TE LAATquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gloeiende, wat posten jullie veel.
Ik heb een kamer!!!!!!!!![]()
![]()
En stiekem hoopte ik op een naamtopic.
Waar dannnn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
COOOOLLLLquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Klinkt voor mij als de hel maar als jij er blij mee bent is het goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Met hospiteren ja, 15x is scheepsrecht, ofzo?
Maar in Utrecht, Ina Boudier Bakkerlaan (is heel groot studentencomplex dus dat durf ik wel te posten), 14m2 met wastafel, 7 huisgenoten, 1 keuken (met plek voor iedereen om te zitten) 2 douches 1 wc, ongeveer 260 euro per maand.
spuiten kreng!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef Diconnected het volgende:
Gefeliciteerd Bambisuper zeg!
En ik heb nog steeds niet gespoten
Dat dus.quote:
ik ben die fase ook wel voorbijquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Klinkt voor mij als de hel maar als jij er blij mee bent is het goed
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ik het hoorde, Bambi, zat ik meteen met dit liedje in mijn hoofd![]()
Heeeeeeeeeeeeerlijk nummer!
Booze, tits and fun
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:28 schreef Lindytje het volgende:
Bambi, gefelicteerd chikie!!!![]()
![]()
Ik duik echt mijn bed in nu... was nog even met de hondjens buiten gaan spelen, en ineens moest ik van mezelf de hele huiskamer+keuken opruimen
Trusten!
waarom wil hij naamsverandering dan? Dat wordt toch bijna nooit gedaan/toegestaan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
Pfff ik ga niet teruglezen hoor
Nogmaals gefeliciteerd met je kamer Bambi!
Hier gezellig paps en z'n vrouw op bezoek gehad. Hij ging lekker voor ons koken.
Ennnn... hij wil graag meebetalen aan de naamsverandering van m'n broertje. 't Is niet eens zijn zoon
Oh volgens mij kunnen onze laptops het dan goed met elkaar vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
HOEREN HOEREN HOEREN LAPTOP!!!!!!!!!!!!
Blijkbaar is het open hebben van Fok, pinterest én een youtube filmpje al reden genoeg om vast te lopen.... Al mijn vensters weg, argggggg
pootje eraf zagen, sharia stylequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:31 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij heeft m'n broer net een sigaret van me gejat en doodleuk opgerookt in de woonkamer. En dan denken dat ik dat niet doorheb
zķ irritant he...quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh volgens mij kunnen onze laptops het dan goed met elkaar vindenIk heb daarom nu ook alleen fok open
Neuh, maar wel beetje triest is het welquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
pootje eraf zagen, sharia style
Wheheheh leuk geprobeerd wel toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:31 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij heeft m'n broer net een sigaret van me gejat en doodleuk opgerookt in de woonkamer. En dan denken dat ik dat niet doorheb
Ik wil ook een tabletquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zķ irritant he...
ik MOET die tablet van Samsung hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij gooide mijn internetbrowser ook opeens dichtquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zķ irritant he...
ik MOET die tablet van Samsung hebben
Omdat ie niet meer verbonden wil zijn aan de achternaam van zijn vader. Gescheiden, moeilijk moeilijk, klootzak, geen contact, blabla... Nou ja... Hij wil dus de achternaam van mams overnemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom wil hij naamsverandering dan? Dat wordt toch bijna nooit gedaan/toegestaan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat BBQ zei.alles wat ik zei? U sure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ah, da's naar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:34 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Omdat ie niet meer verbonden wil zijn aan de achternaam van zijn vader. Gescheiden, moeilijk moeilijk, klootzak, geen contact, blabla... Nou ja... Hij wil dus de achternaam van mams overnemen
hehehehequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Over welterusten, voor de rest ben ik nog aan het teruglezen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben eigenlijk een 59-jarige man met een dikke buik, grijs rughaar en een kunstgebit en woon bij mijn moeder van 93
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, da's naar.
ben benieuwd hoe dat loopt eigenlijk, dan moet je toestemming hebben van de koningin ofzo toch?
Kinkyquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben eigenlijk een 59-jarige man met een dikke buik, grijs rughaar en een kunstgebit en woon bij mijn moeder van 93
AH Excellent.quote:
Hmm... Misschien morgen maar even de AH plunderen danquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
AH Excellent.
Ik werk op het station en een NS-er had die voor mij gekocht nadat ik zei dat die mij wel lekker leken.
Wat een sadist is het dan zegquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar die is er nog heul niet, het vasten is net begonnen!
Ja echt hequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmm... Misschien morgen maar even de AH plunderen dan
Wel lief dat je ze kreeg
Wanneer ist eigenlijk pasen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar die is er nog heul niet, het vasten is net begonnen!
8 en 9 aprilquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wanneer ist eigenlijk pasen?
Ik weet nog wel vorig jaar dat ik in California mezelf rond heb gevroten met al dat paas-lekkers
Paaskindquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, ik weet het alleen omdat ik de 10e jarig ben.
Leesze en slaapzequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:50 schreef Diconnected het volgende:
Anyhow, ik ga ook maar eens richting bed, nog even lezen en dan![]()
Slaaplekker allen!
Oh verrek ja, jij had dezelfde verjaardag als mijn mama.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, ik weet het alleen omdat ik de 10e jarig ben.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:50 schreef Diconnected het volgende:
Anyhow, ik ga ook maar eens richting bed, nog even lezen en dan![]()
Slaaplekker allen!
Hihiquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh verrek ja, jij had dezelfde verjaardag als mijn mama.
[..]
Slaap lekker!
Geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2012 00:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wanneer ist eigenlijk pasen?
Ik weet nog wel vorig jaar dat ik in California mezelf rond heb gevroten met al dat paas-lekkers
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was in slaap gesukkels met laptop op schoot![]()
Ga dus maar naar bed, dag dag!
Goed bezigquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik was in slaap gesukkels met laptop op schoot![]()
Ga dus maar naar bed, dag dag!
Oooh, dat haat ik zo! Ik moet morgen gaan kijken hoeveel schade het traphekje heeft veroorzaakt om mijn nagel...quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens mij pinknagel zo diep ingescheurd dat ik hem eerst moet uit laten groeien om niet afgrijselijke pijn te hebben. Dus nu heb ik er nagellak over heen gedaan en hoop ik dat hij het nog even volhoudt.
Hmmm.. Jammer... Nou ja, volgende keer beterquote:
Auw.. Kan je 'm niet plakken met nagellijm en een theezakje ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens mij pinknagel zo diep ingescheurd dat ik hem eerst moet uit laten groeien om niet afgrijselijke pijn te hebben. Dus nu heb ik er nagellak over heen gedaan en hoop ik dat hij het nog even volhoudt.
De scheur zit echt halverwege mijn nagelbed (ja, ik snap het ook niet).quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmmm.. Jammer... Nou ja, volgende keer beter
[..]
Auw.. Kan je 'm niet plakken met nagellijm en een theezakje ofzo?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De scheur zit echt halverwege mijn nagelbed (ja, ik snap het ook niet).
Dat hoop ik ook. Denk dat ik er voor de zekerheid ook maar even een pleister omheen doe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat ie 't nog een tijdje uithoudt met alleen nagellak dan
Dat heb ik met mijn rechterduimquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:20 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn rechterduimIs al een week ofzo een halve cm ingescheurd en nog steeds zit er nog zeker 3mm rose boven
Maar hij heeft zelfs de carnaval overleefd. Zie er alleen tegenop dat ik het dalijk moet gaan kortwieken
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn linkerduim begint met inscheuren.
Maar meiden, ik ga slapen. Eens kijken of ik wanneer ik wakker wordt nog steeds een kamer heb.
Truste!
Ook alquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn linkerduim begint met inscheuren.
Maar meiden, ik ga slapen. Eens kijken of ik wanneer ik wakker wordt nog steeds een kamer heb.
Truste!
Bij zulke dromen ben je zo opgelucht als je wakker wordtquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
zulke dromen zijn stom
ik had weer een tandendroom vannachtals in, dat de tanden 1 voor 1 uit mijn bek vielen
Kusjekroel SQquote:Dromen waarin je tanden uit je mond vallen komen heel veel voor. Een typisch scenario is dat je tanden in kruimels uiteen vallen, of dat je tanden uit je mond vallen na slechts een klein tikje. Zulke dromen voelen meestal horrorachtig en eng aan, en laten een blijven 'droombeeld' achter wat je goed kan herinneren. Dit soort droom is op meerdere manieren uit te leggen:
Tanden worden gebruikt om mee te bijten, scheuren en malen. Als je het zo ziet, staan tanden voor kracht. Het verlies van tanden zou dan kunnen staan voor een gevoel van krachteloosheid. Voel je je zwak in enig opzicht? Mischien ervaar je moeilijkheden in het verwoorden van je bedoelingen. Je kan je gefrustreerd voelen als je niet gehoord wordt. Mischien voel je zelfs enigszins minderwaardig en ervaar je een gebrek aan zelfvertrouwen in een bepaalde situatie of relatie. Deze droom geeft aan dat je wat assertiever zou moeten worden en geloven dat jouw mening er wel degelijk toe doet.
Een andere uitleg is dat dromen over tanden werkelijk gaan over onzekerheden over je uiterlijk en hoe je op anderen overkomt. Een 'tandpasta glimlach' is bijvoorbeeld een symbool van uiterlijk in de media. Tanden zijn ook belangrijk bij flirten, zij het een eerste glimlach of een tedere nekbeet. Deze droom kan daarom ook voortkomen uit een angst over gebrek aan libido en de gevolgen van het ouder worden. Iedereen maakt zich weleens zorgen over zijn uiterlijk. Dat we moeite doen voor ons uiterlijk is heel natuurlijk en gezond.
Nog een uitleg voor slechte tanden in je droom kan gevonden worden in je angst om voor schut gezet te worden of dat je jezelf belachelijk maakt in een specifieke situatie. Deze droom is een uitvergroting van je angsten..
Vrouwen in de overgang schijnen relatief veel over tanden te dromen. Dit zou gerelateerd kunnen zijn aan het concept van ouder worden, en het gevoel minder aantrekkelijk of vrouwelijk te zijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik word dan altijd wakker met vette kaakkrampen van het hysterisch dichtbijten wat ik doebang om ze echt te verliezen
Ik was dit net ook aan het lezenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was dit net ook aan het lezen
quote:
quote:k heb als basis alleen mijn werkbrauwen een beetje aangezet met een wenkbrouw potloot van GOSH.
Het enchantra-blog, van de Gotye-dare. Verder geen slechte inzending trouwens...quote:
Als ik naar school was gegaan had ik je nog kunnen meetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:25 schreef BGTes het volgende:
En goedemorgen trouwens![]()
We vertrekken pas om 12 uur richting Amsterdam want een van de twee was gisteren om 11 uur thuis dus 'nog helemaal gaar'![]()
Dit!quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
om elf uur thuis, dan kun je toch gewoon meteen naar bed en de volgende dag op tijd uit bed![]()
Ooooh dat is zondequote:Op donderdag 23 februari 2012 09:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik naar school was gegaan had ik je nog kunnen meetenLes tot 10 voor 12. Maar leraar is ziek
Ja daarom zat ik ook vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
om elf uur thuis, dan kun je toch gewoon meteen naar bed en de volgende dag op tijd uit bed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eum. Tetten. Ja
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
Euh...
Ik zou zeggen we willen u graag uitnodigen om de gehele huwelijksdag samen met ons te vieren, maar misschien is dat juist raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eum. Tetten. Ja
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
Euh...
Ik zou doen "wij gaan trouwen, kom je ook?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eum. Tetten. Ja
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe benadrukt mijn spelvaut op fb![]()
Ik vraag toch niet om de hele zin te veranderen doos !!quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou doen "wij gaan trouwen, kom je ook?"
Ja dat klinkt logischerquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou zeggen we willen u graag uitnodigen om de gehele huwelijksdag samen met ons te vieren, maar misschien is dat juist raar
Ja maar mijn zin is beterquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet om de hele zin te veranderen doos !!![]()
Kusjekroel
[..]
Ja dat klinkt logischer![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet om de hele zin te veranderen doos !!![]()
Kusjekroel
[..]
Ja dat klinkt logischer![]()
Nietes, mijnusquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar mijn zin is beter![]()
Neenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar mijn zin is beter![]()
helemaal bovenin? Wellicht dat ze dan denken: Dan moeten zij maar de kosten betalen om op te sturen naar amerikanaquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Onze hoofden staan in eens bovenaan de fb groep
Bwhehe nee in onze sc groep bedoel ik. Helemaal bovenaan de pagina zie je foto's van ledenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen
[..]
helemaal bovenin? Wellicht dat ze dan denken: Dan moeten zij maar de kosten betalen om op te sturen naar amerikana
huh?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe benadrukt mijn spelvaut op fb![]()
Ik had tegen bambi gezegd: 'Feli! Je verdiend het!'quote:
ik ook, precies ditquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou zeggen we willen u graag uitnodigen om de gehele huwelijksdag samen met ons te vieren, maar misschien is dat juist raar
jonge net alsof ik andermans reacties lees op feestbroekquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had tegen bambi gezegd: 'Feli! Je verdiend het!'
En toen kwam jij: 'Joehoe, je verdient het'
Ik heb het ook; precies zo aangepastquote:
Bwhehe I knowwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge net alsof ik andermans reacties lees op feestbroek
Maar sorry!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook; precies zo aangepast
Met Š Unf er bij![]()
Phahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zou wel cool zijn tho![]()
potverdikkie hier sta ikke
zomaar op je trouwkaart-blad
ik roep viktorie
want jandorie
erg plezierig vind ik dat
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Phahaha
Die zet ik op de achterkant
Peheheh
ok ok nu hou ik er over op
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:12 schreef milka82 het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik in Brazilië was,op nagellakjacht. Overal waar een uithangbord hing met 'hits' erop,daar vloog ik heenen vanochtend kwamen mijn Hitsjes binnen
quote:
Oehhh voorspellingsdroomquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:12 schreef milka82 het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik in Brazilië was,op nagellakjacht. Overal waar een uithangbord hing met 'hits' erop,daar vloog ik heenen vanochtend kwamen mijn Hitsjes binnen
Typischquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Oehhh voorspellingsdroom
Ik droomde dat ik nieuwe schoenen had!!Ik kwam vanmorgen beneden en... daar stond niks nieuws hmm..
mijn tanden zitten er ook nog allemaal in!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik durf niet uit het raam te kijken, straks staat mijn auto total loss voor de deur
Ohja goeiequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn tanden zitten er ook nog allemaal in!
Schuldgevoel whutquote:Als je droomt dat je een ongeluk meemaakt, duidt dit op opgehoopt schuldgevoel waar je jezelf onbewust voor straft.
Een droom over een auto-ongeluk symboliseert je emotionele status. Je zou diepgewortelde angsten kunnen herbergen. Deze droom waarschuwt je om het wat langzamer aan te doen voordat je tegen problemen aan botst. De koers die je voor jezelf hebt uitgestippeld zou je moeten herzien: het is beter om een nieuwe weg te kiezen
Als je droomt dat een geliefde omkomt in een ongeluk, suggereert je droom dat iets in je eigen ik niet langer functioneel is. Het is tevens symbolisch voor de band die je met deze persoon hebt. Mischien moet je deze relatie loslaten.
Ongeluk-dromen kunnen tevens een rechstreekse verwijzing zijn naar de vrees om een echt, fysiek ongeluk meet te maken. Je zou simpelweg nerveus kunnen zijn om achter het stuur te kruipen.
Of de behoefte aan een grote veranderingquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
het zijn altijd diepgewortelde angsten en onzekerheden
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
het zijn altijd diepgewortelde angsten en onzekerheden
Dat is voorspellend, als binnenkort een bende vraagt om je erbij aan te sluiten, DOE HET NIET!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik droom wel eens dat ik word neergeschoten in een bende-oorlog en dat ik dan doodbloed
thanks voor het goeden advies!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is voorspellend, als binnenkort een bende vraagt om je erbij aan te sluiten, DOE HET NIET!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Typisch
HET IKS EEN TEKENNN!
Een terugkerende droomquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
mijn engste droom had zelfs een naam omdat ik m zo vaak droomde
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Een teken dat ik daar verandering in moet brengen
![]()
Hier nog nietquote:
alimentatie??quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:33 schreef BGTes het volgende:
mijn salaris komt 5 maartMAAR! Morgen stufi
en begin volgende week nog alimentatie
Ik krijg elke 4 weken. En om de een of andere duistere reden aan het einde van het jaar salaris + 43 euro extra. Cadeautje van de baas ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg altijd pas de laatste dag van de maand salaris...
Hoeveel heb je er gekocht en hoeveel heb je moeten betalen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:12 schreef milka82 het volgende:
my baaaaaaabyquote:
Whut en je moeder dan? Hoeft die niks te betalen als je uitwonend bent?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
my baaaaaaaby
Nee mijn pa is wettelijk verplicht om tot mijn 23 alimentatie te betalenals ik thuis had gewoond was het tot mijn 21e geweest en aan mijn moeder
Nopequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut en je moeder dan? Hoeft die niks te betalen als je uitwonend bent?
Vind ik sowieso met allimentatiesquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nopeomdat die mij verzorgd heeft tot mijn achttiende ofzoiets. Hele kromme wetgeving
Ja kloptquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vind ik sowieso met allimentaties
Oh ja snap ik hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja kloptMaar hij heeft geld zat en probeert er continu onderuit te komen, terwijl mijn moeder jarenlang krom lag om een brood te kopen bij wijze van, dus ik cash het wel maar gewoon elke maand
Have fun!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:47 schreef BGTes het volgende:
Ik ga mijn tas inpakken en dan richting bus, doeeeeeeg![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Goed nieuws:
[ afbeelding ]
Slecht nieuws:
Mijn BH begint te flobberen
Je tetten, wat doe je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Goed nieuws:
[ afbeelding ]
Slecht nieuws:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwahaha, het is te merken dat het hhb is, overal van die sleurtassen.
NOT THE BOOBIES.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan mijn telefoon in mijn cup stoppen en dan nog past er een hand bij
TITTIES DON'T LEAVE ME
Straks kan je bh's van mij lenenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan mijn telefoon in mijn cup stoppen en dan nog past er een hand bij
TITTIES DON'T LEAVE ME
Jup.quote:
nou, dan moet ik nog wel zo'n 70 kilo afvallen vrees ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks kan je bh's van mij lenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh kjoohoooeeeeeetquote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dan moet ik nog wel zo'n 70 kilo afvallen vrees ik
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor een beest is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijken op otters..
Of heule grote ratten
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik denk otters, maar BABYBEESTJESquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat voor een beest is dit?
Het lijken op otters..
Of heule grote ratten
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Schoolklas bestaat uit domme limbo's.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Goed nieuws:
[ afbeelding ]
Slecht nieuws:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Schoolklas bestaat uit domme limbo's.
Tsk, als ik vond dat limbo's per definitie dom waren, had ik die eigenschap wel weggelaten.quote:
Falende poging?quote:
Hmmm, voor deze ene keer danquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, als ik vond dat limbo's per definitie dom waren, had ik die eigenschap wel weggelaten.
Ze wisten niet wat de febo is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmmm, voor deze ene keer dan![]()
Steeds als ik in de actieve topics kijk en dat topic over Friso zie staan denk ik eerst altijd snel te lezen "Friso gestorven" of iets in die trant
er zijn ook geen febo's in het zuiden. Hier hebben we lekkere frietquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze wisten niet wat de febo is.
Het concept behoort algemene kennis te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn ook geen febo's in het zuiden. Hier hebben we lekkere friet
en dan rijdt ie stilletjes je huisje voorbij muwhahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
De postacha komt hier meestal rond 12 uur![]()
GIEV
dabedoelikquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En hier hebben we sowieso geen friet, maar patat.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan rijdt ie stilletjes je huisje voorbij muwhahahaha
taalfout quotedquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat de post mag opschieten met mijn mockingjay. Kan ik lezen wat er Êcht gebeurd
Ottersquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk otters, maar BABYBEESTJES
Overigens vind ik friet niet eens lekker, veel te dik.quote:
Is ook niet nodig. Sinds een tijdje ligt in Maastricht ook een feboquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze wisten niet wat de febo is.
culibarbaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens vind ik friet niet eens lekker, veel te dik.
Algemene kennis. *smiley met handje*quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Sinds een tijdje ligt in Maastricht ook een feboalleen maar hollanders daar die nog nooit in Maatsticht geweest zijn volgens mij.
De slimme mensen staan in de rij voor een "tuut" friet van Reitzomnomnom
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Algemene kennis. *smiley met handje*
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonzusje verzorgt otters in de dierentuin
dus jullie kiendjes worden halfottertjes?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Aangetrouwd hoor ben geen echte otter![]()
Ik wil ook in de dierentuin werkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en tijgers en wolven en ijsberen en lynxen!!!
Maar hoezo danquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Algemene kennis. *smiley met handje*
valt tegen hoor, is erg zwaar werk voor een kutsalaris. En je schept voornamelijk strontquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil ook in de dierentuin werken
Yepquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jullie kiendjes worden halfottertjes?
Poep schepponquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil ook in de dierentuin werken
Op de manege vond ik dat altijd wel leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt tegen hoor, is erg zwaar werk voor een kutsalaris. En je schept voornamelijk stront
Knuffelen met beestjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt tegen hoor, is erg zwaar werk voor een kutsalaris. En je schept voornamelijk stront
Het is toch redelijk algemeen bekend dat ze daar meuk frituren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar hoezo danomdat je snacks uit de muur kan halen? Of wat moet ik verstaan onder Febo.
Ik weet wel wat het is, maar vraag me af wat de definitie ervan is zodat het algemene kennis moet zijn
Broodje bacterie endezoquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is toch redelijk algemeen bekend dat ze daar meuk frituren.
Frietje zwarte haarquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is toch redelijk algemeen bekend dat ze daar meuk frituren.
knuffelen met een ijsbeer is nooit een goed ideequote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Knuffelen met beestjes
babybeestjes verzorgen
Ik wil ook een babyijsbeer grootbrengenKnut
MAAR ZE ZIJN ZO FLUFFYquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
knuffelen met een ijsbeer is nooit een goed idee
knuffelen met babyroofdieren soberso niet
De associatie met snackbar is redelijkerwijs te verwachten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef megamandy het volgende:
Niet al die termen die hier genoemd worden
was jij een pennie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op de manege vond ik dat altijd wel leuk
OMG IK WIL EEN CHEETAAquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
In mijn hoofd kunnen alle dierenverzorgers dit doen![]()
![]()
![]()
Die douane briefjes kan je ook zelf printen eventueel https://www.postnl.nl/voo(...)land/douanedocument/quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik heb een nieuwe strategie voor pakketjes naar het buitenland die door de brievenbus moeten.
Shitload aan postzegels halen, douanebriefjes vragen en zelf door de brievenbus frotten want die wijven bij de jumbo janken altijd 'JA IK DENK NIET DAT HET DOOR DE BRIEVENBUS PAST HOOR, KIJK MAAR'. En als ik het zelf doe past het wel
ja dat uiltjequote:Op donderdag 23 februari 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
En een uil !!! Ik wil ook een uil![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Heb wel acht jaar les gehad ofzoquote:
Scheelt mij weer wat printen, zij hebben ze toch al kant en klaar liggen als stickerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die douane briefjes kan je ook zelf printen eventueel https://www.postnl.nl/voo(...)land/douanedocument/
En geitjes en kangaroos, en llama'squote:Op donderdag 23 februari 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
En een uil !!! Ik wil ook een uil![]()
![]()
![]()
![]()
Bahquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De associatie met snackbar is redelijkerwijs te verwachten.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
Phihihi en toen zag ik dezeSamson zou niet eens de moeite doen. Hij lag al onder de kast
Dat is ook zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Scheelt mij weer wat printen, zij hebben ze toch al kant en klaar liggen als sticker
Mening boeit hierbij verder niet he.quote:
Phihihi en toen zag ik dezeSamson zou niet eens de moeite doen. Hij lag al onder de kast
Oh wacht is had het verkeerd gelezenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mening boeit hierbij verder niet he.
Frietje schaamhaar lijkt mij ook niet smakelijk nee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh wacht is had het verkeerd gelezenjij bedoelt gewoon de febo bij die post. Ik dacht al die viezigheid
Daarom de bah
ik herken er veel, behalve de erectiequote:Op donderdag 23 februari 2012 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die eerste moest ik aan skjoe denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |