Meestal is een foto van het kapotte product genoeg om ze een nieuwe op te laten sturen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Smack-a-jack het volgende:
Iemand tips hoe ik de service van focalprice zover krijg om het gebroken horloge dat ze me hebben gestuurd te fixen zonder dat het me klauwen met geld kost hem terug te sturen?
ik kijk een maandje ff niet op dit topic en er zijn er al 10 bij ofzo.. gaat hard met chinashopping!
Kijk voor dat soort dingen op Ebay:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb al die links uit de OP doorgestruind er is er slechts één webshop die zo'n zwart-leren telefoonhoesje met ''lipje'' waar m'n Galaxy Ace in past verkoopt, en die is nog lelijk ook
Die kun je écht overal halen die dingen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb al die links uit de OP doorgestruind er is er slechts één webshop die zo'n zwart-leren telefoonhoesje met ''lipje'' waar m'n Galaxy Ace in past verkoopt, en die is nog lelijk ook
Bedankt man!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb vliegtuiginpakker, de piloot en PostNL gesproken, die zeggen ongeveer een week. Alleen is Chin Ho ziek, de vliegtuiginpakker, dus duurt het iets langer.
Uhuh....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik heb dit besteld en weet nog steeds niet wat het is want mijn Engels is niet zo best. Vond het er wel geinig uitzien.![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik denk dat ik de chinese shopping spirit te pakken heb. Alles wat er grappig uitziet gewoon kopen.quote:
't Is net iets te opvallend, volgende keer beterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ik de chinese shopping spirit te pakken heb. Alles wat er grappig uitziet gewoon kopen.
Qua kleur bedoel je? Ik begrijp je niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
't Is net iets te opvallend, volgende keer beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die me hier ff mee wilt helpen?Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Naja, als je daadwerkelijk onwetend bent...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Qua kleur bedoel je? Ik begrijp je niet..
Wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
Naja, als je daadwerkelijk onwetend bent...
Je hebt iets gekocht wat je in je kont dient te stoppen.
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
ik denk dat SAIK A wel handig is. En ik weet niet als hoofd zaklampen ook mogen?? Want met mijn scouting ervaringen van vroeger. Kan ik het aanraden om die te kopen, omdat vrije handen toch wel heel erg handig zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Skiet het volgende:
Zal ik gewoon weer over de al 1000 keer besproken zaklampen beginnen? Ik ga met een groep binnenkort 4 weken outdoor survival achtig naar het buitenland. Nou wil ik voor de hele groep (20) zaklampen bestellen. Het moet een handzaam formaat zijn, goede kwaliteit en sterkte en ook waterdicht. Ook belangrijk, gewoon op in NL verkrijgbare batterij draaien. Geen 18650 dus bijv. Gewoon AAA of AA.
Welke is/zijn aan te raden? Prijs is ook wel belangrijk!
Moet hij kunnen draaien? of mag het ook fixed zijn, waterdicht of spatwater dicht?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef UnitedJunk het volgende:
Welke WiFI camera raden jullie me aan? Deze te gebruiken als beveiliging camera bij de schuur.
Deze NIET:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef UnitedJunk het volgende:
Welke WiFI camera raden jullie me aan? Deze te gebruiken als beveiliging camera bij de schuur.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik heb dit besteld en weet nog steeds niet wat het is want mijn Engels is niet zo best. Vond het er wel geinig uitzien.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |