Ik heb dat dus eens gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
vrijwel elke ochtend, als ik nog slaap, droom ik dat ik gruwelijk moet plassen. En dan ben ik uren en uren naar een WC aan het zoeken, maar alle WC's die ik tegenkom zijn ernstig goor, of hebben geen deur, of ik krijg mijn broek niet los etc etc. En dan word ik wakker en dan moet ik echt naar de wc rennen.
Ik vrees dat er ooit nog een droom komt waarin ik een schone wc tegenkomen met een deur en dat ik mijn broek loskrijg. Dan heb ik echt een probleem
ik heb toen wel eens een fontein gevondenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
vrijwel elke ochtend, als ik nog slaap, droom ik dat ik gruwelijk moet plassen. En dan ben ik uren en uren naar een WC aan het zoeken, maar alle WC's die ik tegenkom zijn ernstig goor, of hebben geen deur, of ik krijg mijn broek niet los etc etc. En dan word ik wakker en dan moet ik echt naar de wc rennen.
Ik vrees dat er ooit nog een droom komt waarin ik een schone wc tegenkomen met een deur en dat ik mijn broek loskrijg. Dan heb ik echt een probleem
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dat wel eens gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb toen wel eens een fontein gevonden
kutfontein
Niet tegen het raam geplakt, van achter mijn laptop heb ik prima zicht. Hoekhuis ftwquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zie Spees voor me die tegen het raam geplakt zit en elke beweging van de postbode volgt
Maar dat ziet er minder grappig uit in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet tegen het raam geplakt, van achter mijn laptop heb ik prima zicht. Hoekhuis ftw
Bwhehehe, mensen in frietkot:quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En hier hebben we sowieso geen friet, maar patat.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, mensen in frietkot:
'Een papatje pinda graag'
- Goed, een frietje satésaus. *slaat aan*
Ik pas de patat/friet-discussie ook toe op mijn werk
En terechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
papatje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijnquote:
Pindasaus klinkt ook gewoon stom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Scheetje, ik woog de ochtend dat ik begon aan mijn bierweekend 92,5.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Mijn carnavalskilo's zijn er nu pas bijna weer af![]()
Ik ga geen bier meer drinken
I hope so!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheetje, ik woog de ochtend dat ik begon aan mijn bierweekend 92,5.
Anderhalve dag later 95,2.
Vierdagen daarna 91,8.
Dat pis je allemaal nog weer uit![]()
Ja nog 800 gram en dan onder de negentig, einz!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I hope so!!
Jij bent trouwens echt awesome bezig![]()
Waaajooooooooooooooooo!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nog 800 gram en dan onder de negentig, einz!!!
Is ook heel goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waaajooooooooooooooooo!!!![]()
Ik moet nog 1 kilo voor onder de 100![]()
![]()
straks worden je tetten kleinerquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Netjes SQquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nog 800 gram en dan onder de negentig, einz!!!
Zou ik niet zo heel erg vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
straks worden je tetten kleiner
Welja denk ook even aan ons jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zou ik niet zo heel erg vinden
Sorry Sjaantjequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welja denk ook even aan ons ja
Jonge da's wel maar 1 kilo tot een fantastische mijlpaal!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
ik heb alleen vreetbui als ik gezopen heb.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe? Heb je nou nooit neiging naar een vreetbui? Ah wacht, jouw voornaamste struikelpunt was drank of niet?
Fijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb alleen vreetbui als ik gezopen heb.
En m'n maag is er inmiddels zo goed aan gewend, dat gaat echt over
dat!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge da's wel maar 1 kilo tot een fantastische mijlpaal!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat!![]()
Nou, de Beagle, Cocker Spaniel, West Highland Terrier, poedel maat reismand bevalt...
Op de groei ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brody wilde niet op de foto
stom pakjequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als blikken konden doden had's pakketje al drie keer het loodje gelegd
[..]
dat!![]()
Nou, de Beagle, Cocker Spaniel, West Highland Terrier, poedel maat reismand bevalt...
Op de groei ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
dat!![]()
Op de groei ja![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, we hebben gisteren geleerd dat hij camerageil is (pa is hobbyfotograaf en had zn camera bij)quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, we hebben gisteren geleerd dat hij camerageil is (pa is hobbyfotograaf en had zn camera bij)
ik ben daar gewoon niet meer zo mee bezigquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fijnmaar ook niet gewoon in een stukje chocola ofzo of iets vets? Geen behoefte aan of negeer je die trek?
Ook eenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar gewoon niet meer zo mee bezighet wordt steeds minder, probeer mijn voldoening nu uit andere dingen te halen (koffie, sigaretten...
)
en bb is ook al ruim zes kilo lichter
ook al zo veelquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben daar gewoon niet meer zo mee bezighet wordt steeds minder, probeer mijn voldoening nu uit andere dingen te halen (koffie, sigaretten...
)
Ik ga steeds mijn nagels lakkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
)
Naja in principe als ik geen snacks of iets meeneem heb ik ook niet echt drang om dingen te gana kopen. Maar mensen moeten niet gaan aanbiedenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik neem gewoon eten mee naar kantoor, de kantine is tien minuten lopen hier, dus je wordt ook niet zo geconfronteerd met verleidingen. En voor de snoepautomaat heb je een chipkaart nodig die ik niet heb
Kijk, dat zijn ook hendige dingen iddquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik neem gewoon eten mee naar kantoor, de kantine is tien minuten lopen hier, dus je wordt ook niet zo geconfronteerd met verleidingen. En voor de snoepautomaat heb je een chipkaart nodig die ik niet heb
mannen bieden zelden snoep aan, en de enige andere vrouw hier leeft op appels en magere kwarkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja in principe als ik geen snacks of iets meeneem heb ik ook niet echt drang om dingen te gana kopen. Maar mensen moeten niet gaan aanbieden
Hendigquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen bieden zelden snoep aan, en de enige andere vrouw hier leeft op appels en magere kwark
is het niet heel moeilijk om met alleen maar vrouwen samen te werken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hendig![]()
Vrouwen afdelingIs er altijd wel iemand ongesteld
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
OMG ik ga zo die kadders stelen van loqiIk heb lekker je adres *rijdt vanavond een extra toertje*
doe de zwarte stiekem inwisselen voor samson. Je merkt het verschil toch niet
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
OMG ik ga zo die kadders stelen van loqiIk heb lekker je adres *rijdt vanavond een extra toertje*
doe de zwarte stiekem inwisselen voor samson. Je merkt het verschil toch niet
Naja gelukkig zijn de meesten gewoon straight. Er is er nu 1 die een nieuwe collega van ons niet mag en met elke fout die ze maakt naar andere collega's toe rent. Maar dat worden we nu ook goed zatquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
is het niet heel moeilijk om met alleen maar vrouwen samen te werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |