ook het begin van een nieuwequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef freecell het volgende:
Asy, hij leest gewoon mee en kan het niet hebben dat F-je er wel uitklimt en hij niet
Wij hebben net het ledikantje uit elkaar geschroefd en opgeruimdHet gaat super in zijn peuterbed. En als hij klaar is met slapen klimt hij eruit en gaat lekker spelen.
End of an era
Ah, jij hebt ook je projectje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef freecell het volgende:
Morgenochtend gaan ze weer (yeah) ben heel benieuwd of het gaat!
Peuterbed gaat 's middags perfect en 's avonds komt hij er 1of 2x uit, terwijl hij bekaf is
Nu hoor ik hem ook weer rommelen,maar man is boven, dus die legt hem wel terug
gaan ze samen in dezelfde groep dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef freecell het volgende:
Morgenochtend gaan ze weer (yeah) ben heel benieuwd of het gaat!
Peuterbed gaat 's middags perfect en 's avonds komt hij er 1of 2x uit, terwijl hij bekaf is
Nu hoor ik hem ook weer rommelen,maar man is boven, dus die legt hem wel terug
Dank je.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:58 schreef mignonne het volgende:
boven de 41 graden bellen Ymme, en anders als het na 3 dagen niet over is of bij sufheid, braken/diarree en/of slecht drinken. En ik ben idd ook alert op vlekjes en dat soort toestanden.
Vervelend dat hij zo ziek is, beterschap
Oooh Claudia de speen de deur uit ja? ik durf dat hier echt nog niet aan, ze hangt nog heel erg aan dat dingik slaap ook te slecht op dit moment om er nog meer sores bij te willen
misschien binnenkort.
nouja een zetpil zou de koorts moeten onderdrukken, dus als hij 41 graden heeft terwijl hij een of twee uur geleden een zetpil heeft gehad dan zou ik zeker even bellen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Dank je.
41 met of zonder zetpil?
(heb hem net toch maar een zetpil gegeven. Hij een snoepje en toen kon ik de zetpil er zo in doen gelukkig. Vind 40.5 toch wel hoog genoeg voor een zetpil).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |