SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:47 schreef dreamzk het volgende:
Morgen iedereen, zo sollicitatie bij de belastingrechtswinkel. Spannenddd.
Succes man!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:47 schreef dreamzk het volgende:
Morgen iedereen, zo sollicitatie bij de belastingrechtswinkel. Spannenddd.
Oh keuring lees ik net terugquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
Bozz gaat husselen voor meer geld!
Succes kerel!
Ja, ik zelf zou kijken naar nog iets andersquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh keuring lees ik net terugSucces ouwe!
Net 10 games verkocht, weer wat cash money om de maand door te komenof BF3 te kopen. Of Fifa 12. Keuzes keuzes, eten of gamen?
Maar Fifa 12 is zon game die je moet hebben voor als er vrienden langskomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, ik zelf zou kijken naar nog iets anders
Want BF3 verveeld me al weer beetje... Fifa12 is wel leuk, maar geen game waar je uren mee door speelt.
Klopt, ik zorg goed voor mezelf hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef Pixell het volgende:
Een lekkere maaltijd is ook wel eens chill
Klopt, ik zit ook echt te wachten op een paar goede nieuwe games, alhoewel ik er nog genoeg kan kopen om te spelen. Ik wil die Batman games bijvoorbeeld absoluut nog eens spelen. Maar alles wat ik hier thuis heb liggen is wel weer een beetje klaar, behalve FM4quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet niet of er nog harde games snel komen, maar ik weet wel dat ik het hard nodig heb.
Of ik ga maar weer eens overnieuw beginnen met Mass effect... elke keer stop ik ergens halverwege en zit ik niet meer in het verhaal....
Ik wil skyrim ook nog oppikken.
Achja, het is weer wachten op de nieuwe golf met games. Of ze moeten net als bij BFbc2 nu een BF3 DLC vietnam uitbrengen ofzo!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja FM4 moet ik ook nog is oppikken...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, ik zit ook echt te wachten op een paar goede nieuwe games, alhoewel ik er nog genoeg kan kopen om te spelen. Ik wil die Batman games bijvoorbeeld absoluut nog eens spelen. Maar alles wat ik hier thuis heb liggen is wel weer een beetje klaar, behalve FM4Eeuwige liefde voor FM4
Dan is het goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, ik zorg goed voor mezelf hoorIets te goed zelfs
Je moet wel bedenken dat FM4 carrieremodus leuk is, als je die klaar hebt kan je losse events doen. Die worden heel erg repetitief na een tijdje en je moet wel echt een fan zijn als je al die events wil afmaken. Ik zit op 18% ofzo en heb er al een uur of 200 inzittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ohja FM4 moet ik ook nog is oppikken...
Ook nog inderdaad! Kost zoveel geld allemaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef Michhas het volgende:
Soul Calibur 5, dan heb je geen eten meer nodig.
En dan kan ik ook een keer met jou gamen, ik heb volgens mij nog nooit online gegamed met jouquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dan is het goedmaarja bf3 en fifa12 zijn beide wel goed
Ik heb normaal dat ik 1 game heel veel speel, vaak een mmo, maar de laatste 2 weken bijna elke dag wel wat anders en niks dat me echt kan vasthouden..maar ik heb wel vaker last van die (game)stemmings wisselingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Heb de laatste 2 weken weinig zin meer om te gamen...dinsdagavond even anderhalf uur online geweest maar afgezien van het feit dat ik gemute werd door Nick kan het me niet echt pakken momenteel(was ook wel aan mijn scores te zien).
Gisteravond dus maar weer wat series gekeken...
Dat heb ik dus ook, het begint allemaal een beetje te vervelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Heb de laatste 2 weken weinig zin meer om te gamen...dinsdagavond even anderhalf uur online geweest maar afgezien van het feit dat ik gemute werd door Nick kan het me niet echt pakken momenteel(was ook wel aan mijn scores te zien).
Wat een onzin... crappy team moet ongeveer 80% zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest aan jullie denken
[ afbeelding ]
Team Bozzdale is hier volgens mij niet in meegenomen, ik zie weinig lichtblauwquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat een onzin... crappy team moet ongeveer 80% zijn
Als je BF3 koopt, zou ik toch ook voor de DLC maps gaan, maar of je die nog ergens kan fixen? En Fifa 12? Koop hem 2dehands, bevalt ie koop je een online pass (fifa 12 is nogal anders dan fifa 11)quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh keuring lees ik net terugSucces ouwe!
Net 10 games verkocht, weer wat cash money om de maand door te komenof BF3 te kopen. Of Fifa 12. Keuzes keuzes, eten of gamen?
Komt omdat je er niks van kan, aangezien je ook al niet meer met de competitie mee doetquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, ik zelf zou kijken naar nog iets anders
Want BF3 verveeld me al weer beetje... Fifa12 is wel leuk, maar geen game waar je uren mee door speelt.
Je bent er al vanaf sinds dat je offline gingquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Had deze boy toch gelijk, maar PSV heeft geen transfers gedaan hequote:Op donderdag 23 februari 2012 12:19 schreef SoldMayor het volgende:
Tijd voor FIFA12.
Want winter update.
Er is alleen lag als iemand een Jap server paktquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er is alleen lag als iemand een Jap server pakt
1 potje later zijn we gekapt, waren er ook wel klaar meequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit![]()
Lag valt onder crappy team omdat Rossdale dan weer een aziatische server heeft gezocht
Nog MVP kunnen worden gister?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 potje later zijn we gekapt, waren er ook wel klaar mee![]()
en nee
vanavond sowieso PSV en WIDM kijken , wie weet daarnaquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vanavond weer? Ik zal wel voor jou locken dan
Dit!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Team Bozzdale is hier volgens mij niet in meegenomen, ik zie weinig lichtblauw
Japanse servers waar iedereen lag claimt te hebben, maar ik zelf geen last van hebquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit![]()
Lag valt onder crappy team omdat Rossdale dan weer een aziatische server heeft gezocht
Nog MVP kunnen worden gister?
Zoals; 'Waarom ben je kaal?', 'Waarom val je op oude vrouwen?', dat soort dingen? Of anders?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef Bozz187 het volgende:
Wat kan die psygoloog irritante vragen stellen zeg
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef Bozz187 het volgende:
Ohja, ik heb wel een positief advies
Hoezee! Hoezee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef Bozz187 het volgende:
TWENTE JONGUH!quote:
hehe ik viel gister ook al bijna in slaap bij de eerste missie van deel 1quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
TWENTE JONGUH!
wel vakantie gelukkig dus ik denk dat ik poging 356 ga doen om Mass effect uit te spelen. En dan meteen deeltje 2 erachteraan.
Nouja, ik ben al voor de 2e keer ergens halverwege (naar het schijnt) maar dan stop ik en speel ik lang niet meer en dan begin ik weer opnieuw.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe ik viel gister ook al bijna in slaap bij de eerste missie van deel 1
ga dan ook gewoon door met die oude gamequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, ik ben al voor de 2e keer ergens halverwege (naar het schijnt) maar dan stop ik en speel ik lang niet meer en dan begin ik weer opnieuw.
Javascript? Laat me raden. Je moet iets met Unity doen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
En de rest van de vakantie moet ik heel veel javascriptenen ik snap niks van javascript :S laat staan dat ik enemy AI kan programmeren
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent er al vanaf sinds dat je offline ging
Idd, kom op man, slinger ik dat ding ook weer wat meer aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef dreamzk het volgende:
Pierre, gewoon BF3 kopen. Geen gelul, wel veel episch gelach.
Inderdaad. Daar zijn iig het vaakst mensen online.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef dreamzk het volgende:
HELL JAWELquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Team Nicksdale gaat trouwens ook wel lekker. Bazen in Portal 2 en BF3 gaat ook lekker
Mass Effect 2 ga ik van de week ook doen, moet die game uitspelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef Pixell het volgende:
Deel 2 heeft mij meer weten te boeien van mass effect!
en idd, Forza Twente!
Jup unity...quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Javascript? Laat me raden. Je moet iets met Unity doen?
Ik ben net begonnen met unity om een game te maken. Voor mn studie moet ik met de unreal engine bezig. Wat is dat een lompe kut engine vergeleken met Unity.
Als je inderdaad iets met unity moet doen dan zou ik een paar voorbeeldjes zoeken voor AI. Die zijn er zat.
Ik heb Skyrim!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Pierre, misschien vind je Skyrim ook wel tof?
Vooruit, ik ga morgen even kijken! Al is het alleen maar omdat ik vandaag hoorde dat je een shotgun kan vullen met frag rounds, en dus een bommenschietende shotgun hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef dreamzk het volgende:
verkoop je hem?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik speel die game al tijden niet meer
Heb ie dan ook vakantie by any chance?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef PierreTT het volgende:
Serieus, morgen heb ik hemDan maar een maand droog brood
![]()
Ik studeerquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ie dan ook vakantie by any chance?
Ik op papier ookquote:
Dat is nog niets vergeleken met de dingen die je met c4 kan doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vooruit, ik ga morgen even kijken! Al is het alleen maar omdat ik vandaag hoorde dat je een shotgun kan vullen met frag rounds, en dus een bommenschietende shotgun hebt
het ziet er om een of andere reden toch een beetje cartoony uitquote:
?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:23 schreef Michhas het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is jongens... Onthoud dat...
Heb wat shit op Youtube gezien inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken met de dingen die je met c4 kan doen
Omgeving is nice, maar z'n schokbrekers zijn wel lekquote:
Oh okequote:
ahw god damn it!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:38 schreef KoningStoma het volgende:
Dat kan niet meer na de volgende patch. Dan kan iedereen nog maar max. 6 mijnen leggen.
Hoef je geen server voor te kapenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
epic!!! als we ooit een server compleet kapen dan doen we dit
want?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoef je geen server voor te kapen
Kun je toch gewoon doen?quote:
Team Nicksdale deed dat gister gewoon in 1x, zonder te weten dat het een cheevo wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
teun wtf deden wij mis bij de 2 wachtpost??
ik weet niet :squote:Op donderdag 23 februari 2012 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
teun wtf deden wij mis bij de 2 wachtpost??
Ik zie zojuist dat ik weer ga gamen de komende tijd, nice om heel sc (op tuurt na) weer compleet te hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:07 schreef dreamzk het volgende:
Pierreeeetjeeeee, ik zeg mn studie voor een maand op, i dont care. We gaan shit opblazen.
wie??quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat ik weer ga gamen de komende tijd, nice om heel sc (op tuurt na) weer compleet te hebben.
Jij kan in de toekomst kijken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat ik weer ga gamen de komende tijd, nice om heel sc (op tuurt na) weer compleet te hebben.
Vreemd inderdaad, Ajacieden kijken in principe alleen maar naar het verleden...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij kan in de toekomst kijken?
Scherpquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, Ajacieden kijken in principe alleen maar naar het verleden...
Ik kap er uberhaupt mee, MBO IJzerhandel it is!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:07 schreef dreamzk het volgende:
Pierreeeetjeeeee, ik zeg mn studie voor een maand op, i dont care. We gaan shit opblazen.
Die studie staat erg goed aangeschreven hoorde ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kap er uberhaupt mee, MBO IJzerhandel it is!
Hoezo op mij na?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik had bf3 al vanaf de release hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef Rossdale het volgende:
Je weigert MW3 te verbranden en BF3 te kopen
WTF?!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had bf3 al vanaf de release hoor
Heb de singleplayer al gedaan en tijdje online, maar houd er niet zo van.quote:
Jij bent dus Tuurt?!quote:
Joekelquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Rossdale het volgende:
Alle BF3 co-op missies op hard gehaald
Team Bozzdale! Hooah!
Done.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef PierreTT het volgende:
Kan iemand die vrouw op Ned2 neerschieten?
Ze is nu weg ja,maar wat is zij irritant,tering he. Net bij een interview, hele tijd er tussendoor praten, allang een standpunt innemen als presentator.quote:
Mwa..quote:
Nee hoor lampie, ook als we verliezen zijn we de beste.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa..
Zo zie je maar dat ze alleen praten als ze winnen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee hoor lampie, ook als we verliezen zijn we de beste.
Van dat soort muziek word ik zo fucking agressiefquote:
Ineens weg?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef SoldMayor het volgende:
Ajax wint en ligt er uit heeeeeeeeeerlijk.
Ik luister liever hier naar.quote:
Oh nice. Musispark?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:09 schreef Bozz187 het volgende:
Ohja mich qday komt kraantje pappi naar arnhem, dus sowieso los gaan daar
Sinds wanneer luister jij naar kraantje pappi?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:09 schreef Bozz187 het volgende:
Fuck yeah, Jay-Z en Kanye West Watch The Throne tour, ich bin dabeiquote:Sunday, May 20th – O2 Arena, London
Thursday, May 24th – Zurich Hellenstadion, Switzerland
Saturday, May 26th – Herning Arena, Denmark
Monday, May 28th – Oslo Telenor Arena, Norway
Tuesday, May 29th – Stockholm The Globe, Sweden
Friday, June 1st – Paris Bercy, France
Saturday, June 2nd – Paris Bercy, France
Sunday, June 3rd – Antwerp Sportpaleis, Belgium
Tuesday, June 5th – Frankfurt Festhalle, Germany
Friday, June 8th – Dublin O2 Arena, Ireland
Monday, June 11th – Manchester, UK – MEN Arena
Wednesday, June 13th – Birmingham, UK – LG Arena
Goed bezig Tamaraquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat ik een sexy beest ben. Maar die tiet van de 'Mw2' Sc zegt dat ik op moet rotten. Ja, laat maar dan hoor.
I know, ik zit hem een beetje te fucken in het BF3 topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Heb die gast al maanden niet gesproken.
Damn jaloers.;( Ik had graag willen gaan maar ben dan op vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck yeah, Jay-Z en Kanye West Watch The Throne tour, ich bin dabei
3 juni in Antwerpen [ afbeelding ]
Bedankt voor de info, fijne dag allen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know, ik zit hem een beetje te fucken in het BF3 topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, fijne dag allen.Hier komen met de lekkere celulitusass van je, DAMN SONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die shit wordt off the hookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Damn jaloers.;( Ik had graag willen gaan maar ben dan op vakantie
Michhas, luister. Je bent een troll, en zal dat altijd blijven. Helaas voor jou, ga ik je (en mevrouw T-licieus als het nodig is) gewoon negeren. Je hoeft niet te trollen hoor! Er zijn speciale klinieken in Oezbekistan waar ze je van het trollen af kunnen helpen. Het kost wel veel, maar dan weet je tenminste zeker dat je nog kans hebt op een leven. Ik ga me nu klaarmaken voor España, hasta la vista, mongool.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier komen met de lekkere celulitusass van je, DAMN SON![]()
![]()
Shit motherfucker, ik heb ook gevoelens hoor...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:14 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Michhas, luister. Je bent een troll, en zal dat altijd blijven. Helaas voor jou, ga ik je (en mevrouw T-licieus als het nodig is) gewoon negeren. Je hoeft niet te trollen hoor! Er zijn speciale klinieken in Oezbekistan waar ze je van het trollen af kunnen helpen. Het kost wel veel, maar dan weet je tenminste zeker dat je nog kans hebt op een leven. Ik ga me nu klaarmaken voor España, hasta la vista, mongool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zijn toch op drumcomputers pratende negerts?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit motherfucker, ik heb ook gevoelens hoor...Er bestaat photoshop, autotune en plastische chirurgie. Jammer geneog is er niks voor jouw lelijke persoonlijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw hete mannensappen zijn alles wat ik nodig heb, geile dondersteen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Er bestaat photoshop, autotune en plastische chirurgie. Jammer geneog is er niks voor jouw lelijke persoonlijkheid.
Uit de categorie: zooi die 14 jarige meisjes op hun Hyves zettenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Er bestaat photoshop, autotune en plastische chirurgie. Jammer geneog is er niks voor jouw lelijke persoonlijkheid.
die staat hier ook binnenkort. en public Enemy komt ook! met flava!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:09 schreef Bozz187 het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
die staat hier ook binnenkort. en public Enemy komt ook! met flava!
50 euro voor een zitplaatsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:35 schreef KneusTeun het volgende:
en Kanye is
wat een klapmongool is dat!
jizza man is held! zeker het oudewerk!
zitplaats.... Je gaat niet naar een opera!!! en Kanye is als een kind dat de hele tijd zeurend om aandacht vraagt, maar in plaats van huilen roept ie in het slechtste rijm schema hoeveel centjes ie heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
50 euro voor een zitplaatsBoeiend dat Kanye er bij is, alleen voor Jay zou ik al 50 euro betalen
niks negatiefs, ik vind het curieus dat je naar een concert gaat om te zitten.... is dat zo raar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:57 schreef Michhas het volgende:
Crap, ik was even vergeten dat je hier niks kon zeggen zonder daar negatieve reacties op te krijgen.
Shame on me.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:57 schreef Michhas het volgende:
Crap, ik was even vergeten dat je hier niks kon zeggen zonder daar negatieve reacties op te krijgen.
Shame on me.
Ik zeg nergens dat ik ga zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
niks negatiefs, ik vind het curieus dat je naar een concert gaat om te zitten.... is dat zo raar?
Dat is als naar een bios gaan zonder beeld.
Een pretpark zonder attracties.
You catch my drift?
dus ik diss ook niet naar u broeder, maar het feit dat er zitplaatsen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik ga zittenHet was een prijsindicatie, aangezien zitplaatsen altijd de duurste plaatsen zijn.
We hebben 8 kaarten voor 4 man, 4 zitplaatsen en 4 staplaatsen, de rest verkopen we door.
Een liefde, mijn Almeloose broeder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dus ik diss ook niet naar u broeder, maar het feit dat er zitplaatsen zijn.
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
En alweer een jaartje erbij, hoe oud is Rossdale trouwens?
Nog lang niet zo antiek als jij bent Sharpiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
gefeliciflapstaart ouwe schapen kijkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
ach jij bent nat genoeg om alles en iedereen soepel te houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef Pixell het volgende:
De game community vergrijsd!
Gefeliciteerd
Haha serieus? Hmm nouja jij blijft topic opaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog lang niet zo antiek als jij bent Sharpie
ahw zz-top ftw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:32 schreef PierreTT het volgende:
Clean shirt, new shoes, and I don't know where I am going to!
Feli Sharp! Every girl's crazy 'bout a sharp dressed man!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck yeah, Jay-Z en Kanye West Watch The Throne tour, ich bin dabei
3 juni in Antwerpen [ afbeelding ]
Zeeuwse Peter, wat de fakquote:
Deeltje 1?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Damn toch is mass effect wel leuk, als je er weer eenmaal inzit.
jup, ik heb deel 2 ook al klaar liggenquote:
Ja Deel 2 ligt hier ook al ff klaar, en Skyrim op PS3? Dat gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
jup, ik heb deel 2 ook al klaar liggenEn me vriendin komt zo thuis met skyrim
Lekker beide ondergedompeld in een game raken...
Ik weet niet waarvoor, maakt me ook niet echt uit eigenlijk, ik snap nog steeds het gehaat niet.... De controller is iets minder fijn. De rest is net zulk triest gezeur als mac vs ms of nikon vs canon of audi vs bmw of andriod vs ios allemaal wat je zelf wil en andere mensen gaan uit jaloezie lopen bitchen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja Deel 2 ligt hier ook al ff klaar, en Skyrim op PS3? Dat gaat leuk worden!
Ik heb een ps3? dus dat gaat niet op. Maar Skyrim had een hoop problemen op de ps3 met savenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor, maakt me ook niet echt uit eigenlijk, ik snap nog steeds het gehaat niet.... De controller is iets minder fijn. De rest is net zulk triest gezeur als mac vs ms of nikon vs canon of audi vs bmw of andriod vs ios allemaal wat je zelf wil en andere mensen gaan uit jaloezie lopen bitchen.
Is al gepatched toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb een ps3? dus dat gaat niet op. Maar Skyrim had een hoop problemen op de ps3 met saven. Niet meteen happen
Bij een game vind ik hem boven de 360 controller uitstijgen!!! ja echt waar! fifa! daarbij zijn die thumbsticks NICE!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind die PS3-controller echt oprecht kut
Ja en in patch 2 werd het weer ergerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is al gepatched toch?
En dat happen komt door dat eeuwigedie alles als een troll opmerking bestempeld.
Maar jij gooit tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en in patch 2 werd het weer erger. En
als troll opvatten doe je zelf
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar jij gooit tegenwoordig
Achter bijna elke zin
En laatst interperteerde michhas en pietertje dit ook als als troll
Maar je mag natuurlijk zelf weten hoe vaak je het doet hoor
nou... Ik viel gister bijna meteen in slaap toen ik begonquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Damn toch is mass effect wel leuk, als je er weer eenmaal inzit.
Ik kon het gister ook maar 2 potjes volhoudenquote:
Jammer dat jullie er geen lol mee kunnen hebben. Ik heb epische potjes gespeeld met KK de laatste dagen, met de XM25quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Mooie gameZelfs Black Ops is leuker.
Ja toen ging je slapen omdat je vroeg op moest vandaagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kon het gister ook maar 2 potjes volhouden
leugens usas frag rounds/rpg/expl.spec is het nieuwe bommen gooienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jammer dat jullie er geen lol mee kunnen hebben. Ik heb epische potjes gespeeld met KK de laatste dagen, met de XM25Dat is echt het nieuwe bommen gooien
en dit pierre waar is ie je hebt nog maar een paar uur om hem te fixen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef PierreTT het volgende:
Serieus, morgen heb ik hemDan maar een maand droog brood
![]()
ik weet niet of ik die al vrij heb gespeeltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef Cliffy het volgende:
Keertje met 8 man in een party alle 8 een USAS pakken op Metro, dan heeft de tegenstander gewoon echt geen kans volgens mij
Krijg je volgens mij bij level 42 ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik die al vrij heb gespeelt
Straks potje tegen mijn nieuwe squad?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf, net bij fifa ook een dashboard momentje hoor, keeper die de bal laat vallen bij een corner
Gewoon eentje oprapen danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik die al vrij heb gespeelt
oh dat ben ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Krijg je volgens mij bij level 42 ofzo
Als je alleen met je FUT team wil, mij bestquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Straks potje tegen mijn nieuwe squad?
Ik vond 350 euro per kaart voor 90 minuten voetbal erg veel geld en we hebben daarop na lang beraad met 3 vrienden besloten om niet te gaan. Dit waren ook de 3 van de 6 die hun kaart op hadden gezegd. Leverde ons dus 1000 euro op voor 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Doopy toch, je kunt hier wel fijn de grote ajax supporter uithangen, maar je bent echt een droeftoeter, om bij de kampioenswedstrijd snel je seizoenskaart te verkopen om een paar euro te verdienen
(helemaal als het zeker een paar jaar geleden is dat ze kampioen kunnen worden)
Nepsupporter
Was voor mij ook lastig hoor maar uiteindelijk als een echte neus voor het geld gegaanquote:
Zelfspotquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Was voor mij ook lastig hoor maar uiteindelijk als een echte neus voor het geld gegaan![]()
Klopt, helaas geen tijd voor gehad vandaagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dit pierre waar is ie je hebt nog maar een paar uur om hem te fixen.
Moet zo werken manquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:23 schreef Rossdale het volgende:
Winkels zijn nog een half uur open! RENNEN!!!!
Ben morgen wegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:25 schreef Rossdale het volgende:
Ja, heb je een WA terug gestuurd zelfs.
Online bestellen dan. Nog goedkoper ook en heb je hem morgen binnen
morgen op pikken als je weg bent??quote:
same herequote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here, nu even naar de kapper
Helaas, ben morgenochtend al wegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen op pikken als je weg bent??
ja maar je hoeft het ook niet serineus te nemen, we willen gewoon dat je mee doetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas, ben morgenochtend al wegDan maar later, alhoewel ik ongeveer elke nacht droom van bommen gooien met Soldmayor
Ik denk ook niet dat ik die hele game ooit serieus zal kunnen nemen met al die shit
Ik doe mijn best, echtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar je hoeft het ook niet serineus te nemen, we willen gewoon dat je mee doet
ja maar je gaat morgen weg, maar dan kom je waar je ook heen mag gaan vast wel ergens een zaak tegen waar ze bf3 verkopen, en dan daar halenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, echtIk mis jullie ook
Ik doe mijn best vrindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar je gaat morgen weg, maar dan kom je waar je ook heen mag gaan vast wel ergens een zaak tegen waar ze bf3 verkopen, en dan daar halen
Ik weet het nog niet, Dania is flink ziek en ben morgenavond ook al niet thuis.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen op pikken als je weg bent??
[..]
same here
straks bier??
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, Dania is flink ziek en ben morgenavond ook al niet thuis.
Morgen ben ik er sowieso bij. De Chin-Chinman had volgens mij al iets van cadeautjes gehaald.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik hoor dan wel wat je doet
yup, die heeft vanmiddag alles gefixtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen ben ik er sowieso bij. De Chin-Chinman had volgens mij al iets van cadeautjes gehaald.
EPIC!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef PierreTT het volgende:
Wil ik hier even Joost Is Anders Geaard gaan draaien op mijn werk, staat de pc aangesloten op de speakers in de hele zaal/restaurant voor me, wtf![]()
Al die bejaarden/schoonmakers/zusters kijken van wtf doe je?!
Waarom zou je dat willen draaienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef PierreTT het volgende:
Wil ik hier even Joost Is Anders Geaard gaan draaien op mijn werk, staat de pc aangesloten op de speakers in de hele zaal/restaurant voor me, wtf![]()
Al die bejaarden/schoonmakers/zusters kijken van wtf doe je?!
Ja gewoon voor de lol, vind dat muziekje wel aanstekelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen draaien
haha nice!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:49 schreef PierreTT het volgende:
De bejaarden waren laatst wel compleet overdonderd dat ik deze kende!
Bazennummer![]()
Huisnummer van de Boekanier!!quote:
http://www.online-image-editor.com/quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:52 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens, kan iemand me helpen? Ik wil een nieuwe avatar maken, een gif. Hoe doe ik dit het beste en snelste?
Ga eens even kijken, dank je welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/
have fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |