Ja ik snap ook niet dat The Bold schijnbaar zo populair is dat het nog te zien is.... Er is bijna niets realistisch aan. En de cast is daar dusdanig klein dat iedereen het al met iedereen heeft gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Yep, for me too
[..]
Yep, for me too![]()
Wat al eerder gezegd is, dat de Bold nog wel bestaat![]()
Wat een slechte je-ziet-alleen-maar-superclose-ups-in-slowmo-kut serie is dat zeg![]()
Heb voor Atwt nog wel Santa Barbara gekeken![]()
En Neighbours.
Daar heb ik ook nog mooie herinneringen aan
(Charlene/Kylie en Scott/Jason Donovan, Joe Mangel, Harold en Marge, Paul die uiteindelijk trouwde met de helft van een tweeling en dan nog dat koppel wat me aan Tom en Margo deed denken)
Maar Atwt heeft de meeste impact gehad/heb ik het langst gekeken.
Tja, qua kosten.....dan wel te begrijpen tov 'duur' ATWT (ofwel meer acteurs).quote:En de cast is daar dusdanig klein dat iedereen het al met iedereen heeft gedaan
ja iedereen is al eens met elkaar in het huwelijksbootje gestapt, al die incest verhoudingen ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat The Bold schijnbaar zo populair is dat het nog te zien is.... Er is bijna niets realistisch aan. En de cast is daar dusdanig klein dat iedereen het al met iedereen heeft gedaan
http://www.rtl.nl/xl/#/u/0ba49a81-6b69-366c-b3d1-953bbbf43252quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:27 schreef Iwanius het volgende:
Als niet vaste kijker van deze soap heb ik nu de laatste episode gemist waar de media 2 dagen lang zo vol van waren. Is er ergens een link waar ik de laatste scene('s) kan zien van ATWT?
Dat, weg ermee !!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:37 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Tja, qua kosten.....dan wel te begrijpen tov 'duur' ATWT (ofwel meer acteurs).
Maar verder.....weg ermee!
Als je een goeie serie wilt kijken, kijk je Dexterquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:51 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een andere serie verslaving![]()
Om zo in een soap te vallen die al jaren erop is, vind ik ook niks aan.
Ik kijk, al is het totaal iets anders, Fringe, HIMYM, Grey's anatomy en dan nog wat series wiens nieuwe seizoen nog moeten beginnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:51 schreef sjampoeh het volgende:
The young and the restless!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:51 schreef sjampoeh het volgende:
Daar heb ik ook geen zin in, hoewel 'we' natuurlijk ook ooit zo zijn begonnen aan ATWT.quote:Om zo in een soap te vallen die al jaren erop is, vind ik ook niks aan
Quoten kan door op dit knopje rechtsboven de desbetreffende post te klikken:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef Groningermeeuw het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht......
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:29 schreef Miam het volgende:
[..]
Als je een goeie serie wilt kijken, kijk je Dexter
Ja dat kijk ik ook, maar dat is wekelijks.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik kijk, al is het totaal iets anders, Fringe, HIMYM, Grey's anatomy en dan nog wat series wiens nieuwe seizoen nog moeten beginnen.
Die is weer van TV gehaal helaas omdat de kijkcijfers volgens RTL te laag waren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:02 schreef notitice het volgende:
[..]
The young and the restless!
Al jaren de beste soap van Amerika,
Oja, Grey's anatomy is ook goed. Ook een tijdje naar gekeken. Helaas moet je soms keuzes maken, anders kijk je alleen tv. Films kijk ik ook alleen als ik het echt wil zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik kijk, al is het totaal iets anders, Fringe, HIMYM, Grey's anatomy en dan nog wat series wiens nieuwe seizoen nog moeten beginnen.
Als je ontspanning wilt, neem een douche/bad/sauna/massage.quote:
No kiddin'quote:Op zondag 26 februari 2012 10:31 schreef anita82 het volgende:
[..]
Die is weer van TV gehaal helaas omdat de kijkcijfers volgens RTL te laag waren.
RTL heeft wel de rechten gehouden dus misschien dat ze het ooit weer gaan uitzenden.
ooooooo kun je me de linkjes geven? Ik heb wel wat dingen kunnen halen uit het Y&R topic maar van 2010 kan ik niet compleet op you tube vinden, en als ik afleveringen kan downloaden zou dat fijn zijn!quote:Op maandag 27 februari 2012 14:14 schreef notitice het volgende:
[..]
No kiddin'![]()
En toch kijk ik het..ik ben nu in februari 2011.
Gewoon downloaden! En op youtube staat bijna een jaar aan afleveringen uit 2010.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |