Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:47 schreef zerokil het volgende:
Kom er net achter dat we #207 nog missen in de reeks..
3x raden door wie dat komt..
Ja ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef Johnbon het volgende:
jullie ook van de xbox gekicked door fut?
Dat is wel een beestige verdedigingquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
Het voelt als cheaten, centraal achterin IF Donk en IF Chiellini
quote:
quote:
Driemaal is scheepsrechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]lafjoe
--
Ik wil spelen maar moet wat doen voor m'n stage
[..]
Verdorie.quote:
Nouja, je fapsessie was intenser denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
heb ik spannende dingen gemist terwijl ik aan het douchen was?
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef stoereboii het volgende:
Ok, heb 100k te besteden, liefst een team met een paar ifs omdat stoer, zeg eens
Hahaha... lekker hoor... Deurbel afzetten!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:22 schreef Toefjes het volgende:
wat een heerlijke rust. Vanavond niks gepland, kijken of ik nog tot een paar goede wedstrijden in staat ben
Elke dag 15K is 450K per maandquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hahaha... lekker hoor... Deurbel afzetten!
Net ff 2x Frans Tournooi offline gespeeld. Toch ff rond de 15K binnen gehengeld!
Ja, dat zou wel lekker zijn..quote:
Ja, dat had ik vanmorgen ook.... 1 mailtje...quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Gek, weer 2 mailtjes dat ik een private message heb op het EA forum
Ennehhh... is ie weg?
Had er ook al tweequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk van die scammers die iedereen een message sturen, tot de mods ingrijpen en die verwijderen dan zijn account en daarmee alle PM's.
maar het rare is dat als je inlogt je helemaal geen message ziet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk van die scammers die iedereen een message sturen, tot de mods ingrijpen en die verwijderen dan zijn account en daarmee alle PM's.
hahaha baasquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:54 schreef Walxie het volgende:
Kamertje verbouwd, kan nu vanuit m'n bed gamen.
Dat zeg ik, de moderator heeft die dan al verwijderd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maar het rare is dat als je inlogt je helemaal geen message ziet.
Potje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:54 schreef Walxie het volgende:
Kamertje verbouwd, kan nu vanuit m'n bed gamen.
Het hangt ook af van je actieve persona. Binnen een EA account kun je talloze personas hebben. Zo heb ik op mijn account een FIFA persona, een van BF3, een van BF Heroes en ga zo maar door.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik game altijd al vanuit mijn bed
[..]
Dat zeg ik, de moderator heeft die dan al verwijderd.
Ik heb geen mails gehad overigens, denk dat ik het uit heb gezet bij het registeren.
Zou het half 3 kunnen? Sta nu nog zo goed als 'niet-aangekleed', ben net gedoucht.quote:
BF Heroesquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het hangt ook af van je actieve persona. Binnen een EA account kun je talloze personas hebben. Zo heb ik op mijn account een FIFA persona, een van BF3, een van BF Heroes en ga zo maar door.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef Rijst het volgende:
Rijstbal is NIF5e potje achter elkaar verloren.
Maar je hebt zeker een ownend team hé?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef Rijst het volgende:
Rijstbal is NIF5e potje achter elkaar verloren.
Dat Juventus team speelt voor geen meterquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:11 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar je hebt zeker een ownend team hé?
Haha oke, we zullen is zien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat Juventus team speelt voor geen meterIk probeer het wel met mn andere team
Hoevaak werd je al geshhht?quote:
ragetquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het feit dat Rijst hem heul hard raged amuseert mij ten zeerste
Raget?quote:
Ja. Werkwoord is Ragen zoals jij het gebruikt. Stam: rage. Hij-vorm = stam + t.quote:
Ik gebruik het op z'n Engels.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Werkwoord is Ragen zoals jij het gebruikt. Stam: rage. Hij-vorm = stam + t.
word jij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik gebruik het op z'n Engels.
Waarom wordt jij geen docent Nederlands?
Godverdomme man, stopquote:
Zal het doen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
ff sigaretje roken om te kalmerenWALXIIE voeg me maar toe op xbox. Rijstbal
Waarom verkoop je hem gewoon niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:39 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand die zijn/haar Llorrente IF wil ruilen tegen mij Soldado IF? Opstelling maakt niet uit.
Jij heb altijd wel nice muziekquote:
Sure, PSN?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:50 schreef stoereboii het volgende:
Iemand op de ps3 potje bronze-bronze wil doen tegen mij?
Ik zal je ff toevoegenquote:
Graag gedaan, maar ik was niet kansloos.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
Bedankt walxie, dit is net wat ik nodig had
Voordat de game uit was waren wij al aan het FUT'en. Zo ongeveer non-stop tot nu.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef Walxie het volgende:
Hoe komt iedereen hier aan zoveel coins jo...
Ik zou IF Lens verkopen en daarvan Vertonghen halen. Op RV kan je Beerens zetten. Die heb ik wel voor je.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef Walxie het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ik was niet kansloos.![]()
Donatiesquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:04 schreef Walxie het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ik was niet kansloos.![]()
IF Mertens bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou IF Lens verkopen en daarvan Vertonghen halen. Op RV kan je Beerens zetten. Die heb ik wel voor je.
Trouwens wil je een potje tegen mn zilver koreanen?
Nee Lens heb je toch op RW?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Walxie het volgende:
[..]
IF Mertens bedoel je?
Beerens heb ik zelf ook nog wel volgensmij.
Ik doe nu een potje voor de beker, ik invite je zo wel voor koreanen.
Ja, maar niet in IF.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee Lens heb je toch op RW?![]()
http://www.futhead.com/12/player/9745
5* weak foot en 4* skills
Niet zo gek, want al heeft Llorente een hoge overall, hij suckt als goede aanvaller:quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef Rubenunited het volgende:
@rijst kan hem niet kwijt, heb de goedkoopste BN op de markt maar het mag niet baten..
lekker voor jequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef S0nic het volgende:
Lekker is dit , kan gewoon geen fut meer spelen.
Telkens als ik een wedstrijd wil spelen krijg ik: Er is een fout opgetreden blablabal
Nu ook al voor dat ik een wedstrijd wil spelen
Zet is een reserve in je team?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef S0nic het volgende:
Telkens als ik een wedstrijd wil spelen krijg ik: Er is een fout opgetreden blablabal
Dat heb ik nu dus ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef S0nic het volgende:
Kandji verkopenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben helemaal klaar met dat kankerfifa
Ben er klaar meequote:
Nergens, je zult het helemaal zelf moeten doen. Hebben we vrijwel allemaal gedaan hierquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:30 schreef Walxie het volgende:
Waar zijn donateurs als je ze nodig hebt..
Prachtig, totdat ik verliesquote:
Ah koesjie koesjie, geld nodigquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:30 schreef Walxie het volgende:
Hèhè, toch niet boos op mij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Prachtig, totdat ik verlies
Haha, nee omdat er me net werd verteld dat hier donateurs rondliepen volgens hun..quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nergens, je zult het helemaal zelf moeten doen. Hebben we vrijwel allemaal gedaan hier
GJE is klaar met het spel, vraag hemquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:30 schreef Walxie het volgende:
Ik denk dat hij nu wel iets beters te doen heeft dan weggevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
GJE is klaar met het spel, vraag hem
Nee man, jij bent een aardige gastquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hèhè, toch niet boos op mij?
daar kan je toch niet echt in traden met winst zoals met de fransen ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
Maar er komt een toernooi aan met 11 nationaliteiten hoorde ik gisteren?
Belgen die alles letterlijk opvattenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
GJE is klaar met het spel, vraag hem
Nee een beetje maar, maar je kan hem wel spelen en daar doel ik opquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
daar kan je toch niet echt in traden met winst zoals met de fransen ?
Die 2de penalty was idd wel iets teveel van hè goede vond ik zelf ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, jij bent een aardige gast
is niet de eerste keer dat je zo rage quit als je lostquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Belgen die alles letterlijk opvatten
Dan hoor je te weten dat ik niet zodanig er klaar mee ben dat ik m'n shit weggeefquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
is niet de eerste keer dat je zo rage quit als je lost
Zon toernooi is toch al lang en breed aan de gang?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
Maar er komt een toernooi aan met 11 nationaliteiten hoorde ik gisteren?
Ik zeg niet dat je het weg geeft, jij zegt dat je er klaar mee bent. Moet je niet zo rap flippen héquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan hoor je te weten dat ik niet zodanig er klaar mee ben dat ik m'n shit weggeef
Geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zon toernooi is toch al lang en breed aan de gang?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:37 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het weg geeft, jij zegt dat je er klaar mee bent. Moet je niet zo rap flippen hé
quote:
graag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
zullen we vragen of we dit topic 16+ kunnen maken?
Eensch.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
Je hebt dit nog nooit gehoord?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dus jullie willen me toch weghebben?
Had je ook gewoon mogen zeggen hoor
Dan maken wij een -16 versiequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
Dan wordt dit een van mijn laatste posts.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dan maken wij een -16 versie
Kunnen we het niet gewoon voor ledereen gezellig houden? Lijkt wel alsof de ouderen kinderachtiger zijn zoquote:
Let op de PIquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kunnen we het niet gewoon voor ledereen gezellig houden? Lijkt wel alsof de ouderen kinderachtiger zijn zo
Hé, jij bent best oké. Had het er gisteren nog over met Toefjes. We mogen je best hoor. Stoereboiii en z'n belgenaanhang alleen niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pff, had jullie gasten stuk voor stuk anders ingeschat
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé, jij bent best oké. Had het er gisteren nog over met Toefjes. We mogen je best hoor. Stoereboiii en z'n belgenaanhang alleen niet.
Komop man, hou het eens lekker gezellig ik ga veranderenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé, jij bent best oké. Had het er gisteren nog over met Toefjes. We mogen je best hoor. Stoereboiii en z'n belgenaanhang alleen niet.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komop man, hou het eens lekker gezellig ik ga veranderen
Thanks, het kwam een beetje over alsof er nep-aardig tegen me gedaan werd door die post van StijnDaquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh. Je dagelijkse verontschuldigingspost is er weer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Komop man, hou het eens lekker gezellig ik ga veranderen
PI'squote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks, het kwam een beetje over alsof er nep-aardig tegen me gedaan werd door die post van StijnDa
Hee zal ik anders ook eens naar een mod gaan, ik wil het hier gwn gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh. Je dagelijkse verontschuldigingspost is er weer.
Stuk of 5quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoeveel teams hebben jullie ongeveer?
Zit mobiel, zie geen PI'squote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hee zal ik anders ook eens naar een mod gaan, ik wil het hier gwn gezellig
Ja dat kan wel eens vervelend uitpakkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit mobiel, zie geen PI's
Je bent hier pas een paar dagen en kent stoereboii helemaal niet.quote:
Zal ik eens naar kijken dan, thanks voor de tipquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat kan wel eens vervelend uitpakken![]()
Maar kan je instellen, dat je ze ook op mobiel ziet
Practice what you preach, kneus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hee zal ik anders ook eens naar een mod gaan, ik wil het hier gwn gezellig
Belgen kennen elkaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent hier pas een paar dagen en kent stoereboii helemaal niet.
Als anderen zich aan hem irriteren O.K maar jij kent hem niet en volgt het gros van de groep
Feit, maar in die paar dagen, als ie iets doms doet gaat ie met drukletters typen en zich hier afreagerenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent hier pas een paar dagen en kent stoereboii helemaal niet.
Als anderen zich aan hem irriteren O.K maar jij kent hem niet en volgt het gros van de groep
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
Vooruit. + GJE dan, die heeft zich wel aangepast na een stroef begin.quote:
Ja GJE heeft het wel snel geleerdquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vooruit. + GJE dan, die heeft zich wel aangepast na een stroef begin.
kleine pikquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
iemand ervaring met Doumbia IF? misschien hem eens de kans geven op de plek van Robinho. Lijkt me ook wel wat hebben.
En waar staat Robinhoquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
iemand ervaring met Doumbia IF? misschien hem eens de kans geven op de plek van Robinho. Lijkt me ook wel wat hebben.
Ja, krijg je een kleine lul van, mee oppassenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
352 met robinho - vagner en eduardo als cam.quote:
Ik niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vooruit. + GJE dan, die heeft zich wel aangepast na een stroef begin.
Hoe oud ben je trouwens?quote:
Oke, maar geloof me ik ben lang niet zo erg als die ene..quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet nog een eerste indruk van je krijgen.
Wel 12 jaar al hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je trouwens?
No trolling?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No trolling?
Dan ben ik niet meer de jongste
Sorry.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
en mijn beeld van hem is verneukt.
3 Jaar is ook al goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
met 12 mag je toch niet eens online spelen?
Haha, ik lach me kapot..quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef poker4lifee het volgende:
hoeven we na 7 uur tenminste geen posts meer van 'm te verwachten
Hoor ik vaker, thanks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je komt wel volwassener over dan je bent
Ik heb een xbox.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Toen ik twaalf was probeerde ik de haartjes onder mijn plasser te tellen en speelde ik verstoppertje. Inleveren die PS3.
Haha oke, mooi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maakt niet uitik mag jou wel.
Waar de jeugd heengaat -_-'quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Toen ik twaalf was probeerde ik de haartjes onder mijn plasser te tellen en speelde ik verstoppertje. Inleveren die PS3.
Als je maar geen spelers aanbiedt tegen verkeerde prijzen, geen onzinnige vragen herhaalt, keer op keer (onzinnige vragen mag je best stellen als je noob bent), als je ons niet trolt, dan ben je gewoon van harte welkomquote:
Geloof me, ik ben niet zo iemand. Ik speel al redelijk lang fifa, maar FUT pas sinds vorig jaar december (2010)quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je maar geen spelers aanbiedt tegen verkeerde prijzen, geen onzinnige vragen herhaalt, keer op keer (onzinnige vragen mag je best stellen als je noob bent), als je ons niet trolt, dan ben je gewoon van harte welkom
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon met een neutrale blik onze nieuwkomer verwelkomen, mits hij natuurlijk normaal doet
Let erop, dit zijn geen gewone FUT gamersquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:07 schreef Walxie het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben niet zo iemand. Ik speel al redelijk lang fifa, maar FUT pas sinds vorig jaar december (2010)
idd, wingers en 2 cams. ik heb er heel veel mee gespeeld speelde altijd fijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:08 schreef S0nic het volgende:
4-5-1 speelt wel heerlijk trouwens , had ik veel eerder moeten doen
Gebruik ik ook voor mijn Franse team, werkt idd primaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:08 schreef S0nic het volgende:
4-5-1 speelt wel heerlijk trouwens , had ik veel eerder moeten doen
Haha, dat had ik al opgemerkt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:08 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Let erop, dit zijn geen gewone FUT gamers
Ja, 100%.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Walxie, ben je eigenlijk Nederlands?
Wij zijn mongolen, die alleen voor pure perfectie gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:08 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Let erop, dit zijn geen gewone FUT gamers
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zijn mongolen, die alleen voor pure perfectie gaanEn dat houdt ons scherp, geen aai over de bol, maar gewoon keihard zijn als er iets aan je elftal niet klopt
Zo ben ik ook hoor, ik ben nogal kieskeurig en als ik maar één keer verlies ga ik gelijk mijn team veranderen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zijn mongolen, die alleen voor pure perfectie gaanEn dat houdt ons scherp, geen aai over de bol, maar gewoon keihard zijn als er iets aan je elftal niet klopt
Als ik verlies ga ik meestal door het lintquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:17 schreef Walxie het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor, ik ben nogal kieskeurig en als ik maar één keer verlies ga ik gelijk mijn team veranderen.
Nja, dat heb ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik verlies ga ik meestal door het lint
Alleen als het onverdiend is of als de tegenstander een klootzak is. Als hij gewoon beter is kan ik er wel mee levenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
Das waar, maar met z'n 2en op de keeper af en dan naar de ander spelen kan ik niet tegen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Alleen als het onverdiend is of als de tegenstander een klootzak is. Als hij gewoon beter is kan ik er wel mee leven
Ik moet dus ook wiskunde makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
zit ik weer een team te maken ipv wiskunde te maken
wiskunde in de derde klasquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet dus ook wiskunde maken
Wiskunde zuigt
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Walxie het volgende:
[..]
Das waar, maar met z'n 2en op de keeper af en dan naar de ander spelen kan ik niet tegen..
Als je het eerlijk invult niet nee, mijn broertje is net 16 geworden dus moet nog eens proberen of ik als hem kan inloggen, maar toen hij 15 was kon het iig nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
met 12 mag je toch niet eens online spelen?
Heb het nu over de ABC-Formule enzo, duurt veel te lang om al die formules uit te schrijvenquote:
de ABC formulequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het nu over de ABC-Formule enzo, duurt veel te lang om al die formules uit te schrijven
ABC formule in je gr geïnstalleerd dat was pas baasquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de ABC formulewat een tijden waren dat, geen enkele som maken en als nog achten halen
Ik heb moeite met wiskunde man, met die x'en uitrekenen had ik een 1quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de ABC formulewat een tijden waren dat, geen enkele som maken en als nog achten halen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb moeite met wiskunde man, met die x'en uitrekenen had ik een 1
daar had ik een app voorquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
ABC formule in je gr geïnstalleerd dat was pas baas
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic
knap, daar moest ik zelfs moeite voor doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb moeite met wiskunde man, met die x'en uitrekenen had ik een 1
Kan je wel lachen maar dat is niet zo leuk hoorquote:
Haha als je jonge hersenen zich beter ontwikkelen zult gij het licht zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je wel lachen maar dat is niet zo leuk hoor
Silvers of Gold ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:28 schreef Walxie het volgende:
Iemand die hier zin heeft om voor 50k een team in elkaar te zetten op FUThead?
Liefst Eredivisie/Nederlands, tenzij je een beast-team kan maken.
Mijn leraar is echt een baas, die helpt me dan ook goed. Maar hopelijk gaat het volgend jaar beter, dan doe ik wiskunde Aquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha als je jonge hersenen zich beter ontwikkelen zult gij het licht zienHet is niet zo moeilijk, logisch nadenken doet wonderen
( of een fatsoenlijke leraar
)
'T liefst goud.quote:
Ik hoop dat kansrekening geen probleem wordtquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn leraar is echt een baas, die helpt me dan ook goed. Maar hopelijk gaat het volgend jaar beter, dan doe ik wiskunde A
We zullen zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoop dat kansrekening geen probleem wordtDat is namelijk moeilijker te begrijpen dan andere dingen door de meesten
http://www.futhead.com/12/squad/68926quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:30 schreef Walxie het volgende:
[..]
'T liefst goud.
Edit: mag ook door elkaar heen
http://www.futhead.com/12/squad/68923quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:30 schreef Walxie het volgende:
[..]
'T liefst goud.
Edit: mag ook door elkaar heen
Thanks voor het idee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/68926
jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef StijnDa het volgende:
Elke keer als ik een squad wil editten op Futhead krijg ik een error, jullie ook?
Ah, maar dit is toch meer dan 50k?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/68923
omdat ik in een goeie bui ben aangezien ik Macro heb gehaald vandaag
Edit : Zie net door elkaar heen effe team bewerkenKut kan niet bewerken, ik zou dan Fer silver cdm zetten ipv Strootman, Siggthorson ipv El Hamdaoui ...
Je haalt ze sws voor minder dan 50k binnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ah, maar dit is toch meer dan 50k?
Sowieso wel bedankt voor een goed idee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/68923
omdat ik in een goeie bui ben aangezien ik Macro heb gehaald vandaag
Edit : Zie net door elkaar heen effe team bewerkenKut kan niet bewerken, ik zou dan Fer silver cdm zetten ipv Strootman, Siggthorson ipv El Hamdaoui ...
Is dit overigens ook de beste opstelling?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je haalt ze sws voor minder dan 50k binnenPrijzen futhead kloppen niet altijd
Oke, ik dacht al.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:38 schreef Rijst het volgende:
Oh foutje, Obasi moet in de spits aar Huntelaar met Luuk de jong erachter
Je kan voor een LW en RW kiezen met Mertens; Suljemani of Lens maar dan moet je CAM naar cm maken en dat is zeer prijzigquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Is dit overigens ook de beste opstelling?
Ja daar heb je zeker gelijk in! Maar volgensmij haal ik dit niet voor 50k binnen, ik kan het proberen maar Verthongen is al 28k.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan voor een LW en RW kiezen met Mertens; Suljemani of Lens maar dan moet je CAM naar cm maken en dat is zeer prijzig
Vertonghen is hooguit 14k hoor?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:41 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ja daar heb je zeker gelijk in! Maar volgensmij haal ik dit niet voor 50k binnen, ik kan het proberen maar Verthongen is al 28k.
Ik kan hem niet vinden voor minder, al helemaal niet in 4222quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vertonghen is hooguit 14k hoor?
Ja inderdaad, jammer dit..quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:44 schreef Thorb het volgende:
Goedkoopste is nu sp 21000. Hij wordt gepricefixed
No way? Je formuleert normale zinnen, gebruikt hoofdletters, je kan spellen..je hebt mijn respectquote:
Dit dus, verbaasde iedereen hier zo'n beetjequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No way? Je formuleert normale zinnen, gebruikt hoofdletters, je kan spellen..je hebt mijn respect
Dankjewel! Ja ik hoor dit soort dingen vaker, ik heb het op de een of andere manier aangeleerd gekregen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No way? Je formuleert normale zinnen, gebruikt hoofdletters, je kan spellen..je hebt mijn respect
Ow, viel nog mee vergeleken met gisterenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is er eindelijk weer eens een ruzie (lees; VERMAAK), worden de posts verwijderdt
Heb ik gister iets gemist?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, viel nog mee vergeleken met gisteren
Mooi team, misschien als je coins hebt Sneijder ertussen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef Rijst het volgende:
Deze ga ik maken
http://www.futhead.com/12/squad/69018
Hij wilde me kwetsenquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik gister iets gemist?
Ja toen werd Toefjes even keihard uitgemaakt voor pedo! Schande.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik gister iets gemist?
Misschien omdat ik kleine Messi in mn elftal hebquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja toen werd Toefjes even keihard uitgemaakt voor pedo! Schande.
Dat kan ik zelfs raden, terwijl ik er nog niet was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie noemde de FUT-Opa een pedo?
Waarom Ranocchia.. je kunt daar ook Samuel of Cordoba van Inter neerzetten, of Silva naast Taiwo en Lucio RCB.. of Buffon keeper en Chiellini RCB.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef Rijst het volgende:
Deze ga ik maken
http://www.futhead.com/12/squad/69018
Pietjuuhh of Stoereboii, dat welquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat kan ik zelfs raden, terwijl ik er nog niet was.
post liever foto's van je ma!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef diedjuh het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik ben al een redelijk ervaren speler van ultimate team na fifa 10, 11 en 12 te hebben gespeeld. Ik zat eerst op het forum van xboxword, hoewel ik op de ps3 speel. Nu dat forum wat minder actief wordt, zocht ik naar een nieuw forum en kwam ik op dit forum uit.
Ik zal zo even mijn team posten.
stoereboii gok ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pietjuuhh of Stoereboii, dat wel
Welkomquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef diedjuh het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik ben al een redelijk ervaren speler van ultimate team na fifa 10, 11 en 12 te hebben gespeeld. Ik zat eerst op het forum van xboxword, hoewel ik op de ps3 speel. Nu dat forum wat minder actief wordt, zocht ik naar een nieuw forum en kwam ik op dit forum uit.
Ik zal zo even mijn team posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |