Op Lowlands was daar ooit een figuur met het Fok! bordje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Northside het volgende:
'Hoe herken je fokkers in een mensenmassa' zou een ontzettend goedlopend humoristisch topic in ONZ kunnen zijn.
Ik heb gehoord dat ze soms net op mensen lijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Northside het volgende:
'Hoe herken je fokkers in een mensenmassa' zou een ontzettend goedlopend humoristisch topic in ONZ kunnen zijn.
Was er pas ook niet een ONZ meet ofzo? Of mss van een ander subforum, maar ik lees toch regelmatig dat er weer een of andere bijeenkomst is geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op Lowlands was daar ooit een figuur met het Fok! bordje.
Dat was ook de enige keer dat de meet daar slaagde
Dit is de kloon van Mini_rulez?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:31 schreef Mini. het volgende:
Ik ben al onderweg! Als de NS meewerkt ben ik er inderdaad gewoon rond half 8.
Wow dan moet jij wel van ver komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:31 schreef Mini. het volgende:
Ik ben al onderweg! Als de NS meewerkt ben ik er inderdaad gewoon rond half 8.
Oh dat verklaart een hoop over de afstand.quote:
Oudegracht, voor de Winkel van Sinkel. Bovenin dit topic ergens staat een link naar een Google Maps puntquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:37 schreef BlaZ het volgende:
Ik ga over halfuurtje denk ik. Waar was de meet nou precies? Bij een gracht ofzo toch?
Ja, Groningen is een mooie stad maar net iets te ver weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat verklaart een hoop over de afstand.
Ach, volgende keer wil ik wel weer naar Groningen komen. Ga dr soms heen om het Nachtleven daar te verkennen, zo cool. Ook wel eens lekker 4evahalone naar een concert daarheen gegaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, Groningen is een mooie stad maar net iets te ver weg.Gelukkig kan ik het combineren met andere dingen in het Zuiden.
Zo, weer even met de goede account, voor de duidelijkheid.
Dat ken ik dan weer nauwelijks, woon er nog niet zo lang. Maar meets in Groningen ben ik natuurlijk helemaal voor!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, volgende keer wil ik wel weer naar Groningen komen. Ga dr soms heen om het Nachtleven daar te verkennen, zo cool. Ook wel eens lekker 4evahalone naar een concert daarheen gegaan
Dus een meet zou wel eens lachen zijn, in die gezusters tent ofzo
Een retourtje kost mij 22.40quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:35 schreef Chawi het volgende:
Een retourtje kost mij 8 euro. Heb zo het vermoeden dat ik daarvoor de auto niet geparkeerd krijg ;-)
Ben je blindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met een visuele handicap is dat wel een beetje lastig.
Nou dat gelukkig nog net niet.quote:
Met blindengeleidehond?quote:
Ik ben nog niet onderweg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:06 schreef Naamah het volgende:
Wel leuk, zo'n thuiswedstrijd, iedereen al onderweg en ik kan nog even lekker op m'n elfendertigst gaan koken en proberen m'n duffe hoofd een beetje wakker te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |