De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je 'm op een button drukken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een bordje met de "" smiley nodig.
Dan herkennen ze jou meteen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
Jij danquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarf moet de volgende dag werken
Laat gewoon een shirt bedrukkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
Een piemel en de tekst "ohai" is duidelijker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan herkennen ze jou meteen!
Ja, tussen 600 FOK!kers weet iedereen inderdaad bij een "quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan herkennen ze jou meteen!
Ohai kan ik zeggen, een piemel kan ik vast wel lenen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Een piemel en de tekst "ohai" is duidelijker.
Dan komen jullie allebei met de drommel meequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik laat Snarf niet alleen naar huis gaan
Wellicht helpt het feit dat je zelfs boven de meeste mannen uittorent ook wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, tussen 600 FOK!kers weet iedereen inderdaad bij een "" smiley meteen dat ik het ben.
Je leest niet he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan komen jullie allebei met de drommel mee
Zal ik gewoon naakt naast je lopen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohai kan ik zeggen, een piemel kan ik vast wel lenen.
Maak dan eenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohai kan ik zeggen, een piemel kan ik vast wel lenen.
dat zouden we wel willen, maar Snarf moet werken de volgende dagquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan komen jullie allebei met de drommel mee
Ga ik je weer niet zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het leek me niet zoveel, die film. Ik laat mijn mogelijke kaartjes dan ook aan iemand anders. Wel een leuke actie.
Ik heb geen idee hoe de film isquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het leek me niet zoveel, die film. Ik laat mijn mogelijke kaartjes dan ook aan iemand anders. Wel een leuke actie.
Had ze nou maar die Marokkaan in dienst genomen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zouden we wel willen, maar Snarf moet werken de volgende dag
Eigen bedrijf enzo
Simpel Jofu is 3 turven hoog ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik jou alleen maar verwarren met Jofunukundinges.
Ik vind de actie tof. Wil gewoon zoveel FOK!kers zien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn turven zo klein tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Simpel Jofu is 3 turven hoog ik niet
quote:
http://www.disney.nl/john-carter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de film isOf waar het over gaat
Ja toch?quote:
Bwhehehe, die vraag kreeg ik net ook al in mijn DM.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Myr, wat heb je met Pala gedaan?
Ja. En er zijn er nog 600 op het moment.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Het is 6 maart toch? Zijn er nog kaartjes?
Het boeit me niet, ik kijk misschien na 20.00 welquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Het is 6 maart toch? Zijn er nog kaartjes?
[..]
http://www.disney.nl/john-carter/
Kijk maar.
Mag ik ook in je kelder?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, die vraag kreeg ik net ook al in mijn DM.
Opgesloten in mijn kelder voor persoonlijk vermaak.
Waar is het?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. En er zijn er nog 600 op het moment.
Link naar videostream in mijn DM aub.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, die vraag kreeg ik net ook al in mijn DM.
Opgesloten in mijn kelder voor persoonlijk vermaak.
Daar heb je wel een punt. Maar ik moet voor die week onwijs belangrijke dingen doen aan lesplannen enzulks. Als dan de film niet zo boeiend is, is de drive toch minder. Gun ik de kaartjes liever aan de Myra's van deze wereld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de actie tof. Wil gewoon zoveel FOK!kers zien.Film is minder belangrijk.
Imax Amsterdam.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Had ze nou maar die Marokkaan in dienst genomen.
Ik ben er. Kortom het is de moeite waard.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Het boeit me niet, ik kijk misschien na 20.00 welGaat me erom dat er hopelijk wel wat leuke mensen komen, ook die ik al jaren niet meer gezien heb.
Kan ik je eindelijk in 't echt eens amateur noemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er. Kortom het is de moeite waard.
Jaquote:
Dankje!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Link naar videostream in mijn DM aub.
Nouhouquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik je eindelijk in 't echt eens amateur noemen.
Als ik jou ooit nog eens ga ontmoeten, moet het wel heel speciaal worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. En er zijn er nog 600 op het moment.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
Normaal zou ik mijn best vriend meevragen.
Maar ik wil mijn "normale" vrienden niet mixen met FOK!kers.
Mijn vriendin is FOK!ker gewordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
Normaal zou ik mijn best vriend meevragen.
Maar ik wil mijn "normale" vrienden niet mixen met FOK!kers.
Hihi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn vriendin is FOK!ker geworden
Het is P. Diddy.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Trouwens Kaneel, hoe kun je die film nu niet veel vinden. Het begint al met Puff Daddy-muziek!
Jij voelt me, brofist.quote:
Ja maar ik denk dat ik geen vrienden overhoud als ze lezen wat ik hier allemaal zeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn vriendin is FOK!ker geworden
Ik weet nog geen eens waar het overgaat... maar sowieso meeten is tofquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom is die film de moeite waard?
Gratis + plus voor mij om de hoek + ik heb geen leven en ik heb weer een excuus om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom is die film de moeite waard?
idd jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Gratis + plus voor mij om de hoek + ik heb geen leven en ik heb weer een excuus om naar buiten te gaan
Goed excuus al zeg ik het zelf.
Dan kan ze gelijk ons ontmoeten. Weet ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik dacht even zal ik er mijn tweede date van maken?
Ik krijg last van vlagen van verstandsverbijstering.
Ga met mij dan jongen.quote:
Ja precies, dat kan ik dat arme kind niet aandoen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kan ze gelijk ons ontmoeten. Weet ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip heeft.
30+ cm, walvisgrappen, 2 handen en een beetje, pics van der zusje. Jeweet.
Of benzin pikt 'r van je af. Oh, wacht...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja precies, dat kan ik dat arme kind niet aandoen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Of benzin pikt 'r van je af. Oh, wacht...
Na daarna uit gaan er geen treinen meer naar mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarna uit en dan kan ik bij met jou slapen toch?
Dat sowieso jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik jou ooit nog eens ga ontmoeten, moet het wel heel speciaal worden.
Ik durf nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet nog geen eens waar het overgaat... maar sowieso meeten is tof
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Na daarna uit gaan er geen treinen meer naar mij![]()
[..]
Dat sowieso ja
Agreed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oh, mensen die komen moeten trouwens wel even een beetje eerder komen om ergens iets te eten en even te chillen. Alleen bios is ook zo saai.
Naar Amsterdam? Jaquote:
Indien ik er ben zal ik even laten zien hoeveel ik eetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oh, mensen die komen moeten trouwens wel even een beetje eerder komen om ergens iets te eten en even te chillen. Alleen bios is ook zo saai.
We moeten eerst kijken wie van ons een kaartje kan bemachtigenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ja jongen, ik moet heel belangrijke dingen doen. Ik ben onwijs belangrijk.quote:
En even neuken, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Wat had je in gedachten?quote:
Er is nog plek in mijn bedstee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Na daarna uit gaan er geen treinen meer naar mij![]()
Op dinsdagavond?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je in Haarlem enigszins uit?
Die walvis?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja precies, dat kan ik dat arme kind niet aandoen.
Ik durf wel, maar heb totaal geen zin om helemaal naar Amsterdam te gaan om een film te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf nieten A'dam is zo ver.
Ja.. daar heb je zelfs allemaal kroegen bij elkaar. Schijnt best gezellig te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je in Haarlem enigszins uit?
Nee joh, roodharig mokkel.quote:
Die heb ik gemist vertelquote:
Ik zou het niet meer weten. Zelfs niet gebatst toen er laatst een meisje was.quote:
Je bent onderwijs belangrijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja jongen, ik moet heel belangrijke dingen doen. Ik ben onwijs belangrijk.
Dan maak je wel indruk op Fok! hahaquote:
Maar wel stil zijn, niet giechelen enzo.. andere mensen willen wel gewoon rustig hun film kijken jaquote:
Awh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer weten. Zelfs niet gebatst toen er laatst een meisje was.
Naar 2 mensen kijken die neuken is veel leukerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar wel stil zijn, niet giechelen enzo.. andere mensen willen wel gewoon rustig hun film kijken ja
Misschien neem ik Lynn dan toch mee.quote:
Ja, maar het voordeel is wel dat ik dan al halverwege ben. Amsterdam is dan maar een klein stukje. Ik ga toch maar een kaartje bestellen.quote:
Ik zei: "Neuken?"quote:
Spreek voor jezelf manquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar 2 mensen kijken die neuken is veel leuker
Dan doe je iets foutquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar het voordeel is wel dat ik dan al halverwege ben. Amsterdam is dan maar een klein stukje. Ik ga toch maar een kaartje bestellen.
[..]
Ik zei: "Neuken?"
Zij zei: "Nee, ga maar fappen."
Dus ik fapte.
Seriously?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar het voordeel is wel dat ik dan al halverwege ben. Amsterdam is dan maar een klein stukje. Ik ga toch maar een kaartje bestellen.
[..]
Ik zei: "Neuken?"
Zij zei: "Nee, ga maar fappen."
Dus ik fapte.
Nee ik kijk liever live meequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf man
Jij zit 's avonds zeker met een verrekijker bij mensen naar binnen te kijken?
quote:
quote:
quote:FOK! zal aanwezig zijn met fotografen en een filmploeg. Door deelname verklaar je akkoord te gaan met publicatie van dit foto- en videomateriaal.
Ga natuurlijk niet zonder date naar de filmquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef twi het volgende:
Ik heb het netjes gehouden, met 1 kaart.
Ik heb er twee besteld terwijl ik alleen ga.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga natuurlijk niet zonder date naar de film
Ga hosselen met dat kaartje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er twee besteld terwijl ik alleen ga.
Jij neem Lynn mee. Dus het mag. Ik heb niemand om mee te nemen, dus ik neem maar 1 kaart. Wel voor het eerst dat ik in mijn eentje naar de bios ga. Best sadness, in je eentje naar de bios.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er twee besteld terwijl ik alleen ga.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik heb kaartjes voor Snarfje en mij
Prima.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
Zal ik een topic openen voor een pre-meet voor die film?
Doet dat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
Vooral als de stoelnummers van tevoren vast staan. Zit je daar ergens in die zaal in je uppiequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij neem Lynn mee. Dus het mag. Ik heb niemand om mee te nemen, dus ik neem maar 1 kaart. Wel voor het eerst dat ik in mijn eentje naar de bios ga. Best sadness, in je eentje naar de bios.
Ik er komt vanzelf wel iemand die geen kaart heeft dus het komt wel goed.quote:
Ik ga alleen hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij neem Lynn mee. Dus het mag. Ik heb niemand om mee te nemen, dus ik neem maar 1 kaart. Wel voor het eerst dat ik in mijn eentje naar de bios ga. Best sadness, in je eentje naar de bios.
Forever alone. Gelukkig ben je op FOK together alone.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Vooral als de stoelnummers van tevoren vast staan. Zit je daar ergens in die zaal in je uppie
Nee ovoxo mee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga alleen hoor.
Met Lynn ga ik wel wat anders doen.
Daaromquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik er komt vanzelf wel iemand die geen kaart heeft dus het komt wel goed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ho, wacht, Heloef weet inmiddels de naam van 't meisje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga alleen hoor.
Met Lynn ga ik wel wat anders doen.
Ehm.quote:
Heloef ging haar hosselen dat is waar jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forever alone. Gelukkig ben je op FOK together alone.
[..]
Nee ovoxo mee!
Ik ben al koffie met haar wezen drinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ho, wacht, Heloef weet inmiddels de naam van 't meisje?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben al koffie met haar wezen drinken.
Misschien is de afstand een tikkeltje te groot.quote:
Ze is normaal en wel tof ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Is ze al minder vreemd dan je in eerste instantie dacht?
Leuk genoeg voor nog een kopje koffie?quote:
Ik ga in m'n gewone kloffie dus je steekt er altijd goed tussenuit Charmedquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag...
Is er een rode loper? Moeten we in gala
Ze hoeft niks te weten over FOK!, dit soort dingen houd ik wel gescheiden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neem haar mee dan heloef!
Het is toch een zwembios?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag...
Ik ben nog niet zo weg van haar, maar ik ga zeker nog wat afspreken ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk genoeg voor nog een kopje koffie?
Holy shit deze gaat hard!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter
Spijtig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien is de afstand een tikkeltje te groot.
Als jij en snarfje komen, ga ik me wel netjes kleden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ik me afvraag...
Goed zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo weg van haar, maar ik ga zeker nog wat afspreken ja.
Post gemachtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter
Wat romantischquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
mag ik -ondanks de directe confrontatie van kaneelstokje, heloef, drommel of die ander murdera ofzo. en de indirecte confrontatie van anderen - toch meedoen met slowchat over dinge?
ik ben nu in kaarslicht, en met me laptop.
ja he !quote:
Goed idee mlig!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja he !
ik wil ook zo naar die 1ne hoer in enschede al een tijdje, en dan niet naar me meesterlijke bar-plan met oosteuropeanen in oost-europa.
en dan zo ineens een kaars te voorschijn halen, en dan haar reactie checken, en dan als ze denkt van "wtf is dit" dan haar prikken met de kaars.
en dan uitleggen iets over wat ik denk over evolutie en kaarslicht, en dat kaarslicht goed is.
en dan kaars aansteken
Dat moet best te regelen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Silk wij zitten naast elkaar toch?
ja is dit nu wel serieus ?quote:
Pas je op met het EK, dan komen er vast allemaal schimmelhoeren als parasieten naar de stad trekken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja he !
ik wil ook zo naar die 1ne hoer in enschede al een tijdje, en dan niet naar me meesterlijke bar-plan met oosteuropeanen in oost-europa.
en dan zo ineens een kaars te voorschijn halen, en dan haar reactie checken, en dan als ze denkt van "wtf is dit" dan haar prikken met de kaars.
Silk heeft haar eigen kaartje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 2 kaartjes, ik neem aan dat die naast elkaar zijn
oh dankje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel grappig dan.
Je kunt beter gewoon de lamp aan doen, dan heb je zeker genoeg licht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja is dit nu wel serieus ?
ik ben alleen een beetje bang dat de kaars niet genoeg licht geeft.
ik heb al de laatste keer dat ik buiten was bij de c1000 lange kaarsen gekocht, beter dan waxinelichtjes, meer licht enzo.
en ik weet ook nog dat zij grote kaarsen in de huiskamer bij de bank had staan, maar die waren allemaal ongebrand.
moet ik dan voor het gevaar dat kaars toch niet zoveel licht geeft meer kaarsen meenemen, of zal zij die kaarsen ook hebben om te branden?
Vrije zitplaatsenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 2 kaartjes, ik neem aan dat die naast elkaar zijn
Doe je kaartje aan iemand andersquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vrije zitplaatsen
En ik heb al een kaartje
ja ik weet, ik weet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas je op met het EK, dan komen er vast allemaal schimmelhoeren als parasieten naar de stad trekken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dankje.
volgende keer gaan we verleidelijk naar elkaar kijken.I'll turn you straight aroundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel grappig dan.![]()
Ach, het staat nu 2-0 voor Twente.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet, ik weet.
ik zag iets op het nieuws erover.
en ook iets over het nieuws dat er utrecht hooligans in enschede zijn ofzoiets? ik moet dat soort dingen wel ontwijken, plekken met meer loslopende sjonnies en hooligans enzo.
nee want dat werkt niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon de lamp aan doen, dan heb je zeker genoeg licht.
Iemand anders heeft mijn kaartjequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe je kaartje aan iemand anders
Dan zou ik voor de zekerheid 2 kaarsen meenemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want dat werkt niet.
want dat is me verhaal over evolutie enzo dat de mens houdt van kaarslicht, terwijl het 'romantisch' wordt ofzo (met betrekking tot het gevoel)
Dat moet je ook hier doen, werkt veel beterquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, straks moet ik op die meet concurreren met Drommel voor Silk haar aandacht.Dat kan ik niet winnen.
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, straks moet ik op die meet concurreren met Drommel voor Silk haar aandacht.Dat kan ik niet winnen.
Ohh, iemand heeft al een kaartje voor je gehosseld bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand anders heeft mijn kaartje
Doe jij maar een kaartje weg
heb je mooie ogen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
I'll turn you straight around
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, iemand heeft al een kaartje voor je gehosseld bedoel je?
Ja, in fysieke strijd verlies ik het zeker van die 90 kilo aan hunk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je ook hier doen, werkt veel beter
quote:
Ik gok Mono op Patje (met verplichtequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, iemand heeft al een kaartje voor je gehosseld bedoel je?
En een bunsenbrander!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de zekerheid 2 kaarsen meenemen
misschien ook leuke meisjes toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas je op met het EK, dan komen er vast allemaal schimmelhoeren als parasieten naar de stad trekken.
Dan ga ik wel met Sinos naar de filmquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
Want ik zou al kaartjes voor 2 anderen regelen
Je hebt nu al beloofd dat je naast mij komt zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met Sinos naar de film
bunsenbranders zijn cool.quote:
Tsss mag ik niet eens naast je zitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt nu al beloofd dat je naast mij komt zitten
Maar je hebt twee kanten, dat scheelt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bunsenbranders zijn cool.
als ik een bunsenbrander heb, en er zijn andere mensen, dan ga ik altijd de bunsenbrander op tafel tikken zodat restanten vuiltjes in de vlam omhoog gaan en vuurvliegachtjese effecten geven.
Wel in de love seats tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt nu al beloofd dat je naast mij komt zitten
Maar je hebt twee kanten, dat scheelt.
Dat kan, maar dan moet je wel graven tussen de ordinaire geldsnollen. Wat je wel kan doen is misschien naar wit-rusland of moldavië.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
misschien ook leuke meisjes toch?
maar ik twijfel inderdaad of er een hele sfeer gaat zijn die niet bij me past door de voeltballiefhebbers.
Ze heeft nog een schoot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsss mag ik niet eens naast je zitten.
zonder kopervergiftiging?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, liefdevolle groene oogjes
Arme kind zou een pijnlijke dood sterven als ik op haar school ga zitten.quote:
Op mijn schoot naast Drommel en heloef it is!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef SiIk het volgende:
Ik kan wel bij iemand op schoot, dan kunnen er 2 mensen naast me.
wacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet je wel graven tussen de ordinaire geldsnollen. Wat je wel kan doen is misschien naar wit-rusland of moldavië.
Wat je ook kan doen is naar Cluj Napoca gaan (Roemenië) maar dat moet je niet in de zomervakantie doen. Maar mooie vrouwen zijn er daar genoeg (zijn geen hoeren overigens, maar studentes).
op een stoel, zou je denken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat schattig. Een discussie waar iedereen wil zitten.
Groep 4 all over again.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
Roemenië lijkt mij ook wel interessant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wacht.
oke.
ja nu ga ik serieus zijn!
naar welk europeesch land moet ik gaan?
laatst had ik nog ergens opgezocht want het meest armoedige en toch minst ver wegge land is.
niet duisland dus, niet belgie, niet frankrijk, niet zwitserland, niet oostenrijk (uiteraard die allemaal niet)
maar polen was het ook niet.
tsjechie en bulgarije weet ik niet meer zo goed.
ik moet naar roemenie?
Op de mijne.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Silk gaat op mijn pener zitten tijdens de film
Jij mag wel op mijn schoot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
Kaartjes zijn gratisquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen kaartje te kopen.
Kom dan jongen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik gooi je gewoon een paar rijen naar achteren
weet je de snelwegnummers daarheen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Roemenië lijkt mij ook wel interessant.
als je je best doet krijg je geld toe toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
daar gaat je plan om haar kaartjes te verkopen voor geldkneiterharde poepseks?
Roemenië is simpel. Het westen is okay, het oosten is dom en het zuiden is crimineel. Bij dat laatste kun je Bulgarije ook trekken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wacht.
oke.
ja nu ga ik serieus zijn!
naar welk europeesch land moet ik gaan?
laatst had ik nog ergens opgezocht want het meest armoedige en toch minst ver wegge land is.
niet duisland dus, niet belgie, niet frankrijk, niet zwitserland, niet oostenrijk (uiteraard die allemaal niet)
maar polen was het ook niet.
tsjechie en bulgarije weet ik niet meer zo goed.
ik moet naar roemenie?
Nee, maar zijn ook te veel mogelijkheden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet je de snelwegnummers daarheen?
@watertornado
mooie vrouwen boeit me niet, maar wel leuke vrouwen voor wederzijds dingen willen ofzo en hetzelfde denken na diep in de ogen kijken
ja vaag allemaal, maar je weet wel
Stiekem ben ik lief hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ik ga beesten in de sportschool. Negers zijn eng
hoever onder de 1?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Roemenië is simpel. Het westen is okay, het oosten is dom en het zuiden is crimineel. Bij dat laatste kun je Bulgarije ook trekken.
Maar servie/bosnië heb je ook donders mooie grietjes. Maar Cluj Napoca staat bekend om het "goede vlees" omdat er 2 universiteiten zijn (waarvan een enorm grote). Het schijnt dat de man-vrouw verhouding dus onder de 1 is (yay!) en de kwaliteit dus ook heel hoog is.
Geen zorgen. Gewoon met je auto pimpen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoever onder de 1?
mag ik links of bronnen of iets, of zou ik zelf info er over kunnen vinden?
jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen zorgen. Gewoon met je auto pimpen.
manta manta !quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen zorgen. Gewoon met je auto pimpen.
Ja, dat is wel waar. Dan ben je de rijke westerling en willen ze allemaal aandacht van je.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja! de 203 heb ej nog niet gezien !
die is veel beter voor meisjes, maar daar durf ik niet mee naar oosteuropa want hij blijft maar kapot gaan
denk dat misschien een nieuwe auto ook al snel aantrekkelijk juist wordt gevonden in roemenie.
ik zal straks even proberen wat info over dat cluj napoca in roemenie proberen te vinden, en hoe het straatbeeld (qua wagenpark) er daar uit ziet enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Dan ben je de rijke westerling en willen ze allemaal aandacht van je.
Nee helaas, ik heb geen bronnen voor je, ik heb dit van iemand die in Cluj Napoca woont (of tenminste als student woonachtig is). Maar anders begin je bij Hongarije? Dat is een beetje de "light"-variant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoever onder de 1?
mag ik links of bronnen of iets, of zou ik zelf info er over kunnen vinden?
ik heb altijd in me hoofd armoedige boerenmeisjes ofzoiets die nooit mannen ontmoeten, maar dat is meer alleen maar in me gedachtes want ik heb me nog nooit in oost europa verdiept
tot ze je auto strippen. of jatten. of je beroven omdat ze denken dat je bulkt van het geld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Dan ben je de rijke westerling en willen ze allemaal aandacht van je.
hoe kom ik dan thuis?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef dawg het volgende:
[..]
tot ze je auto strippen. of jatten. of je beroven omdat ze denken dat je bulkt van het geld.
oke, ik vind het wel heel vet van je !quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee helaas, ik heb geen bronnen voor je, ik heb dit van iemand die in Cluj Napoca woont (of tenminste als student woonachtig is). Maar anders begin je bij Hongarije? Dat is een beetje de "light"-variant.
Met de trein, het vliegtuig, nietquote:
Waar is newb dan, dat je niet kan msn'en?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net gebeld met Newb.
Zo vervelend dat ik nu zelfs geen msn-contact met hem kan hebben, ik mis het echt wel om dagelijks bij te praten over van alles. Gelukkig is hij zondag weer terug.
ben je naakt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
hommo's de tc is rustig, niemand kijkt naar me
Ben aant skypenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb je al op m'n desktop achtergrond staan, dus heb TC maar uit gezet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ik ben c_a.... ik mag datquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
ook gek, ook gek.
zie hier zie hier, anderen doen het ook vreemde dingen zomaar vragen ! :
[..]
Zeeuws Vlaanderen, een vakantiehuisje in the middle of nowhere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar is newb dan, dat je niet kan msn'en?
op wiens gezag?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik ben c_a.... ik mag dat
Aaahhh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen, een vakantiehuisje in the middle of nowhere.
O god, doet me denken aan een campingtrip in m'n jeugd met een paar jeugdvriendjes. Die waren een beetje maf, 1tje ging over een kip heen pissen en die kip bleef gewoon staan zo van "WTF?¿"quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen, een vakantiehuisje in the middle of nowhere.
ja ik mag het ook (nog)quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik ben c_a.... ik mag dat
mja ok.. daar valt niet aan te toornenquote:
Ik kan ook_gek wel aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik mag het ook (nog)
ook_gek is altijd aan het beweren dat dit soort dingen zomaar zeggen niet sporen en freaky zijn ofzo, voor hem moet je dus oppassen dan maar ofzo
Nee daaromquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef clevy het volgende:
[..]
mja ok.. daar valt niet aan te toornen
met of zonder straatverbod?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
Maar C_A ik naakt jij naakt. Deal?
Goede deal!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
je lijkt drommel welquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Dat is juist een prequote:
waren er ook stinkdassen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, doet me denken aan een campingtrip in m'n jeugd met een paar jeugdvriendjes. Die waren een beetje maf, 1tje ging over een kip heen pissen en die kip bleef gewoon staan zo van "WTF?¿"
Vrouwen in de 30quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik keek in myat en dacht dat
[..]
en
[..]
bij elkaar hoorden
zijn vrouwen in de 30 nou de vrouwen waarover je sprak toen je het had over dat je "je standaard" verlaagde tot er wel iemand op je inging?quote:
dat ken ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Er waren wel krabbetjes in het water
Geen idee. Ik ging er niet aan ruiken of zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat ken ik niet.
die kip was toen wel een stinkdier geworden denk ik.
oh oke.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ging er niet aan ruiken of zo
Ik heb geen standaardquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zijn vrouwen in de 30 nou de vrouwen waarover je sprak toen je het had over dat je "je standaard" verlaagde tot er wel iemand op je inging?
neequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke.
ja ik heb er ook niet aan geroken hoor...
gewoon wat deductie dat er plas op hem zat enzo.
heeft je vriend toen wel aan de kip geroken?
om te checken of hij stinkt. daar ging het dacht ik om ofzoiets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nee
hoe kom je er eigenlijk bij? Wie gaat er nou aan een kip ruiken??
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom hij dat deed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om te checken of hij stinkt. daar ging het dacht ik om ofzoiets.
En hij? Wist hij wel waarom hij dat deed?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom hij dat deed.
We waren iets van 11 of zo. Ik denk dat hij het gewoon grappig vondquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hij? Wist hij wel waarom hij dat deed?
wisten jullie toen al van het bestaan van stinkdieren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We waren iets van 11 of zo. Ik denk dat hij het gewoon grappig vond
Volgens mij wel, maar alleen uit tekenfilms. Maar dan nog gaat niemand aan een kip ruikenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wisten jullie toen al van het bestaan van stinkdieren?
mmm ja dat zal wel danquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We waren iets van 11 of zo. Ik denk dat hij het gewoon grappig vond
dan hadden jullie kunnen checken of het een stinkdier was geworden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar alleen uit tekenfilms.
dus wel, want dat heeft nut.quote:Maar dan nog gaat niemand aan een kip ruiken
mlig, als ik over jou heen pis, ben jij toch ook nog steeds een mens? Ik snap je logica niet helemaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan hadden jullie kunnen checken of het een stinkdier was geworden.
[..]
dus wel, want dat heeft nut.
Nee de logica achter dit ontgaat mij totaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het nut om te bepalen of het een stinkdier is.
logisch toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |