quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef hornage het volgende:
Een oude Heist film ofzo?
The French Connection?
dan hou je nog 200 opties over ofzo, ik heb geen ideequote:
Jude Law zie je ook.quote:
ik dacht dat t sams vraag wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jude Law zie je ook.
Laurence Olivier zat in de oude versie in plaats van Law.
dat is 1. leuke titel :-) Dit is trouwens niet 1 van de films waar ik hints over gaf...quote:
Moet ik precies de titels raden van de hints?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat is 1. leuke titel :-) Dit is trouwens niet 1 van de films waar ik hints over gaf...
Nee hoeft niet. En je hebt gelijk, alleen heet die niet vincent & me maar Vincent et Moi waardoor ik em over het hoofd zag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Moet ik precies de titels raden van de hints?
Want Vincent & Me bestaat wel, is zelfs nog een NL nagesynchroniseerde versie van.
quote:Romantic comedy about a woman who must steal a statue from a Paris museum to help conceal her father's art forgeries, and the man who helps her.
Of Vincentquote:
Maar dat is em wel althans vincent...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef Gillingham het volgende:
Vincent
Maar dat is een korte animatie van Tim Burton.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:08 schreef dyonvbaal het volgende:
toch niet legend of the fist return of en dan nog een naam die ik niet meer weet
Stand februari 2012:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:19 schreef Dopekoe het volgende:
Komt me wel enigzins bekend voor...
Der Untergang ?
Slecht screenshotquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is de resolutie in de film zo laag, of heb je gewoon een slecht screenshot?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
A Fish Called Wanda.
John Cleese
Jamie Lee Curtis
Kevin Kline
Asap had nog een punt van mij te goed van gisteren:quote:
Ik ken nog een bekende uit Pulp Fiction.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
moest toch iets zeggen en butch ken ik alleen daar van
Beat yaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ken nog een bekende uit Pulp Fiction.
Ik had niet zoveel moeten typen, dat scheelde me meer dan 2 seconden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beat ya. Ik heb nog van die hele coole figurines van Vince, Jules, Mia en Yolanda
.
quote:
Allemaal goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:39 schreef victorinox het volgende:
2. Men in Black
3. District 9
4. Watchmen
6. The Goonies
9. Beetle Juice
Ja ook men in black inderdaad (weet niet of het 2 is eigenlijkquote:
Geen natrutoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
1 lijkt me natruto
2
3
4
5
6
7
8 daft punk? Tron legacy
9
quote:
of Jeffrey Combs?quote:
quote:
Nope...quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geen idee meer hoe het heet, maar die monsterfilm met o.a. Jason Mewes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |