abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108294575
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D *;

Tx meiden, ik zal er binnenkort eens een topicje aan wagen want ik wil wel eens weten hoe anderen met dat :X :o :X gevoel omgaan. :)
Goed idee! Ik dacht er toevallig ook laatst over. Ik vond het een jaar geleden nog veel gemakkelijker. Toen dacht ik nog: goh, dat opvoeden enzo valt best mee. Maar het wordt, hoewel ook leuker ook moeilijker, vind ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108294613
En dan wordt het weer makkelijk, want dan gaan ze kwa persoonlijkheid de latente fase in (basisschoolleeftijd) volgens Freud :P .
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:05:55 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108294663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En dan wordt het weer makkelijk, want dan gaan ze kwa persoonlijkheid de latente fase in (basisschoolleeftijd) volgens Freud :P .
Ja, kom je net even boven water qua opvoeding breekt er ergens de puberteit uit. :X
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_108294725
Ik moet nog wel merken of Freud gelijk heeft hoor.

Alhoewel, S is al helemaal niet meer zo grensopzoekend. En die heeft toch heus ook wel haar moeilijkere (of mijn moeilijkere) fases gekend. :Y
pi_108294809
quote:

[..]

Tx meiden, ik zal er binnenkort eens een topicje aan wagen want ik wil wel eens weten hoe anderen met dat :X :o :X gevoel omgaan. :)
ik denk dat je als ouder altijd wel ergens her en der wat momentjes hebt waarin je denkt "ik doe het helemaal verkeerd :'( ". gewoon negeren en/of eens stevig over discussieren :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:12:07 #81
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_108294909
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat dat laatste betreft: ik ben ook regelmatig blij dat ik kan gaan werken hoor. Soms is de maandag of donderdag behoorlijk lastig en vergt het veel van me, en ben k blij dat ik kan gaan werken de volgende dag. Zo ben k ook weer helemaal blij dan als k thuiskom en is alles weer vergeten :) ik denk heel menselijk, hoor, niet iets om :@ over te doen.
Helemaal mee eens.

Ow en voor ons hypotheek bedrag per maand kan ik hier niet huren. :N En zo gemakkelijk is het ook niet om een huurwoning te krijgen.
Make love, not war ☮
pi_108294954
quote:

[..]

Ehm, laten we het erop houden dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer. En dat ik nu bewust keuzes maak om ook soms geen mama te zijn. Maar het is en blijft een taboe lijkt wel. Terwijl mijn psycholoog zegt: de realiteit is je grootste vriend. Mijn realiteit: ik vind het echt niet leuk soms om mama te zijn. Nou ja, so be it. (al is dit vele malen makkelijker gezegd dan gedaan). Het helpt wel om zo te denken voor mij dan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:14:51 #83
114177 Diaan73
pi_108295011
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef Estrys het volgende:
Zindelijk? Nou ja, mijn kind is knap ;-)
Mag ik me daarbij aansluiten? Lennon heeft ook totaal geen interesse. Hij telt/puzzelt liever of geeft aan wat links en rechts is. :')
Make love, not war ☮
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:18:26 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108295143
Ik sta dus echt wel op momenten met mijn nagels in mijn handpalm gedrukt en dan lees ik 'ja, slaan is alleen maar een teken van onmacht' en dan denk ik 'ja, dat zal allemaal wel, maar hoe breng ze anders in godsnaam iets bij, want luisteren doen ze gewoon écht niet'. Ja, pas als ik heel hard ga schreeuwen omdat ze maar door blijven tetteren. :o :@

Anyway... topicje dus. Maar vanavond. Ik heb nog niks echt zinnigs gedaan op mijn werk en wil ik mijn hypotheek kunnen blijven betalen zal ik toch maar eens aan de slag moeten. :o :@
pi_108295147
Diaan, wanhoop niet. Als je mij vorige week had gezegd dat Driekus op het potje zou willen, dan had ik je heel hard uitgelachen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:20:56 #86
114177 Diaan73
pi_108295251
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik sta dus echt wel op momenten met mijn nagels in mijn handpalm gedrukt en dan lees ik 'ja, slaan is alleen maar een teken van onmacht' en dan denk ik 'ja, dat zal allemaal wel, maar hoe breng ze anders in godsnaam iets bij, want luisteren doen ze gewoon écht niet'. Ja, pas als ik heel hard ga schreeuwen omdat ze maar door blijven tetteren. :o :@

Anyway... topicje dus. Maar vanavond. Ik heb nog niks echt zinnigs gedaan op mijn werk en wil ik mijn hypotheek kunnen blijven betalen zal ik toch maar eens aan de slag moeten. :o :@
Herkenbaar hoor. En vooral Twan krijgt van mij af en toe echt wel een draai om z'n oren. Die is bijna 10 zou beter kunnen weten. Waar ik me het meest aan stoor, is het niet luisteren...
Make love, not war ☮
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:22:02 #87
114177 Diaan73
pi_108295286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:18 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, wanhoop niet. Als je mij vorige week had gezegd dat Driekus op het potje zou willen, dan had ik je heel hard uitgelachen.
Ik wanhoop niet. Ik hoop op een "Twantraject". Die was 3,5 jaar en in de zomer zindelijk, zowel overdag als 's avonds. Als dat met Lennon ook zo gaat, vind ik het prima.

Potje is trouwens helemaal not done bij Lennon.
Make love, not war ☮
pi_108295306
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:14 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Mag ik me daarbij aansluiten? Lennon heeft ook totaal geen interesse. Hij telt/puzzelt liever of geeft aan wat links en rechts is. :')
Tuurlijk. We kunnen een clubje oprichten van knappe kinderen met een luier.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:23:24 #89
114177 Diaan73
pi_108295330
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

Tuurlijk. We kunnen een clubje oprichten van knappe kinderen met een luier.
:D _O-

Deal!
Make love, not war ☮
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:27:03 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108295446
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:20 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor. En vooral Twan krijgt van mij af en toe echt wel een draai om z'n oren. Die is bijna 10 zou beter kunnen weten. Waar ik me het meest aan stoor, is het niet luisteren...
Ja, dat is het idd bij mij ook. Echt, het bloed onder mijn nagels vandaan soms. Zijn ze heel erg aan het tateren met zijn tweetjes en dan:
Jongens... mag het wat zachter alsjeblieft.
Hey, ik vroeg net wat, mag het ietsje zachter?
Hoehoe! Hebben jullie me niet gehoord?
HEY!!!!!! IK-ZEI-MAG-HET-WAT-ZACHTER!!!!!!

:') En dan maar afwachten wanneer de buurvrouw het AMK belt. :o :+
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:28:29 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108295497
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:18 schreef Brighteyes het volgende:

BE! Ik las laatst (oh de hemel! O+) dat je met jongens luider moet communiceren. :o omdat het dan pas bij ze binnen komt. :o *O*. Dus ik prijs heul niet de vis aan, ik was gewoon op z'n jongens aan het communiceren!

En echt! Het wordt beter. Echtechtecht. Ik schreeuw echt nooit meer, laat staan dat er kinderen op de gang staan. Maar het is wél herkenbaar.ik bel niemand. Ben benieuwd naar de meldingen die er voor mij liggen. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:29:08 #92
114177 Diaan73
pi_108295527
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat is het idd bij mij ook. Echt, het bloed onder mijn nagels vandaan soms. Zijn ze heel erg aan het tateren met zijn tweetjes en dan:
Jongens... mag het wat zachter alsjeblieft.
Hey, ik vroeg net wat, mag het ietsje zachter?
Hoehoe! Hebben jullie me niet gehoord?
HEY!!!!!! IK-ZEI-MAG-HET-WAT-ZACHTER!!!!!!

:') En dan maar afwachten wanneer de buurvrouw het AMK belt. :o :+
Ow ja, vreselijk!

Zitten ze bij jou ook steeds aan elkaar? Apart van elkaar zijn ze rustig. Bij elkaar steeds elkaar uitdagen. }:| Alsof ze het erom doen. Dat onze buren nog niet wat gezegd hebben, vind ik verbazingwekkend.
Make love, not war ☮
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:30:37 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108295593
Ja, dat stond ook nog dat boek idd, dat jongens idd minder goed horen. Dat heeft me wel een beetje geholpen met relativeren.
En jouw posts die beterschap beloven zijn ook echt heel fijn. :Y

Een vriendinnetje biechtte laatst op wat zij haar kind wel eens toe bijt en toen voelde ik mezelf ook meteen weer een topmoeder! Iets met over het balkon kieperen enzo. :o :@
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:31:45 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108295635
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow ja, vreselijk!

Zitten ze bij jou ook steeds aan elkaar? Apart van elkaar zijn ze rustig. Bij elkaar steeds elkaar uitdagen. }:| Alsof ze het erom doen. Dat onze buren nog niet wat gezegd hebben, vind ik verbazingwekkend.
Jup! Helemaal! Sasha ging gisteren in serie naar de gang en uiteindelijk naar boven. Steeds meteen weer bovenop Oscar en zich met hem bemoeien en spullen afpakken etc.
Dus uiteindelijk moest hij van mij maar even alleen boven gaan spelen. Kom ik na een minuut of 10 boven, ligt hij op mijn bed pal naast de kat te slapen. O+ :') *fail...
pi_108295682
:o

Ik schreeuw ook wel eens om tot ze door te dringen. Of vooral eigenlijk als ze zo onvoorzichtig zijn dat er iemand bijna (of soms helemaal) een gevaarlijke smak maakt. Maar meijse/jongen is denk ik toch wel heel anders dan jongen/ jongen.

Dat hele wilde voortdurend zou ik ook niet goed tegenkunnen. Als ze hier elkaar dwars liggen (of mij), neem ik ze altijd mee naar buiten.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:33:13 #96
114177 Diaan73
pi_108295702
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jup! Helemaal! Sasha ging gisteren in serie naar de gang en uiteindelijk naar boven. Steeds meteen weer bovenop Oscar en zich met hem bemoeien en spullen afpakken etc.
Dus uiteindelijk moest hij van mij maar even alleen boven gaan spelen. Kom ik na een minuut of 10 boven, ligt hij op mijn bed pal naast de kat te slapen. O+ :') *fail...
Zulk hinderlijk gedrag hè?
Ow dat is dan wel weer heel erg lief O+

Buuv, bedankt voor de tip. Ik ga dan ook maar eens luider praten. Hopelijk helpt dat wel.
Make love, not war ☮
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:34:17 #97
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108295748
Ik heb er foto's van gemaakt. Op vakantie, continue een kluwen jongens. Opdat ik later maar niet romantisch terugdacht aan die idilische vakantie :') Maar het is de Testosteron. Echt. Ik merk het aan mijn oudste twee nu ook weer, stoeien, spierballen meten. Het is des jongens
pi_108295882
Be, welk boek is dat? Aangezien ik ook twee jochies heb en voorspel dat ik over een jaar of 2 het zelfde verzucht als jij...
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:37:49 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108295891
Ja, en ergens ook wel weer erg lief en aandoenlijk, maar dat GELUID!
Ik heb laatst met de koptelefoon op mijn telefoon (ding in mijn bh :D ) staan koken, heerlijk keihard allerlei ska aan mijn hoofd en op de achtergrond maakten ze me een bak herrie! :o Maar ze hadden ook de grootste lol, dus het was ook wel fijn dat ik het kon laten gaan omdat ikzelf mijn eigen herrie had. Ga ik echt vaker doen.

Gisteren was Sasha heen en weer aan het 'schaatsen' was door de woonkamer, heel druk, veel gedoe, dus ik vroeg hem te stoppen waarop F. zei 'waarom eigenlijk?' Eh ja... goeie vraag, omdat ik er horendol van werd, maar dat is ook niet echt een reden, dus ik zei tegen Sasha: ga maar schaatsen schat, het mag wel. En idd dikke lol, Oscar deed ook mee en ik heb mezelf even oog en oorkleppen gefantaseerd. :Y Soms kan ik het wel. :+

Anyway... nu dus echt aan het werk. :o
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:38:48 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108295939
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef mefke79 het volgende:
Be, welk boek is dat? Aangezien ik ook twee jochies heb en voorspel dat ik over een jaar of 2 het zelfde verzucht als jij...
De Nederlandse versie is alleen nog heel duur te krijgen tweedehands via Bol, ik heb de engelse gekocht: Raising Boys van Steve Biddulph
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006039980/index.html

Mss is het nog wel ergens in de bieb te vinden in het NL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')