De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je 'm op een button drukken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel een bordje met de "" smiley nodig.
Dan herkennen ze jou meteen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
Jij danquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarf moet de volgende dag werken
Laat gewoon een shirt bedrukkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
Een piemel en de tekst "ohai" is duidelijker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan herkennen ze jou meteen!
Ja, tussen 600 FOK!kers weet iedereen inderdaad bij een "quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan herkennen ze jou meteen!
Ohai kan ik zeggen, een piemel kan ik vast wel lenen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Een piemel en de tekst "ohai" is duidelijker.
Dan komen jullie allebei met de drommel meequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik laat Snarf niet alleen naar huis gaan
Wellicht helpt het feit dat je zelfs boven de meeste mannen uittorent ook wel mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, tussen 600 FOK!kers weet iedereen inderdaad bij een "" smiley meteen dat ik het ben.
Je leest niet he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan komen jullie allebei met de drommel mee
Zal ik gewoon naakt naast je lopen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohai kan ik zeggen, een piemel kan ik vast wel lenen.
Maak dan eenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohai kan ik zeggen, een piemel kan ik vast wel lenen.
dat zouden we wel willen, maar Snarf moet werken de volgende dagquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan komen jullie allebei met de drommel mee
Ga ik je weer niet zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het leek me niet zoveel, die film. Ik laat mijn mogelijke kaartjes dan ook aan iemand anders. Wel een leuke actie.
Ik heb geen idee hoe de film isquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het leek me niet zoveel, die film. Ik laat mijn mogelijke kaartjes dan ook aan iemand anders. Wel een leuke actie.
Had ze nou maar die Marokkaan in dienst genomen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zouden we wel willen, maar Snarf moet werken de volgende dag
Eigen bedrijf enzo
Simpel Jofu is 3 turven hoog ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou ik jou alleen maar verwarren met Jofunukundinges.
Ik vind de actie tof. Wil gewoon zoveel FOK!kers zien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn turven zo klein tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Simpel Jofu is 3 turven hoog ik niet
quote:
http://www.disney.nl/john-carter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de film isOf waar het over gaat
Ja toch?quote:
Bwhehehe, die vraag kreeg ik net ook al in mijn DM.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Myr, wat heb je met Pala gedaan?
Ja. En er zijn er nog 600 op het moment.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Het is 6 maart toch? Zijn er nog kaartjes?
Het boeit me niet, ik kijk misschien na 20.00 welquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Het is 6 maart toch? Zijn er nog kaartjes?
[..]
http://www.disney.nl/john-carter/
Kijk maar.
Mag ik ook in je kelder?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, die vraag kreeg ik net ook al in mijn DM.
Opgesloten in mijn kelder voor persoonlijk vermaak.
Waar is het?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. En er zijn er nog 600 op het moment.
Link naar videostream in mijn DM aub.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, die vraag kreeg ik net ook al in mijn DM.
Opgesloten in mijn kelder voor persoonlijk vermaak.
Daar heb je wel een punt. Maar ik moet voor die week onwijs belangrijke dingen doen aan lesplannen enzulks. Als dan de film niet zo boeiend is, is de drive toch minder. Gun ik de kaartjes liever aan de Myra's van deze wereld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind de actie tof. Wil gewoon zoveel FOK!kers zien.Film is minder belangrijk.
Imax Amsterdam.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Had ze nou maar die Marokkaan in dienst genomen.
Ik ben er. Kortom het is de moeite waard.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Het boeit me niet, ik kijk misschien na 20.00 welGaat me erom dat er hopelijk wel wat leuke mensen komen, ook die ik al jaren niet meer gezien heb.
Kan ik je eindelijk in 't echt eens amateur noemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er. Kortom het is de moeite waard.
Jaquote:
Dankje!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Link naar videostream in mijn DM aub.
Nouhouquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik je eindelijk in 't echt eens amateur noemen.
Als ik jou ooit nog eens ga ontmoeten, moet het wel heel speciaal worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. En er zijn er nog 600 op het moment.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
Normaal zou ik mijn best vriend meevragen.
Maar ik wil mijn "normale" vrienden niet mixen met FOK!kers.
Mijn vriendin is FOK!ker gewordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
Normaal zou ik mijn best vriend meevragen.
Maar ik wil mijn "normale" vrienden niet mixen met FOK!kers.
Hihi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn vriendin is FOK!ker geworden
Het is P. Diddy.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Trouwens Kaneel, hoe kun je die film nu niet veel vinden. Het begint al met Puff Daddy-muziek!
Jij voelt me, brofist.quote:
Ja maar ik denk dat ik geen vrienden overhoud als ze lezen wat ik hier allemaal zeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn vriendin is FOK!ker geworden
Ik weet nog geen eens waar het overgaat... maar sowieso meeten is tofquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom is die film de moeite waard?
Gratis + plus voor mij om de hoek + ik heb geen leven en ik heb weer een excuus om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom is die film de moeite waard?
idd jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Gratis + plus voor mij om de hoek + ik heb geen leven en ik heb weer een excuus om naar buiten te gaan
Goed excuus al zeg ik het zelf.
Dan kan ze gelijk ons ontmoeten. Weet ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik dacht even zal ik er mijn tweede date van maken?
Ik krijg last van vlagen van verstandsverbijstering.
Ga met mij dan jongen.quote:
Ja precies, dat kan ik dat arme kind niet aandoen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kan ze gelijk ons ontmoeten. Weet ze gelijk wat voor vlees ze in de kuip heeft.
30+ cm, walvisgrappen, 2 handen en een beetje, pics van der zusje. Jeweet.
Of benzin pikt 'r van je af. Oh, wacht...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja precies, dat kan ik dat arme kind niet aandoen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Of benzin pikt 'r van je af. Oh, wacht...
Na daarna uit gaan er geen treinen meer naar mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarna uit en dan kan ik bij met jou slapen toch?
Dat sowieso jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik jou ooit nog eens ga ontmoeten, moet het wel heel speciaal worden.
Ik durf nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet nog geen eens waar het overgaat... maar sowieso meeten is tof
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Na daarna uit gaan er geen treinen meer naar mij![]()
[..]
Dat sowieso ja
Agreed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oh, mensen die komen moeten trouwens wel even een beetje eerder komen om ergens iets te eten en even te chillen. Alleen bios is ook zo saai.
Naar Amsterdam? Jaquote:
Indien ik er ben zal ik even laten zien hoeveel ik eetquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Oh, mensen die komen moeten trouwens wel even een beetje eerder komen om ergens iets te eten en even te chillen. Alleen bios is ook zo saai.
We moeten eerst kijken wie van ons een kaartje kan bemachtigenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ja jongen, ik moet heel belangrijke dingen doen. Ik ben onwijs belangrijk.quote:
En even neuken, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Myraela het volgende:
Wat had je in gedachten?quote:
Er is nog plek in mijn bedstee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Na daarna uit gaan er geen treinen meer naar mij![]()
Op dinsdagavond?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je in Haarlem enigszins uit?
Die walvis?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja precies, dat kan ik dat arme kind niet aandoen.
Ik durf wel, maar heb totaal geen zin om helemaal naar Amsterdam te gaan om een film te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf nieten A'dam is zo ver.
Ja.. daar heb je zelfs allemaal kroegen bij elkaar. Schijnt best gezellig te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je in Haarlem enigszins uit?
Nee joh, roodharig mokkel.quote:
Die heb ik gemist vertelquote:
Ik zou het niet meer weten. Zelfs niet gebatst toen er laatst een meisje was.quote:
Je bent onderwijs belangrijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja jongen, ik moet heel belangrijke dingen doen. Ik ben onwijs belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |