Oja, die zal 't wel worden ipv lensquote:
Hou je bek eens ff.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat is het ook een emotieloze sukkel zeg...
Beter dan je shirt uittrekken na een penalty tegen RKCquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat is juist mooi bij een spitsquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie liever iemand als Guidetti dan Matavz, zeg ik natuurlijk niet dat het geen goeie speler is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Beter dan je shirt uittrekken na een penalty tegen RKC
Interesseert me weinig zolang hij ze er in legt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zie liever iemand als Guidetti dan Matavz, zeg ik natuurlijk niet dat het geen goeie speler is.
Ik snapte gewoon wat je zei.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef StijnDa het volgende:
dit moet nog meer - 1 worden als het zo door gaat.
Psv spelers zijn meestal zo saai en emotieloos als PSV zelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zie liever iemand als Guidetti dan Matavz, zeg ik natuurlijk niet dat het geen goeie speler is.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Psv spelers zijn meestal zo saai en emotieloos als PSV zelf
Ik had ze liever zien verliezen maar helaas
Guidetti brengt zijn eigen club in nadeel, waar hij claimt zoveel van te houden. Matavz niet. Liever Matavz dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Geen verkeerde grap vriend.quote:
Nee, irritatiequote:
In dat geval:quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Fc Barcelona is een voetbalclub net zoals psv en trabzon
Turken wouden Gaylastary actie doen.quote:
6-2 in totaal, 62e minuut.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
6-2 in totaal, 62e minuut.
Ik denk dat ze het vieren.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Maken van sfeer is ten strengste verboden in Eindhoven.
Ze zijn homo hoor ik net.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat is er aan de hand met de turkjes?
Vuurwerk van boven in PSV vakken gooien is echt sfeer maken ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Maken van sfeer is ten strengste verboden in Eindhoven.
Ah. Je bent erbij, vertel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vuurwerk van boven in PSV vakken gooien is echt sfeer maken ja.
Dit inderdaad. Belangrijker om basiskrachten weer op niveau te krijgen dan talentjes een kans te geven IMO.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef StijnDa het volgende:
Pieters en HutchMoeten gewoon wedstrijd ritme krijgen, dat is ook belangrijk. Prima wissels wmb.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef 3M1N3M het volgende:
Pieterskeeee!!!!! Nu Willems derijck marcello pieters voortaan..
Ja. Zo denken meer PSV'ers bij wedstrijden als deze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
? Gewoon te zien op tv, waarom zou hij erbij moeten zijn?
Philips stadion, philips tv. het scheelt maar een paar lettersquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Zo denken meer PSV'ers bij wedstrijden als deze.
Weet niet precies wat je ermee wil zeggen? Altijd maar die Feyenoorders die supporters van andere clubs afkrakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Zo denken meer PSV'ers bij wedstrijden als deze.
Fred neemt die risico's. Risico's zijn Fred's hoertje..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Nu al je laatste wissel gebruiken?
Terwijl ze altijd op Fok zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Weet niet precies wat je ermee wil zeggen? Altijd maar die Feyenoorders die supporters van andere clubs afkraken
Volgens mij zit bij je seizoenskaartsubsidie geen Europese wedstrijden inbegrepen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Philips stadion, philips tv. het scheelt maar een paar letters
Dit inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl ze altijd op Fok zijn.
Alsof je stoer doet over je vriends auto
Wow, zeg die laatste zin eens 10 keer snel achter elkaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Fred neemt die risico's. Risico's zijn Fred's hoertje..![]()
Niets kan Fred faseren.
Gedaan, en nu?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wow, zeg die laatste zin eens 10 keer snel achter elkaar.
Als Feyenoord speelt niet hoor. Belhamelquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl ze altijd op Fok zijn.
Alsof je stoer doet over je vriends auto
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 23-02-2012 om 20:21:26In het Turkse uitvak wordt even een flinke massa vuurwerk naar beneden gegooid. #psvtra reageer retweet
Daar begin ik niet aan. Heb al een half biertje op. Kansloze zak.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wow, zeg die laatste zin eens 10 keer snel achter elkaar.
Op FOK! is al genoeg Tong.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Holy shit je hebt gelijk!Gelukkig heb ik geen tong nodig om te op FOK! te posten
besef je dat wijnaldum ook een donkere huidskleur heeft?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
besef je dat wijnaldum ook een donkere huidskleur heeft?
quote:
Worden er Europees ook wel eens spelers geschorst op basis van tv-beelden voor dit soort acties of is dat alleen bij onze geweldige KNVB?quote:
Gooien ze het vuurwerk dus op Turken die daar zitten. Zie het probleem niet echt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef mrstylo het volgende:
Caland:twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 23-02-2012 om 20:21:26In het Turkse uitvak wordt even een flinke massa vuurwerk naar beneden gegooid. #psvtra reageer retweet
Beneden zitten geen turkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gooien ze het vuurwerk dus op Turken die daar zitten. Zie het probleem niet echt.
Het vak daaronder is helemaal leeg, net als de rest van het stadion..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gooien ze het vuurwerk dus op Turken die daar zitten. Zie het probleem niet echt.
Niet of nauwelijks geloof ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Worden er Europees ook wel eens spelers geschorst op basis van tv-beelden voor dit soort acties of is dat alleen bij onze geweldige KNVB?
Dan zal dit een zwarte dag voor ze zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, de moraalridders vinden het niet kunnen dat iemand "zwarte" zegt
Er reageert maar niemand op je Posts. Probeer het zo nog een keer!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het vak daaronder is helemaal leeg, net als de rest van het stadion..
ga je die TR nou zomaar negerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal dit een zwarte dag voor ze zijn.
Zal ik doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Er reageert maar niemand op je Posts. Probeer het zo nog een keer!
Vermindert kans op blessuresquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
laatste 20minuten voeren ze geen kut meer uit.
Het sparen van dell'energia..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
laatste 20minuten voeren ze geen kut meer uit.
Ja, gaat 2x scoren. Koel en emotieloos uiteraard.quote:
Maar hoe hebben zij ooit van Inter kunnen winnen? Ook al is Inter ook niet meer wat het is geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens leuk om te horen i.p.v. 'wat is Trabzonspor slecht'.
Dat zijn ze ook gewoon...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens leuk om te horen i.p.v. 'wat is Trabzonspor slecht'.
Inter dit jaar stelt ook geen reet meer voorquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar hoe hebben zij ooit van Inter kunnen winnen?
En hoe zijn ze kampioen geworden vorig jaar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar hoe hebben zij ooit van Inter kunnen winnen? Ook al is Inter ook niet meer wat het is geweest.
Waardeloze competitie gewoon...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
En hoe zijn ze kampioen geworden vorig jaar?
Waren ze nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Ja, je kan nooit weten hequote:
10e toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Ja Trabzonspor speelt niet best, maar je kan ook wel eens gewoon zeggen dat PSV goed speelt en daarom gewoon 6-2 voor staat over 2 wedstrijden.quote:
If it sounds too good to be true....quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef Elusive het volgende:
accepteer nou maar gewoon dat Trollbonzpor van superieure wereld kwaliteit is, ik bedoel ze winnen niet voor niks van Inter...
het opermachtige PSV weet hier gewoon dik van te winnen, dat zegt veel over het magistrale team van PSV
PSV
Zou ook dom zijn om dat te doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef ZaZoe het volgende:
Mertens loopt ook zijn laatste lucht uit zijn lijf
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef -Willempie- het volgende:
![]()
PSV EL/Beker/Eredivisie KAMPIOENEN
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Woehhh.. hoe deed/doet valencia het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 20:55:57 ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
PSV ook niet.. tegen Groningen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Valencia was anders ook niet best afgelopen Zondag tegen Barca
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |