En vrijdag wordt het weer een variant op "WEEEEKKKEEEEENNNNDDDD"quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
We zijn wel erg creatief in onze TT's de laatste tijd
Uhu, jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En vrijdag wordt het weer een variant op "WEEEEKKKEEEEENNNNDDDD"
Sorry, kon het niet latenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
pino! ouwe lapohunter! naar bed jij!
Ik heb vrijdag een dagdienst (de eerste sinds augustus ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
mocht ik vrijdag een topic mogen openen dan doe ik niets met weekend!
voor straf krijg je morgen geen lunchpakketje mee!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten
Trusten
jammer dat Jandino Asporaat bij EW te gast isquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een dagdienst (de eerste sinds augustus ofzo) en heb de hele avond de tijd om mee te luisteren. Ook wel weer eens zin in!
Vind ik eerlijk gezegd ook het meest toffe nummer van haar!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef Sersjee het volgende:
Melissa Etheridge... Die heb ik nog gezien in de Kuip. Like the way I do duurde een kwartier.
Jandoedel wie?!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat Jandino Asporaat bij EW te gast is
en ik ga 13maart met mn broertje naar The Presidents of USA![]()
3e keer dat ik ze ga zien
YT doet het niet bij mij, verbinding te sloom. Maakt ook niet uit, ik hoor het wel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)l1l0l184l672l2.3l5l0 zoek maar uit
Ik ben meer van de You can sleep while I drive. Maar toen wilde ik vooral dat ze optiefte, want ze was het voorprogramma van Bryan Adamsquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook het meest toffe nummer van haar!
Whehehequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben meer van de You can sleep while I drive. Maar toen wilde ik vooral dat ze optiefte, want ze was het voorprogramma van Bryan Adams
een donkere cabaretier. hij heeft ook een tvprog: De Dino Show. ik heb het nooit gezien, maar als ik op de reclames afga lijkt het op Rayman....quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
YT doet het niet bij mij, verbinding te sloom. Maakt ook niet uit, ik hoor het wel.
Tofheid! Ik zag dat ze in de UK het gelijknamige album integraal doen, is dat hier ook?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
...
en ik ga 13maart met mn broertje naar The Presidents of USA![]()
3e keer dat ik ze ga zien
als het goed is wel ja! hoop alleen dat ze stiekem nog wat meer spelen, of de bonustracks van de 10th aniversary-edition ook doen want anders wordt het een heel kort concertquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tofheid! Ik zag dat ze in de UK het gelijknamige album integraal doen, is dat hier ook?
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een donkere cabaretier. hij heeft ook een tvprog: De Dino Show. ik heb het nooit gezien, maar als ik op de reclames afga lijkt het op Rayman....
vraag wat aan voor 3na12quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
Er mag wel wat meer tempo in de muziek, Roos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |