quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
nee, naar de winkel
en het is 'huis'
Nee ik vind gewoon bijna alle games leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook alleen maar games in huis die je leuk vind en bij voorkeur nog een beetje goed in bent ook. Dat is hier niet het geval.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Like a sir
Lot maakte laats een 9gag grapje IRL![]()
Ik moest zohard lachen.
Net zoals die keer dat ze +1 teen riep
Idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
GODVER!!! De schoenen waar ik zwaar verliefd op ben maar die ik van mezelf niet mag kopen omdat ze boven mijn vastgelegde grens van 30 euro liggen zijn nog steeds te koop.
Ik had gehoopt dat ze na maanden te koop te zijn geweest wel uit de collectie zouden zijn zodat ik ze niet meer hoefde te zien
pff de problemen die vrouwen van tegenwoordig hebben he![]()
Nope. Lang leve Microsofts policy van "betalen zul je, vuile consument!"quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Even een vraagje. Misschien dat iemand hier daar ervaring mee heeft.
Ik heb zojuist een nieuwe xbox binnen gekregen waar ik de data van mijn oude xbox naartoe wil schrijven. Nu zie ik dat je voor ongeveer tussen de 14 en 20,- euro een data transfer kabel kan bestellen. Dat is iets wat ik voor een kabel die ik maar 1 keer zal gebruiken veel te duur vind.
Nu kun je ook een USB stick gebruiken maar dan geld er een limiet van 16 gig. Dat zou moeten lukken als ik wat DLC verwijder om die vervolgens weer te downloaden. Maar ik beschik alleen over een USB HD van 250 gig waar ook al data op staat die ik niet kan verwijderen.
Zou ik dat ook kunnen gebruiken zonder die data te verwijderen?
Hoeveel zijn ze dan? 30 is niet echt een super grens voor schoenen ofzo!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
GODVER!!! De schoenen waar ik zwaar verliefd op ben maar die ik van mezelf niet mag kopen omdat ze boven mijn vastgelegde grens van 30 euro liggen zijn nog steeds te koop.
Ik had gehoopt dat ze na maanden te koop te zijn geweest wel uit de collectie zouden zijn zodat ik ze niet meer hoefde te zien
pff de problemen die vrouwen van tegenwoordig hebben he![]()
USB stick moet sowieso een format hebben, dus ja. Zo'n kabel kopen voor 20 e zou ik dus niet doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb zojuist een nieuwe xbox binnen gekregen waar ik de data van mijn oude xbox naartoe wil schrijven. Nu zie ik dat je voor ongeveer tussen de 14 en 20,- euro een data transfer kabel kan bestellen. Dat is iets wat ik voor een kabel die ik maar 1 keer zal gebruiken veel te duur vind.
Nu kun je ook een USB stick gebruiken maar dan geld er een limiet van 16 gig. Dat zou moeten lukken als ik wat DLC verwijder om die vervolgens weer te downloaden. Maar ik beschik alleen over een USB HD van 250 gig waar ook al data op staat die ik niet kan verwijderen.
Ik denk dat je het beste even in je omgeving rond kunt vragen of iemand een usb-stickje voor je te leen heeft waar genoeg data op past.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope. Lang leve Microsofts policy van "betalen zul je, vuile consument!"
Dan zou ik net zo goed alle save games naar de cloud opslag kunnen kopiëren. Maar al die updates en DLC downloaden is mij echt wat te veel gevraagd. Ik heb maar een 20Mbit ADSL verbinding.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
USB stick moet sowieso een format hebben, dus ja. Zo'n kabel kopen voor 20 e zou ik dus niet doen
Je moet het dan ook alleen voor de savegames doen en DLC download je maar opnieuw
Dat heb ik idd al gedaan. Alleen dat zou ik dan pas volgende week kunnen krijgen van iemand. En als ik iets nieuws heb moet ik het ook meteen gebruikenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste even in je omgeving rond kunt vragen of iemand een usb-stickje voor je te leen heeft waar genoeg data op past.
Tip voor een volgende keer: dit soort dingen van tevoren even nazoeken...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Dan zou ik net zo goed alle save games naar de cloud opslag kunnen kopiëren. Maar al die updates en DLC downloaden is mij echt wat te veel gevraagd. Ik heb maar een 20Mbit ADSL verbinding.
[..]
Dat heb ik idd al gedaan. Alleen dat zou ik dan pas volgende week kunnen krijgen van iemand. En als ik iets nieuws heb moet ik het ook meteen gebruikenDaar ben ik erg ongeduldig in.
Tnx!
60 euro.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoeveel zijn ze dan? 30 is niet echt een super grens voor schoenen ofzo!
Jup.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Tip voor een volgende keer: dit soort dingen van tevoren even nazoeken...
Updates moet je sowieso opnieuw downloadenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Dan zou ik net zo goed alle save games naar de cloud opslag kunnen kopiëren. Maar al die updates en DLC downloaden is mij echt wat te veel gevraagd. Ik heb maar een 20Mbit ADSL verbinding.
[..]
Dat heb ik idd al gedaan. Alleen dat zou ik dan pas volgende week kunnen krijgen van iemand. En als ik iets nieuws heb moet ik het ook meteen gebruikenDaar ben ik erg ongeduldig in.
Tnx!
Ah checkquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
60 euro.
Zoveel heb ik nog nooit aan pumps uitgegeven. Ik heb de grens van 30 ingesteld zodat ik meer kan kopen
Kun je voor 3 tientjes wel ergens fatsoenlijke schoenen kopen?! En dan doel ik niet op de scapino of schoenenreusquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
60 euro.
Zoveel heb ik nog nooit aan pumps uitgegeven. Ik heb de grens van 30 ingesteld zodat ik meer kan kopen
10tje per week?!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
30 euro voor schoenen... vroegah... nu is dat 3 weken eten
Ik heb een verneukte smaak dus ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je voor 3 tientjes wel ergens fatsoenlijke schoenen kopen?! En dan doel ik niet op de scapino of schoenenreus
Als ik een weekje alleen ben lukt dat me wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je voor 3 tientjes wel ergens fatsoenlijke schoenen kopen?! En dan doel ik niet op de scapino of schoenenreus
[..]
10tje per week?!
Yep! In de sale en online!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
10tje per week?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |