Oja, die zal 't wel worden ipv lensquote:
Hou je bek eens ff.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat is het ook een emotieloze sukkel zeg...
Beter dan je shirt uittrekken na een penalty tegen RKCquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat is juist mooi bij een spitsquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie liever iemand als Guidetti dan Matavz, zeg ik natuurlijk niet dat het geen goeie speler is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Beter dan je shirt uittrekken na een penalty tegen RKC
Interesseert me weinig zolang hij ze er in legt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zie liever iemand als Guidetti dan Matavz, zeg ik natuurlijk niet dat het geen goeie speler is.
Ik snapte gewoon wat je zei.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef StijnDa het volgende:
dit moet nog meer - 1 worden als het zo door gaat.
Psv spelers zijn meestal zo saai en emotieloos als PSV zelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zie liever iemand als Guidetti dan Matavz, zeg ik natuurlijk niet dat het geen goeie speler is.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Psv spelers zijn meestal zo saai en emotieloos als PSV zelf
Ik had ze liever zien verliezen maar helaas
Guidetti brengt zijn eigen club in nadeel, waar hij claimt zoveel van te houden. Matavz niet. Liever Matavz dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Geen verkeerde grap vriend.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |