Ow en Nijmegen was 2011quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk net op de site van open golfdagen,staan wij niet tussen. toch maar even checken op de zaak. Vestiging groesbeek wel. andere twee ook niet
En misschien eens babbelen met de lui die de website onderhoud. Is niet zo netjes dat als je googled op open dag je als eerste hit nijmegen 2011 krijgtquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij ook, daarom verbaasd het me. Moet op de zaak de evenementen kalender maar even nakijken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
nieuw topic geopend, nieuwsuur afgelopen en verder niks op tv.
Tijd om naar bed te gaan![]()
Truste
Ow enquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
nieuw topic geopend, nieuwsuur afgelopen en verder niks op tv.
Tijd om naar bed te gaan![]()
Truste
Ga ik niet overquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En misschien eens babbelen met de lui die de website onderhoud. Is niet zo netjes dat als je googled op open dag je als eerste hit nijmegen 2011 krijgt
quote:
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb kaartjes voor John Carter
Dank je.quote:
Ja, dat is niet zo eng, als ik alleen zou gaan. Dan kan ik gewoon naar binnen en als een muurbloempje ergens wegduiken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo. gewoon in de bios gaan zitten en film kijken
dat is dan weer spannend jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo eng, als ik alleen zou gaan. Dan kan ik gewoon naar binnen en als een muurbloempje ergens wegduiken.
Maar of Cobra4 of DevilsWhore gaat met mij mee
Goh, dat is nieuw voor mequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dan weer spannend jaIk ben daar ook niet zo van
beloofd is beloofdquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goh, dat is nieuw voor me
Ik wilde ook al weer terugkrabbelen, maar ditmaal hebben ze mij wel overtuigd om echt te gaan.
quote:
hoe ben jij aan die kaarten gekomen dan? zag iets voorbij komen op fok maar heb er niet naar gekekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Vooral omdat zowel DW als C4 echt beiden graag willen, en vanavond niet zelf kaarten konden bestellen.
DW was gisteren al bezig vervoer te regelen om in Amsterdam te komen.
http://fok.nl/johncarter/quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe ben jij aan die kaarten gekomen dan? zag iets voorbij komen op fok maar heb er niet naar gekeken
Hoeveel kaarten zijn er nu nog over dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
zie dat ze ze zo kunnen bestellen
219quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten zijn er nu nog over dan?
DW is trainen en C4 is uit eten.
Is toch al 2/3e wegquote:
Nee, maar je kon vanaf 20:00 uur bestellen. Kan mij voorstellen dat beiden bang waren dat aan het einde van de avond alle kaarten al op zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
moest dat binnen een bepaalde tijd dan
dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, maar je kon vanaf 20:00 uur bestellen. Kan mij voorstellen dat beiden bang waren dat aan het einde van de avond alle kaarten al op zijn.
Het erkennen van een probleem is doorgaans de eerste stap naar genezing. Is het de fles, de spuit of de passie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
ik realiseer mij dat ik een probleem heb
dat weet ik al heel langquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
ik realiseer mij dat ik een probleem heb
het paspoortquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het erkennen van een probleem is doorgaans de eerste stap naar genezing. Is het de fles, de spuit of de passie?
quote:
ik weet het, en heb hem nog niet verlengdquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik je een maand geleden al gezegd
jane fondaquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Wie is die gefacelifte oude doos ook al weer
Oh, ja, ze kwam mij al bekend voor.quote:
das lekker op tijdquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, ze kwam mij al bekend voor.
Even hotel bellen en kijken of ik nog kan annuleren
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lekker op tijdGewoon gaan met verlopen ID. wordt toch niet gecontroleerd
dan wordt het gecontroleerd als je daar bent, en danquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wordt door zowel hotel als door Disney wél gecontroleerd.
Hotel deed in ieder geval níet moeilijk. Gold Card member zijn heeft dus toch voordelen
Over hotel maak ik mij ook minder zorgen, maar heb broertje gebeld en die vertelde dat neefje géén nieuwe jaarkaart kreeg toen die met een verlopen id-card aankwam.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan wordt het gecontroleerd als je daar bent, en danzullen je niet terug sturen
wat een onzin daarquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Over hotel maak ik mij ook minder zorgen, maar heb broertje gebeld en die vertelde dat neefje géén nieuwe jaarkaart kreeg toen die met een verlopen id-card aankwam.
Tja, Disney-policyquote:
geweldigquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
En trouwens, katten zijn leuke beesten hoor
Nu, OK, een goed alternatief voor een hond. Beter dan een cavia of konijn tenminste.quote:
dan maar geen dier in huisquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu, OK, een goed alternatief voor een hond. Beter dan een cavia of konijn tenminste.
Ik heb toch nooit gezegd dat je katten moest nemenquote:
klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit gezegd dat je katten moest nemen
Ik ben echt helemaal van mijn leg af
Dat het mijn eigen schuld is, dat jij mij een maand geleden er nog aan herinnerd hebt, en dat het één voordeel heeft. Ik kan komend weekend gewoon FOK!en en je dus niet hoef te missenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt.
wat wil je dat ik nu zeg![]()
gewoon gaan, en ga genieten
eerst aan de kassa vragen hoe of wat. kan altijd nog een ticket kopenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat het mijn eigen schuld is, dat jij mij een maand geleden er nog aan herinnerd hebt, en dat het één voordeel heeft. Ik kan komend weekend gewoon FOK!en en je dus niet hoef te missen
Maar gewoon gaan en gaan genieten is natuurlijk ook een goede, alleen denk ik dat ik hysterisch ga janken als ik ¤59 voor een ticket heb betaald om binnen erachter te komen dat Disney echt zo strict aan zijn policy houdt.
Zo goed is mijn Frans nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
eerst aan de kassa vragen hoe of wat. kan altijd nog een ticket kopen
slechte zaak dat ze daar alleen frans spreken. en er werken zoveel nationaliteiten daar. Neem je toch alleen een weekend ticketquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo goed is mijn Frans niet
Kassamiepen spreken alleen maar Frans.
Info van mijn broertje zal echt wel kloppen. Ex-schoonzus was erbij en die werkt bij Disney. Als het hun al niet lukte, gaat het mij ook niet lukken.
*plop*
Ik heb het hotel al geannuleerd. Weekend ticket kost bijna net zoveel als een nieuwe jaarkaart voor 18mnd mij zou kosten. Zou geld van dagticket terug krijgen bij verlenging/aanschaf nieuwe jaarkaart.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
slechte zaak dat ze daar alleen frans spreken. en er werken zoveel nationaliteiten daar. Neem je toch alleen een weekend ticket
heb toch diverse NL gesproken die bij Disney gewerkt hebben. en dat waren geen managers. Ook veel stagiars van hotelscholenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het hotel al geannuleerd. Weekend ticket kost bijna net zoveel als een nieuwe jaarkaart voor 18mnd mij zou kosten. Zou geld van dagticket terug krijgen bij verlenging/aanschaf nieuwe jaarkaart.
Idd slechte zaak dat grootste deel alleen Frans spreekt. Zijn voornamelijk managers die meerdere talen spreken.
Klopt, nichtje heeft er ook gewerkt, haar frans was te slecht om in het park te werken. Zij mocht de tafels gaan afruimen in de hotels.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb toch diverse NL gesproken die bij Disney gewerkt hebben. en dat waren geen managers. Ook veel stagiars van hotelscholen
chauvinisme heet datquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, nichtje heeft er ook gewerkt, haar frans was te slecht om in het park te werken. Zij mocht de tafels gaan afruimen in de hotels.
Kennis van mij is hele hoge bobo bij Disney in Parijs (en spreekt geen frans) en heeft mij jaren terug eens voor nop het park ingeloodst. Gastjes bij de 'relations-desk' spraken géén engels of duits. Moest manager bij komen om te vertalen
Klopt, meen te herinneren dat minimaal 90% van personeel minimaal frans op basisschool niveau moet kunnen spreken, lezen en schrijven. Anders zou het geen frans bedrijf meer zijn.quote:
dan mag ik er werkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, meen te herinneren dat minimaal 90% van personeel minimaal frans op basisschool niveau moet kunnen spreken, lezen en schrijven. Anders zou het geen frans bedrijf meer zijn.
Ben al weer aan het afkoelen hoor
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan mag ik er werken![]()
aan me helemaal never nooit nie
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is, maar ze is zo'n barbiepopquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
mooi wil ik niet zeggen, maar zeker niet lelijk
dat wil ik niet direct zeggen, maar kan mooiere vrouwen bedenkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze lelijk is, maar ze is zo'n barbiepop
Laura, Lieke, Sandraquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat wil ik niet direct zeggen, maar kan mooiere vrouwen bedenken
wel een beetje. Ben idd van de natuurlijke vrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laura, Lieke, Sandra
Ik vind jennie zo gemaakt overkomen
Heb je die commercial met Chantal Janzen wel eens gezien. Eerst als mooie pop, en vervolgens 'zonder' makeup thuis ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
wel een beetje. Ben idd van de natuurlijke vrouwen
yep. maar ik heb het een beetje gehad met dat mensquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je die commercial met Chantal Janzen wel eens gezien. Eerst als mooie pop, en vervolgens 'zonder' makeup thuis ?
maar het is bedtijd voor papa. morgen weer een lange dag. "verplicht"gezellig doen morgen avond met alle collega'squote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. maar ik heb het een beetje gehad met dat mens
Ik ken haar niet. Mijn zusje kwam haar regelmatig tegen bij de zwangerschapscontroles.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. maar ik heb het een beetje gehad met dat mens
Gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar het is bedtijd voor papa. morgen weer een lange dag. "verplicht"gezellig doen morgen avond met alle collega's
klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken haar niet. Mijn zusje kwam haar regelmatig tegen bij de zwangerschapscontroles.
Eigenlijk kan je iedereen 'mooi' laten overkomen met de juiste make-over, kleding, belichting en make-up
trustequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik ga Bridget nog maar even opzetten, hoef morgen maar 6 uur te werken, en níet 6 uur naar Parijs te rijden
Trusten kokje, slaap
Succes morgen met het verplichte overwerken met je collega'squote:
komt vast goedquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Succes morgen met het verplichte overwerken met je collega's
quote:
Mooi zo, je was al bijna 3 dagen niet online geweest, dus kon zijn dat je niet zo lekker wasquote:
2 maarquote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo, je was al bijna 3 dagen niet online geweest, dus kon zijn dat je niet zo lekker was
2 dagen en 22 uur is bijna drie dagenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
2 maar1 verplicht gezellig doen en gister onverwacht naar vriend vandaag werken
was zeker gezellig, net als altijdquote:Op zondag 26 februari 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2 dagen en 22 uur is bijna drie dagen
Gelijk heb je, hoop dat het gister een gezellig onverwacht bezoek aan de vriend was, en niet een vervelende.
Dacht al dat je vandaag moest werken
Oh, je was naar de oudejaarsvriendquote:Op zondag 26 februari 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
was zeker gezellig, net als altijd
dat is eigenlijk de enige vriend die ik hebquote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, je was naar de oudejaarsvriend
En mij tochquote:Op zondag 26 februari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is eigenlijk de enige vriend die ik heb
dat is dramatisch. daarom zien we elkaar ook niet zo vaak. Daarnaast kenne we beide het probleem van bijna nooit een keer een avond lekker thuis zijn zonder verplichtingen. (Ik heb de winter wel) dus kunnen ook heel makkelijke tegen elkaar zeggen dat we geen zin hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En mij toch![]()
Ow nee, ik ben geen vriendje
Maar leuk dat je jullie weer een gezellige avond gehad hebben. Heb je op z'n tijd ook nodig en is door julie vak al lastig genoeg om af te spreken
En jullie wonen natuurlijk ook niet naast elkaar, wat het er ook niet makkelijker op maakt om even een bakkie te doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dramatisch. daarom zien we elkaar ook niet zo vaak. Daarnaast kenne we beide het probleem van bijna nooit een keer een avond lekker thuis zijn zonder verplichtingen. (Ik heb de winter wel) dus kunnen ook heel makkelijke tegen elkaar zeggen dat we geen zin hebben
afstand is geen probleem. 10 min rijdenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En jullie wonen natuurlijk ook niet naast elkaar, wat het er ook niet makkelijker op maakt om even een bakkie te doen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
afstand is geen probleem. 10 min rijden
niet echt. Iemand had het idee om gezellig met z'n allen een keer wat te gaan eten met evt. partner, om elkaar op een andere manier te leren kenen. Vond dat ik als afdelingshoofd daarbij moest zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat kan je bijna lopen man
Maar waarom moest je trouwens verplicht gezellig doen met je collega's. Was er iets bijzonders of zo?
Oei, en hebben jullie elkaar op een andere manier leren kennen?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet echt. Iemand had het idee om gezellig met z'n allen een keer wat te gaan eten met evt. partner, om elkaar op een andere manier te leren kenen. Vond dat ik als afdelingshoofd daarbij moest zijn.
wij kunnen allemaal goed met elkaar. Was wel gezellig. tijdje met wat partners van collega's gesproken, maar was blij dat ik wer naar huis konquote:Op zondag 26 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, en hebben jullie elkaar op een andere manier leren kennen?
Als mijn afdelingshoofd bij dat soort etentjes is, is het voor mij voldoende reden om níet te gaan
heb net even geluisterd, maar het is echt allemaal vreselijkquote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Zo en twitter maar even uitgegooid, wordt een beetje triest van #NSF
En dan nog in de file terechtkomen ookquote:Op zondag 26 februari 2012 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
wij kunnen allemaal goed met elkaar. Was wel gezellig. tijdje met wat partners van collega's gesproken, maar was blij dat ik wer naar huis kon
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan nog in de file terechtkomen ook![]()
Ja, waar is de tijd gebleven van ding-a-dongquote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb net even geluisterd, maar het is echt allemaal vreselijk
of de troubadourquote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, waar is de tijd gebleven van ding-a-dong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |