Want dan wou ik vragen naar een goede 2e controller voor er bij met Dual Shock 3 en Sixaxis.. Iemand tips/adviezen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als het logo/verpakking niet in zodanig gekopieerd worden dat het echt lijkt is het geen probleem. Ze verkopen/verkochten ook altijd compatable PS2 controllers bij de Intertoys
Dus de P3 controllers bijvoorbeeld lijken mij geen probleem.
Ik heb er vorige week 1 gekocht via ebay en verwacht 'm met een paar dagen. Dus als je tot die tijd kan wachten, zal ik 'm voor je uitproberen.quote:Want dan wou ik vragen naar een goede 2e controller voor er bij met Dual Shock 3 en Sixaxis.. Iemand tips/adviezen?
Ik heb drie jaar geleden deze gekocht. Is gewoon een originele controller (is de prijs ook wel naar).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Want dan wou ik vragen naar een goede 2e controller voor er bij met Dual Shock 3 en Sixaxis.. Iemand tips/adviezen?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:09 schreef relativity het volgende:
Bedankt voor de links allemaal! Loopt wel storm trouwens hier haha.
Ik had daarnaast ook nog een vraag onder de fotografen onder ons; die lenshoods die ze verkopen in de webshops, kan ik die gewoon probleemloos importeren?
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?quote:The item (RC014129604HK) left Hong Kong for its destination on 25-Feb-2012
ongeveer 20 dagenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Wootism het volgende:
Even een vraag over de levertijd.
De tracking op HongKongPost zegt:
[..]
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?
Ik heb vliegtuiginpakker, de piloot en PostNL gesproken, die zeggen ongeveer een week. Alleen is Chin Ho ziek, de vliegtuiginpakker, dus duurt het iets langer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Wootism het volgende:
Even een vraag over de levertijd.
De tracking op HongKongPost zegt:
[..]
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?
Meestal is een foto van het kapotte product genoeg om ze een nieuwe op te laten sturen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Smack-a-jack het volgende:
Iemand tips hoe ik de service van focalprice zover krijg om het gebroken horloge dat ze me hebben gestuurd te fixen zonder dat het me klauwen met geld kost hem terug te sturen?
ik kijk een maandje ff niet op dit topic en er zijn er al 10 bij ofzo.. gaat hard met chinashopping!
Kijk voor dat soort dingen op Ebay:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb al die links uit de OP doorgestruind er is er slechts één webshop die zo'n zwart-leren telefoonhoesje met ''lipje'' waar m'n Galaxy Ace in past verkoopt, en die is nog lelijk ook
Die kun je écht overal halen die dingen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb al die links uit de OP doorgestruind er is er slechts één webshop die zo'n zwart-leren telefoonhoesje met ''lipje'' waar m'n Galaxy Ace in past verkoopt, en die is nog lelijk ook
Bedankt man!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb vliegtuiginpakker, de piloot en PostNL gesproken, die zeggen ongeveer een week. Alleen is Chin Ho ziek, de vliegtuiginpakker, dus duurt het iets langer.
Uhuh....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik heb dit besteld en weet nog steeds niet wat het is want mijn Engels is niet zo best. Vond het er wel geinig uitzien.![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik denk dat ik de chinese shopping spirit te pakken heb. Alles wat er grappig uitziet gewoon kopen.quote:
't Is net iets te opvallend, volgende keer beterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ik de chinese shopping spirit te pakken heb. Alles wat er grappig uitziet gewoon kopen.
Qua kleur bedoel je? Ik begrijp je niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
't Is net iets te opvallend, volgende keer beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die me hier ff mee wilt helpen?Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |