abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:40:22 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_108307073
Hier is het vandaag ook zo'n dag. Om de drie seconden mama, mama, mama en als je niet snel genoeg reageert komen de tranen direct opzetten.
Straks lekker vroeg in bed en dan lekker lang verhaaltjes lezen O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:41:44 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108307124
BE :D

Ooh en hier wordt strakjes als hij wat groter is ook het beleid 'alleen op je kamer' gehanteerd hoor :Y

Onze peuter is vanmiddag bij opa en oma uit het lediakntje geklommen :X
Morgen dus de zijkant er maar uithalen...
pi_108307376
Asy, hij leest gewoon mee en kan het niet hebben dat F-je er wel uitklimt en hij niet ;)
Wij hebben net het ledikantje uit elkaar geschroefd en opgeruimd :o Het gaat super in zijn peuterbed. En als hij klaar is met slapen klimt hij eruit en gaat lekker spelen.

End of an era ;(
pi_108307460
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef freecell het volgende:
Asy, hij leest gewoon mee en kan het niet hebben dat F-je er wel uitklimt en hij niet ;)
Wij hebben net het ledikantje uit elkaar geschroefd en opgeruimd :o Het gaat super in zijn peuterbed. En als hij klaar is met slapen klimt hij eruit en gaat lekker spelen.

End of an era ;(
ook het begin van een nieuwe :*
ik zeg; extra veel knuffelen om afscheid te nemen van die era!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:27:07 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108310536
Free, viel me daarstraks inderdaad in. Was vergeten te vragen hoe het in het peuterbed ging, maar het gaat dus goed. Ik vond het ook alweer een hele stap ja...
Wanneer mag F weer naar de psz?

Harry maakt trouwens nu ook de slaapzak ook open. Niet handig als je al je beddengoed ook uit bed gooit, dus nu de rits maar vastgezet met een speld...
En zoals zich liet raden heeft hij vanavond bijna niks gegeten zo moe als hij was...
pi_108311188
Ik heb trouwens vandaag met Ivan de speen de deur uitgedaan. Eigenlijk had ik er vorige week al mee willen beginnen, maar toen voelde ik me ziekjes. Donderdag leek me een uitstekende dag: mijn oppasdag, mijn sores. Op vrijdag gaat hij naar het kinderdagverblijf en daar slaapt hij al zonder speen, en in het weekeinde kunnen we de tijd nemen voor eventuele moeilijkheden.

Ik heb het er vanochtend uitgebreid met hem over gehad en hem uitgelegd dat en waarom we de speen weg gingen gooien. Voor zijn middagdut was het zover:

Voor het slapen gaan ging hij toch weer schreeuwen om een speen. Ik ben even bij hem gebleven en hij is zonder problemen in slaap gevallen. Hij heeft wel kort geslapen, maar dat kan toeval zijn. Ik ben benieuwd wat de nacht brengt! Hij ligt net in bed. Ik heb er deze keer geen ophef om gemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108311254
Morgenochtend gaan ze weer (yeah 8-) ) ben heel benieuwd of het gaat!

Peuterbed gaat 's middags perfect en 's avonds komt hij er 1of 2x uit, terwijl hij bekaf is :D
Nu hoor ik hem ook weer rommelen,maar man is boven, dus die legt hem wel terug ;)
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:46:04 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108311259
Dat snoetje O+
Succes voor vannacht Claudia. Misschien valt het mee...

free, wij hebben in het begin altijd tegen hem gezegd dat hij in het bedje moest blijven. Weet niet of dat de truc was, maar hij is er maar 2x uitgeweest in al die tijd dat hij er nu in slaapt...
pi_108311326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef freecell het volgende:

Peuterbed gaat 's middags perfect en 's avonds komt hij er 1of 2x uit, terwijl hij bekaf is :D
Nu hoor ik hem ook weer rommelen,maar man is boven, dus die legt hem wel terug ;)
Ah, jij hebt ook je projectje?

We hebben Ivan de eerste avond wel een keer of 25 terug naar zijn bed moeten brengen maar daarna ging het prima. Hij komt nog wel eens uit bed lopen als het niet lukt om goed in slaap te vallen, maar laat zich ook goed terugbrengen. Dan zingen we een extra liedje voor hem of blijven we even bij hem. 's Nachts komt het vrijwel niet voor, maar ook dan gaat het over het algemeen prima. 's Ochtends mag hij bij ons komen liggen.

Ik merk dat het iets meer gedoe met zich meebrengt, dat peuterbedje, maar het voelt goed dat hij nu meer vrijheid heeft. Ik kan het niet echt beredeneren.
pi_108311506
Mart heeft 40,5 koorts zonder paracetamol.
Wanneer moet je de huisarts bellen?

(dit is de eerste keer in zijn leventje dat hij hoge koorts heeft).
pi_108311567
Drinkt en eet hij? Is hij versuft?

Ik dacht dat het ergens boven de 41 graden (41,5?) onmiddellijk bellen was.
pi_108311600
Hij heeft vandaag zn 400ml water op en redelijk gegeten.
Ook nog een knijpfruitje voor extra vocht.
pi_108311665
Als er verder geen bijzonderheden zijn zou ik het aankijken. Ik ben in dit soort gevallen wel alert op vlekjes, bijvoorbeeld. Maar als je je ongerust voelt is bellen niet raar, hoor.

Hier staat nuttige informatie.
pi_108311726
Ben ook niet erg ongerust. Omdat hij verder niet heel erg versuft lijkt.
Ja, ligt de hele dag al op de bank tv te kijken. Maar reageert allert etc.

Maar dit is de eerste keer dat hij zo ziek is.
pi_108311765
boven de 41 graden bellen Ymme, en anders als het na 3 dagen niet over is of bij sufheid, braken/diarree en/of slecht drinken. En ik ben idd ook alert op vlekjes en dat soort toestanden.
Vervelend dat hij zo ziek is, beterschap :*

Oooh Claudia de speen de deur uit ja? ik durf dat hier echt nog niet aan, ze hangt nog heel erg aan dat ding :') ik slaap ook te slecht op dit moment om er nog meer sores bij te willen :P misschien binnenkort.
:)
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:02:36 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108311920
Spannend Claudia en freecell! Ik ben benieuwd. :Y
pi_108312019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef freecell het volgende:

gaan ze samen in dezelfde groep dan?
pi_108312234
wat een leuke foto zo trouwens claudia :Y
wat een snoesje erop ook O+
pi_108312275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:58 schreef mignonne het volgende:
boven de 41 graden bellen Ymme, en anders als het na 3 dagen niet over is of bij sufheid, braken/diarree en/of slecht drinken. En ik ben idd ook alert op vlekjes en dat soort toestanden.
Vervelend dat hij zo ziek is, beterschap :*

Oooh Claudia de speen de deur uit ja? ik durf dat hier echt nog niet aan, ze hangt nog heel erg aan dat ding :') ik slaap ook te slecht op dit moment om er nog meer sores bij te willen :P misschien binnenkort.
Dank je.
41 met of zonder zetpil?

(heb hem net toch maar een zetpil gegeven. Hij een snoepje en toen kon ik de zetpil er zo in doen gelukkig. Vind 40.5 toch wel hoog genoeg voor een zetpil).
pi_108313302
In beide gevallen zou ik boven de 41 graden meteen bellen, ymme. Je wint nu bij ons advies in, maar dat kun je natuurlijk evenzeer via de telefoon doen bij iemand die er echt verstand van heeft. :+ Ik val liever huisartsen niet nodeloos lastig maar ik til ook weer niet heel zwaar aan een telefoontje.

Ik zou hem trouwens zeker een zetpil geven en ook blijven geven om de x aantal uur.
pi_108313371
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef ymme het volgende:

[..]

Dank je.
41 met of zonder zetpil?

(heb hem net toch maar een zetpil gegeven. Hij een snoepje en toen kon ik de zetpil er zo in doen gelukkig. Vind 40.5 toch wel hoog genoeg voor een zetpil).
nouja een zetpil zou de koorts moeten onderdrukken, dus als hij 41 graden heeft terwijl hij een of twee uur geleden een zetpil heeft gehad dan zou ik zeker even bellen.
Als je nu een zetpil geeft is het wel belangrijk om dan over een x aantal uur weer een zetpil te geven (al naar gelang wat er op de gebruiksaanwijzing staat), als de koorts nog niet gezakt is. Het kan zijn dat koorts ietwat gaat pieken als een zetpil is uitgewerkt en dat heb je liever niet met zulke temperaturen.

En idd als je je zorgen maakt of vragen hebt, kun je gewoon bellen.
:)
pi_108313417
Wat de speen betreft: Ivan hangt er al een tijd niet echt meer aan. Zo nemen we al heel lang geen speen meer mee voor onderweg. En op het kinderdagverblijf slaapt hij dus zonder. Een leidster daar houdt niet van spenen ( :') ) en van ons mocht ze het gewoon proberen. En mja, ik heb gewoon zo'n gevoel dat hij er wel eens heel makkelijk vanaf zou kunnen zijn. Hij is nu trouwens zonder een kik te geven gaan slapen. Ik ga zo even bij hem gluren. Ik vind het toch een beetje spannend. :+
pi_108314444
Hij is nu naar bed. Dus dan zou ik hem vannacht eigenlijk wakker moeten maken voor een zetpil?
Als hij zelf al niet wakker wordt.
pi_108314993
Beterschap voor Mart, ymme.

Spannend Claudia, zonder speen! Klinkt wel alsof het goed gaat.

Over naar een peuterbedje ging hier hee goed, freecell hoop dat het bij jullie nr zo voorspoedig gaat. Vanaf dag 1 zonder problemen of eruit te komen. Wel heeft ze eind januari (na de feestdagen, vakantie en ik een week echt ziek) twee weken verschrikkelijk gespookt. Van alles geprobeerd, niets hielp, ze bleef er uit komen. Op een avond heeft B haar toen op een van de stoeltjes die bij haar tafeltje horen gezet, achter de bank en met de rug naar de kamer toe. Heeft ze tien minute opgezeten, toen kwam ze er af met de mededeling dat ze klaar was :') zonder problemen gaan slapen. Volgende dag nog een keer het stoeltje, en sindsdien niet meer nodig gehad :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108316440
Mensen met een peuterbedje, slaapt jullie lieftallige peuter met de slaapkamerdeur open of dicht?
Mette slaapt met de deur dicht, het lijkt me alleen heel naar voor haar als ze wakker wordt en naar ons wil met haar slaaphoofd en dan zit ze 'opgesloten'
Waarom zit de deur dicht? Ze heeft een periode licht geslapen en werd ze overal wakker van. We wonen in een oud huis en alles kraakt tijdens het lopen, ook loopt ons huis een mini beetje scheef af en is haar deur niet op een kiertje te zetten, dan valt hij open.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')