Niet haten op TS.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Nou nou, hans kazan hoor.
quote:
Die zijn werken joh jwzquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:22 schreef kornuitbuffel het volgende:
TS, wat een clown.
Moet je nagaan dat z'n overburen hem nou heen en weer zien lopen knoeien door het raam.
Hond Bijt Haan33 zou best een leuk onderdeel van deze camshow kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Man Bijt Hond TS niet in de uitzending wilde hebben, omdat naar het schijnt ze daar zelfs nog enkel niveau nastreven.
hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hond Bijt Haan33 zou best een leuk onderdeel van deze camshow kunnen zijn.
ja dat wil ik wel zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:25 schreef haan33 het volgende:
ik bel wel ff via skype een loodgieter
Please ga zo dansen op een polka? Wil je dat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:25 schreef haan33 het volgende:
ik bel wel ff via skype een loodgieter
En ondertussen wanneer die hond aan zijn broekspijpen hangt nog ff een Kanon drinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hond Bijt Haan33 zou best een leuk onderdeel van deze camshow kunnen zijn.
is breezer niet meer in?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ondertussen wanneer die hond aan zijn broekspijpen hangt nog ff een Kanon drinken.
Geestelijke leeftijd graag.quote:
Ja ik wil nu ook wel eens iets echt spannends zien hoor, want zo verlies ik m'n aandacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:28 schreef kornuitbuffel het volgende:
Ik houd er mee op, ik kijk niet meer.
Ik geef TS een matige 5 voor zijn animators-kunsten.
hij ging de handstand oefenenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Wie weet wat TS allemaal gedaan heeft toen ie de kamer uit ging
had ie dat maar in zn kamer gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
hij ging de handstand oefenen
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Of je hoofd is te hoog of je oor zit te laag. Pick one.
Doe maar niet.quote:
Val anderen niet lastig met je onnozelheid.quote:
quote:
En als die er niet is vragen naar meneer de Beer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef Pharkus het volgende:
Je kan artis bellen en vragen naar mevrouw de leeuw, dat vinden ze hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |