abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:17:46 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108316758
Pfffff, ben nu al 2x boven geweest omdat peuter ontroostbaar aan het huilen was. Geen idee wat hem mankeert :?

wickie, hier slaapt Harry altijd al met de deur dicht (en hij kan hem ook nog niet open). Maar dat is altijd al gewest. Waarom denk je dat het voor Mette nu opeens een probleem zou zijn?
Toen ze in het ledikantje lag, kon ze er toch ook niet zelf uit?
Harry komt sowieso niet zelf zijn bedje uit eigenlijk :D

Beterschap voor Mart!

Claudia, hoe gaat het daar tot nu toe?
pi_108317019
Hier deur dicht, maar dat is simpelweg omdat ze anders bijna bij ons op schoot zit :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108317328
Die van mij hebben allebei de deur wagenwijd open.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze komen niet hun bedje uit.
pi_108317503
wijd toch gewoon groofs?
of staan ze in de weide? :D

mijn grote heeft haar deur dicht. Die stond open toen ze nog baby was maar we merkten na een jaar ofzo dat ze wakker werd van ons als we de trap opkwamen dus toen deur dicht gedaan.
kleine heeft de deur open nog, op een kier.
:)
pi_108317540
Asy, het is geen probleem hoor. Ze slaapt momenteel nog in een ledikant, ik wil binnenkort overstappen naar een peuterbedje. Ik vroeg me het gewoon af of kinderen daar misschien zich dan bewust van worden dat de deur dicht zit en dat dit eventueel beangstigend zou kunnen zijn.
Maar misschien is het meer mijn perceptie dan die van een kind die niet anders weet.
Ik vroeg me gewoon af wat jullie bevindingen hierover zijn.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108317553
Het ziet er allebei gek uit. :+
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:30:09 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_108317582
Jochem slaapt graag in met de deur open, maar heeft er geen problemen mee als de deur dicht gaat op een later tijdstip :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108317598
Ik ben benieuwd of ze er überhaupt zelf uitklimt Wickie. Die van mij hebben dat eigenlijk nooit gedaan.
pi_108317980
Ik ben zoiezo heel benieuwd wat ze ervan vindt van een open bedje. Ik wilde wachten met overstappen tot ze goed zou slapen en het principe goed zou snappen. Het gaat sinds Wies er is ineens supergoed, ze gaat graag slapen en vindt het heerlijk in haar bed. Ook kan ze zich heel goed vermaken als ze nog wakker is. Soms horen we haar nog 3 kwartier zingen en zachtjes spelen met haar knuffels.
En ik als mama ben toe aan de volgende stap :+ (heb ik weer een excuus haar kamertje qua inrichting een beetje aan te passen)
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:38:01 #185
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_108318085
Wat goed van Ivan om zonder speen te gaan slapen. Lennon gebruikt hem alleen nog met slapen gaan s avonds, ik durf het nog niet aan.

Lennon slaapt met de deur dicht, klink omhoog maar grote lamp aan. s morgens roept hij mij en ga ik naar hem toe, binnenkort willen we s avonds de lamp uit gaan doen, maar eerdervwerd hij daarvwakker van en wilde dan niet meer slapen. Met lamp aan slaapt hij gewoon tot de volgende ochtend.
Make love, not war ☮
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:38:24 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108318102
Hier zijn we begonnen met de deuren dicht, maar Sasha wilde hem op een gegeven moment open. Nu is het idd ok als we een van zijn twee inslaaplampen uit doen en de deur vrijwel dicht als wij naar bed gaan.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:40:16 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108318208
:o Verkeerde topic!
pi_108318724
Beterschap voor Mart Ymme
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_108318981
Beterschap voor Mart!
pi_108319344
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef wickie het volgende:
Mensen met een peuterbedje, slaapt jullie lieftallige peuter met de slaapkamerdeur open of dicht?
Mette slaapt met de deur dicht, het lijkt me alleen heel naar voor haar als ze wakker wordt en naar ons wil met haar slaaphoofd en dan zit ze 'opgesloten'
Waarom zit de deur dicht? Ze heeft een periode licht geslapen en werd ze overal wakker van. We wonen in een oud huis en alles kraakt tijdens het lopen, ook loopt ons huis een mini beetje scheef af en is haar deur niet op een kiertje te zetten, dan valt hij open.
Ivan kan al een tijd de deur zelf openmaken, dus hier zit de deur altijd dicht. Hoor je haar niet als ze uit bed gaat stappen, denk je?

Ivan komt dus gewoon onze slaapkamer binnenlopen. Hij heeft dat pas een keer met Lena's kamer gedaan. :o We hebben hem vermanend toegesproken en sindsdien doet hij dat niet meer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108319441
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Asyniur het volgende:

Claudia, hoe gaat het daar tot nu toe?
Uitstekend! Hij slaapt als een roosje. Net hoorde ik hem even over de babyfoon, maar hij is weer stil.
pi_108319633
Oh jeetje Ymme ik lees nu pas van de hoge koorts. Beterschap voor Mart!

Claudia, ik ben ook benieuwd hoe het gaat.
Octo, jullie bevindingen motiveren me het binnenkort eens te gaan proberen, als ik me volledig goed voel weer. Wies begint ook pas net een avondritme te krijgen, heb nu pas ook weer tijd om te dealen met eventuele speen afbouw drama's.
pi_108319705
iPad nadeel, dan zie je niet wat er tussentijds gepost wordt...

Maar fijn dat hij lekker ligt te slapen!
pi_108319830
Ik dacht vantevoren trouwens dat ik Ivan zou leren om niet zomaar onze kamer binnen te lopen 's ochtends. Maar ik merk dat ik het juist heel prettig vind dat hij naar ons toekomt. Meestal heeft hij dan gepoept, verschonen we hem en slaapt hij nog even bij ons. Ik vind dat een fijner idee dan dat hij met een poepbroek in bed blijft liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 23-02-2012 21:12:01 ]
pi_108320076
*O* Ivan slaapt zonder speen *O*

Hier slapen ze met de deur op een kier allebei :) En Jaël komt er zelf uit en naar ons toe als er 's nachts wat is. We schrikken ons wel eens lam, want ze sluipt echt naar ons toe en zegt dan in ene "mama ik ben hier".
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108320254
Senna komt 's nacht niet zelf naar ons toe. Wel huilt ze vaak nog zomaar ineens, en dan gaat een van ons haar halen en slaapt ze bij ons verder. Ik vraag me af wanneer we zullen zeggen dat ze zelf naar ons toe mag komen, of dat we dat gewoonten haar zelf over laten.
pi_108324244
-O- het nadeel van een kdv....
het is vakantie en de vaste leidster is ziek. De meiden die er vandaag stonden hadden Driekus niet op het potje gehad. Een reden...was er niet. NIet geprobeerd ofzo, terwijl we het nadrukkelijk gevraagd hadden. Gelukkig was ie het nog niet vergeten, toen ie thuis kwam wilde ie wel op het potje.

Driekus kan ook makkelijk zelf uit bed (eenpersoons) maar doet dat eigenlijk nooit. Hij mag ons ook roepen na een middagslaapje, maar dat doet ie ook al nooit. Na de nacht wel, dan roept ie ons zodra hij ons (of de wekker) hoort.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_108324558
Elin kan al een jaar r bed uit maar doet dat pas sinds een week, hoor ik r stiekem rommelen na bedtijd, meestal zit ze dan schoenen te passen :') of Pietje te roepen (een ieniemiene vogeltjebedenksel van mij :') die woont zogenaamd in r vogelhuisje en komt er alleen uit als ze slaapt.

en Miss, Elin wordt ook nog wel eens zomaar huilend wakker, maar valt vervolgens ook weer in slaap daarna. geen drama's meer zoals vroeger met t slapen gaan en de afgelopen maand gaat het echt goed. voorheen iig 4 x per week.
pi_108324831
Wij gaan ook nooit direct als ze gaat huilen, oor. Soms valt ze ook wel weer in slaap, maar soms lukt dat echt niet. Nou was ze ook afgelopen weken vreselijk verkouden tot kokhalsen aan toe, en als ze dan hoestend en huilend wakker werd, namen we haar bij ons. Afgelopen nacht eerste in ruim twee weken dat ze de hele nacht weer n haar eigen bed lag.

Ach, we hebben nu een megagroot dekbed gekocht, en we slapen dus ook prima met drieën. Ik vind ht vooral fijn om de avond voor onszelf te hebben. De nacht heb ik niet zo'n problemen mee om die met drieën door te brengen :)
pi_108325188
ik heb lex in mn bed O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')