kwieke spelers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
haha vriend van me zat aan een team met hun allebei in de spits te denken. geen idee welke ik zou kiezenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit tussen hem en Delfouneso te twijfelen
Ga dat ook eens proberen, vind het eigenlijk best triest maar ach... Bij mij gaat m'n rating van 86 naar 80 met m'n laagste bronze op de bank.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al mn bronzes op de bank, waardoor mijn teamrating naar 82 gaat. Heb zo'n idee dat dat een aardige oplossing is voor de handicap.
Waarom niet IF Phillips? Kost je toch geen chemistry en is stukken beter dan die RW die alleen maar kan rennenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb toch maar 55K op het moment
Ik zit te twijfelen, Routledge is ook wel fijn, even met team van mijn neefje gespeeld omdat ik moest oppassenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet IF Phillips? Kost je toch geen chemistry en is stukken beter dan die RW die alleen maar kan rennenPhillips nu zelfs onder 40k, goedkoper dan alle dagen hiervoor.
Ja goed, maar 56 en 58 shooting en passing, of IF Phillips met 80 shooting en 70 passing. dat is toch een gigantisch verschilquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen, Routledge is ook wel fijn, even met team van mijn neefje gespeeld omdat ik moest oppassenhij heeft Swansea team alleen dan niet de LW. Prima team moet ik zeggen
. Ik zit dus te twijfelen tussen Phillips, Routledge en Dyer. Ik heb Dyer er nu instaan maar kan ook anders
Je hebt mij overtuigdquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja goed, maar 56 en 58 shooting en passing, of IF Phillips met 80 shooting en 70 passing. dat is toch een gigantisch verschilDie vent kan knallen jonge, ongelofelijk. Silver keepers houden hem niet bij.
Wat??? Hebben ze Andy Caroll 5 star skills gegeven?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
lool Andy Caroll 5 star skillmet die nieuwe fifa h2h update (adam ook, agger ook
). Geen idee of ze die updates in FUT gaan doorvoeren
Godver hé, zijn shooting is 36 omhoog gegaan van de NIF naar de IF1quote:
haha ja maar (nog?) niet in ultimate teamquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wat??? Hebben ze Andy Caroll 5 star skills gegeven?
is een bug ja, ze gaan het fixen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
lool Andy Caroll 5 star skillmet die nieuwe fifa h2h update (adam ook, agger ook
). Geen idee of ze die updates in FUT gaan doorvoeren
Mooi team hoor, maar Borja als CDM? Word je middenveld niet overlopen? Je hebt er 3 aanvallers, en eenCAM in staan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Toefjes het volgende:
het levenswerk is af
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#wVhy2ZpJbcXxV
slecht zegquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Toefjes het volgende:
het levenswerk is af
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#wVhy2ZpJbcXxV
Ja dat is erg vervelendquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Godver hé, zijn shooting is 36 omhoog gegaan van de NIF naar de IF1
Edit: ik kijk naar skill moves en 2*dan wordt het Routledge of Dyer
AJAX lekker bezigquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mooi team hoor, maar Borja als CDM? Word je middenveld niet overlopen? Je hebt er 3 aanvallers, en een CAM in staan.
En hoe speelt Eliseu?
RvP sowieso als CF dan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb een dilemma. Help mij![]()
Voor 3 posities 4 grote namen.
CF en 2 x ST in 4-3-1-2.
UP Aguero staat vast op 1 van de ST posities.
Dan heb ik nog SIF Adebayor of UP Van Persie voor CF en SIF Adebayor, UP Van Persie en UP Suarez voor ST... Ik weet het niet goed meer.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mooi team hoor, maar Borja als CDM? Word je middenveld niet overlopen? Je hebt er 3 aanvallers, en een CAM in staan.
En hoe speelt Eliseu?
Ik mag graag mannetje uitspelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat is erg vervelendMaar je hoeft je man niet voorbij, je kan hem er gewoon inschieten met de verdediger er tussen
Totaal niet, Ik laat Medel de verdedigende klusjes opknappen, en Valero bemoeit zich met de opbouw. Elisieu speelt prettiger dan Marcelo vind ik, is wat sneller en verdedigt iets meer. De counters zijn zo heerlijk om uit te voeren, zijn bijna allemaal goalsquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mooi team hoor, maar Borja als CDM? Word je middenveld niet overlopen? Je hebt er 3 aanvallers, en in CAM in staan.
En hoe speelt Eliseu?
Ja, fijne speler met lekkere pegel alleen 2* skillquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef diedjuh het volgende:
Iemand hier ervaring met Cabaye IF?
78 rating ziet er niet zo goed uit, zijn snelheid echterquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Totaal niet, Ik laat Medel de verdedigende klusjes opknappen, en Valero bemoeit zich met de opbouw. Elisieu speelt prettiger dan Marcelo vind ik, is wat sneller en verdedigt iets meer. De counters zijn zo heerlijk om uit te voeren, zijn bijna allemaal goals
Ja, komt omdat hij attacking high heeft en defending low. Is inderdaad vrij irritant. Marcelo had dat ook, twee van dat soort gasten is iets te veelquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
78 rating ziet er niet zo goed uit, zijn snelheid echter
Die rechtsback Iraola gaat bij mij telkens over mijn rm en speelt zo ongeveer rechtsbuiten, word je na een tijdje ook gek van
Praat niet tegen me mongoolquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef stoereboii het volgende:
Hee toefjes excuseer me, zou IF medel als cm in een 433 uit de voeten kunnen of is dat geen optie?
Dat soort workrates zijn fijn als je een snelle back hebt die goed kan dribbelen zoals Alves of Marcelo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, komt omdat hij attacking high heeft en defending low. Is inderdaad vrij irritant. Marcelo had dat ook, twee van dat soort gasten is iets te veel
Jullie waren over de 2 matchen het best, profi! Moeten jullie nu naar Manu?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Toefjes het volgende:
3 helften voor AZ, 1 voor anderlecht, terechte overwinning. Op naar Old Trafford
Ons? Dan klinkt het net alsof iedereen voor ajax is.quote:
Udine joh? had ik niet meegekregen, pittige kost, maar ja, makkelijke tegenstanders krijg je niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Fuszy het volgende:
Die loting
PSV tegen Valencia en AZ tegen Udinese. Daarnaast nog wel een kans dat Twente tegen Schalke moet spelen. Ze treffen het niet.
Ja, in Europees verband ben je als beetje voetballiefhebber voor elke Nederlandse club.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ons? Dan klinkt het net alsof iedereen voor ajax is.
Ik gun ze wel een overwinning tegen een arrogant United maar niet de volgende rondequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, in Europees verband ben je als beetje voetballiefhebber voor elke Nederlandse club.
Denk om je hart!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |