abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108296887
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108296920
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds dom gelul.
Mwoah...het is gewoon normaal dat hierover gepraat wordt bij een dergelijke stand op de ranglijst. En ik acht het niet onmogelijk, al maken ze het zichzelf weer zo moeilijk na die miskleun tegen RKC. Eeuwig zonde. :(
pi_108296921
Fipo.
pi_108296939
Kut kapitein. :D
pi_108296943
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef De_kromme het volgende:
Karel Anker Kromme
pi_108297004
Doe eens lief.

Waarom praat je trouwens over het kampioenschap als je wordt weggespeeld door RKC thuis en met een makkelijk gegeven pingel nog op 1-0 komt? Vijfde plaats is reëel gezien het spel.
pi_108297316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef De_kromme het volgende:
Fipo.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef De_kromme het volgende:
:')
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:16:19 #8
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_108297365
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:06 schreef De_kromme het volgende:
Doe eens lief.

Waarom praat je trouwens over het kampioenschap als je wordt weggespeeld door RKC thuis en met een makkelijk gegeven pingel nog op 1-0 komt? Vijfde plaats is reëel gezien het spel.
Waarom praat je uberhaupt nog over voetbal als je wekelijks wordt weggespeeld op dat incidentje in de Kuip na!
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_108297394
quote:
Doe eens lief.

Gast...ik heb de wedstrijd niet eens gezien, maar iedereen die 4 punten van de koppositie staat kijkt gewoon naar die eerste plek. Dat men er in Nederland om een of andere vage reden altijd spastisch loopt te doen wanneer men gevraagd wordt de ambities uit te spreken is iets anders.
pi_108297409
quote:
Doe eens lief.

Jullie spraken vorig seizoen ook over aansluiten aan de top na fucking driekwart seizoen een beetje winnen. Zelfs nu spreken jullie over tweede ringen etc.

:')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108297462
Mulder moet eigenlijk ook ff verlengen nu :7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108297485
quote:
Doe eens lief.

Gelukkig kan het altijd erger, zoals een scheidsrechterlijke dwaling nodig hebben om Excelsior thuis op een gelijkspelletje te houden. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108297496
Nog nieuws omtrent Clasie ? :{
pi_108297552
quote:
Miguel Nelom heeft zich geruisloos in de basis geknokt bij Feyenoord. De verdediger speelde vorig seizoen op huurbasis voor Excelsior, keerde in de zomer terug en staat de laatste weken steeds bij de eerste elf van Ronald Koeman. Aankomende zondag wacht de topper tegen PSV en een overwinning in Eindhoven zou betekenen dat Feyenoord serieus meedoet om de titel.

Nelom is daar nog niet mee bezig. “Vooral in de media wordt de laatste tijd veel gespeculeerd over onze kansen op het kampioenschap”, zegt hij in het Algemeen Dagblad. “In de spelersgroep leeft dat minder sterk. Wij willen ons rechtstreeks plaatsen voor Europees voetbal, dat is het doel. Maar wij snappen ook dat een gat van vier punten naar de koppositie niet groot is.”

“Deze club is al heel lang geen kampioen meer geworden, dus dat is wel waar mensen over praten”, vervolgt Nelom. “Maar de supporters weten ook dat het nog alle kanten op kan. We kijken van wedstrijd naar wedstrijd. Dat klinkt saai, maar zo is het. Het is wel zo dat er in de Eredivisie niet een elftal is dat aantoonbaar veel beter speelt dan Feyenoord. Wij hoeven voor niemand bang te zijn.”
pi_108297616
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Was in het vorige topic al geplaatst, pauper.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108297648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Was in het vorige topic al geplaatst, pauper.
Sorry. Had ik helaas niet gelezen.
pi_108297739
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Gast...ik heb de wedstrijd niet eens gezien, maar iedereen die 4 punten van de koppositie staat kijkt gewoon naar die eerste plek. Dat men er in Nederland om een of andere vage reden altijd spastisch loopt te doen wanneer men gevraagd wordt de ambities uit te spreken is iets anders.
Geen woorden maar daden toch? Als je Feijenoord ziet spelen de afgelopen weken, zou je niet zo hoog van de toren springen.

En over de prachtige club Den Haag gaat het niet in dit topic toch? Korte reactie: we zitten in een dip, die jullie nog niet echt gehad hebben dit seizoen. Volgend jaar gaan we gewoon weer Europa in, maar bedankt voor de goede zorgen.
pi_108297787
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:26 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Geen woorden maar daden toch? Als je Feijenoord ziet spelen de afgelopen weken, zou je niet zo hoog van de toren springen.

En over de prachtige club Den Haag gaat het niet in dit topic toch? Korte reactie: we zitten in een dip, die jullie nog niet echt gehad hebben dit seizoen. Volgend jaar gaan we gewoon weer Europa in, maar bedankt voor de goede zorgen.
_O- _O- _O-
Je hebt wel gevoel voor humor gelukkig :)
pi_108297831
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Gelukkig kan het altijd erger, zoals een scheidsrechterlijke dwaling nodig hebben om Excelsior thuis op een gelijkspelletje te houden. _O-
Ik weet niet hoor, maar Excelsior is toch echt jullie angstgegner ofzo. Ik zou me meer zorgen maken om eindelijk een keer te winnen van dat miezerige satellietclubje van jullie.

En Den Haag had de overwinning verdiend, in de eerste helft hadden er al 5 in moeten liggen. Die fout van de scheids diende ter compensatie.
pi_108297876
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar Excelsior is toch echt jullie angstgegner ofzo. Ik zou me meer zorgen maken om eindelijk een keer te winnen van dat miezerige satellietclubje van jullie.
Uit lukte dat al vrij simpel dit seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108297886
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En Den Haag had de overwinning verdiend, in de eerste helft hadden er al 5 in moeten liggen. Die fout van de scheids diende ter compensatie.
Oh? Feyenoord heeft de laatste keer gewoon gewonnen.
Misschien is een keer nadenken voor dat je iets zegt, troll
pi_108297893
Van de toren blazen trouwens natuurlijk. :D Hoog van een toren springen lijkt mw niet zon goed plan, hoewel je je halve selectie liever kwijt dan rijk bent lijkt me..

Groetjes.
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:31:13 #23
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_108297906
Valt me trouwens nu pas dat we wss volgend seizoen nog maar 3 buitenlander in de selectie hebben. :o
pi_108297950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:31 schreef ursel het volgende:
Valt me trouwens nu pas dat we wss volgend seizoen nog maar 3 buitenlander in de selectie hebben. :o
Wel allemaal zwart
pi_108297964
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:30 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Oh? Feyenoord heeft de laatste keer gewoon gewonnen.
Misschien is een keer nadenken voor dat je iets zegt, troll
Pak de statistieken van de afgelopen ontmoetingen er maar eens bij voordat je onzin uit gaat blaten. De laatste keer zegt niks over de balans van de afgelopen 10 ontmoetingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')