abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_327568
Heb jij ooit wel eens de politie goed te kijk gezet met een leuke actie? Dat wil ik graag weten, want ik heb wel ff zin om te lachen om die, over het algemeen, eikels.

Zal zelf ff de aftrap geven:

Werd op een vrijdagavond in de stad terwijl ik net met de auto was weggereden staande gehouden door 2 agenten.

Agent 1: Goedenavond meneer, papieren aub
Ik: Papieren geven
Agent 1: In Orde. heeft u ook gedronken vanavond?
Ik: Jazeker!
Agent 1 kijkt verbaasd en fronsend naar Agent 2
Agent 1: Wat heeft u gedronken meneer?
Ik: Bier
Agent 1: hoeveel heeft u gedronken?
Ik: Flesje of 20, 25
Agent 1 z'n ogen rollen er bijna uit en agent 1 en 2 kijken elkaar verbaasd aan.
Agent 1: Meneer, zou u zo vriendelijk willen zijn in het ademanalyseapparaat te blazen?
Ik: ja hoor
Ik dus blazen en blazen tot het piepje
Agent 1 kijkt verbaasd, laat de score aan agent 1 zien en die kijkt evenzeer verbaasd.
Agent 1: Sorry meneer, er is kennelijk iets fout gegaan, wilt u nog een keer blazen?
Ik: jawel hoor.
Ik dus weer blazen en blazen tot de piep
Agent 1 ziet de score, geeft een tik op het ding en laat agent 2 weer meekijken die z'n ogen niet geloven kan.
Agent 1: Meneer, het apparaat is kennelijk stuk, ik bel even het bureau om een nieuw ademanalyseapparaat te brengen. U moet dus nog even wachten
Ik: nou, daar heb ik geen zin in
Agent 1: Hoezo niet?
Ik: Nou het lijkt me gewoon niet zo nodig
Agent 1: maar waarom dan niet?
Ik: Zou het helpen als ik erbij zou vertellen dat het alcohol vrij bier was?
Agent 1 en 2 hun gezichten slaan gelijk over op onweer, ik krijg m'n papieren terug en kan vrolijk wegrijden.

Sja, als je pfeiffer hebt en niet zuipen kan, dan wil je nog wel een lolletje maken...

Andere keer: ik haal op m'n zwaar opgevoerde brommer (ding reed 110 met 70 CC zespoort hogedruk cilinder, 19 mm caburateur etc) een undercover motoragent nogal hard in via het fietspad. Werd bij het eerstvolgende stoplicht stande gehouden door een collega van hem, wer was brommercontrole in de buurt. Dus ik zo van fuckerdefuck. Op de brommer zachtjes erheen gereden achter de motoragenten aan, me rem inknijpen en meer gas geven dan normaal, lekker het zakie vol laten lopen.
Toen ff wachten op m'n beurt op de rollerbank. Agent zet m'n brommer erop en trekt meteen het gas vol open (die 70CC was van buitenaf niet als zodanig herkenbaar) en wat gebeurd er: die gast verzuipt m'n brommer dus binnen no time. De sukkel, m'n brommer kon dan wel keihard, maar je moest het gasgeven wel rustig doen, anders verzoop je hem. Agenten kwaad, konden me nu geen boete uitschrijven, ik rustig 200 meter teruggewandeld naar school en na afloop van de lessen liep m'n brommertje weer als normaal

OK nu jullie met verhalen hoe je de wouten een trucje geflikt hebt....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 5 september 2000 @ 21:48:09 #2
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_327589
en krijgen we nu ook de minder leuke verhalen te horen??

zelf ben ik een keer door rood gelopen waar een politieauto net voorbij was gereden (die agenten natuurlijk raar omkijken)
maar * JungleMan is heel braaf en komt nooit met de politie in aanmerking

*afklopt*

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_327600
quote:
Op 05 september 2000 21:41 schreef DIGGER het volgende:

want ik heb wel ff zin om te lachen om die, over het algemeen, eikels.

* Guus Muisarm denkt dat Digger het beroep agent niet helemaal begrijpt
  dinsdag 5 september 2000 @ 22:09:44 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_327626
quote:
Op 05 september 2000 21:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
* Guus Muisarm denkt dat Digger het beroep agent niet helemaal begrijpt
Jawel:

1 streep: Ik kan lezen
2 strepen: Ik kan schrijven
3 strepen: de andere strepen zijn ff op

regel 1: Misbruik altijd uw zwaailicht om op tijd bij de koffie te zijn.
regel 2: Schrijf zoveel mogelijk parkeerbonnen uit, mordenaars en zedendelinquenten kunnen wel even wachten
regel 3: Doe dit zo arrogant mogelijk

Het wordt tijd dat de politie haar eigen functie omschrijving wat beter leert begrijpen. Dan kan die klootzak die me laatst bijna het kanaal insneed zijn werk ook eens naar behoren doen

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_327645
Ik ga hier niets plaatsen over mijn criminele verleden
Maar ben een keer strontbezopen op de motor aan gehouden terwijl ik met een valse kentekenplaat reed en heb mezelf eruit kunenn lullen.
Dat was het toppunt.
pi_327675
Vroeger(lees:jaartje of 3 geleden)gingen we tegen oudjaar aan altijd carbid schieten
ff een kortuitleg voor de genen die niet weten wat carbidschieten is
Men neme een melkbus een fles water een fakel en carbid
carbid in melkbus water erbij deksel erop ,en fakkel erbij....BOEM
Een nadeel van carbid schieten is dat de buurtbewoners er nogal last van hebben en er staat ook een hoge boete op(f:500,-)
Wat nog verroter is ,is dat als ze je snappen de bus wordt vernietigd ,en die krengen zijn al zo moeilijk te krijgen.
Enfin,wij dus schieten,en naar een tijdje hoorde we al op de scanner:
"kan er ff iemand naar de ####(wijk waar ik woon),er wordt weer carbid geschoten.Melkbus in de bosjes,en de politie ff zijn rondje laten doen.
en als ze weer weg waren begonnen we weer.
Of als we hoorden dat ze in aantocht waren snel met mobieltje bellen
en zeggen, dat in een wijk ergens in de buurt een grote vechtpartij aan de gang was.
Waren we ze ook weer een halfuurtje kwijt

Wat ook wel grappig is als ze een alcohol controle hebben en je zit knetter stoned en zonder gordel achter het stuur.
Prima meneer u heeft niks gedronken

Ik vond het ook altijd wel kicken als je politie achter je aan had,omdat je geen helm droeg op je scooter,en je wist ze dan af te schudden

Ach je hebt er goede en slechte bij
Ik heb weleens een boete gehad omdat ik een biertje dronk,omdat dat daar niet mocht
maar ook weleens mee gemaakt dat ze zeggen ff biertje opdrinken graag,en gewoon relax een peuk bij je gaan staan roken

bad to tha bone
pi_327714
Ik heb altijd al eens willen blazen, gewoon lijkt me een leuke ervaring.

Ik drink nooit als ik rij niet eens 1 biertje.

Ik had een keer mijn auto achteruit de sloot in gepakeerd, dus toen werd de politie gebeld. in de tijd dat ik op de politie moest wachten kreeg ik zin om wat te roken, spanningen je snapt het wel. maar door het ongeluk waren mijn peuken ook in de sloot beland. Het enige wat ik nog had waren sigaren. ik dus die sigaren zwaar over mijn longen roken.

Toen kwammen de smerissen. Bla bla bla het verhaal verteld.
kom ik met de vraag of ik ff mocht blazen, dat mocht dus niet omdat ze zo wel zagen dat ik niet gedronken had. Dus ik mocht niet blazen.

3 maanden later rij ik in mijn nieuwe auto naar huis zie ik opeens een bord staan alcohol controle. Ik rij dus de parkeer plaats op waar de controle is en vraag waar moet ik blazen zegt zo'n eikel met pet: "ja meneer we zijn af gewerkt, de controle is over". mocht ik dus weer niet blazen.

Ik rij nu elk weekend over de nederlandse wegen op zoek naar een alcohol controle, maar het is nog steeds niet gelukt om een keer te blazen.

pi_327721
quote:
Op 05 september 2000 22:49 schreef craziest het volgende:
Vroeger(lees:jaartje of 3 geleden)
.......................
Of als we hoorden dat ze in aantocht waren snel met mobieltje bellen
Waren er 3 jaar geleden dan al mobieltjes in de omloop?? Waren jullie er vroeg bij moet ik zeggen
pi_327726
quote:
Op 05 september 2000 23:16 schreef entrefice het volgende:
Waren er 3 jaar geleden dan al mobieltjes in de omloop?? Waren jullie er vroeg bij moet ik zeggen
Heb jij toch een verkeerd beeld over boeren

/me vwil niet zeggen dat *dinges* een boer is!

pi_327735
quote:
Op 05 september 2000 21:41 schreef DIGGER het volgende:
Andere keer: ik haal op m'n zwaar opgevoerde brommer (ding reed 110 met 70 CC zespoort hogedruk cilinder, 19 mm caburateur etc) een undercover motoragent nogal hard in via het fietspad. Werd bij het eerstvolgende stoplicht stande gehouden door een collega van hem, wer was brommercontrole in de buurt. Dus ik zo van fuckerdefuck. Op de brommer zachtjes erheen gereden achter de motoragenten aan, me rem inknijpen en meer gas geven dan normaal, lekker het zakie vol laten lopen.
Toen ff wachten op m'n beurt op de rollerbank. Agent zet m'n brommer erop en trekt meteen het gas vol open (die 70CC was van buitenaf niet als zodanig herkenbaar) en wat gebeurd er: die gast verzuipt m'n brommer dus binnen no time. De sukkel, m'n brommer kon dan wel keihard, maar je moest het gasgeven wel rustig doen, anders verzoop je hem. Agenten kwaad, konden me nu geen boete uitschrijven, ik rustig 200 meter teruggewandeld naar school en na afloop van de lessen liep m'n brommertje weer als normaal
Laat me raden: een MT, jou verhaal klinkt niet als een MB of NSR, een MTX is zeldzaam, TSX is alleen 5 bak

Heb zelf dus een MTX, nog nooit echt hard gezeik mee gehad, wel eens hard in m'n broek lopen schijten toen ik werd aangehouden voor rijden zonder GOEDE helm (had er wel een op, maar was een soort petje), ging ie naar me cilinder kijken. Eeuwig dank aan 70cc Zeta, staat netjes 49cc op de cilinder, toen die sukkel (ja, dat ben je echt als je als smeris in zoiets doms trapt) dat plaatje zag dacht ie meteen dat alles goed was, terwijl ik toch echt met 80 + pokkeherrie langs kwam rijden. Momenteel wordt mijn blok gereviseerd, als het goed is is het morgen klaar. Heb meteen een nieuwe cilinder enzo, lekker hoge druk pet. Gaat dan hopelijk 90, bergenzertje erin en ik kan weer feesten!

Controlle is in Amsterdam trouwens altijd in mei en juni, verder niet echt gezeik gehad, wel een paar bekeuringen voor rijden op fietspad, de weg en nog paar keer voor helm, maar jammer dan.

Redactie Frontpage woensdag 6 september 2000 @ 00:08:36 #11
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_327798
Bijna vijf jaar geleden, met oud en nieuw 95-96, ruzie gehad met de politie. Elk jaar met oud en nieuw ging ik met vrienden de straat op, met een tas vol vuurwerk, en gingen we door de buurt lopen en vuurwerk afsteken. Zo ook toen, en met flink wat drank in de pokkel kwamen we bij een tuintje vol met metershoge coniferen, en die stond bij de Kerkboerderij. Inderdaad, een kerk gevestigd in een boerderij met rieten dak. We drukten enkele wondertollen tussen de hoogste conifeer, en staken ze aan. Na een tijdje het schouwspel te hebben bewonderd, gingen we weg.
Nou ja, na een tijdje te hebben gelopen, merkte mijn kameraad ineens op dat we werden gevolgd:"Kijk uit, daar loopt een vent!", riep hij. "Shit, politieeeeeeeeee!!!" En we zetten het op een lopen. De man achtervolgde ons. Maar ik kon met mijn korte beentjes het tempo niet bijhouden, dus die juut greep me in de kraag.
"Godverdomme, ik ben gepakt! Ik heb het niet gedaan!",riep ik. Mijn maten kwamen er ook maar aangelopen. We moesten mee naar het busje, en daar werden we hardhandig aan de tand gevoeld.
Dat werd thuis een pak rammel, vier uur daar schoffelen ism HALT en de schade van 200 piek aan de conifeer betalen.
En ik heb er niks van geleerd
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 september 2000 @ 00:29:34 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_327823
was die kerkboerderij niet afgefikt?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_328020
quote:
Op 05 september 2000 23:16 schreef entrefice het volgende:
Of jij errug laat.
Mijn eerste mobieltje had ik toen GSM nog niet bestond en alleen ATF-3.
Oke hij was niet zo klein als de nokia die ik nu heb maar bellen a 2.50 per minuut kon wel.
  woensdag 6 september 2000 @ 10:47:11 #14
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_328085
Ik yheb een vrij apart achterlichtje op mijn fiets, er zitten nml twéé lampjes in, en de ene gaat aan wanneer je stilstaat, zodat je als je stopt voor een rood stoplicht 's nachts toch nog gezien wordt enzo.
Het andere lichtje is het gewone lihtje, wat brand als je rijdt.
Vorig jaar was het gewone lichtje dus kapot, dus ik fiets 's avonds zonder licht, staat er politie fietslampjes te controleren, dsu ik wordt aangehouden. Agent pakt het boekje erbij en zegt "Ja, je licht doet het niet!" Dus ik draai me verbaast om, en kijk naar het tweede lichtje wat, omdat ik ben gestopt, vrolijk staat te branden. Dus ik met al mijn onschuld "U moet zich hebben vergist meneer, het brand prima!" Dus agent ook kijken, verbaast, maar ja, hij kon niets doen, want het lichtje brandde!
Dus toen mocht ik weer doorrijden, wat ik maar héél snel heb gedaan, want zodra ik ging fietsen ging dat lichtje weer uit....
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Redactie Frontpage woensdag 6 september 2000 @ 10:53:49 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_328092
quote:
Op 05 september 2000 21:48 schreef JungleMan het volgende:
* JungleMan is heel braaf en komt nooit met de politie in aanmerking
Oke, maar wij willen wel graag de verhalen horen over de keren dat je met de politie in aanraking kwam.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 06-09-2000 10:54]

pi_328115
Ik was een jaar of 13 en we waren in een of ander vaag parkje, daar stond 1 of ander vaag bord met verboden toegang ofzo. En wij verveelden ons, zijn we om de beurt tegen dat bord aan gaan trappen (zielig he), precies toen ik trapte kwam er politie op een scootertje aan rijden. We waren allemaal in een melige bui, en die agent spreekt me aan. Begint en ja, waarom doe je dat, en bla bla bla. Toen zei die van ik zou je eigenlijk mee moeten nemen naar het bureau. Toen wou ik bijna zeggen, mag ik dan achterop? Verder geen bekeuring of gezeik gehad.
  Overall beste user 2022 woensdag 6 september 2000 @ 11:39:34 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_328149
Ik was een keer met vrienden naar FC De Haag-Ajax gegaan, en toen begonnen we rotzooi te trappen. Toen de politie kwam maakten wij dat we weg waren. En de politie dacht dat we hagenezen waren en begonnen op hagenezen in te slaan.

Sloegen ze gewoon de verkeerden. Daar stonden ze echt mee voor lul

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_328182
quote:
Op 05 september 2000 23:26 schreef $tranger het volgende:
Laat me raden: een MT, jou verhaal klinkt niet als een MB of NSR, een MTX is zeldzaam, TSX is alleen 5 bak
Nee hoor, 'gewoon' een Puch Rider Macho Zat btw niks origineels aan, alles was ook overgespoten etc.

Ik heb btw onlangs de politie nog flink genaaid in een rechtszaak, maar dat verhaal is wel erg lang en ingewikkeld om te vertellen. Kwam er in het kort op neer dat ze me hadden aangehouden en ik boete + strafblad zou krijgen en uiteindelijk via hoger beroep vrijgesproken werd van alles doordat de politie haar boekje te buiten gegaan was en m'n advocaat de officier van Justitie geweldig in de tang genomen had.

Dus ik ben momenteel nog zonder strafblad

pi_328261
quote:
Op 06 september 2000 11:53 schreef DIGGER het volgende:
Nee hoor, 'gewoon' een Puch Rider Macho Zat btw niks origineels aan, alles was ook overgespoten etc.
Hehe, zat warm
pi_328264
quote:
Op 05 september 2000 23:11 schreef woudy het volgende:
Ik heb altijd al eens willen blazen, gewoon lijkt me een leuke ervaring.

Ik drink nooit als ik rij niet eens 1 biertje.

Nee je drinkt zeker alleen voor je gaat gaat autorijden.
"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
  woensdag 6 september 2000 @ 14:04:28 #21
2519 Catkin
een heel onschuldig meisje....
pi_328366
quote:
Op 06 september 2000 11:53 schreef DIGGER het volgende:

Ik heb btw onlangs de politie nog flink genaaid in een rechtszaak, maar dat verhaal is wel erg lang en ingewikkeld om te vertellen. Kwam er in het kort op neer dat ze me hadden aangehouden en ik boete + strafblad zou krijgen en uiteindelijk via hoger beroep vrijgesproken werd van alles doordat de politie haar boekje te buiten gegaan was en m'n advocaat de officier van Justitie geweldig in de tang genomen had.

Dus ik ben momenteel nog zonder strafblad

Wat ben jij een vervelend mannetje!
You know everything about her, but don't know her at all!
pi_328368
Wat niet te zeggen tegen een agent wanneer je bent aangehouden:

Meneer de Agent,
U gaat toch niet in mijn kofferbak kijken?

of
Meneer de Agent,
U reed minstens 200 km om mij bij te houden!

woensdag 6 september 2000 @ 14:19:29 #23
4217 F-fact
Lopen tot de zon komt
pi_328380
Offeh..... Als je aan wordt gehouden en de agent vraagt: "heeft u gedronken?", zeggen: Wat zegt u ober?
Kijk mij eens het gras zien groeien......... En iedereen maar denken dat ik niks doe
pi_328391
quote:
Op 06 september 2000 14:04 schreef Catkin het volgende:
Wat ben jij een vervelend mannetje!
Voor de politie ben ik een zeer vervelend mannetje ja

Maar in dat laatste geval was het totaal hun eigen fout. En dat ze dan nog zo stom waren een rechtzaak aan te gaan ipv zich wijselijk terugtrekken omdat ze fout geweest waren.....

Dat alles heeft btw (ik had pro deo advocaat) de belastingbetaler een piek of 10.000 gekost aan advocatenkosten etc...

woensdag 6 september 2000 @ 15:25:42 #25
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_328439
quote:
Op 06 september 2000 14:35 schreef DIGGER het volgende:
Dat alles heeft de belastingbetaler een piek of 10.000 gekost aan advocatenkosten etc...
Bedankt DIGGER.. ik heb deze maand voor et eerst in m'n leven belasting betaald, gaat et gelijk op aan dat soort onzin

Mijn spannende, doch leuke, verhaal

Er was hier zo'n school, die werd gesloopt... Beetje hekken eromheen, verder niks..
Maargoed wij beetje kutten in dat gebouw, je kent et wel.. Bakstenen op WCpotten gooien enzo Alle ramen ingekeild, etc.. maar we waren zo zat als een kanarie, dus rennen konden we niet, lopen maar net
Komen ineens de wouten "KOM NAAR BUITEN".. wij ohw fuck, door de hoofdingang proberen te rennen, maar we renden recht tegen die politiewagen aan
Zij zeiken, wij zeggen "we hebben niks gemold, dat waren anderen, we keken alleen maar".. Hmm nou vooruit, maar er lag wel glas op de weg..
Even voor de duidelijkheid, het was half 4 snachts..
Politie: Ga maar vegen
Wij: ja waarmee dan
Politie: Met een bezem he
Wij: Waar wou je in godsnaam om half4 snachts een bezem vandaan toveren?
Politie: Hmmm das niet ons probleem
Wij: Oh mogen we die bulldozer niet lenen? (een van ons loopt gelijk naar die bulldozer toe, en klimt erin)
Politie: HEJ kom daar es uit!
Wij: jamaar we moeten toch vegen, duh
Politie: hmm laat dan maar zitten, maar ga wel naar huis

Hehe ik von et laatst ook zo mooi.. Ik keek strandpaal 23 of 44 ofzoiets op Veronica of SBS ofzo.. zegt er zo'n agent "Ja wij patrouilleren elke nacht op het strand bij Renesse om te kijken of er geen mensen zitten"..
Ik heb daar van 12 uur snachts tot 4 uur snachts gezeten, en we hebben geen wout gezien.. We hebben met palen van de omheining over et strand gerend en vervolgens in de brand gezet (waarbij mijn schoen overigens gesneuveld is ik moest zonodig een brandende paal doormidden schoppen )..

Ik had nog een verhaal maar die ben ik eve vergeten ik weet em morgen wel weer

[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')