Ik heb dat dus eens gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
vrijwel elke ochtend, als ik nog slaap, droom ik dat ik gruwelijk moet plassen. En dan ben ik uren en uren naar een WC aan het zoeken, maar alle WC's die ik tegenkom zijn ernstig goor, of hebben geen deur, of ik krijg mijn broek niet los etc etc. En dan word ik wakker en dan moet ik echt naar de wc rennen.
Ik vrees dat er ooit nog een droom komt waarin ik een schone wc tegenkomen met een deur en dat ik mijn broek loskrijg. Dan heb ik echt een probleem
ik heb toen wel eens een fontein gevondenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
vrijwel elke ochtend, als ik nog slaap, droom ik dat ik gruwelijk moet plassen. En dan ben ik uren en uren naar een WC aan het zoeken, maar alle WC's die ik tegenkom zijn ernstig goor, of hebben geen deur, of ik krijg mijn broek niet los etc etc. En dan word ik wakker en dan moet ik echt naar de wc rennen.
Ik vrees dat er ooit nog een droom komt waarin ik een schone wc tegenkomen met een deur en dat ik mijn broek loskrijg. Dan heb ik echt een probleem
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dat wel eens gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb toen wel eens een fontein gevonden
kutfontein
Niet tegen het raam geplakt, van achter mijn laptop heb ik prima zicht. Hoekhuis ftwquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zie Spees voor me die tegen het raam geplakt zit en elke beweging van de postbode volgt
Maar dat ziet er minder grappig uit in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet tegen het raam geplakt, van achter mijn laptop heb ik prima zicht. Hoekhuis ftw
Bwhehehe, mensen in frietkot:quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En hier hebben we sowieso geen friet, maar patat.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, mensen in frietkot:
'Een papatje pinda graag'
- Goed, een frietje satésaus. *slaat aan*
Ik pas de patat/friet-discussie ook toe op mijn werk
En terechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
papatje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijnquote:
Pindasaus klinkt ook gewoon stom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Scheetje, ik woog de ochtend dat ik begon aan mijn bierweekend 92,5.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Mijn carnavalskilo's zijn er nu pas bijna weer af![]()
Ik ga geen bier meer drinken
I hope so!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheetje, ik woog de ochtend dat ik begon aan mijn bierweekend 92,5.
Anderhalve dag later 95,2.
Vierdagen daarna 91,8.
Dat pis je allemaal nog weer uit![]()
Ja nog 800 gram en dan onder de negentig, einz!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I hope so!!
Jij bent trouwens echt awesome bezig![]()
Waaajooooooooooooooooo!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nog 800 gram en dan onder de negentig, einz!!!
Is ook heel goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waaajooooooooooooooooo!!!![]()
Ik moet nog 1 kilo voor onder de 100![]()
![]()
straks worden je tetten kleinerquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Netjes SQquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nog 800 gram en dan onder de negentig, einz!!!
Zou ik niet zo heel erg vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
straks worden je tetten kleiner
Welja denk ook even aan ons jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zou ik niet zo heel erg vinden
Sorry Sjaantjequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welja denk ook even aan ons ja
Jonge da's wel maar 1 kilo tot een fantastische mijlpaal!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
ik heb alleen vreetbui als ik gezopen heb.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe? Heb je nou nooit neiging naar een vreetbui? Ah wacht, jouw voornaamste struikelpunt was drank of niet?
Fijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb alleen vreetbui als ik gezopen heb.
En m'n maag is er inmiddels zo goed aan gewend, dat gaat echt over
dat!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge da's wel maar 1 kilo tot een fantastische mijlpaal!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat!![]()
Nou, de Beagle, Cocker Spaniel, West Highland Terrier, poedel maat reismand bevalt...
Op de groei ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brody wilde niet op de foto
stom pakjequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als blikken konden doden had's pakketje al drie keer het loodje gelegd
[..]
dat!![]()
Nou, de Beagle, Cocker Spaniel, West Highland Terrier, poedel maat reismand bevalt...
Op de groei ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
dat!![]()
Op de groei ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, we hebben gisteren geleerd dat hij camerageil is (pa is hobbyfotograaf en had zn camera bij)quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, we hebben gisteren geleerd dat hij camerageil is (pa is hobbyfotograaf en had zn camera bij)
ik ben daar gewoon niet meer zo mee bezigquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fijnmaar ook niet gewoon in een stukje chocola ofzo of iets vets? Geen behoefte aan of negeer je die trek?
Ook eenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar gewoon niet meer zo mee bezighet wordt steeds minder, probeer mijn voldoening nu uit andere dingen te halen (koffie, sigaretten...
)
en bb is ook al ruim zes kilo lichter
ook al zo veelquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar gewoon niet meer zo mee bezighet wordt steeds minder, probeer mijn voldoening nu uit andere dingen te halen (koffie, sigaretten...
)
Ik ga steeds mijn nagels lakkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
)
Naja in principe als ik geen snacks of iets meeneem heb ik ook niet echt drang om dingen te gana kopen. Maar mensen moeten niet gaan aanbiedenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik neem gewoon eten mee naar kantoor, de kantine is tien minuten lopen hier, dus je wordt ook niet zo geconfronteerd met verleidingen. En voor de snoepautomaat heb je een chipkaart nodig die ik niet heb
Kijk, dat zijn ook hendige dingen iddquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik neem gewoon eten mee naar kantoor, de kantine is tien minuten lopen hier, dus je wordt ook niet zo geconfronteerd met verleidingen. En voor de snoepautomaat heb je een chipkaart nodig die ik niet heb
mannen bieden zelden snoep aan, en de enige andere vrouw hier leeft op appels en magere kwarkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja in principe als ik geen snacks of iets meeneem heb ik ook niet echt drang om dingen te gana kopen. Maar mensen moeten niet gaan aanbieden
Hendigquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen bieden zelden snoep aan, en de enige andere vrouw hier leeft op appels en magere kwark
is het niet heel moeilijk om met alleen maar vrouwen samen te werken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hendig![]()
Vrouwen afdelingIs er altijd wel iemand ongesteld
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
OMG ik ga zo die kadders stelen van loqiIk heb lekker je adres *rijdt vanavond een extra toertje*
doe de zwarte stiekem inwisselen voor samson. Je merkt het verschil toch niet
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
OMG ik ga zo die kadders stelen van loqiIk heb lekker je adres *rijdt vanavond een extra toertje*
doe de zwarte stiekem inwisselen voor samson. Je merkt het verschil toch niet
Naja gelukkig zijn de meesten gewoon straight. Er is er nu 1 die een nieuwe collega van ons niet mag en met elke fout die ze maakt naar andere collega's toe rent. Maar dat worden we nu ook goed zatquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
is het niet heel moeilijk om met alleen maar vrouwen samen te werken?
Ow fuckquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:03 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
welles! ik gooi gewoon de spin naar hem als test
Arme sienquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:01 schreef Lindytje het volgende:
Oeps, ik stond op voor een nieuw glas water, stond ik op sien d'r neus
Ik had effe niet door dat ze zķ uitgestrekt onder mijn stoel lag
Doet bij mannen misschien evenveel pijn als op zijn pik trappen?quote:
ahwquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
Nee hoor; zou samson niet willen missenEn samson kan ook niet met kadders samen
Als puppy wou ie met een kat spelen.. He met her claws![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
Nee hoor; zou samson niet willen missenEn samson kan ook niet met kadders samen
Als puppy wou ie met een kat spelen.. He met her claws![]()
quote:
Dude!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik lollerde nogal om deze
[ afbeelding ]
Omfgquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik lollerde nogal om deze
[ afbeelding ]
quote:This is the honey camel. Honey camel just takes what he wants. Honey camel don’t care. Honey camel don’t give a shit.
Bwhahaha!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
en bij deze moest ik aan Lindy denken :
[..]
[ afbeelding ]
Pheheheehquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ahem, deze zocht ik dus eigenlijk
[ afbeelding ]
Classic
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ahem, deze zocht ik dus eigenlijk
[ afbeelding ]
Classic
Kutbeestenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kadders, ik hou er zo van
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijcken kutbeestersquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
*crunch*quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
heerlijcken kutbeesters![]()
hier lagen ze eergisteren 69je elkaars achterste te wassen.. tot er een geen zin meer had en de ander in zn zaakje beet
Nomnomnomnomquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Omg ik vind puppy filmpje van samson terug....Let niet op ons enthousiasme... Hij moest het speeltje nog leren kennen
[ link | afbeelding ]
Omg ik loller zo hard om Priem en haarquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Omg ik vind puppy filmpje van samson terug....Let niet op ons enthousiasme... Hij moest het speeltje nog leren kennen
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb nog enen puppeh vid. Posten?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jaaaaaa!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
wat een enorm hoofdquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
Niet zo interessant; maar puppehhh face
[ link | afbeelding ]
quote:
Die oren! En die pootjes! en en enquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
Niet zo interessant; maar puppehhh face
[ link | afbeelding ]
Daar word zelfs ik een beetje bang van. Ik ben niet bang voor spinnen maar deze is wel huge!quote:
getverrrrrr ik voel het tot hier kriebelenquote:
samequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar word zelfs ik een beetje bang van. Ik ben niet bang voor spinnen maar deze is wel huge!![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ok de laatste... giecheltrutjen; ik ben
[ link | afbeelding ]
Ja dat dus hahahahahahha! Ik moest er zo om lachenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
die andere weet ook niet goed wat ie er mee moet geloof ik
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, is die dude van 1977??
Pahahahhaquote:
Hihi, die vind ik zo leuk!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
de laatste, ik stop er mee
[ afbeelding ]
Inpakkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maarrem, ik ga weer even naar m'n oude stage, met een kindje spelen.
Vanavond oppassen en lekker niet hospiteren.
ohja, nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
per wanneer heb je de kamer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
13 maartquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
per wanneer heb je de kamer?
ohjee, do tell!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
Dezen TT is trouwens nog iets te confronterend voor mij, gezien de traumatiserende broek van het kind dezen ochtend
quote:
Moah, ik denk dat je je er wel een voorstelling van kunt maken, geursgewijsquote:
jum!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moah, ik denk dat je je er wel een voorstelling van kunt maken, geursgewijshet was er zoëen waar groene wolkjes vanaf kwamen zeg maar
En soms duurt het gewoon even eer je doorhebt dat het niet alleen op de billendoekjes zit
![]()
quote:
ik hoef echt geen gedetailleerde beschrijvingen van strontluiersquote:
opperdoosquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
Eten !!! Gofferrrr...Boterhammen liggen weer thuis
Space postte dit:quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, ik heb niet teruggelezen en zag deze TT, afkomstig van uw hand..
ehehe wel erg accuraatquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space postte dit:
[ afbeelding ]
Ahzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Space postte dit:
[ afbeelding ]
EAT ALL THE FRUIT AND VEGGIESquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:20 schreef Diconnected het volgende:
Der komt wel een griep-epidemie aan
gelukkig heb ik hard aan mijn resistentie gewerkt de afgelopen twee maandenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EAT ALL THE FRUIT AND VEGGIES
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:24 schreef Loqi het volgende:
Ik heb trouwens vorige week mijn 200e lakje gescored
quote:
zeg maar tegen hem dat dat nog niks isquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik durf niet meer te tellenIk ga er nog steeds vanuit dat ik onder de 200 zit
![]()
Gisteren zei vriend wel weer "Nu heb je wel genoeg nagellak he?"
Kuch...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeg maar tegen hem dat dat nog niks is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 1 of andere manier wil ie dat vooral niet horenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zeg maar tegen hem dat dat nog niks is
ik kan ook foto's maken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier wil ie dat vooral niet horen
Pilzors....quote:
Ik heb vanochtend twee boterhammen op en ben nu bezig aan een mandarijnquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn lichaam says no.
maarja, doe je niks an
Nee hoor, dat komt wel goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:18 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en Lin, ik hoop niet dat je ziek gaat worden mopespecially nu je alleen thuis bent..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:24 schreef Loqi het volgende:
Ik heb trouwens vorige week mijn 200e lakje gescored
Good busyquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef Mirjam het volgende:
wel een uur hard gesport trouwens
doorzettingsvermnogen, I haz it.
Jaaaaaaaaaaa, joepie!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fuuu
zal van de week ff kijken dan
dafuqquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, de einddatum daarvoor is 6 mei, en da's al bijna!!345$345
kutuwv
stiekem een minneola?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
Die mandarijn was een halve sinaasappel!!Wat een giant ding
ik wil best een keer hard op je hoofd komen slaan met een deegroller, misschien mag je daarna wel gewoon in dequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:37 schreef Mirjam het volgende:
dankjewel meidens
het komt wel goed (zeg ik mezelf steeds, geloof er nog niet in)
maar wie weet
nou, da's nou echte liefdequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil best een keer hard op je hoofd komen slaan met een deegroller, misschien mag je daarna wel gewoon in de
WAO
Bwhehehehequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil best een keer hard op je hoofd komen slaan met een deegroller, misschien mag je daarna wel gewoon in de
WAO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
Reuzenmandarijnsinaasappel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Reuzenmandarijnawesome picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste randje tegen mijn oog aan is mascara van gisterenquote:
Waar heb je eigenlijk precies last van, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mijn lichaam says no.
maarja, doe je niks an
ReuzenmandarijnLekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik ontdek een puistje op mijn kin! Knijpen!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
oh, wel make-up dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerste randje tegen mijn oog aan is mascara van gisteren
Tweede dat daar onderuit komt is wal...![]()
Ik zal mijn ogen eens schoonmaken en een peekshur maken
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekker ding![]()
Oh ik ontdek een puistje op mijn kin! Knijpen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallen, I haz them
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef Lindytje het volgende:
Gezicht kan niet schoner dan zit, en dan heb je dit nog overvrolijker kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallen, I haz them![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef Lindytje het volgende:
NOES!!!Ik gooi mijn hele hebben en houwen en zelfs mijn make-uploze gezicht op het internet
![]()
![]()
(ja, ik moest lachen om mijn zeer matigen garp)
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef Lindytje het volgende:
NOES!!!Ik gooi mijn hele hebben en houwen en zelfs mijn make-uploze gezicht op het internet
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop dat muffin niet in 5 minuten heel het huis afbreekt, ze loopt los
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Voor sjaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Voor sjaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoax we zien je tieten nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
quote:
quote:
Klopt, ik heb geen BH aan, dat wil ik jullie niet aan doenquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen BH aan, dat wil ik jullie niet aan doen
Wobble wobblequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen BH aan, dat wil ik jullie niet aan doen
Dat waren maar 4 minutenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het huis leeft nog, konijn ook trouwens
Tofquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik straks we'll always have paris suede ga lakken met 1 nagel shiny
Ik doe wel sandwichen. randje shiny vindi k niet mooiquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof
Ik doe heel vaak een randje shiny, helpt goed tegen chippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |