Ow en Nijmegen was 2011quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk net op de site van open golfdagen,staan wij niet tussen. toch maar even checken op de zaak. Vestiging groesbeek wel. andere twee ook niet
En misschien eens babbelen met de lui die de website onderhoud. Is niet zo netjes dat als je googled op open dag je als eerste hit nijmegen 2011 krijgtquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij ook, daarom verbaasd het me. Moet op de zaak de evenementen kalender maar even nakijken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
nieuw topic geopend, nieuwsuur afgelopen en verder niks op tv.
Tijd om naar bed te gaan![]()
Truste
Ow enquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
nieuw topic geopend, nieuwsuur afgelopen en verder niks op tv.
Tijd om naar bed te gaan![]()
Truste
Ga ik niet overquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En misschien eens babbelen met de lui die de website onderhoud. Is niet zo netjes dat als je googled op open dag je als eerste hit nijmegen 2011 krijgt
quote:
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb kaartjes voor John Carter
Dank je.quote:
Ja, dat is niet zo eng, als ik alleen zou gaan. Dan kan ik gewoon naar binnen en als een muurbloempje ergens wegduiken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo. gewoon in de bios gaan zitten en film kijken
dat is dan weer spannend jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo eng, als ik alleen zou gaan. Dan kan ik gewoon naar binnen en als een muurbloempje ergens wegduiken.
Maar of Cobra4 of DevilsWhore gaat met mij mee
Goh, dat is nieuw voor mequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dan weer spannend jaIk ben daar ook niet zo van
beloofd is beloofdquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goh, dat is nieuw voor me
Ik wilde ook al weer terugkrabbelen, maar ditmaal hebben ze mij wel overtuigd om echt te gaan.
quote:
hoe ben jij aan die kaarten gekomen dan? zag iets voorbij komen op fok maar heb er niet naar gekekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral omdat zowel DW als C4 echt beiden graag willen, en vanavond niet zelf kaarten konden bestellen.
DW was gisteren al bezig vervoer te regelen om in Amsterdam te komen.
http://fok.nl/johncarter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe ben jij aan die kaarten gekomen dan? zag iets voorbij komen op fok maar heb er niet naar gekeken
Hoeveel kaarten zijn er nu nog over dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
zie dat ze ze zo kunnen bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |