Tong, van Basten speelde amper voor Milan het seizoen voor het EK-88 en hij begon als reserve.quote:
Shit je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong, van Basten speelde amper voor Milan het seizoen voor het EK-88 en hij begon als reserve.
Socrates was alcoholist.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef Waaghals het volgende:
Tong, Rossi was 2 jaar lang geschorst voor het wk 82
Ik mis nog over het paard getild.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef sausagin het volgende:
Deze generatie heeft zijn hoogtepunt gehad denk ik.
Tong is zich al maanden aan het indrinken voor het ekquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef solaire het volgende:
gelukkig ben jij nog ouderwets in vorm
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef schommelstoel het volgende:
Ik wist dat dit topic van jou moest wezen.
Ben nog steeds de kater aan het wegdrinken van het EK-2000quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Tong is zich al maanden aan het indrinken voor het ek
Dit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
Prijzen zijn geen criterium voor het wel of niet spelen van een goed EK. Dat Sneijder uit vorm is (en te dik?) baart me wel zorgen. Robben komt wel goed.
Als je het EK kijkt puur omdat Oranje meedoet, dan kun je net zo goed iets anders doen in juni.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:34 schreef Nober het volgende:
Stekelenburg
Van der Wiel, Heitinga, Bruma, Urby
Van Bommel, Strootman
Afellay, Sneijder, Robben
Van Persie
Komt dus helemaal goed, dat Inter weer op z'n oude niveau is kan Sneijder niks aandoen!
Zonder van Persie ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:34 schreef Nober het volgende:
Stekelenburg/Vorm
Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Pieters
Van Bommel, Strootman
Robben, Sneijder, Emanuelson
Huntelaar
Komt dus helemaal goed, dat Inter weer op z'n oude niveau is kan Sneijder niks aandoen!
Van Persie is de nieuwe Seedorfquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder van Persie ?
Volg je het Engelse voetbal wel ?
Denk ik niet Seedorf kreeg pas later waardering, de echte kennenrs waarderen van Persie nu al.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van Persie is de nieuwe Seedorf
Drenthequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:28 schreef PunkAap het volgende:
Stekelenburg
V/d Wiel------Bruma----------Heitinga-------------Drenthe/Emanuelson
Van Bommel-------------V/d Vaart
John----------------Afellay------------------Drenthe/Emanuelson
Van Persie
Hij speelt nu bij Barca tokkkkkk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Grappig hoe heel Nederland in één keer hoopt dat Ibi maar snel fit geraakt, want zonder hem wordt het niks. Dat terwijl een half jaar geleden half Nederland liep te roepen dat Ibi alleen maar tegen Zweden goed speelde
Joh, dan winnen we niet eens van Denemarkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
------------------ Boschker -----------------------
Cornelisse - Wisgehof - Douglas - Tiendalli
------------------- Brama ---------------------------
------------- Janssen ----- Fer -----------------
John --------- De Jong ---------- John
Als je klop wil krijgen van Denemarken moet je deze opstelling zeker doen. Baasje Eriksen steekt de balletjes zo tussen die Tukkerse linies door.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Douglas mag er niet heen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:14 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Joh, dan winnen we niet eens van Denemarken
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:15 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als je klop wil krijgen van Denemarken moet je deze opstelling zeker doen. Baasje Eriksen steekt de balletjes zo tussen die Tukkerse linies door.
Okee, dan zo:quote:
Je vergeet De Strootquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Kuyt - maakt niets klaar op de tribune
vd Vaart - te vaak geblesseerd
De Jong (N.) - tribuneklant
v Bommel - bejaard
v Persie - lukt het niet met het NL-elftal
Elia - wie was dat ook al weer
vd Wiel - kapot
Matthijsen - speelt niet
Heitinga - kwam toch al tekort
linksback - is er niet
Sneijder - hopeloos uit vorm
Robben - hopeloos uit vorm
Stekelenburg - haalt zijn niveau niet
Affelay - op de weg terug, maar te egoistisch voor het NL-elftal
Huntelaar - scoort veel maar dat kan de bondscoach niet aan
Dus kom maar op met het EK, gaat ze met gemak winnen
Nee, de Grieken hadden ooit een geweldige selectie in 2004quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Kuyt - maakt niets klaar op de tribune
vd Vaart - te vaak geblesseerd
De Jong (N.) - tribuneklant
v Bommel - bejaard
v Persie - lukt het niet met het NL-elftal
Elia - wie was dat ook al weer
vd Wiel - kapot
Matthijsen - speelt niet
Heitinga - kwam toch al tekort
linksback - is er niet
Sneijder - hopeloos uit vorm
Robben - hopeloos uit vorm
Stekelenburg - haalt zijn niveau niet
Affelay - op de weg terug, maar te egoistisch voor het NL-elftal
Huntelaar - scoort veel maar dat kan de bondscoach niet aan
Dus kom maar op met het EK, gaat ze met gemak winnen
Heeft die ooit in het Nederlands elftal gespeeld dan?quote:
Ja ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heeft die ooit in het Nederlands elftal gespeeld dan?
oh wist ik nietquote:
Nee, en Denemarken kwam ook van het strand om even mee te ballen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, de Grieken hadden ooit een geweldige selectie in 2004![]()
Nee, ik vergeet niemand.quote:
Er kijken ook kleine kinderen naar het Nederlands elftal. Wil je hun traumatiseren?quote:
Oke... even oplossen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:12 schreef Saysem het volgende:
Urby linksbuiten? Dat is wel armoe hoor.
Afellay leeft ook nog dacht ik. Of anders Ola John.
Ja natuurlijk. Wie heeft een reservespits als Klaas Jan ?quote:
Spanje, Soldado maakte een hattrick.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Wie heeft een reservespits als Klaas Jan ?
Bij Feyenoord lopen in de jeugd echt behoorlijk wat talentvolle verdedigers rond waarvan er zeker minstens 2 het niveau Nederlands elftal gaan halen. Het enige probleem is dat ze in 2014 nog te jong zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:29 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Ik maak me meer zorgen om het aankomende WK..
Wie zijn er in potentie goed genoeg om Van Bommel, Matthijsen, Heijtinga te vervangen?.. We moeten nu al Braafheiden boulahrouz
oproepen als vervangers indien er enkele verdedigers geblesseerd zijn....
Precies... te jong nog... Hoewel ik deze gedachtegang ook had na de generatie van '98 dus dit zal vast ook wel goed komen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Feyenoord lopen in de jeugd echt behoorlijk wat talentvolle verdedigers rond waarvan er zeker minstens 2 het niveau Nederlands elftal gaan halen. Het enige probleem is dat ze in 2014 nog te jong zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |