Mars Red Sky kondigt in die Facebook post shows met die drie bands aan, maar niet alle shows aangekondigd zijn shows met die drie bands. Ik weet van Joep/Yama dat alleen Mars Red Sky van die drie komt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef arucard het volgende:
Ja had het op lastfm nog gevraagd:
[..]
Hier is de eventpage op facebook
https://www.facebook.com/(...)t=plan_mall_activity
Daar staat dan weer op de flyer dat alleen Mars Red Sky van die drie komt.
op de Incubate website staat ook bij iedere artiest een linkje naar soundcloud/bandcamp als artiesten dat hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is dat je geen spotify hebt, anders had je gewoon die afspeellijst kunnen beluisteren.
Klopt!quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef arucard het volgende:
Drum Eyes en Endless Boogie komen blijkbaar niet meer
That's just, like, your opinion, man.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:49 schreef nipeng het volgende:
Geen Endless Boogie meer, wel erg jammer. Weet eigenlijk niet of ik dit jaar ga. Zo heel interessant is de line-up nu ook weer niet.
Vanavond dan maar een bandje halen om bandjes te gaan kijken.quote:
Daar nog oordopjes gekocht?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:09 schreef arucard het volgende:
Was wel leuk gisteren, Dr doom - Lesbian - Napalm Death - Hjálmar
O stond Dr. Doom er ook, wist niet eens dat ze nog bestaan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:09 schreef arucard het volgende:
Was wel leuk gisteren, Dr doom - Lesbian - Napalm Death - Hjálmar
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef arucard het volgende:
Ik ook. En was ook wel blij dat ik nog naar Ben Butler & Mousepad werd gedwongen door bepaalde personen, was toch best vet
Normaal spelen ze ook in een iets andere opstelling.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:11 schreef arucard het volgende:
Voor de encore weggegaan om trein te halen. Hoorde wel nog dat het de eerste keer ooit was dat ze een encore gingen spelen
Die had ook zo mee kunnen doen met mik quantisquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Normaal spelen ze ook in een iets andere opstelling.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |