Hmm, nee helaasquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:25 schreef rene90 het volgende:
Zelfde hier, ben je weleens in de buurt van Amsterdam / Nijmegen? Anders wil ik al die grolsch glazen wel overnemen voor een tientje.
Laat het maar wetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef Nemephis het volgende:
Ik denk dat mij pa die bovenste glazen wel leuk vindt. Kan mss wel wat regelen met een oom die Almelo city woont.
Is Utrecht voor jou in de buurt van Amsterdam?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:25 schreef rene90 het volgende:
Zelfde hier, ben je weleens in de buurt van Amsterdam / Nijmegen? Anders wil ik al die grolsch glazen wel overnemen voor een tientje.
Zaterdag 10 maart is een optie voor mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is Utrecht voor jou in de buurt van Amsterdam?
Ja ik nog steeds en elke keer als ik dit topic omhoog zie komen denk ik er weer aanquote:
Ze staan ook op marktplaats. Maar geen interessequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik nog steeds en elke keer als ik dit topic omhoog zie komen denk ik er weer aanMaar ophalen is helaas te ver voor me. Anders zet je ze toch op Marktplaats? Dichtbij Enschede stikt het van de verzamelaars en ze zien er aardig gaaf uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |