toen had ik hem dichterbij staanquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:30 schreef sthomass het volgende:
Vrij slechte kwaliteit, volgens mij was het eerst beter.
2 kanon en 2 0.5L pilsenerquote:
Opdrukken en Hakken op het laatst, for sure.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef haan33 het volgende:
Kaneel eten
Bier klappen
Zout snuiven
Citroensap in ogen
Opdrukken 20x
Hakken
20x opdrukken is wel een beetje makkelijk.. Voor de rest leuk programma.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef haan33 het volgende:
Kaneel eten
Bier klappen
Zout snuiven
Citroensap in ogen
Opdrukken 20x
Hakken
Vind het een geniaal nummer hoor. Mainstream dat wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Piye het volgende:
Ik ga het geluid maar uitzetten denk ik.
zoutquote:
okquote:
Ja tijgerbalsem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
om het pijn tegen te gaan moet je er zalf op smeren man.
straks man, je gaat helemaal kapottttquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Piye het volgende:
Ik heb het gemist.Kan je nog een keer kaneel eten aub?
noo man,quote:
hihi, andere keerquote:
ik heb vakantiequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef Mellebast het volgende:
niet om vervelend te doen hoor maar gewoon ter informatie:
Kom jij aandacht te kort?![]()
ga werkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb vakantie
en me vrienden zitten nog op school dus verveel me dood
Komt waarschijnlijk door de grote niet-hardcore gedeeltes die er in voorkomen. Dat maakt het nummer ook zo goed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Piye het volgende:
Het is trouwens wel heel treurig gesteld als het eerste liedje dat ik leuk vind hardcore is.
Kan ja, of door de flashbacks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:55 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de grote niet-hardcore gedeeltes die er in voorkomen. Dat maakt het nummer ook zo goed.
Het is of dit topic, of de chat, dat snap je wel toch?quote:
topic baasquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is of dit topic, of de chat, dat snap je wel toch?
Idd, heb geen zin om account te maken, ook niet om dit aan FB te koppelen en tot slot geen twitter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is of dit topic, of de chat, dat snap je wel toch?
schatjeeequote:
'wat moet ik doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |